Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb heel veel aan jullie ervaringen gehad!

Ik heb 2 jaar geleden een dochtertje gekregen en zoals velen van jullie de welbekende theezakjes kado gekregen...

Ik heb nu een b-cup maar mis vooral het volume...

Heb altijd open gestaan voor plastische chirurgie en vond het nu na 2jaar wel genoeg geweest!

Ik heb me helemaal gek gelezen op internet en gezocht naar een goede PC en kwam uiteindelijk bij Dhr van Onselen.

Ik heb 10feb een 1e consult gehad en ik ben heel goed en vriendelijk te woord gestaan,door de consulente en de Dhr zelf.

Na duidelijke info mocht ik prothesen passen en kwam op maat 5-6 wat ongeveer uit zou komen op 380cc want meer zou niet mooi worden en passen.

Het word dus 380cc dual plane met anatomisch gevormde prothesen.

Toch begin ik wel een beetje te twijfelen over de maat,ben toch bang dat het te groot en onnatuurlijk gaat ogen!

Ik heb (na dat hier gelezen te hebben) zakjes water met 380cc gevuld en in mijn oude bh gepropt en toen had ik echt mega boobs!

Ik heb ergens gelezen dat de prothese ook nog door de borstspier word 'tegen gehouden' maar is dat ook zo?

Ik heb nog even de tijd gelukkig om me goed voor te bereiden en kan altijd nog ervoor kiezen om wat kleiner te gaan...

Pfff al die twijfels he zo nu het dichterbij komt, word toch wel een beetje zenuwachtig nu!

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kirsten

Ik ben 30 januari geholpen door dr Kruppa en heb exact hetzelfde gekregen.

Mijn lengte is 166 en weeg 49 kilo en ben met 380 cc van een 70B naar een 70E/F gegaan ( dit oogt eerder als een grote D )

Zelf ben ik heel erg blij met het resultaat en vind het helemaal niet onnatuurlijk ogen :D

Hoe ben jezelf qua formaat en wat is je huidige bh maat ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantalle,

Ik ben 1.67 en weeg 54kg, heb nu ook 75b soms 70....

Ik vind e/f toch wel erg aan de grote kant als ik dat zo zie maar jij ben nu 4weken PO toch?

Dan word het misschien nog wat kleiner of niet?

Ohhh ik vind dit zo moeilijk om voor te stellen! Ik wil ook weer geen spijt hebben dat ze toch te klein zijn geworden als ik voor minder cc ga.....

Hoe vond jij de operatie/herstel? is het je meegevallen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirsten,

Ik ben maandag 6 weken po ook geholpen door dr van Onselen

en heb 380 cc aan de linkse kant (rechts had 40cc minder nodig.

Ik heb dus daar een pasprothese 4 op rechts en een 5 op links aangehad.

Veel tijd voor twijfel had ik niet ben vrijdags geweest en 's maandags geholpen, was op mijn eigen verzoek

Heb gisteren mijn eerste bh gekocht, een sapph, 70 e

Ik ben zelf 1.61 cm en 54 kg.

Van een ander merk zo ik ook zomaar een 75 d nodig kunnen hebben

Het oogt een c-d maar is dus nu blijkbaar een 70-e

Moet wel zeggen ik dacht tot dat ik de kliniek bh aan had altijd dat ik 75 had en droeg toen een 75 b of een A. ( paste toch nooit aan beide borsten goed.)

Verder is het mijn ontzettend mee gevallen, ik had heel veel afleiding direct na de operatie mss ook wel goed geweest.

Pijn viel in mijn geval wel mee, links een high profiel en die trok iets meer,

Volgens de arts die de hechtingen eruit haalde was een goede contidie van de borstspieren belangrijk en ook dat ik 3 jaar bijelkaar borstvoeding heb gegeven, waarddoor mijn borsten de grote al gewend worden ooit.

als je meer wilt weten zeg het maar hoor

succes met je twijfel, is heel logisch hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He kirsten.

Gefeliciteerd met je datum,spannend he!

Ook ik ben geholpen door van Onselen,en dacht ook dat ik te groot zou uitkomen,ik ben 1,69 en weeg 59 kg.

Maar van Onselen kijkt heel goed naar je lijf en wat het mooist bij je zou staan,ik had besloten hem te vertrouwen en hij heeft het perfect gedaan,ik had een aa en nu een D maar zo lijkt het helemaal niet :106: dus helemaal goed.

En het went echt heel snel,als je heel erg blijft twijfelen,kan je ook nog een 2e concult vragen.dan ben je iets geruster misschien.

