Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanx mous,is wel handig voor de volgende wasbeurt!

Jeetje wat gaat dat ding stinken zeg ...

Voel me steeds beter,nog 24/7 "spierpijn" maar dat zal nog wel ff blijven

zit ook nog op 9medicatie momenten per dag dus mag ook wel haha

Fijne pasen allemaal!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die dingen gaan erg stinken vond ik ook,

doe je die schouder oefeningen ook, die maakte bij mijn de boel lekker los.

Nu ga jij hopelijk mooier weer tegemoet dus mss heb je nog wat aan wat ik met mijn band deed.

Ik had een sok afgeknipt, die er omheen gedaan, en de sok voor je decolatie zeg maar dan heb je een gekleurde band in de kleur van je shirt ik had een zwarte sok omdat ik veel zwart aan heb en dan kwam niet die witte band er boven uit. Ook als je verder bent handig want die band kreeg ik nooit helemaal schoon dat jodium ging er echt niet uit.

Dus in het zicht gedeelte was hij zwart, je kan natuurlijk veel meer sokken gebruiken, want je ziet voorlopig nog ff met die band en hopelijjk met mooi weer.

fijne paasdagen met weinig pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mous,

ik heb idd ook een witte band,en zwarte bh,beetje jammer.

wilde eigenlijk proberen om hem een textielverf badje te geven (zwart) maar die sok is ook een goeie!

6weken die band pfff hij drukt mijn borsten zo vervelend opzij zegmaar onder mn oksels,is pijnlijk....

Maar er zit alweer bijna 1week op en dat was t ergste van die 6weken denk ik!

Doe jij nu alles weer zonder pijn?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

He fijn Kirsten, dat het de goede kant op gaat. Wordt alleen maar beter nu! Die band gaat idd stinken hé! Ik was het spul elke 2 dagen, kort programma en een half uur in de droger.

Overmorgen alweer de hechtingen eruit, gaat snel hoor!

Fijne Pasen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sokkie,

spannend hoor de hechtingen eruit! Zijn je borsten al mooi gezakt/zacht?

ben benieuwd hoelang dat vocht aanhoud...

Ik ga die band ook maar in de wasmachine doen,had m nu op de hand gedaan maar werd nie schoon haha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mous,

ik heb idd ook een witte band,en zwarte bh,beetje jammer.

wilde eigenlijk proberen om hem een textielverf badje te geven (zwart) maar die sok is ook een goeie!

6weken die band pfff hij drukt mijn borsten zo vervelend opzij zegmaar onder mn oksels,is pijnlijk....

Maar er zit alweer bijna 1week op en dat was t ergste van die 6weken denk ik!

Doe jij nu alles weer zonder pijn?

X

Ja hoor het gaat allemaal zonder pijn,

Afgelopen donderdag moest ik in een moeilijke houding ( gestrekt laag en ver naar voren) werken en dat viel wel tegen, toen heb ik zelfs de band nog even omgedaan, gaf net een beetje extra steun.

De bh is nu mijn sportbh.

Die 6 weken vliegen voorbij, volgende week gaan je hechtingen er al weer uit, dan kijken ze ook of je band strakker moet, bij mijn niet want de zwelling was al weg, en dan worden ze ook al weer zachter, weer een week later ga je masseren en dan zit je al op de helft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me idd fijn om die steun bij zware inspanning te hebben,dieband houd het toch allemaal mooi op zn plekkie!

ik heb hem iets strakker gedaan,voelde namelijk erge druk naar boven komen toen ik gister ging douchen,heel raar gevoel...

Nadeel is wel dat er dan weer meer druk op me litteken komt te staan auwieee

hechtingen gaan er de 17e uit...weer een stapje verder!

Al met al nog steeds geen feest hier in huis maar ben blij toch positieve vooruitzichten van jullie te horen;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

O haha nee dat is een beetje uit de buurt ;)

Spannend is idd het juiste woord!

een

hai...

toen ik las dat je door dr van orselen wordt geopeerd schrok ik,hij is al verschillende keren op tv gekomen dat hij eigenlijk een oplichter is.ben je geopereerd en hoe is het geworden,ik ben 3 april geopereerd door dr bos een super man,hoop natuurlijk dat jij dat ook van jouw arts kunt zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tieties, je post 1 x en je heb al bergen commetaar zonder uitleg, pfff

Dr van onselen heeft al vele vrouwen waaronder mezelf heel blij gemaakt.

Hij is ook heel transpirant, en komt geregeld op tv, met heldere uitleg oa over pip implantanten.

Ook is de kliniek heel duidelijk over van alles en nog wat er mag over alles vragen gesteld worden en krijg je ook een helder antwoordt.

Voor de rest of je onderbouw je antwoorden of je zegt niets, begin eerst is met je zelf voor te stellen of vertel je eigen bv verslag.

sorry Kirsten dat het in jou topic is.

verder heb ik geen aandelen in accz maar wel twee prachtige boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tieties,

ik kijk verder dan een slechte recensie. er zal over jou superdokter ook vast wel wat te vinden zijn....

en net zoals vele hier ben ik zeeeer tevreden met dhr v onselen zn werk!

En dat al na 1week po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mous,

ik heb idd ook een witte band,en zwarte bh,beetje jammer.

wilde eigenlijk proberen om hem een textielverf badje te geven (zwart) maar die sok is ook een goeie!

6weken die band pfff hij drukt mijn borsten zo vervelend opzij zegmaar onder mn oksels,is pijnlijk....

