Ga naar inhoud

Tietenpietje : 3 augustus 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

TP!

Heb je een berichtje gestuurd en je opnieuw als vriend uitgenodigd, had ik al eerder gedaan,maar misschien gaat er iets fout?Ik hoor het wel..Misschien komt mijn priveberichtje ook niet aan?

Ik zie hjet vanzelf of het is gelukt :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste Reactie

VRAAGJE:

was net in de camper om daar de bedden alvast op te dekken.

Nu trok ik in de cabine, het hefbed naar beneden. hier komt niet ontzettend veel maar wel wat kracht (van de armen en borstspieren) bij kijken.

ik voelde nu echt mijn borsten raar aanspannen. tjee hoe moet ik dat zeggen... je voelde de protese zeg maar is dat bewegen?!?....

is dit normaal, of is dit iets wat ik de arts zeker even voor moet vragen over 2 wkn... ...

hoor graag reacties.

was ff raar gevoel... en daar ik (nog steeds niet zo veel mag doen) gedaan heb m.b.t. tillen, heffen etc. was dit echt heel raar...

als dit "erbij" hoort. weet ik dat voor in de toekomst. nu vond ik het echt heel vreemd.

in ieder geval;... barst maar los:!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de prothese achter en volgens mij bij dual plane ook, dan drukt je spier bij het spannen je prothese plat. Geen zorgen. Bij die plaatsing gebeurt dat nu eenmaal. Je moest eens weten hoe vaak ik dat zag bij het trainen. Ah meid, geschrokken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miss sport....

thanks meid!

ik heb het toen ik lesgaf in de sportschool idd vaak gezien. maar nu voelde ik het ipv dat ik het zag. en man o man het is zo raar om dat te voelen.

ze zijn idd dual plane geplaatst....

zien is toch wel iets anders als voelen. hahahah :44: :44: :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die TP

He he, weer even bijgelezen in je topic :45: Altijd lachen :D

Dat verplaatsen van de prothesen door de spier, dat schijnt idd normaal te zijn bij dual plane, zoals miss sport zegt. Ook vaak gehoord en gelezen!

En jawel hoor!! We zijn aangekomen op onze vaste plek en we hebben Internet!!!

Ik zal langzaam aan bij lezen, de komende dagen, want heb veel gemist! Hopelijk treffen we mekaar weer vaker in de chat, want een lolletje op zn tijd, laat ik niet lopen!!

En Estee, even hier reageren op jou: goed aangepakt!! En volgens mij he... Is het serieus van de kippenvogel!! ;) Ben benieuwd wat ie van jouw struisvogeleieren gaat vinden straks ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He doc!!!

wat heerlijk dat je op je stekkie bent aangekomen zeg!

EN WIFI!! :5: :5: . Dus kan je weer heerlijk lekker bijlezen?!

Zondagavond komen wij terug van ons weekendje weg. dus ben ik dit weekend misschien niet op tijd terug voor de chat?! want ook ik houd wel van een lolletje op zijn tijd hoor! :118:

zometeen nog even lekker douchen! (m'n haar goed wassen, zit ik daar niet mee op de camping :108: ) daarna de laatste boodschapjes in de campert zetten. hondje gaat uit logeren bij familie (die zitten te popelen!) en dan gaan wij eens bij die kikkers kijken!

alvast voor iedereen een heeel heel fijn weekend met veel zonneschijn!!!!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!!!

hoest... proest.... (via dit forum niet besmettelijk toch?)

man o man.. het was heel erg gezellig! het weer was niet joppie toppie! maar wat hebben we gelachen en wat waren de brugwuppies moe!!! niet normaal gewoon!

en ohhhh,... ik had mijn lekkere sweater aan. (die normaal rondom de boobs wel heel erg wijd was)... en manlief kijkt me aan... gossie.. wat ben je een prachtvrouw!!!