Maar al die twijfels is innd heel normaal hoor,het is ook niet niks,zo een operatie.

gr kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirsten

Klopt, ik ben nu 4,5 week po .

Eerlijk gezegd zou ik niet weten of ze nog kleiner gaan worden?

Ik heb op het forum namelijk ook al gelezen dat er zelfs nog een paar cm bij kan komen, dus geen idee eigenlijk.

Het is mij allemaal best meegevallen alleen de eerste 4 dagen heb ik een behoorlijk beurs gevoel gehad .

Dit is echter goed te doen als je regelmatig je paracetamol blijft innemen .

Ik ben het helemaal met Kim eens dat Dr van Onselen heel goed naar je lichaam kijkt om te zien wat het mooist bij je zal staan.

Als je twijfelt gewoon nog een 2e consult aanvragen !

De eerste keer dat ik mijn borsten zag vond ik ze ook enorm maar dit went echt heel erg snel en ben er nu super blij mee .... :D

Succes met je keuze .

Liefs Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben me toch wel gerust gesteld hoor!

Ik heb idd vertrouwen in Dhr van Onselen en hij zei ook dat 380cc mooi bij mijn lichaam past en hij ziet er wel meer voorbij komen denk ik dan maar hahahah

@mous/chantalle

Wat fijn dat het jullie zo mee is gevallen,ik ga maar uit van hel dan kan het altijd meevallen!

Ik heb dus totaal geen sterke borstspieren,ja misschien wel van het tillen van mn kleine... dus verwacht wel dat ie gaat protesteren als er 380cc onder gaat ;)

Ik ben gelukkig 6weken vrij van mijn werk en manlief verzorgt mij 3weken dus kan rustig herstellen!

Een 2e consult heeft denk ik weinig zin want dan kom ik toch weer op maatje 5 uit....

Ik denk dat ik nu wel met een gerust gevoel erin ga,en laat het van Onselen op het moment zelf wel bepalen,wat het beste past.

Krijg dr steeds meer zin in! xxx :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal!

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb heel veel aan jullie ervaringen gehad!

Ik heb 2 jaar geleden een dochtertje gekregen en zoals velen van jullie de welbekende theezakjes kado gekregen...

Ik heb nu een b-cup maar mis vooral het volume...

Heb altijd open gestaan voor plastische chirurgie en vond het nu na 2jaar wel genoeg geweest!

Ik heb me helemaal gek gelezen op internet en gezocht naar een goede PC en kwam uiteindelijk bij Dhr van Onselen.

Ik heb 10feb een 1e consult gehad en ik ben heel goed en vriendelijk te woord gestaan,door de consulente en de Dhr zelf.

Na duidelijke info mocht ik prothesen passen en kwam op maat 5-6 wat ongeveer uit zou komen op 380cc want meer zou niet mooi worden en passen.

Het word dus 380cc dual plane met anatomisch gevormde prothesen.

Toch begin ik wel een beetje te twijfelen over de maat,ben toch bang dat het te groot en onnatuurlijk gaat ogen!

Ik heb (na dat hier gelezen te hebben) zakjes water met 380cc gevuld en in mijn oude bh gepropt en toen had ik echt mega boobs!

Ik heb ergens gelezen dat de prothese ook nog door de borstspier word 'tegen gehouden' maar is dat ook zo?

Ik heb nog even de tijd gelukkig om me goed voor te bereiden en kan altijd nog ervoor kiezen om wat kleiner te gaan...

Pfff al die twijfels he zo nu het dichterbij komt, word toch wel een beetje zenuwachtig nu!

Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Hoi Hoi,

Heb net ook even wat research gedaan naar Dr. van Onselen en ben erg geschrokken naar de dingen die ik over hem vond... :102:

Ik wil je niet bang maken ofzo maar kon dit niet voor me houden.

Groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met google kom eeen hoop tegen,

Maar hiervan is hij inmiddels vrij gesproken, zie ander topic's hier, Als mensen liegen voor de operatie en of met verboden middellen op de operatie tafel gaan liggen Hier kan een pc niets aan doen.

Voor nu ik ben heel positief over van Onselen, en vind dat hij heel mooi werk lever, en niet alleen bij mijn.

Ook de zorg bij het ACCZ is super.

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had idd al het een en ander gelezen maar als je echt gaat spitte dan kom je altijd wel slechte ervaringen van patienten tegen denk ik...

Ik heb mijn keus nou eenmaal gemaakt,alles betaald en heb er super vertrouwen in!

