Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Net terug uit de kliniek, 30cc vocht weggehaald en een antibiotica kuurtje. Ik leef op antibiotica haha, ben namelijk nu nog bezig met een kuur tegen de blaasontsteking, voor de 2e keer in 1 maand.. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Cee,

Nou fijn dat je langs kon en dat ze wat voor je gedaan hebben, maar wat ik niet helemaal snap "antibiotica" waarvoor heb je dat dan gekregen?

Je hebt toch geen ontsteking??

En misschien een stomme vraag maar hoe halen ze het vocht eruit?

Ik heb je nieuwe foto's bekeken, maar je ziet goed dat de vorm aan het veranderen is. Dus wees niet bang het komt goed!. Zegt iemand die zelf nog moet. En waarschijnlijk straks ook allerlei onzekerheden heeft. :141: En ik vind het resultaat al heel mooi!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is alles dicht nu, ineens!! Ben nog wel bezig met mn antibiotica kuur en rechts is nog steeds wat groter... Maar ik heb er vertrouwen in dat dat vanzelf weg gaat. Mijn linkerborst wordt steeds zachter. Ik heb gisteravond heel voorzichtig gesmeerd, maar wil echt dat dat ene plekje dicht blijft, dus ik denk dat ik er nog even mee wacht. Binnekort zal ik even nieuwe foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet aan nieuwe foto's toegekomen, druk druk. Heb gister heerlijk gesport, gewoon gefietst etc, nog niks met armbewegingen. Helaas kan ik nog geen passende BH's dragen, dus draag nog steeds de sportBH.. Wat wel weer fijn is, is dat ik prima op mn zij kan slapen, beide kanten, en buikslapen gaat eigenlijk ook best goed! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat ik helemaal niet heb gereageerd op je vragen Marianne... :blush:

Nou fijn dat je langs kon en dat ze wat voor je gedaan hebben, maar wat ik niet helemaal snap "antibiotica" waarvoor heb je dat dan gekregen?

Je hebt toch geen ontsteking??

Ik had een wondje waar ook een beetje niet zo lekker gekleurd (haha) vocht uit kwam. Daarom is toen dat vocht eruit gehaald en heb ik een antibiotica kuur gekregen, ik denk om erger te voorkomen..

En misschien een stomme vraag maar hoe halen ze het vocht eruit?

Met een spuit! :P Gelukkig heb ik daar helemaal geen moeite mee. Gewoon, ipv iets erin te spuiten wordt er wat uit gehaald.. :156: ;)

Gelukkig gaat het nu helemaal goed. Ik heb eigenlijk geen pijn meer, behalve als ik 's ochtends wakker word een beetje. Ik heb namelijk in de rechter borst, die al de hele tijd wat meer problemen gaf, nog veel 'hard' zitten, onderaan. Als ik daar een tijdje op heb gelegen voel ik dat wel... Maar het zijn te verwaarlozen pijntjes. Gek hoe je ineens zo hard vooruit kunt gaan in je herstel! Nu die vorm nog! En waar ik ook mee zit is dat ik tot nu toe nog steeds 70E heb.. Rechts zelfs misschien wel F.. Tsja, ik weet niet wat daar nog aan veranderd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh neee, ik blijk allergisch voor de laatste antibiotica die ik gekregen heb... Zit helemaal onder de rode vlekjes/bultjes en het jeukt als een gek!!!!!! (en ik moet zo werken, en het ziet er niet uit.. :wacko: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ceetje wat een pech zeg. Hoop dat de bultjes snel wegtrekken! En weet je wel heel zeker dat je nu nog E of F hebt? Omdat je ook al zei dat je nog steeds de sport bh aan moet..

Ik weet dat ik pas 1,5 wk geleden geopereerd ben maar toch voel ik me ook nog steeds niet heel gelukkig er mee zoals jij.

Ben steeds angstig en bang dat het niet dicht gaat en zo. Maar ja eigenlijk mag ik dat niet zeggen na 1,5 wk.

Anyways, hoop dat t n btje gaat met jou en dat je wat aan mijn (ons) begrip hebt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cee,

Wat een pech allergisch voor de antibiotica. Hopen dt de builtjes gauw weg trekken.

Ik heb je foto's nog eens bekeken en snap wel dat je je onzeker maakt over de vorm. Maar het moet je nog een keer op consult?

Dan zou ik als ik jouw het gewoon nog eens vragen of het nou nog zo veranderd qua vorm. Ik denk het wel, maar wij zijn natuurlijk ook maar een leek daarin. En Laban heeft al zoveel vrouwen geopereerd dat hij er toch meer deskundig wat over kan zeggen dan wij. Misschien kan hij je nog wat meer geruststellen over de vorm.

Je bent natuurlijk nog maar een maand aan het herstellen dus ik geloof wel dat er nog het een en ander veranderd.

