Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hey ladies...

idd wat een gestress zeg.... niet gewoon meer! maar het was gelukt....

en idd lucky.. hij is idd een beetje.. ???!! :45:

Hij heeft idd bij ons beiden voorgesteld om over 3 jaar nog eens op controle te komen, over een jaar mag ook en eerder mag altijd. Zeker als je het gevoel hebt dat er "iets" niet goed is. Gewoon bellen, vragen etc.

wel een fijn gevoel....

jij succes morgen lucky! bij je controle

kxs TP

ps... heb eindelijk een passende avatar gevonden voor mijn naam hier op het forum... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

:154: :154: :154:

die avatar, helemaal geweldig!!

Jammer dat je die niet groter kunt maken, dat gezicht van dat pietje...tjuuu!!

Thanx tp, gaat goed komen morgen..ik happy, hubby happy wat willen we nog meer ;)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Wat een gezelligheid hier zeg!

Ik lees al tijdje mee, vind de ontwikkelingen erg interessant! je schrijft enorm leuk TP...!

Ik heb geen idee het hier allemaal werkt, ik had een bercht geplaats maar kan hem nergens meer terugvinden? krijg je mail als je reacties erop hebt?

Ik ga het nog een keer proberen!

TP ik heb een vraagje, ik wordt de 26e geopereerd en twijfel tussen 350 en 300 cc, was erg benieuwd hoe het bij jouw eruit ziet!!

Graag hoor ik van je...

Liefs Giselle

Nou dames... geniet nog van jullie mooie voorgevels!! Ik kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa, ik ga naar belgie linea aesthetica.... paar vriendinnen zijn al geweest daar met goed resultaat... ben erg benieuwd!!

Ik wist neit dat dit leuke forum bestond! allemaal ''lot''genootjes... hihi

Ik voeg je ff toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh TP! Wat een stress om bij je pc te komen zeg!!! pffff....

Maar gelukkig ben je goedgekeurd, door de apk!! :P Superfijn!

Littekens kunnen idd wat roder worden de eerste tijd, maar na een maand of 3/4 neemt dat weer af, dus idd nog niets om je zorgen over te maken :)

En die avatar!!! Helemaal goed!!! :45: Daar mag je wel voor switchen! :152: Hij is super!

Jullie (Cajo en jij) zullen wel lekker gezwijmeld hebben vandaag he :)

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dob bb!

idd.. ik maak me ook geen zorgen om de wat rode littekens hoor. is bij mij heel normaal in mijn "genezingsproces"... alle littekes die ik tot op heden opgelopen heb. blijven altijd wat rood tot zeker een maand of 6.

zodra ik wat in het zonnetje kom, lijkt het alsof ze verbleken en dan wordt het huidskleur en is er bijna 'niets' meer van te zien.

maar de PC vond het in eerste instantie wat zorgwekkender dan ikzelf.

misschien dat ik in december (zo net voor de feestdagen) een klein kuurtje onder de zonnebank doe. niet te lang, want dan wordt ik weer te bruin voor in de winter en vind ik zelf neit mooi.. maar wellicht dat het helpt om het e.e.a. te "verbleken" wat zonlicht bij mij altijd wel doet.

komt vast wel goed...!!!

we hebben idd heerlijk kunnen zwijmelen bij de foto's.

ook wel grappig dat je na zo'n vakantie daar je gedachte gaan naar wonen in zo'n gebied. maar als nuchtere hollanders toch wel even gezegd tegen elkaar dat werken en vakantie op zo'n tropisch eiland iets heel anders is. hahahahahha....

maar wel lekker relaxed daar! en Cajo en haar manneke hadden precies het zelfde. ook de plannen van.. goh als je daar zou wonen, geen stress.. dan morgen weer een dag... etc. etc...

maar ook zij kwamen tot dezelfde conclusie als wij.

Denk wel dat het ook weer een logische gedachte is, als je in NL woont en het weer zoals nu is... regenachtig, koud, herfstachtig... en je komt naar zo'n zonnig eiland... waar als het vandaag niet lukt het morgen vast wel lukt en anders morgen weer hetzelfde denkt als de dag ervoor :45: (wordt t nog gesnapt???) :45:

ach... en thuis komen is dan ook weer fijn!

in ieder geval was manlief ook erg blij om te horen dat die bh 's nachts niet meer aan hoeft!!!

hij verklaarde de dag gisteren als: vanaf-vandaag-bh-loze-nachten !! :45:

hahahaha

heerlijk!

groetjes, en waarschijnlijk weer tot snel..

ps.. doc... heb je nu eindelijk-die-lang-verwachte-bikini-kunnen-scoren?

of moeten wij voor je op zoek!???

misschien met een bijpassene badmuts, met van die mooie bloemen en vlindertjes met wat fruit erop??? :45:

geef anders je campingadres maar eens door! dan zorg ik dat zwarte piet je dit jaar niet gaat vergeten!!!

