Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Hey Cee, nog maar een paar weekjes! Wat spannend he!

Even een vraagje, moesten ze toen je voor t eerst bij de beautycoach was eerst afwachten of je goedkeuring van je verzekering kreeg voordat je een datum kon prikken? Of had dat een andere reden?

Groetjes, Adies147

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@ Adies => bij mij werd er gelijk bij de beautycoach al een voorlopige afspraak gemaakt. Na de goedkeuring werd de afspraak definitief bevestigd...

@ Cee => ben je al bijna klaar voor je operatie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stom gedoe zeg, ik vroeg er nog speciaal om. Ze beargumenteerde t ook lekker vaag met 'ja als ik geen goedkeuring van de verzekering heb kan ik niet plannen, heeft met nummers (??) te maken'. Nah vond het erg vaag. Was jullie beautycoach ook Claudia Blom toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb t zelf uitgemaakt, maar niet omdat ik niet van hem houd. Het is nu nog pas net gebeurd, heb even geen grond onder mn voeten meer, maar misschien gaat het over 2 weken wat beter. Ik had wel op hem gerekend na de operatie en de gedachte dat hij mijn lichaam ook na de operatie helemaal zou accepteren (incl wonden en later littekens) was natuurlijk ook fijn.. Zware periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg exact een week van te voren te horen hoe laat ik er moest zijn en hoe laat ik geopereerd zou worden.

Dat betekent dus dat je maandag a.s. gebeld wordt. Geen zorgen, ze bellen echt wel :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik voel de spanning onwijs! gelukkig is de drama van de vorige pagina inmiddels wat minder drama, dus er wordt gewoon voor me gezorgd na de operatie.. woon alleen niet meer samen, maar beter zo.

ben het nog steeds aan mensen om me heen aan het vertellen, ben daar namelijk niet zo open in. Iedere keer als ik t vertel voel ik de spanning. Ben echt enorm zenuwachtig. Heb altijd een haat/liefde verhouding gehad met mn borsten, en ik wil gewoon echt dat het mooi word.....

zal maandag wel gebeld worden dan, ben heel erg benieuwd wat de operatietijd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.