Ga naar inhoud

Cee : 5 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Cee

Aanbevolen berichten

Ik heb nog geen datum, maar kan eigenlijk niet wachten dus ik heb maar alvast een operatie verslag topic gemaakt.. :blush:

Ik ben op 11 juni bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar een PC. Heel kort daarna ben ik op consult geweest bij dr. Luijendijk van het Diakonessenhuis in Utrecht (hij opereert ook bij Bergman). Ik heb daar niet veel nieuwe dingen gehoord, omdat ik al veel rondgesnuffeld had op dit forum. Aan het eind van het gesprek bleek dat hij alleen de ankermethode gebruikt, terwijl ik juist graag via de sleutelgatmethode geopereerd wil worden. Dr. Luijendijk verwees me hiervoor door naar zijn Bergman-collega, dr Laban.

Gisteren, 29-07, ben ik op consult geweest bij dr Laban in de Bergman kliniek Ik moet zeggen dat er in zo'n kliniek een heel andere sfeer hangt dan in een ziekenhuis.. Beviel mij beter.. Ik ben zelden in een ziekenhuis geweest, maar ik vind het er gewoon niet echt prettig. Het was een fijn gesprek, en het bevestigde mij er nog meer in dat een borstverkleining me veel 'verlichting' :125: kan opleveren. Na het gesprek door naar de beautycoach en de aanvraag voor het ziekenfonds doorgesproken. Ik ga er stiekem wel vanuit dat het vergoed wordt... Na het consult heb ik er ineens weer zo veel zin in! Voelt een beetje gek.. Ik werk in een kledingzaak waar ook lingerie verkocht wordt en ik ben al de hele tijd aan het kijken naar wat ik straks ineens allemaal aan kan.. :blush:

Ik hoor het over/binnen een week of 2 en dan kan de datum vastgesteld worden. Ik schrok een beetje, want het kan al op zn vroegst over een week of 4, en anders een week of 7.. Zo snel! Ik heb voor eind augustus nog een vakantie (on)gepland staan.. begin september een festival en half september een feestje... Normaal ben ik nooit zo'n planner (zou je niet zeggen na de voorgenoemde data), maar nu moet ik ineens met dingen rekening houden..

Wordt vervolgd ;)