:55: :55: :55:

ik zwijmel nog!!!!

en doc!!! you're back! op je vaste stekkie voor de komende maanden.. MET wifi!!!! we hoeven niet meer ssssst te zeggen toch?

maar dan wel je haar moeten wassen op de camping!

nou ik moest m'n sterretje wassen, dus ikke na de stoelgang de douche daar in....

(wordt lekker bereid je voor!!!)

eindelijk uitgekleed,... ijskoud in die douches...

druk ik op die knop....

IJSKOUD WATER!!!! :98: :98:

dus tja... onder die douche uit...

m'n kleding onder mn armen...

en hoppa volgende cabine (was gelukkig verder niemand!)

en ja hoor. .weer op die knop...

sta ik in het midden en blijf ik droog!!!!! :106: :106:

sta je daar te springen onder die douche om nat te worden!!!

DUS weer... een ander hokje....

ook daar het zelfde verhaal. geen lekker straal water...

ik zag onderhand groen!!!

handdoek omgeknoopt... kleding onder m'n arm en maar naar de camper gelopen!

daar heb ik een inimieni douche cabine... en daar heb ik mezelf gespoeld...

lekker warm... goede straal...

wel blauwe ellebogen en knieen van het stoten tegen de wandjes! maar het was gelukt!!! m'n sterretje was weer schoon :45: :45: :45: :45: :45:

door al die medicatie is mijn weerstand denk ik wat minder geworden... en de eerste griep die voorbij kwam heb ik meteen maar "aangenomen".

dat zere strotje voor lief genomen...

maar dat hoesten... jeeeeeeee zeg!!!! :44: :44: :44: :44:

ik weet precies waar m'n ribben zitten....

mn buikspieren zijn / worden getraind zonder er (al te veel) moeite voor te doen....

Gelukkig gaat het nu weer wat beter....

hoestdrankjes etc. helpen...

van een vrouwtje van de camper naast ons een raar drankje gehad.. uit duitsland....

hahahah gelachen joh!

ik rook eraan en dacht.. t'is maar goed dat ik niet die chatruimte in hoef.. want DOC pakt me terug!!!!

enfin....

ik heb het achterover geslagen....

BRANDEN!!!

dus lekker het park in gegaan... staat ze net na het eten bij de camper.. sorry zegt ze,.... maar het moet echt 3 x per dag!!!

hier neem nog een slokkie!!!

:98: :98: :98: :98: oke!!!

en inderdaad.... ik moet bekennen.... het werkte wel!

dankzij dat vieze drankje wat in een flesje zat zonder label.... stonk alsof het zelfgebrouwd was....

:45: :45: :45:

(moet wel zeggen dat het na het ontbijt, heeel erg goor is!!!!)

ik ga ff verder lezen hier op t forum!!!!

dikke kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och gossie Tp toch... dat doucheverhaal....

Dat is altijd zooooooooooooooo irritant he, van die douches waar je rondjes onder moet rennen om overal nat te worden!!! Die sproeien zo breed, dat als je in het midden er onder gaat staan, je gewoon helemaal droog blijft :45:

Sja... Gelukkig hebben jullie dus een boiler in de camper, maar idd, klein is het dan wel haha... Maar goed, het is gelukt he ;) En gelukkig hoefde je haar niet te wassen op de camping... Ik heb vanmorgen mijn haar wel op de camping gewassen en ja hoor, ik weet nog niet precies welke douche de beste is in dit washok, dus ik heb ook rondjes gerend om een straaltje op te vangen :45:

Fijn dat jouw weekend zo gezellig was!!! Dat had je wel weer even verdiend he :)

En dat vieze drankje... ja de vieste drankjes helpen vaak het beste haha.... Grappig dat die vrouw nog even terug kwam voor je hoestdrankje :152: Sommige bemoeizucht op de camping is leuk (zoals dit) maar je hebt er ook mensen bij.... Maar goed, ander onderwerp :38:

Wat ik altijd zo leuk vind, is dat jouw man nog helemaal verliefd op je lijkt te zijn... en jij op hem! Echt zo super om te lezen steeds :D Jullie zijn echt ONE HAPPY FAMILY :35: Super!

