Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Ik heb nog geen datum, maar kan eigenlijk niet wachten dus ik heb maar alvast een operatie verslag topic gemaakt.. :blush:

Ik ben op 11 juni bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar een PC. Heel kort daarna ben ik op consult geweest bij dr. Luijendijk van het Diakonessenhuis in Utrecht (hij opereert ook bij Bergman). Ik heb daar niet veel nieuwe dingen gehoord, omdat ik al veel rondgesnuffeld had op dit forum. Aan het eind van het gesprek bleek dat hij alleen de ankermethode gebruikt, terwijl ik juist graag via de sleutelgatmethode geopereerd wil worden. Dr. Luijendijk verwees me hiervoor door naar zijn Bergman-collega, dr Laban.

Gisteren, 29-07, ben ik op consult geweest bij dr Laban in de Bergman kliniek Ik moet zeggen dat er in zo'n kliniek een heel andere sfeer hangt dan in een ziekenhuis.. Beviel mij beter.. Ik ben zelden in een ziekenhuis geweest, maar ik vind het er gewoon niet echt prettig. Het was een fijn gesprek, en het bevestigde mij er nog meer in dat een borstverkleining me veel 'verlichting' :125: kan opleveren. Na het gesprek door naar de beautycoach en de aanvraag voor het ziekenfonds doorgesproken. Ik ga er stiekem wel vanuit dat het vergoed wordt... Na het consult heb ik er ineens weer zo veel zin in! Voelt een beetje gek.. Ik werk in een kledingzaak waar ook lingerie verkocht wordt en ik ben al de hele tijd aan het kijken naar wat ik straks ineens allemaal aan kan.. :blush:

Ik hoor het over/binnen een week of 2 en dan kan de datum vastgesteld worden. Ik schrok een beetje, want het kan al op zn vroegst over een week of 4, en anders een week of 7.. Zo snel! Ik heb voor eind augustus nog een vakantie (on)gepland staan.. begin september een festival en half september een feestje... Normaal ben ik nooit zo'n planner (zou je niet zeggen na de voorgenoemde data), maar nu moet ik ineens met dingen rekening houden..

Wordt vervolgd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Cee,

Welkom bij de club :D Dat 'zin in hebben' had ik ook! Maar dan wel beetje met gemengde gevoelens, aan de ene kant heel erg bang voor wat er komen gaat (was nog nooit in een ziekenhuis geweest, laat staan een operatie gehad) maar aan de andere kant keek ik er heel erg naar uit!

En 'verlichting' :152: bied het zeker, daar heeft dr. Laban helemaal gelijk in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Cee!

Wat leuk dat jij ook door dr. Laban geopereerd wordt. Ik ben echt nog steeds zo blij met zijn werk :P. Je borsten zijn al wel aardig geslonken sinds je gestopt bent met de borstvoeding, dat is wel fijn! We horen wanneer je een datum hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet je in alle consternatie niet om voor-de-operatie-foto's te maken? Toen iemand dat tegen me zei, had ik iets van: moet dat nou? Nu ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Soms denk ik wel eens "was het nou wel zo erg?" (want hoe ze na de operatie zijn, went toch snel) en dan hoef ik die foto's maar te zien om weer te weten hoe het was.

En we willen straks natuurlijk mee kunnen genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Cee,

Welkom! En spannend he?!

Lekker dat je waarschijnlijk zo snel aan de beurt bent. En inderdaad de Bergmankliniek voelt goed aan.

Ik ben 3 jaar geleden bij Dr. Laban geweest voor een consult en nu bij Dr. Luijendijk.

Ik word 3 november geholpen bij Dr. Luijendijk.

Ik wilde eerst ook graag de sleutelgatmethode en hebt ook een tijdje getwijfeld, maar ik heb toch gekozen voor de ankermethode.

Nou ik wil je veel plezier wensen op het forum. En succes met het wachten op een datum en het aftellen dan! ^_^

O'ja en dat veel zin in hebben heb ik ook hoor al vind ik het ook erg eng.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cee,

Leuk dat je nu een eigen topic hebt!

Ben benieuwd wanneer je nu geholpen gaat worden. En geloof me, als je het achter de rug hebt zal je vast zoiets hebebn van 'had ik het maar eerder gedaan ;)".

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie leuke berichtjes!

N vraag: hoe hebben jullie het gedaan met werk/studie? Wanneer heb je t verteld op je werk en hoelang ben je er tussenuit geweest? Ik heb het nog niet verteld op mijn werk.. Ik werk koopavond en zaterdags in een grote H&M. Best zwaar/druk werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vlak na mijn laatste tentamens geopereerd en mijn werk lag op dat moment tijdelijk stil, dus ik hoefde weinig te regelen. Moest alleen een verdediging doen voor m'n studie, maar dat heb ik pas na 3,5 week gedaan. Eerder was ik daar nog niet echt toe in staat, met name door m'n concentratieprobleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verteld vanaf het moment dat ik voor het eerst bij de pc geweest ben. Op het moment dat ik ongeveer wist wanneer de operatie zou zijn heb ik de projectenplanning op de hoogte gebracht en het team waarin ik zit. (Iedereen wist al van het plan, maar het is ook handig als ze dan weten wanneer het plaats zou gaan vinden).

Ik had aangegeven dat ik er 3 weken niet zou zijn, ze hebben in overleg met de bedrijfsarts besloten de periode op 6 weklen te zetten. Uiteindelijk ben ik na 2 weken gedeeltelijk begonnen, en vanweg concentratieproblemen (wat in mijn werk echt een probleem is) heeft het langer geduurd voordat ik weer helemaal aan het werk was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de beautycoach gesproken en ik heb een datum! Het wordt 5 oktober! Het kon ook eerder, al op 31 augustus, maar dan mis ik meteen mijn eerste weken van het nieuwe schooljaar en het lijkt me lastig om er daarna weer in te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Spannend!!

Ik ben op een maandag geopereerd en de woensdag erna was mijn schoonmoeder jarig (100 km verderop) zijn daar een dag geweest.

Ik voelde me heel erg goed maar moet eerlijk toegeven dat het voornamelijk de vermoeidheid en concentratie is wat tegenvalt!

Ik heb om de dag iets ondernomen, voornamelijk verjaardagen in die tijd en om de dag een rust dag gehouden (filmpje, wandelingetje enz)

Zoals de andere meiden hier ook al zeggen, wees niet te optimistisch dan kan het alleen maar meevallen en denk goed om jezelf!

Heeeeeel veeeel succes!

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik zeker doen :) Ik had het er gister met mn vriend over om 24 oktober naar Berlijn te gaan voor een heftig weekendje (op bezoek bij een vriend en er wordt zeker gefeest..) 20 dagen na de operatie.. Ik ben benieuwd of het zal kunnen, het plan was om te gaan liften, maar dat is misschien wel een beetje te veel gevraagd. (misschien is het hele weekend wel een beetje te veel gevraagd, haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cee,

gefeliciteerd met je datum. :D Dat is nog snel zeg.

Sorry even klagen

bah, iedereen is eerder dan ik :139:;) en ik wil ook zo graag.

In iedergeval ik ben blij voor jou!

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.