Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik weet precies wat je bedoeld hoor Rachel! Ik wilde het ook maar zsm achter de rug hebben en dan natuurlijk nog net effe voor de zomer!

Ik heb telefonisch mijn operatie afspraak gemaakt vandaar dat ik de tijd weet maar ik weet ook dat dat nog kan veranderen bij uitval van een patient ofzo

Ik kijk alleen best wel tegen de autorit op...woon in den haag dus dat is wel een lange zit,vooral terug pffff met bonkende boobs

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Meiden succes,

en ja snelheid haha ik had vrijdags mijn consult om half 4 en 's maandags om 12 uur was ik aan de beurt, hihi

Maar meiden jullie worden echt super behandeld, kan niet anders dan lovend zijn ook het resultaat is mooi.

Ik hoop de voor en na foto's te krijgen zodat ik duidelijke foto's hier kan plaatsen,

Ik ga zaterdag voor mijn laatste controle.

ik vond de tip van borstspieren oprekken erg waardevol zelf werk ik veel met mijn armen ( lichamelijk heb ik vaak zwaar werk) en daardoor waren mijn borstspieren al opgerekt, daarbij deed ik in dat ene weekend extra vaak even schouders naar achteren een aanspannen deze oefening moet je ook al doen, terwijl je net wakker bent en je boobs aan het bekijken ben.

En verder mooie tijd april lekker pasen erachter aan en idd van de zomer stralen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

even borstspieren oprekken in google,

dan zie je er van zelf een paar,

de schouders naar achteren doen even vasthouden, en weer los laten dat 3x achter elkaar en zo vaak als je het kan, zeker na je operatie is het een opluchting om even te strekken, Ook belangrijk want de meeste pijn komt van het vastzitten en stijf worden van de spieren, en het voelt echt lekker om even de strekken wel pijnlijjk maar het helpt echt,

Verder je paracetamol op pijl houden, ik heb zelf echt weinig pijn gehad het mag eigenlijk geen naam hebben, dus als het een ander ook kan helpen...

Schade kan het nooit aanbrengen wat je spieren worden toch al snel lui

x Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, super goede keuze hebben jullie gemaakt om voor ACCZ te kiezen. Ik ben 10 okt geopereerd door van Onselen. Ik heb 360cc en 405cc gekregen, dit is het lange model dus vergelijkbaar met 340cc en 380cc.

Als jullie mijn foto's willen zien, kunnen jullie mij toevoegen als vriend. Als jullie vragen hebben mogen jullie deze aan mij stellen.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van cereform is goed te zien wat het verschil is. Als je kijkt naar de AM model (want die zal jij krijgen met 480cc) dan zie je naast elkaar afgebeeld het low, medium en high profile, het verschil zit hem in breedte, lengte en projectie. Ik heb in mijn kleinere borst high profile gekregen omdat ik daar meer projectie naar voren moest om het een beetje gelijk te krijgen bij mijn grotere borst. De lengte en breedte is wel gelijk omdat de high profile een maat groter was dan de medium.

Ik hoop dat het je een beetje duidelijk wordt. Als je graag wil weten welk profile je krijgt, kan je gewoon de kliniek even bellen en dan geven ze jouw code door dus of AMMM480 of AMHM480.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie. Zo maar eens kijken op de site dan.

Ga geheel op het advies van dr van Onselen af, ook de cc's heeft hij bepaald.

Vond het erg veel, maar hij zei dat ik zo het mooiste resultaat zou krijgen.....dus dan ga ik daar maar vanuit.

Wel spannend allemaal !!!

Groetjes

p.s Schorpioen, wat zijn ze bij jou mooi geworden zeg! Echt prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!

Wat ben ik toch weer blij met jullie! Als jullie er ons niet doorheen slepen dan weet ik t niet meer hoor ;)

@Mous,goeie tips die ga ik zeker gebruiken! Ik sport veel maar durfde de laatste tijd mijn borst niet te trainen omdat ik bang was dat dat juist tegen zou gaan zitten... niet dus hihi

@Schorpioen,

Ik heb je toegevoegd als vriend maar kan je foto's niet zien:(

Ik heb meteen de kliniek gebeld en ik krijg ook high profile380 dus typenr AMH

Heb ook gehoord dat ik om 10.00 uur ingepland sta,tot nu toe dan.... Dus Rachel we liggen misschien wel samen te suffen op de uitslaapkamer!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

net ook even gebeld, haha.

Ik krijg AMH 480 en stat tot nu toen ingepland om half 1......

Dus dan heb jij het waarschijnlijk allemaal al achter de rug Kirsten. Spannend !!!

Ik had aangegeven het liefst in de middag, maar dat zat al vol. Daarna gevraagd laat in de ochtend dus daar houden ze wel rekening mee, dat is wel fijn!

Zo kan ik s'ochtends mijn dochtertje nog naar school brengen en nog even flink knuffelen met de kids.

Even afwachten of de tijden hetzelfde blijven...

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van cereform is goed te zien wat het verschil is. Als je kijkt naar de AM model (want die zal jij krijgen met 480cc) dan zie je naast elkaar afgebeeld het low, medium en high profile, het verschil zit hem in breedte, lengte en projectie. Ik heb in mijn kleinere borst high profile gekregen omdat ik daar meer projectie naar voren moest om het een beetje gelijk te krijgen bij mijn grotere borst. De lengte en breedte is wel gelijk omdat de high profile een maat groter was dan de medium.

Ik hoop dat het je een beetje duidelijk wordt. Als je graag wil weten welk profile je krijgt, kan je gewoon de kliniek even bellen en dan geven ze jouw code door dus of AMMM480 of AMHM480.

Of je mijn verhaal verteld,

Ik heb hetzelfde zelfde prothese's en cc's moet wel zeggen dat ik de high iets stuger vind maar om te zien zijn ze zo goed als gelijk, herken je dit Schopioen?

x mous

ps ik moet een zaterdag voor mijn eind controle, hoop de foto's voor en na digitaal te krijgen zodat ik ze hier kan plaatsen.

en vind ze ook eruit zien als volle C maar moet echt een 70 E of een 70 F kopen. :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rachel,

Je moet er idd een uur van te voren zijn, je mag er van uit gaan dat je om 11 uur aan de beurt ben,

Van te voren kom je eerst in een klein wachtkamer daarna naar een hele luxe wachtkamer,

Je krijgt daar een pilletje en daarna mag je naar het kamertje waar Dr van onselen je kom aftekenen en de grote vriendelijke duitse man je infuus kom inbrengen.

Daarna mag je lopen naar de operatie kamer,

De sfeer is erg gemoedelijk en rustig,

Je zal zien je bent rap weer terug in de uitslaapkamer, en vanuit daar mag je snel naar een kamer met nog een andere patient en je partner zal daar dan ook zijn.

Je partner wordt volledig op de hoogte gehouden

succes hoor,

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.