Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 verschillende prothese maar de high is idd veel stugger, en wiebelt ook stukken minder, dus dat zal bij jou ook wel zo zijn.

Maar voor mijn was het de enige optie om gelijk naar voren te komen.

Wel weet ik dus heel goed het verschil tussen high en medium hihi

En je maat zal ook best wel 70 E zijn en bij hunkie 70 F

Lekker dat je nu ook kan genieten.

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

hi mous ,

Dat wist ik niet dat de high profile stugger is ,vandaar dat alles nog zo strakkerig zit .

Gaat dat nog meegeven dermate mn huid wat minder strak word ???

Ben ik wel heel nieuwschierig naar .

Gelukkig ben ik gewent om hele strake stevige kleine borsten te hebben .....maaar zou ook wel graag willen dat ze gaan wiebelen zoals grotere borsten dat doen .....

Voor mn gevoel zijn het net tover ballen die veranderen ben nu bijna 6 weken po maar hoor ook dat er nog veel in 6 maanden tot 1 jaar verandert .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaa toverballen,de magie werkt wel op mn vent gelukkig:)

ik vind ze aan de zijkanten en bij t spleetje erg stug en hoop idd dat dat nog soepeler gaat worden!

heb vandaag ff bij hema bhs gekocht,altijd leuk met 30% korting,maar die maten zijn nogal raar daar...als je d nodig heb dan kom je automatisch uit op 80 of meer omvang en dat is voor mij veel te groot. van de 3 kan er 1mee door dus toch nog geslaagd jeej

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.