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45:

heerlijk!!!!

ik zie je nu al helemaal lopen op die camping...

nog een paar jampot glazen als bril op, met van die borstelwenkbrauwen erboven! hahahahahh :45: :45: :45: :45: :45: :45:

nu alleen nog ff je adres pb-en en dan zorg ik ervoor dat je bijzonder badpak bezorgd wordt!

misschien wel met een ontharingssetje... indien het nodig mocht zijn??? :45: :45: :45: :45:

of stiekjes. voor als je er vlechtjes in wilt laten draaien???

omg!

maar vandaag een "klein" feestje... ze zijn 3 maanden alweer!

wat vliegt de tijd. en wat raak je er ook weer snel aan gewend eigenlijk. Wel vollop genieten, ik bedoel het positief....

zo heerlijk om weer tieten te hebben die ook nog eens gevuld zijn en niet hangen!

zal nog s ff foto's maken, maar omdat het weer zo donker is, gaan de foto's nu niet goed lukken. (dat weer ook!)

maar wellicht vanavond ff als het licht goed scherp aan is dat het dan beter lukt?

hahahahah

acht een dag meer of minder maakt dan ook niet meer zo uit toch?!

komt helemaal goed!

geniet van je weekend allemaal!

ik ga nog ff lekker genieten van t manneke voordat hij "op reis" gaat!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga jou echt niet dat adres pb'en :45: Als ik wist dat er een kerstkaart zou komen, oke, maar niet voor een zwempak met een tube Veet erbij :D Wedden dat je het allemaal in een doorzichtige doos verpakt, Dan sta ik mooi voor lul hier :45: :45: :45:

Jaaaaaaaaaaah joh? Is het zo donker bij jullie??? :152:

En wat een onding van een foto-apparaat heb jij!!! Geen flitser erop :D

Maar goed, morgen mag ook nog :45: Dan zien we ze morgen wel in de galerij verschijnen hihi

Gefelicteerd met je 3 maanden! :D Ze zijn ook vast nog zachter geworden he! :)

Fijn weekend!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies.....

nou van mijn goede voornemen om iedere avond op tijd naar bed te gaan is tot op heden nog niets van gekomen! zul je natuurlijk net zien dat het even wat te gezellig was in de chat... en tja... ga je eindelijk je bedje in.... wens je je manneke in gedachte maar goede nacht toe... begint die telefoon te trillen en licht te geven.. is ie al wakker! dus tja.. toch nog ff bellen!!! wel zo gezellig. hij aan het ontbijt en ik voor ik ga slapen! hoezo een rare gewaarwording!

of ik mijn boobies nog wel wilde insmeren nu hij er niet is! niet dat ze strakjes helemaal uitgedroogd zouden zijn... dacht dat ik niet mee bij kwam!

maar goed...daarna lekker gaan slapen.. nu ja lekker.... gewoon een nachtmerrie gehad.. dat mijn boobies uitgedroogd waren tot verschrompelde abrikozen! hoe kom je erop! eerder hoe kwam ik er vanaf!

dus zodra ik eenmaal naast mijn bed stond (veel te vroeg, maar ja!) toch nog maar een keertje extra ingesmeerd.

ook hubby maar ff een mailtje gestuurd dat ie dat soort opmerkingen maar niet meer moet maken voordat ik ga slapen als hij niet naast me ligt! :45: hij deed ook bijna aan nat lachen... want tja... zo ben ik idd toch wel.... dromen en dan van die hele rare dromen.... het gekke was... dat het zooooo echt leek!!! :3:

gelukkig als je wakker wordt staan ze je toch nog fier aan te kijken :152:

@ doc... staan ze al op je e-reader?

geluidsisolatie aangebracht? zag je toch nog ff online hier?! hahahah :45: en dan zeker gauw weer verder lezen? hahahahah hoor het wel wat je ervan vond en ook wat je manlief ervan vond!?!

lady;s ik ga ff naar mijn eten kijken... mijn helikopter staat helaas bij de garage, dus kon ik niet bij doc aanschuiven en moest ik toch zelf wat maken! :45:

(lijkt me toch wel handig soms een helikopter...... maar tja... parkeren is dan misschien weer moeilijker????) hahahahahha

-moet niet gekker worden met mij!-

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig tp :152:

Die opmerking van je man over dat smeren...hoezo, herkenbaar :38:

En vannacht maar eens rustig slapen en niet denken aan die gedroogde abrikozen :45:

En, nog wat geworden met dat eten van je? Ik als Peggy Bundy heb weer een heerlijke maaltijd geknutseld, dan zal dat bij jou zeker goed zijn gekomen. De oudste bleef maar eten..

