Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey sokkie, super zeg. Ben je al nerveus?

Mn man weet niet of hij een week vrij kan nemen en zegt dat ik het maar moet uitstellen, mooi niet dus!!!

Ik heb een huishoudster dus dat scheelt al weer de helft! Dus nu alleen nog het uit bed komen...na ja dat moet lukken voor dat hij naar zn werk gaat!

xxx Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei rolly, de eerste week is juist het zwaarst.

Ik zou ook niks afzeggen. Alles gaat gewoon volgens plan. Die van mij heb ik ook gevraagd om hulp tegen die tijd, anders zou ik t ergens anders vandaan halen. Ook een hulpje. Ik weet me God niet waar vandaan. Ik wil helemaal niemand anders in huis maar je kan dit gewoon niet alleen. De mijne snapt helemaal niks van mn hele boob thing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, miss sport. Die van mij ook niet. De enige positieve reactie heb ik van mn schoonzus! Hij zorgt maar dat hij vrij krijgt....en anders pech. Ik hoop alleen wel dat hij met me mee gaat op de dag van de ok, ik heb geen zin omdat alleen te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hè? Niks liever dan je ventje z'n steun of hij T snapt of niet. Wij snappen ook niet alles van mannen, maar dat hoeft toch niet? Als ze er maar voor ons zijn wanneer t nodig is. Zo niet dan hebben wij vrouwen altijd wel een oplossing voor alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sokkie, super zeg. Ben je al nerveus?

Mn man weet niet of hij een week vrij kan nemen en zegt dat ik het maar moet uitstellen, mooi niet dus!!!

Ik heb een huishoudster dus dat scheelt al weer de helft! Dus nu alleen nog het uit bed komen...na ja dat moet lukken voor dat hij naar zn werk gaat!

xxx Roling

o dat valt mee hoor, mijn man was ook niet vrij,

En alleen uit bed komen kan je makkelijk als je niet helemaal plat gaat slapen.

Ik had een rekje achter mijn kussens, zodat ik de eerste dag vrij recht geslapen heb, ging helemaal maar goed, en je hoeft niet van ver te komen om omhoog te komen.

Als je al vrij recht gaat slapen,( net als in een ziekenhuis,daar slaap je ook niet helemaal plat) Dan heb je maar een klein beetje nodig om je bed uit te stappen.

succes meiden.

Sokkie veel sterkte morgen voor je het weet ben je al weer onderweg naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haay allemaal!

Heb effe geen tijd gehad om het forum te lezen en heb een hoop gemist hahha

Sokkie is intussen helemaal blij waarschijnlijk want die heeft t achter de rug!

Wij moeten nog een weekje wachten he dames... pfff werd vanmorgen wakker in t zweet,heb vanacht The Day al in mn dromen meegemaakt!

inclusief operatie en pijntjes enzo,echt heel echt.... dacht dus toen ik wakker werd he waar zijn me boobies dan hahahah

Thanks mous voor de geruststelling van de spannende dag!

Heb jij trouwens pijnstillers van Accz meegekregen of moet je dat bij je huisarts aanvragen?

Heb vandaag mn dokter op de hoogte gesteld dus dat moet dan geen probleem zijn.

Ik heb nog een doosje Diclofenac thuis liggen, dat is ook ontstekingsremmend en pijnstillend dus neem dat anders wel ipv alleen maar een paracetamolletje ;)

Rachel,ik heb ook mijn brief gehad! Moet er om 8.30 zijn dus ben denk ik de 1e ofzo?!?!

