Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nog even doorzetten met de rolletjes Cee! Ze werken wel echt supergoed. Ik vond het ook een hel, maar voordeel is wel dat je borsten niet al la minuut beginnen met zakken (want dat gebeurd als ze weg zijn, zul je wel merken, binnen een dag ziet het er anders uit :)).

Dan komt ook de vorm er langzaam in. Dat duurt langer dan bij de anker, maar dat halen we vanzelf in :).

Het verschilt inderdaad per persoon hoelang ze moeten blijven zitten. Wat bij mij ook hielp was dat ik ze de ene keer iets meer naar buiten legde en de andere iets meer naar binnen, het waren bij mij vooral de uiteindes die het meeste pijn veroorzaakten. Dan liggen ze net even anders en dat scheelt in de druk. Deed ook die bh aan de onderkant losser tot de hoogte van de rolletjes, anders trok ik het echt niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe ze er morgen weer in denk ik.. pff ik ben het echt even zat. het niet naar buiten kunnen (want pijn bij t lopen). ik zou willen dat ik mezelf 2 weken verder kon 'zetten'..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even doorzetten, het komt vanzelf allemaal! Je doet het goed en als je echt teveel pijn hebt: gewoon 2 paracetamol naar binnen gooien.

Wel vervelend dat je zo weinig kunt, ik liep na 3 dagen alweer met m'n mama in de supermarkt rond (verveling he...), dat scheelt wel echt veel qua geestelijke fitheid. Bewegen maakt blij :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet t! dat binnen zitten frustreert.. gister heeft mn meneer me wel even meegenomen naar de stad, even rondgewandeld. voelde me net een bejaarde die ernorm blij was even de hort op te kunnen hahah.

thnx voor het moed inspreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cee,

thnx voor het ww. Het ziet er heftig uit (voormij haha) maar ook al heel mooi.

Dus jij hebt het sleutelgatmethode gehad? Wat is daar nu het verschil mee met het ankermethode? Ik zie geen verschil,denk ik...

liefs Patries

p.s; toch wel,sorry,had niet echt heel goed gekeken blijkbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha.

ja kan me voorstellen dat het er heftig uit ziet.. vind ik zelf ook nog wel. Ik ben heel erg benieuwd hoe t gaat worden. Toch fijn dat je bij een BV al meteen een idee hebt van hoe t eruit gaat zien. Bij mij moet het echt nog helemaal in model komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de Bergman site:

Omdat de onderhuidse wond wat groter is, is de kans op zwelling en bloeduitstortingen groter. Tevens duurt het langer (6-8 weken) voordat de uiteindelijke vorm is bereikt

Dus dat duurt nog wel even :P (geen 3 maanden, maar toch..)

Maar ook voordelen:

* Fraaiere vorm (minder plat, meer projectie).

* Kleiner litteken.

* Minder kans op gevoelsverlies van de tepel.

* Meer kans nog borstvoeding te kunnen geven.

* Bewegingen van de armen zijn sneller weer mogelijk (na 2-3 dagen).

* Kortere operatieduur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja naar mijn idee komt het best wel op t zelfde neer. alleen t zal wel niet precies t zelfde zijn, lift wordt niet vergoed, en er zal minder weg gehaald worden, maar meer verplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag laatste controle gehad, ik hoef niet meer terug te komen :D De tape is verwijderd en de hechtingen ook! Had niet verwacht dat ie de hechtingen zou gaan verwijderen, maar vind het wel erg prettig! Vandaag bij de hunkemoller een sportbh gekocht voor erbij, die naad van de BH van de kliniek begon echt enorm te irriteren. Hoop dat ik snel kan beginnen met smeren, want mn boobies zijn hartstikke droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Adies, bereid je maar vast voor: 2 weken dag en nacht en 4 weken alleen nog overdag, daarna nog 2 weken bij zware lichamelijke inspanning (maar dat mag dan nog niet, dus ook geen bh nodig :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja idd, zware inspanning mag pas na 6 weken. heb vandaag dus een sportbh'tje (75D, hij valt gelukkig vrij strak) aangeschaft bij de hunkemoller, die is niet zo enorm als die van de kliniek. voel me nu eindelijk niet zo disabled!

nog 2 weken met sportbh dus! maar ik vraag me af of ik over 2 weken wel gewone BH's ga aanschaffen, de vorm kan nog zo veranderen.. denk dat ik t ga uitstellen. maarr kan natuurlijk veel veranderen in 2 weken! (hoop ik stiekem ook wel, want ik vind het er nog niet echt mooi uit zien..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft 1 van jullie veel last gehad van wondvocht? Dr. Laban zei gister dat hij t liet zitten en dat t vanzelf over gaat, maar ben nu eigenlijk wel heel benieuwd hoe lang dat ongeveer duurt... Ik heb t alleen bij mn rechterborst. Het is ook te zien op mn foto's. :-( mn borst is zo gespannen dat ik bang ben dat de wondjes open gaan (is gister ook gebeurd, op n klein stukje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, de zwelling is al minder geworden.. Ben echt zo bang dat het niks gaat worden met de vorm van mn borsten.. En dat wondje zit me ook niet zo lekker. Nieuwe foto's toegevoegd vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ceetje, t geneest wel al goed als ik t zo zie! Maak je niet teveel zorgen hoor. Bij sleutelgat duurt het gewoon langer voordat de uiteindelijke vorm zichtbaar is. Je huid moet even aan de nieuwe 'situatie' wennen.

Kop op he! Het gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :) Dat zijn de fijne dingen van dit forum, even wat moed ingesproken krijgen. Verder geneest het idd echt prima!

Heb net de kliniek gebeld en ga woensdag even terug om naar dat wondje te laten kijken. Hopelijk is het dan gewoon weg en dan bel ik af :P

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.