Succes meid.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat wel dicht hoor Adisa! Zeker weten :) Bij mij was het ook van de 1 op de andere dag een stuk beter.

Tsja die vorm... Misschien ga ik daar nog wel wat over vragen, maar ik kijk het nog 2 weken aan, er moet wel iets veranderen in die tijd.. De zwelling is rechts ook nog niet helemaal weg, en links zit ook nog wel wat hard onderin..

Geen idee waarom ik nu 70E heb... Daar kwam ik iig op uit toen ik bij de hunkemoller ging passen.. :blink:

Er is aan beide kanten 200 gram weg gehaald.. Tsja, of dat 1 cupmaat is weet ik niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh neee, ik blijk allergisch voor de laatste antibiotica die ik gekregen heb... Zit helemaal onder de rode vlekjes/bultjes en het jeukt als een gek!!!!!! (en ik moet zo werken, en het ziet er niet uit.. :wacko: )

oei das balen meid! kun je daar nix voor halen bij de hp? sterkte met de jeuk!!!

en 200gram is toch meer dan 1 cupmaat?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hope so, maar dat is misschien nog niet duidelijk.. Tot nu toe zit ik denk ik op een 70E of 70DD...

Heb gister iets homeopatisch van VSM gehaald, maar tot nu toe weinig verbetering (zal ook wel even een paar dagen duren). Zometeen weer werken, jeuk jeuk jeuk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx. De allergische reactie is nu bijna weg, niet zo veel jeuk meer, maar nog wel heel veel rode vlekken in mn hals, ziet er niet uit... Duurt nu al bijna een week, ik hoop echt dat jullie nooit een allergische reactie op antibiotica krijgen!

Ik heb het super druk met school gehad deze week, en t hele weekend weer werken, maar moet echt eens tijd maken om nieuwe foto's te maken... Doe het binnenkort!

En tsja van die maat, ik hoop echt dat het nog wat kleiner wordt (misschien doordat de vorm nog veranderd..) want met 70E ben ik idd niet echt blij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me vandaag even diep ongelukkig.. Ik ben nog steeds zo ontevreden over de vorm van mn borsten, ze hangen gewoon, tepel naar beneden.. Het maakt me erg verdrietig.. Ben nu ruim 6 weken verder, ik vrees echt dat het niet beter wordt dan dit. Wat me ook echt heel erg dwars zit is dat ik vandaag weer voor niks naar de Hunkemoller ben geweest, niks past. Ik heb niet 3.5 week ellende gehad om mn borsten 1 cup kleiner te hebben!! Ik zit nu op een 70E, ik pas zelfs bijna in mn oude BH's (die zijn wel echt iets te groot, dus die kan ik niet aan).

Ik zou heel graag wat reacties krijgen van sleutelgatlotgenoten.. Denken jullie dat ze nu nog kleiner worden..? En dat het nog goed komt met de vorm? Ik ben zo verdrietig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he cee

wat vervelend voor je zeg,maar kop he...heeft vast ook zijn tijd nodig.

maar kan het me wel voor stellen.ja had een kleinere cup maat verwacht.maar de ene bh is de andere niet.

kan je verder ook niet vertellen hoe of wat..

toch bedankt voor je lieve reactie en dat terwijl je zelf in een dipje zit.

hoop dat je je snel weer beter voelt.ben je al voor controle geweest en heb je het ook aangegeven dat je niet tevreden bent over de vorm en de cupmaat?

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ceetje toch, ik dacht toevallig vandaag 'hoe zou t met Cee zijn?' Ook niet erg happy..

Ik ben 'maar' een ankergenootje dus kan je niet adviseren. Maar hoop wel dat je wat aan mn medeleven hebt.

Hoop dat je snel wat blijer wordt! En dat je boobs nog mooier worden!

Take care, ik denk aan je hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cee!

Heb op hyves een heel verhaal naar je getypt, hoop dat je er wat aan hebt. Maar, ook via deze weg nog even... De vorm gaat nog veranderen. Bij mij veranderen ze ook nog steeds een beetje. Heb je topic ook weer even helemaal doorgelezen en we hebben best wel wat overeenkomsten. Ik moest namelijk ook extra vocht weg laten halen met een spuit -> blegh!

Wel heel vervelend voor je dat je nog steeds geen bh's van de hunkemoller past :(. Volgens mij ben ik na anderhalf/twee maanden een nieuwe bh gaan kopen en die zat (qua maat) toen wel goed. Heb je je (.)(.) wel goed op laten meten door een verkoopster? Soms helpt dat ook nog wel eens.

Anywho, cheer up, er gaat nog van alles veranderen en hopelijk ben je dan net zo blij als ik nu ben ;).

Liefs!

p.s. Ik ben heel benieuwd naar je foto's; zou je mij je ww kunnen sturen? Ik zal er van de week trouwens ook weer even nieuwe foto's opzetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.