Ga naar inhoud

kirsten27 : 2 april 2012 :Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Nog maar 1 weekendje he! Spannend hoor. Ik had echt zo'n gevoel in een achtbaan te gaan, niet eng ofzo maar toch wel zo'n buik-kriebelgevoel ;-) Komt allemaal goed, maandag heb je een fantastisch stel borsten :148:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja dat achtbaan gevoel heb ik idd ook!

Elke ochtend denk ik pfff nog een paar nachtjes heeeeerlijk op mn zijtje liggen en dan 6weken :wacko: op mn rug slapen...

Ach iedereen hier heeft het overleefd en de 2ling maakt t allemaal weer goed,staat die deken eindelijk is een beetje omhoog als ik lig hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dames, nog ff !!!

Pff , kan aan niks anders denken de hele dag, haha. Hebben jullie daar ook last van?

Morgen al weer lekker weekend en dan na het weekend EINDELIJK is het zover!!!

Hoe gaat het met jou Sokkie? Alles goed en hopelijk al wat minder met de pijn?

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rachel,

Ooo ja, dat had ik vorige week ook hoor!! En dromen erover!!

Alles is hier prima hoor, steeds minder pijntjes en al aan t afbouwen met de paracetamollen. Vanmiddag voor het eerst gedouched, lekker hoor. Alleen soms als ik beweeg kraken mijn borsten haha! Schijnt normaal te zijn. En ik houd vocht vast, dikke buik! Komt ook wel weer goed.

Nog maar 4 nachtjes dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sokkie blij te horen dat t allemaal zo lekker loop!

Weet je dat ik me eigenlijk helemaal niet zo druk meer maak....

Door al die verslagen van andere vrouwen te lezen weet je eigenlijk zo'n beetje hoe je Big Day gaat verlopen en dat geeft mij heel veel rust.

Ben trouwens sinds gister lekker aan het hoesten en snotteren pfffff me lijf kon geen beter moment uitzoeken he ;)

Lekker nu naar bed en dan daarna nog maar 3nachtjes :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kirsten,

Nog maar 1 nachtje voor jou!!!

Wat jij schrijft over dat je je niet meer zo druk maakt omdat je door de verhalen al precies weet hoe het gaat herken ik heel erg!

Ik wist ook precies wat er ging gebeuren en zo ging het ook :)

Ben heeel benieuwd hoe jij het morgen ervaart!! Hoe laat moet je er zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sokkie,

Dat ik me niet meer zo druk maak is inmiddels even verleden tijd... Ben nu wel wat nerveus eigelijk :blink:

Ik moet er om 8.30 zijn dus gelukkig niet zolang wachten!

Ik maak me zo druk om dat ***infuus,ik ben nogal panisch voor naalden... hoopte stiekem op een kapje maar weinig kans denk ik!

Rachel, heeel veel succes morgen en misschien zie ik je nog!

Ik ga zo lekker op weg naar Bocholt en daar lekker in het hotel proberen de nacht goed door te komen! (lang leve de oxazepam ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kirsten,

heb ook wel last van DE kriebels. Ben heel de dag maar een beetje bezig met van alles en niks, haha.

Morgen rond deze tijd zijn we allebei voorzien....JOEHOEEEE!!!

Jij ook veel succes meid! En denk dat ik je nog wel zie morgen, leuk!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kirsten,

Ik ben ook absoluut niet van de naalden, maar het infuus viel me mee. De anesthesist doet een band om je arm om je aderen af te knijpen, dan zoekt ie een ader, dan voel je een prikje en dan is het zo gepiept. Komt goed meid! Succes!!!

Wel lekker dat je zo vroeg kan, is het zo achter de rug.

xxx

Rachel ook succes!! En Rollingstone ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het eerder had geweten over die naalden, dan had je het op tijd kunnen halen via de ha. Emla zalf is verdovende crème. Je voelt helemaal niks. Dit heb ik gebruikt toen m'n zoon lag opgenomen. Die heeft door al die infusen een trauma van overgehouden. Misschien een weetje voor de komende zonodige keren die je zou moeten prikken. Heel veel succes meiden. Tot heel gauw en een vlot herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier even de laatste update vanuit Bocholt!

ben al wat geruster gelukkig en heb idd die emla creme bij me,thank god!

nog ff lekker gedouched en nu toch maar snel gaan slapen!

Dames bedankt voor alle lieve berichtjes en rachel en rolling,morgen word een topdag! Succes allebei

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.