Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Wat is dit forum toch fijn.. Bedankt voor alle reacties! Setteh, ik stuur je zo mn wachtwoord! Ik moet ook nog steeds nieuwe foto's erop zetten, ik ga zo eens kijken of het me lukt om zelf foto's te maken. Misschien moet ik ook eens naar een andere lingerie zaak, Livera bijvoorbeeld. En ik zag dat een lingeriewinkel bij mij om de hoek uitverkoop heeft.. Nieuwe ronde nieuwe kansen haha.

Thnx iig iedereen voor de berichtjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nieuwe foto's.. Je ziet dat de rechterborst wat minder goed geneest dan de linker. Rechts heeft het vanaf begin af aan zwaarder te verduren gehad met dat vocht en de ontsteking. Ik hoop dat het nog bij trekt, maar daar heb ik wel vertrouwen in..

Setteh, is je inbox vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cee,

Net even je foto's bekeken en het is allemaal mooi aan het helen. Ze zijn ook al een heel stuk ingedaald. De vorm word steeds mooier. Inderdaad ziet rechts er minder mooi uit, maar misschien heeft dat wat meer tijd nodig.

Ik zou denk ik als ik in schoenen stond en de vorm is na 3 maanden nog niet helemaal zoals je het wilt hebben dan eens met de PC praten.

En wat ik weet met het consult wat ik ooit heb gehad met Laban is dat hij vertelde dat hij de tepel speciaal wat lager plaaste zodat hij op mooie hoogte komt te zitten als de borst helemaal zijn vorm heeft bereikt.

groetjes,

Mariannne

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou cee das een sneue boel voor je hoor, dat je nog niet tevreden bent bedoel ik.

maar zoals de meeste hier wel zeggen duurt het wel een paar maanden voor het het goede model en vorm heeft hoor.

laat je niet frustreren als er nog niet een bh goed past.

ik heb ook een d aan gehad en ik pas nou inmiddels heel goed in een c.

en je moet vooral ook niet teveel gaan vergelijken want de een herstelt anders dan de ander.

dus heb nog maar even geduld en praat er inderddad anders eens met je pc over.

groetjes , liefs en sterkte van annita

en zou ik je ww mogen??? bij mij kun je zo de foto's bekijken maar waarschijnlijk heb je die al eens bekeken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Annita. De wanhoop bui van vorige week is wel weer een beetje overgedreven, toch nog even geduld hebben :) PC nog niet gebeld dus. Ik stuur je mijn ww in een pb!

@ Miss C, ik stuur jou ook mijn ww.

Qua herstel gaat het eigenlijk super goed, het enige is dat mijn weerstand sinds de operatie nogal zwak is. Moe moe moe en heb nu weer een flinke verkoudheid te pakken, ach het hoort er even bij ofzo. 2010 wordt mijn jaar, haha!

Verder heb ik qua wondheling enzo niks te klagen gehad, behalve een wondje bij mijn rechterborst.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat stom idd dat het allemaal zo moet gaan, maar zoals veel mensen hier zeggen, misschien een gesprekje met de PC?

Dat met die weerstand, daar had ik ook last van, maar het gaat gelukkig wel over! Heb je even een pbtje gestuurd voor het ww.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Hoi Cee,

Ik heb je topic gelezen en het klinkt allemaal niet erg gemakkelijk. Balen dat je (nog) niet tevreden bent over de vorm. Ik heb dinsdag mijn consult bij Dr. Laban bij de Bergmankliniek. Daarom ben ik wel erg benieuwd naar jouw resultaat. Zou ik je foto's mogen zien?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

:48: Hoi Cee,

Ik vroeg me af hoe het op het moment met je gaat? Veranderd er al iets aan de vorm van je boobbies?

Ik heb het nog extra met dr. Laban over deze methode en de vorm gehad omdat ik het toch regelmatig hoor

dat iedereen schrikt van de vorm en dat wij beslist geen laag hangende tepels meer willen.

Hij zei dat ie het jammer vond dat de meeste forummeiden alleen vlak vóór

en net een paar maanden na hun operatie schrijven, en dat het bij deze methode nou eenmaal langer duurt

voordat het uiteindelijke resultaat bereikt is.. soms zelfs 6 tot 12 maanden! Maar dat je dan ook wat hebt om blij mee te zijn! :14:

Hij zei dat je eigenlijk meiden moet vinden die foto's van hun boobs laten zien 1 tot 2 jaar na de operatie..

ikke zoeken en zoeken.. maar waar vind je die? De methode bestaat al 10 jaar !?

Maargoed.. ik heb aan je gedacht toen ik bij Laban zat en dacht dus.. ga het je even schrijven. Hoop dat je je hierdoor iets geruster kan voelen?? :36:

slaap lekker en fijn weekendje

Grtzzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey Liz!

