Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

pff enorm!!! ben nu mn kamer aan t opruimen zodat ik daar verder geen omkijken meer naar heb. ben de hele tijd aan het nadenken over wat ik mee moet nemen, zelfs met dat lijstje uit het andere topic erbij ben ik nog bang dat ik iets vergeet. gelukkig moet ik dit hele weekend werken, en gaat het dus lekker snel voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

super lief, jullie attente berichtjes voor de operatie! Heb zo'n druk weekend gehad dat ik er niet aan toe kwam te reageren. Even n snel berichtje vanaf mijn telefoon, want het internet thuis ligt eruit (balen!!).

De operatie is goed gegaan! De pijn valt mee, erg comfortabel is t allemaal niet natuurlijk maar t gaat best oke! Vooral die rolletjes onder mn borsten voelen niet prettig, zal wel n opluchting zijn als die er uit mogen. De verplegers bij Bergman waren echt super lief, er is goed voor me gezorgd. Heb nog niet in de spiegel gekeken, maar denk dat ik dat straks wel even doe, meteen even gaasjes verschonen denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal binnenkort even voor en na foto's uploaden!

Dit was iig even n korte update en een levensteken ;-)

Ps: aan beide kanten is 200gr weggehaald, net als bij setteh geloof ik!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Cee,

Leuk om zo snel weer wat van je te horen. Mooi dat alles goed is gegaan.

En heb je inmiddels al in de spiegel gekeken?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog niet! Ga zometeen samen met vriendje eens de grote bh uitpakken, gaasjes vervangen en in de spiegel kijken.. Spannend moment!

Ik heb trouwens een album aangemaakt op mijnalbum, maar ook ik krijg het niet voor elkaar om er een wachtwoord op te krijgen.. Ik weet dat het al een aantal keer uitgelegd is, maar kan niet terugvinden waar... Anyone?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, hoe was het spiegelmoment? Best nog wel schrikken denk ik, hè?

Heb je ook al gedoucht? Dat is ook zoiets. Ik dacht dat de boel ter plekke uit elkaar zou vallen. Wat natuurlijk niet gebeurt. En dan dat afdrogen. Alles duurt een eeuwigheid. Maar het wordt heel snel beter, hoor!

Wat het fotoalbum betreft: Kijk bij het onderdeel "Borstenforum Informatie".

Veel plezier van en met je nieuwe vormen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel, foto's komen eraan! Ja was nog wel even schrikken, je ziet toch duidelijk dat t bij de sleutelgatmethode wat anders is dan bij de ankermethode, de hele boel moet nog in model zakken.. Mn tepels zitten zo raar nu!! Haha... Heb wel foto's gemaakt, zodat ik t hele proces achteraf nog goed kan bekijken..

Wat is dat rugslapen een hel trouwens, ik ben er niet goed in...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.