We gaan zondag overnachten in een hotel daar in t centrum want we moeten 2,5 uur rijden,da's nie echt fijn zo voor je operatie hihi

Misschien kome we elkaar nog wel tegen,ik eruit jij erin!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me trouwens ook al goed voorbereid,heb een bedrekje bij de thuiszorgwinkel geleend, en douche doe ik wel zittend in bad ofzo

Manlief is 2of3 weken vrij en neemt t huishouden en dochterlief voor zijn rekening :D De 1e week is mijn dochtertje een paar daagjes bij oma dus kan ik rustig bijkomen gelukkig want die kleintjes snappe dr geen zak van dat mama niet kan rennen/springen/dansen/stoeien en zie t al helemaal gebeuren dat ze een duik op mijn bed neemt recht op me voorgevel :84:

Zelf ben ik 6weken vrij,werk in de zorg dus fysiek zwaar werk... mijn manager is een wereldvent,we doen t samsam 3weken ziektewet en 3weken verlof

Ga ook echt die weken gebruiken en proberen niet eigenwijs te zijn en toch te gaan forceren maar ja dat zien we dan pas he...

Meiden,zet de mannen aan het werk het is maar voor even hahha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirsten,

Je krijg een recept mee van het ACCZ, die pillen kan je ophalen gezien jij vroeg moet, ben je zeker op tijd voor de appotheek.

Cellebrex heten ze als ik het goed heb, zo maar geen Diclofenac nemen die zijn zo heftig.

Paracetamol moet je heel constant om de zoveel uur nemen, en dan 2x daags celebrex, eentje voor het slapen want je slaapt er zeker op.

Deze pillen zijn nl niet bloedverdunnend vandaar.

Maar je heb een lekkere tijd ben je weer lekker vroeg thuis.

Maar de verdoving werk nog wel een x aantal uur. Maar stop toch maar een doosje paracetamol, in je tas want je moet wel een stukkie rijden en dat rijden is niet altijd even lekker .

Zag dat mijn roommate een kussen bij haar had in de auto en dat zal ik toch zeker aanraden. Dan heb je de keuze om een kussen achter je rug te doen.

Je heb alles goed geregeld maar zorg ook voor afleiding, want anders voel je alle pijntjes

Geniet nog even van de zon en het is zo volgende week

als je nog meer wil weten gewoon vragen hoor

Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tips Mous!

Kussen en paracetamollen gaan mee!

Ben blij dat je dus ook wat sterkers op recept meekrijgt.

Ik ga idd lekker van de zon genieten en ben van plan dat volgende week ook te doen,pijn heb je binnen net zo goed als buiten dus ga als me lijf t wil ook effe lekker dr uit!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn al die tips hier te lezen!

Ja Kirsten, denk dat ik je nog wel zie.

Ik moet er om 10.00 uur zijn, dus denk dat ik dan om 11.00 uur word geholpen.

En jij half 08.30? Dan lig jij waarschijnlijk onder het mes als ik daar aan kom. Spannend zeg!

Vind het super spannend maar kijk wel erg uit naar de 'grote' dag! Dat de week maar voorbij mag vliegen! ;-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet rolly,

Die van jou nadert echt nu. Kriebels? Vooral jou hou ik in de gaten ivm ongeveer zelfde oude kipfilets. Hoeveel cc kreeg jij ook alweer? Spannend hè meid? Ik kan aan niks anders denken. Maar ik doe wel een hoop. Net alsof ik verliefd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Sokkie,

hoe gaat het met je? Jij hebt het al achter de rug! Wat fijn zeg!

Alles goed gegaan? En hoe gaat het met de pijn? Beetje te doen?

Ik moet maandag om 10.00 aanwezig zijn, uurtje eerder als jou dus. Hoe laat ben jij geopereerd?

Ben erg benieuwd naar je verslag.

Rust lekker uit de komende dagen!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha miss sport, mn eigen stalker hahaha ;):P (geintje hoor). Ik krijg 300-330cc tussen de spier, dual plane. Volgens de tabel heb ik een AA maar volgens mij is het meer A kleine B..ach dat maakt ook niet meer uit, ik krijg bijna nieuwe :101: !

Het is inderdaad net een beetje als verliefd zijn, die kriebels in je buik enzo.....Wanneer ben jij aan de beurt mss sport?

Staat hier op het forum ook een kalender van wie waneer geopereerd wordt?

@Sokkie: MEid vertel hoe is het gegaan!!!!!! Ik ben super nieuwschierig!!!

Groetjes Roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.