Tot gauw nog eens in de chat he ;)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he bb? de verliefdheid spat van het scherm! zo mooi om te lezen :148:

Oh man! zoeken naar een goede douche. Dat is voor mij een hele grote reden om niet naar een camping te gaan. Verwend nest misschien maar dat trek ik echt niet.

Hoewel het wel gezellig is. Heb ook maar 1x echt gekampeerd en dat vond ik stiekem wel leuk. Maar daar hadden ze wel goede douches O:)

nu maar hopen dat het hele vieze drankje wel helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi....

sorry :56: :56: :56: nu ik het idd zo terug lees... tja... nog steeds verliefd... ondanks dat we ook nog samenwerken... werkt het echt nog steeds goed bij ons...

op het werk kunnen we die dingen niet tegen elkaar zeggen (zouden we beiden ook niet willen) heeel soms wil ik hem nog wel eens een pest sms-je sturen :118: :118: :118: ....

maar beter dat dan dat je nu mooie borsten hebt en je man niets meer van je wilt weten!

gelukkig is hij zeker zo blij ermee als ik dat ben!

ohhh doc...

:45: :45: :45: ik zie je al rennen!!!!!

onder die douche... shampoo in je haar. wil je het uitspoelen... DRAMA kan dat zijn. :46: :46: :46: :46:

zelf heb ik wel eens met de gedachte gespeeld om een goede douche kop in de camper te leggen. maar manlief rade me dat toch wel af...

hij zag me namelijk al lopen... handoekje mee.. shampoo mee en een gereedschapskist om eerst die douche kop van de mijne te voorzien, daarna de douche kop van de camping er weer terug op te zetten... nee toch maar niet!

of.. ik ga als het juist druk is... en hoor waar het water het hardste neerplenst. en of er een dame met lang haar uit die kabine komt. (dat zijn vaak dan toch wel de juiste sproeikoppen)

of... ik ga als het juist niet druk is... en druk dan op alle knopjes om te kijken welke het hardste gaat! :44: :44: :44: :44:

meiske.. het is idd vaak drama met die douches. maar ook kom ik vaak genoeg op campings waarbij je wel heerlijke douches hebt. Een heerlijk gevoel als dat water op je hoofd stort en je je shampoo zo kan uitspoelen...

toch altijd wel erg gezellig.

en ja... je hebt soms van die mensen die dus aankloppen met een smerig drankje wat geweldig werkt.

maar je hebt er ook bij......

die willen alles van je weten!... :wacko:

maar het drankje heeft zijn werk zo goed gedaan! die mensen mogen een volgende keer dus zo weer naast ons komen staan hoor!

het hoesten is al zo veel minder...

het snotteren is zelfs over en zit niet verstopt of zo!!

:59: :59: :59: :59:

dikke kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie je al lopen met je gereedschapskist... :45:

Ja ik visualiseer weer:

een mevrouw met een enorme bos kroeshaar in een roze badjas met teenslippers eronder....

Handdoekje onder de linkeroksel (opgerold).. in de hand de beautycase...

Rechterhand: gereedschapskist (zo een echte, die je van boven openklapt en dat er dan aan de zijkanten drie verdiepingen in zitten)

Om rechterschouder: aluminium trapladdertje.

Mevrouwtje doet de douchedeur achter zich dicht, zet haar laddertje en gereedschapskist goed neer en begint te demonteren en te monteren...

Daarna kan ze fluitend :44: douchen en daarna weer zelfde ritueel met trapladdertje en demonteren en monteren.. Daarna gaat ze fris gewassen en het zweet weer onder de oksels, gezellig terug naar haar hubby.... :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus heeeel lang haar en dan moet je dus een goede straal hebben. anders is het drama.

ik zie het inderdaad al helemaal voor me. met een gereedschapskist in de ene hand en de douchekop in je andere met een handdoek over je schouder.