En als we bb een paar dagen kwijt zijn, dan weten wij waarom :45:

Nog ff en dan kun je die mij ook sturen :1:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucky.....

ik heb ze nu als epub hoor! dus kan ze zo sturen als je wilt?! hahahahha.....

of je krijgt ze pas met kerst van me! hahahahhaha

en ik ga idd niet meer dromen vanavond, wel proberen (weeeeer dat vervelende voornemen) om op tijd mijn bed in te duiken.

wat dat betreft ben ik niet zo'n goede kok als doc bb hoor!

het lekkerste blijven toch de hollandse stamppotten.

gisteren had ik spagetti a la TP gemaakt... en daar was nog veel van over dus die lekker opgewarmd en samen opgepeuzeld.

soms smaakt het de 2e dag nog lekkerder dan de 1e? waarom weet ik niet....

groetjes!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben je nog een betere kok als mij :45:

Dat zal iedereen bijna wel zijn :)

Of het eten lekkerder is de 2e dag weet ik niet, maar wel lekker makkelijk

Enne...vanavond toch maar op tijd naar bed of wacht je het telefoontje nog af vanavond..denk het wel hè??!!

Heb je trouwens nog iets gepost voor de jongens??

XX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteren had ik spagetti a la TP gemaakt... en daar was nog veel van over dus die lekker opgewarmd en samen opgepeuzeld.

soms smaakt het de 2e dag nog lekkerder dan de 1e? waarom weet ik niet....

Omdat de kruiden dan langer de kans hebben gehad om in het eten te trekken :D

wat dat betreft ben ik niet zo'n goede kok als doc bb hoor!

Hoe weet jij hoe ik kan koken???? :20: hihi

Heb je trouwens nog iets gepost voor de jongens??

Nummertjes!!! :45: Straks droomt ze er nog van Peg :45:

Gaan er allemaal cijfertjes in haar nachtmerrie langskomen.. Zoiets als dat haar tieten kleiner geworden zijn en dat ze nog maar een 70AAA heeft... OF dat die mevrouw die zo zeker weten de neptieten eruit kon halen, nu zeker wist dat deze A cup echt zou gaan passen, omdat ze zo een smalle borsten had :152:

Of omdat ze verschrompeld zijn.....

Oh TP sorry, ik draaf echt door nu haha. Ik moet maar eens wat gaan lezen :45:

Beter morgen pas hahahaha, anders kan ik ook niet op tijd naar bed vandaag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nummertjes!!! :45: Straks droomt ze er nog van Peg :45:

Gaan er allemaal cijfertjes in haar nachtmerrie langskomen.. Zoiets als dat haar tieten kleiner geworden zijn en dat ze nog maar een 70AAA heeft... OF dat die mevrouw die zo zeker weten de neptieten eruit kon halen, nu zeker wist dat deze A cup echt zou gaan passen, omdat ze zo een smalle borsten had :152:

Of omdat ze verschrompeld zijn...

:154: :154: :154:

En tp, die doc weet ook alles...zelfs over koken...echt een wandelende encyclopedie.. :45:

Doc....wacht maar, nog ff en dan weet je ook alles van.....Als je het boek van die grijstinten uit hebt..

Yihaaa!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12345678910.

jeeee kan nu geen nummers meer zien. hahahahah :45:

komt helemaal goed... ik ga niet dromen over nummertjes.....

(hoop ik).... en ook geen tietendromen... of die vrouw die precies wist hoe en wat1!!! -dom mens trouwens toch!-

Hoe weet jij hoe ik kan koken???? :20: hihi

een donkerbruin vermoeden als ik zo die lekkere gerechten van jou voorbij zie komen hier op het forum....

loopt het water me al in de mond!

als ik de tijd heb... wil ik wel eens wat uitproberen... maar hier zien ze het liefst hollandse pot :wacko:

en idd... van de spagetti met het intrekken van de kruiden is natuurlijk heel logisch. maar misschien ook omdat je het nog ff opbakt of zo???

in ieder geval het heeft gesmaakt! bordjes waren leeg :4:

@ lucky... de kaartjes zijn gepost hoor!

doc was al benieuwd denk ik??? :45:

hahahahah

:115: :115: :115: :115:

vandaag ga ik dus echt op tijd naar bed.... :unsure: denk ik :unsure: :unsure: :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.