Hoi Kirsten,

Ik heb misschien nog een tip voor je; ik heb een dun hempje onder m'n bh en band, dan drukt en schuurt het ook niet zo onder je oksels. En het gaat niet zo stinken, het hempje gooi je makkelijker in de was.

Enne, mooi dat je al zo tevreden bent!

En tietjes; don't touch van Onselen, WIJ hebben geen tietjes meer!!! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi inkie,

ik heb al een naadloos hemdje eronder,was een geweldige tip van mous geloof ik!

en idd wij hebben geen tietJES meer maar memmen haha

ben al wat meer gewend aan die band,heb hem zelfs wat strakker gedaan zit nu beter denk ik...

Heeft iemand hier toevallig last gehad van het litteken? Ik heb,als ik ga lopen ofzo, het gevoel dat ie klapt ofzo

het drukt heel erg (pijnlijk) precies op die rand van borstplooi/rib en haal weer allemaal enge dingen in mn hoofd.

heb dit al een paar dagen,is nog het enige trouwens wat zeer doet dus mag verder niet klagen:)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee wij hebben geen tietjes zeker niet!!!!!

Ik heb af en toe een steek in mijn borst lijkt te komen vanaf het litteken.niet echt hinderlijk maar ik voel het af en toe.Hebben jullie dat ook wel eens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Dames,

vraagje....

ben vandaag 8 dagen PO. Paracetemollen pak ik eigenlijk alleen nog maar voor ik naar bed ga.

Weet iemand toevallig of je de celebrex (die je via de ACCZ meekrijgt) helemaal op moet maken?

Ik pak ze nog wel iedere dag 2 keer, maar voor de pijn heb ik ze eigenlijk niet meer nodig.

Alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rachel,

ik gebruik die celebrex nu 2dagen al niet meer,werd er helemaal lijp van...

Als je geen pijn meer heb dan hoeft t echt niet hoor! Pcm kan geen kwaad,kan je vanzelf gaan afbouwe naar gevoel.

ben je tevreden met t resultaat?en wanneer

mogen de hechtingen bij jou eruit,mijne de 17e..

En snapie,ik heb dat ook!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Celebrex ook ontstekingsremmend..ik kreeg Mivicox voor 5 dagen en heb deze braaf geslikt want het is ook een ontstekingsremmend middel en een aantal dames op dit forum gaven aan om het toch te slikken tot dat het op is..

Ik weet eigenlijk niet of ik oplosbare hechtingen heb of dat ze vrijdag verwijderd worden?

Ik wacht het wel af..

Dank je kristen voor je reactie het is altijd fijn om te horen dat anderen het ook hebben en dat je je dan geen zorgen hoeft te maken..

Bedoel Movicox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kirsten,

bedankt voor je reactie! Dan zal ik er ook eens mee stoppen. :-)

Pak s'avonds nog wel 2 parcetemolletjes voor het slapen gaan.

Ben wel blij met het resultaat, al moeten ze nog een heel eindje zakken hoor.

Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren? Volgens mij is dat bij iedereen anders..?

En jij ook happy?

Ik moet ook de 17de terug voor de hechtingen, om 11.00 uur , en jij?

Ben blij als ze eruit zijn, dan kan ik weer lekker uitgebreid douchen! ;-)

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rachel,

Ik moet er de 17e om 9.30 zijn dus zal je niet tegenkomen.. het schijnt maar een paar minuutjes te duren allemaal!

Ik heb trouwens nu 3x uitgebreiddd gedouched hoor! Wel een paar minuten de hechtingen goed droog gefohend maar volgens mij zijn de wondjes al dicht hoor!

Voel me daarna echt herboren :D

Merk wel dat als mijn bh uit is,ze langzaam omhoog komen en zowat weer in me nek zitten hahah, heel raar gevoel is dat zeg!

Dat zakken zal dus wel effe duren maar we hebben de tijd... ben in elk geval met de dag blijer met ze,begin te wennen aan de grootte merk ik al ;) Ben wel heeeel blij met die 380cc terwijl ik zo bang was dat het te groot zou worden!

Zit nu pas weer op de laptop dus ga effe spieken in de galerij,maak volgende douchesessie een foto en plaats hem erbij... eindelijk....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je nu vooral kan genieten, en je pijn weg is.

Super is dat.

En dat je band en bh uit dat herken ik wel hoor, vond het zo veilig alles aan, dat ik zonder ook de hele tijd mijn borsten vast hield.

Zo moest ik ook echt afkikken om 's nachts weer zonder bh te slapen.

Maar uiteindelijk gaat het allemaal van zelf

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mous,

Ik durf ze dus niet eens vast te houden he hahah maar dat komt nog wel! Ik voel heel voorzichtig effe maar probeer zo min mogelijk beweging in ze te krijgen :D

Heb jij trouwens ook nog een back-up bh gekocht?! Lees veel over die sportbh van de Hema... wil er denk ik ook 1 aanschaffen,kan nooit kwaad voor de toekomst ook.

Heb deze ui bh nog niet gewassen,durf hem echt niet langer dan 20min uit te houden ;)

Weet iemand toevallig welke maat ik dan van Hema nodig zou hebben,de kliniek bh is een 70d....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook van die steken, net of er een beugel van de bh in m'n borsten steekt. Ik heb het vandaag gevraagd, maar was wel een bekend iets, en niets om je zorgen over te maken. En vandaag had ik de bh net iets te hoog zitten, maar zo dat ik het niet gemerkt had. Tot het dus heel veel pijn bij het litteken ging doen. Bij mij komt het nog best wel nauw hoe je die bh weer aandoet, dus ik durf denk ik geen andere aan te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.