Zo, nu eerst eens even lekker douchen na het klussen. :45:

Hoe voel je je verder van het drankje? ook nog wat tipsy of high? :152: je weet maar nooit met dat zelf gestookte spul. ;P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie je al lopen met je gereedschapskist... :45:

Ja ik visualiseer weer:

een mevrouw met een enorme bos kroeshaar in een roze badjas met teenslippers eronder....

Handdoekje onder de linkeroksel (opgerold).. in de hand de beautycase...

Rechterhand: gereedschapskist (zo een echte, die je van boven openklapt en dat er dan aan de zijkanten drie verdiepingen in zitten)

Om rechterschouder: aluminium trapladdertje.

Mevrouwtje doet de douchedeur achter zich dicht, zet haar laddertje en gereedschapskist goed neer en begint te demonteren en te monteren...

Daarna kan ze fluitend :44: douchen en daarna weer zelfde ritueel met trapladdertje en demonteren en monteren.. Daarna gaat ze fris gewassen en het zweet weer onder de oksels, gezellig terug naar haar hubby.... :42:

:45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45::45:

man o man.....

wij hebben geen fimpjes nodig! ze staan hier gewoon op het scherm!!!!

doc... heerlijk zoals je het omschrijft!

@ meiske... ik heb echt vervelend krulhaar. en als het nat is, is het best lang . maar vooral heel erg dik haar! en dat geeft de meeste problemen eigenlijk... als je dan zo'n pisstraaltje hebt... tjee... die komt er gewoon iet doorheen om jehaar nat te maken.

dacht een oplossing gevonden te hebben zoals doc hierboven filmachtig omschrijft.. maar tja... moet je eigeniljk weer douchen om je oksels weer droog te krijgen..

(en bij warme landen ook je rug en je borst en je buik etc.....)

hahahahahah :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo daar,

Eindelijk weer een keertje op het forum....Zelfs op het werk lukte het niet omdat het te druk was. Maar nu heb ik weer even tijd. Thuis komt het er ook steeds niet van... Tja wittebroodsweken he.. ;-)

Maar jij blijft maar avonturen beleven....heerlijk om dat weer ff bij te lezen.......

Maar vrouw gaat volgende week jou afspraak bij Koopmann nog door???? Bij mij wel......

Kijk er naar uit.......

Liefs Cajo....

ga nog even bij de rest spieken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vrouw gaat volgende week jou afspraak bij Koopmann nog door???? Bij mij wel......

Kijk er naar uit.......

hey Cajo,

ik ben zojuist gebeld. Er zijn wijzigingen doorgevoerd in zijn agenda.

ik kan al om 09.00 u....

Zullen we tussen onze afspraken in een koffie met foto's plannen?

Ooohh...heeeeerlijk dit om te lezen!!!

Maar goed nu dat m'n boobs goed ingesnoerd zijn want met dat lachen...auw.! Hahaha!

Xxx

hahahah Stones... jij ziet die (lach)filmpjes ook al afspelen? gossie... idd gelukkig dat ze goed zijn ingetapet!

hahahahahah

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig weer :45:

ik zie het ook al voor me, heerlijk hoe je toch bij het lezen zo'n mooie film te zien krijgt!!!!

Ma Flodder is in da house...met badslippers en ochtendjas...Give that woman a cigar :152:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma Flodder is in da house...met badslippers en ochtendjas...Give that woman a cigar :152:

Hey Peggy? Heb je promotie gehad?? :45:

Van Peg Bundy naar Ma Flodder :154: Nou!!! Daar mag je blij mee zijn!!

Ik zou er een glas sherry of brandy bij nemen, bij die sigaar!! :51: Want die zul je nodig hebben (maar wel voorzichtig met het aansteken van die sigaar he ;) ) ivm :focus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.