Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels een album gemaakt, alleen moet ik nog even wachten tot ik de eerste 'na' foto's op de laptop heb staan.. Heb t kabeltje niet waarmee ik ze erop kan zetten :S Nog even geduld dus.. De voor foto's kunnen wel bekeken worden.

Wat trouwens wel een beetje gek is, ik pas mijn 'oude' sportBH nog, een 70F shockabsorber (lekker stevig). Op zich handig, want dan kan ik die van de kliniek even wassen, maar wel een beetje gek dat ie nog past!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Nee hoor, dat is niet zo gek! Je bent nu nog behoorlijk opgezwollen, dus daarom 'past' je oude bh nog. Wacht maar, je ziet straks per week de zwelling afnemen. Ik had hetzelfde in het begin, zo van, hm volgens mij scheelt het niet zo heel veel... Inmiddels scheelt het wél heeeeeeel veel ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

He Cee,

Ik denk dat je je oude BH nog past omdat het nog niet is ingezakt en nog gezwollen.

Hoe voel je je verder,Moe, pijn, blauw plekken etccc???

En lukt het een beetje met slapen?

Gebruik jij die movicox ook? Het schijnt goed te werken voor evt. ontstekeningen had ik gelezen.

Dus niet alleen voor de pijn.

Nou ik ben benieuwd naar je foto's straks mag ik je ww vast?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik gebruik die Movicox juist omdat het idd ontstekingsremmend werkt, kan alleen maar goed zijn nu denk ik! Heb het idee dat die pil ook beter werkt dan de paracetamol, daar merk ik eigenlijk niet zo veel van.. En dat terwijl ik tegenstander ben van pijnstillers, en ze dus vrijwel nooit gebruik..

Denk ook dat het idd komt doordat alles nog niet in vorm is en waarschijnlijk nog wat gezwollen dat ik die BH nog pas. Wel handig, hoef ik geen nieuwe te kopen voorlopig.

Ben niet echt moe, maar ik doe dan ook vrij weinig, haha.. Ben nog niet buiten geweest, kom zelfs nauwelijks uit mn bed.. Nog niet echt de behoefte om actief dingen te gaan doen, komt vanzelf wel weer. Wel jammer dat het rug slapen echt niet goed werkt, ben al blij als ik 2 uur achter elkaar geslapen heb.. Daardoor ook nog onwijs veel last van mn rug. Kijk uit naar de dag dat ik weer lekker op mn zij kan slapen.

WW komt eraan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nasi besteld, maar ik heb het uiteindelijk niet gegeten. Toen ze kwamen vragen of ik avondeten wilde had ik er echt geen trek in. Toen kreeg ik fruitsalade, wat echt heel erg lekker was. En ik heb 3 beschuitjes met jam gegeten. Als je op t moment zelf dus ineens toch liever brood wil of fruit, is dat geen probleem. Ik wilde trouwens ook wel slapen, maar dat ging bijna niet. Vannacht voor t eerst meer dan 3u achter elkaar geslapen, heerlijk! Durf ook al meer ietsjes naar mn zij te draaien. Merk vanzelf wat kan en wat niet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cee,

Ik heb je na foto's gezien en inderdaad je tepels staan nog wat naar beneden, maar dat komt helemaal goed! Het is nu eenmaal bekend dat de sleutelgatmethode de vorm pas ongeveer naar 3 maanden bereikt.

Je hebt weer mooie stevige (.)(.) en hopelijk als je nog last van je rug en nek had gaat dat straks ook beter.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ja, gek he die vorm.. Ik ben zo benieuwd hoe dat wordt en hoe lang het duurt. Jammer dat Setteh geen zijkant foto's meer heeft geplaatst (ook sleutelgatmethode).

Heb net mn eerste controle gehad, dr. Laban was zeer tevreden, alles gaat goed. Wel nog wat zwellingen, hopelijk trekken die snel weg en daarmee ook de pijn. Ik moet volgende wk dinsdag nog n keer bij m langskomen. Probeer vanavond foto's te maken van hoe het er nu uit ziet. Er zit nieuwe tape op, veel minder dan erop zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, nog steeds pijn.. Het is vooral nu erg gevoelig, ik voel alles wat tegen mn borsten aankomt en bijvoorbeeld dingen als hobbeltjes in de weg (fietsen is nog niet echt prettig dus..) Het beursige gevoel is nu wel wat afgenomen. Ik slaap ook steeds beter. Dus: iedere dag iets beter! Maar onderschat de heftigheid van de ingreep niet, dat heb ik echt wel n beetje gedaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken, feest! Ik werd er helemaal beurs van, maar ze hebben wel hun werk goed gedaan.

Trouwens, met de vorm van je borsten komt het helemaal goed hoor, die van mij zijn prachtig geworden :).

Je moet er wel even geduld voor hebben, maar zodra de rolletjes onder je borsten vandaan zijn, zul je merken dat ze al snel een natuurlijkere vorm krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Fijn dat alles goed is gegaan, balen van de pijn, maarja dat hoort er allemaal bij... Geduld, geduld, geduld, komt allemaal goed! Succes met je verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Daantje!

@Annemieke vanochtend was ik het zo zat dat het enorm gezwollen is onder mn borst, en ik denk echt dat het door die rolletjes komt, dat ik ze er maar even uit heb gehaald. Ik denk dat ik ze er voor vandaag uit laat en kijk of de zwelling en pijn minder wordt. Moet zeggen dat het nu al veel prettiger aan voelt..!

Vanavond nieuwe foto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doen ze die rolletjes echt alleen bij de Bergman, ik heb verder niemand horen praten over die rolletjes. Maar ik heb ze niet gehad en veel andere mensen ook niet, denk dat het dan ook niet veel kwaad kan dat ze er even uit zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn opgerolde gaasjes Adies. Volgens mij worden die alleen gebruikt bij de sleutelgatmethode. Ze houden de boel nog wat extra om hoog, geloof dat het daarvoor is.. Wel gek: bij de 1 mogen ze er na een week uit, bij de ander na 2. Ik vond 11 dagen wel een goede, het voelt gewoon meteen veeeeel fijner. Ik kijk vanavond even of het verschil maakt. Misschien laat ik ze er wel uit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat rot dat je je nog steeds niet goed voelt en pijn hebt.

heb je foto's ff bekeken ziet er heel anders uit als bij mij.moet er wel aan wennen hoor die sleutelgatmethode..

je hebt toch een heel andere vorm.

maar je herstel gaat met de week vooruit en de zwelling neemt straks af..

en als je straks geen pijn meer hebt dan kan je er echt van genieten je nieuwe boobies

liefs marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.