Ik had je berichtje al een tijdje geleden gelezen, maar toen geen tijd om te reageren en vergat het steeds, maarrr...

wilde even zeggen dat ik het heeel fijn vond om dit toen te lezen. Eigenlijk heb ik het na jouw berichtje een beetje kunnen laten rusten! En, ik ben steeds tevredener met de vorm enzo. Ik denk er trouwens zelden aan dat ik een BVK gedaan heb... ik kon al vrij snel weer op mn buik slapen en tsja, je staat er gewoon niet zo bij stil! Ik heb laatst mijn boobies laten zien aan wat vriendinnetjes (we waren een weekendje weg en iedereen was super nieuwsgierig), alleen maar positieve reacties.

Zal binnenkort mn foto's updaten, ben wel benieuwd of er duidelijk verschil te zien is op foto's!

Weet je al of het sleutelgat of ankermethode wordt bij jou Liz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cee,

Leuk om weer wat van je te horen. En ik ben blij te horen dat je je wat meer gerust voelt na het berichtje van Liz.

Ik ben overgens wel benieuwd naar je foto's

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Hey Cee!

Net als Marianne ben ik blij te horen dat je wat geruster bent. Geduld is een schone zaak natuurlijk! Ook ik ben erg benieuwd naar nieuwe foto's, heb ik toch een beetje een idee wat me te wachten staat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cee,

Heb even een vraagje. Waarom is jou geadviseerd de sleutelgatmethode te doen? Ik ben zelf nog aan het orienteren dus misschien moet ik die methode ook maar overwegen...

Mag ik je ww, ben benieuwd naar je foto's!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hey Cee,

Hoe gaat het inmiddels met jou?

Ga je nog nieuwe foto's neerzetten?!!!

Ik ben wel benieuwd!

jij ook een gezond en gelukkig 2010

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

mijn naam is Marijn en ik ben 24 jaar oud. Vandaag ben ik bij de huisarts geweest om een borstverkleining te bespreken. Ik heb nu 75F en wil graag naar een volle C cup. Ik lees de topics op dit forum al een tijdje en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en adviezen. Morgen wordt ik teruggebeld door dr. Laban en ik hoop op een goed gesprek. Ook zou ik graag wat voor en na foto's van jullie willen zien, zodat ik een beetje een beeld heb van wat me te wachten staat, want ik vind het super spannend, maar ik meot het nu doen want ik heb er echt last van in mijn schouders nek en rug. Hoop wat van jullie te horen!

liefs,

Marijntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Dames,

Ik lees hier mee, en zie dat er nogal wat vragen zijn over de vorm e.d

Ik zelf ben maart 2009 geholpen door dr Laban (dus bijna een jaar geleden) en was ook erg onzeker over het een en ander.

1 borst liep wat achter op de ander, die was wat meer ingezakt dan de ander.

En het heeft echt wel een tijd geduurt voor dit een beetje gelijk liep.zelfs na een half jaar veranderd er nog het 1 en ander.

Dus meiden, hou hoop dat het goedkomt. ik heb niet jullie foto,s gezien. maar als ik afga op mezelf dat ik ook dacht "komt dit ooit nog goed?

Dan kan ik nu zeggen dat ik echt heel erg tevreden ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Liz!

Ik had je berichtje al een tijdje geleden gelezen, maar toen geen tijd om te reageren en vergat het steeds, maarrr...

wilde even zeggen dat ik het heeel fijn vond om dit toen te lezen. Eigenlijk heb ik het na jouw berichtje een beetje kunnen laten rusten! En, ik ben steeds tevredener met de vorm enzo. Ik denk er trouwens zelden aan dat ik een BVK gedaan heb... ik kon al vrij snel weer op mn buik slapen en tsja, je staat er gewoon niet zo bij stil! Ik heb laatst mijn boobies laten zien aan wat vriendinnetjes (we waren een weekendje weg en iedereen was super nieuwsgierig), alleen maar positieve reacties.

Zal binnenkort mn foto's updaten, ben wel benieuwd of er duidelijk verschil te zien is op foto's!

Weet je al of het sleutelgat of ankermethode wordt bij jou Liz?

Hoi,

Ik lees dat je nog niet zo tevreden bent met de vorm van je borsten.

ik zelf ben nu in maart een jaar verder met mijn bvk bij dr Laban, en het heeft best een tijd geduurd voordat het allemaal een beetje de normale vorm kreeg. ik dacht in het begin ook , als dit maar goed komt. en nu ben ik er superblij mee.

De littekens zie je nog wel goed, maar met de vorm ben ik echt wel tevreden.

Zou ik je foto,s eens mogen zien? wil wel eens zien of het er bij jou ongeveer net zo uitziet als bij mij toen. misschien kan ik je geruststellen.

Groetjes Isabel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.