Nog 2weekjes pfff de spanning in mn buik begint nu echt te komen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brietje,

De sfeer is idd erg prettig en er word flink de tijd voor je genomen.

Toch heb ik achteraf, zeker na het doorspitten van het forum, niet heel veel info over de prothesen gekregen...

Ja dat maat 5 te groot was en hij tussen 4 en 5 dual plane zou gaan plaatsen,wat op ongeveer 380cc uit komt.

Maar ik weet helemaal niet welk merk en profile ik krijg dus dat zijn dingen die ik graag had gehoord...

Dus ik zou als ik jou was alles wat je wil weten nu nog effe in je opslaan of opschrijven!

Maar hij is de boob genie dus ga er maar van uit dat hij me mooi gaat maken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kirsten

Hij werkt volgens mijn met alleen maar cereform

Die heb ik ook gehad

Ook 380 cc aan een kant dan he,

De andere kant 340cc

Helemaal mooi en zelf vind ik het een c/d eruit zien terwijl bh label zegt 70 E / F

Succes meiden

groetjes Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen ladies!

Kirsten, ik heb al een consult gehad met dr Kruppa.

Ze werken idd met cereform, hier zit levenslange garantie op.

Corine had voor mij het merk, typenummer en het aantal cc opgeschreven.

Thuis ben ik op de site van cereform gaan kijken en zag ik dat ik een high profile ga krijgen.

Als ik daar zoek op 380 zie ik alleen tall height-medium profile staan.

Mous, bedankt! Gaat goed komen! Blij te horen dat je zo teverden bent!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mous,

Ben blij te horen dat je zo tevreden ben!

Ik krijg idd dan hetzelfde als jij,ben heeeel benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden....

Heb nu een b-tje dus zal zeker wel een d gaan worden!

Brietje,

Ga je voor een 2e consult bij dhr van Onselen?

Ik ga ook effe op de site kijke,weet nu waarnaar ik moet kijken hahah

Thanks meiden voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ben trotse moeder van 2 kids. Alleen hebben de zwangerschappen (samen met het afvallen) veel met mn borsten gedaan.

Ik ga net als Kirsten 2 april onder het mes bij dr. van Onselen! Spannend !!!

Misschien zie ik je nog Kirsten op de 'BIG DAY!' ;-)

Vind het erg leuk hier mee te lezen.

Groetjes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Rachel en Kirsten ik doe met jullie mee, ik ga ook op 2 April! Dual-plane 300-330cc Allergan!!

Je weet dat slecht nieuws sneller de ronde gaat dan goed nieuws he! De ene slechte ervaring kan ook van de intrepetatie van de patient afhangen, iedereen reageert anders!

Groetjes Rolinstone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja 2 april is een hele mooie dag! En worden er weer mooie boobies gemaakt :D

We zullen wel allemaal achter elkaar gaan,ik ben tot nu toe om 11.00 aan de beurt maar de juiste tijd krijg je een paar dagen van tevoren door!

Die van Onselen heeft het er maar druk mee.... alleen wij 3 maken hem al steenrijk die dag ;)

Nou kunne we samen aftellen meiden! Ook al zo zenuwachtig?!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ben echt heel erg zenuwachtig! Ben afgelopen donderdag pas op consult geweest en wilde eigenlijk de operatie op 14 mei doen. Maar als je dan eenmaal op consult bent geweest wil je het ook zo snel mogelijk laten doen, haha.

Dus vandaar 2 april.

Ik heb verder nog geen tijd doorgekregen?? Heb gister pas de papieren terug gestuurd en straks even de betaling doen.

Misschien dat ik daarna meer hoor?

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ben trotse moeder van 2 kids. Alleen hebben de zwangerschappen (samen met het afvallen) veel met mn borsten gedaan.

Ik ga net als Kirsten 2 april onder het mes bij dr. van Onselen! Spannend !!!

Misschien zie ik je nog Kirsten op de 'BIG DAY!' ;-)

Vind het erg leuk hier mee te lezen.

Groetjes !!!

Jaja 2 april is een hele mooie dag! En worden er weer mooie boobies gemaakt :D

We zullen wel allemaal achter elkaar gaan,ik ben tot nu toe om 11.00 aan de beurt maar de juiste tijd krijg je een paar dagen van tevoren door!

Die van Onselen heeft het er maar druk mee.... alleen wij 3 maken hem al steenrijk die dag ;)

Nou kunne we samen aftellen meiden! Ook al zo zenuwachtig?!!?

SUPERRRR zenuwachtig , haha. Kan niet wachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.