Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Mannetje net eten gemaakt, nu lekker op de bank.

So far so good, als ik gewoon rustig doe heb ik geen boeboe's :)

Dus rustig doen is de boodschap... Voel de stijfheid opkomen, dus dat beloofd voor morgenvroeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn perfect! Gezwollen maar perfect!!!

Morgen even aan de pc zitten voor me verslagje.

Voel me nog steeds verbazend goed, al begint de stijfheid... Kom niet meer van me bank vanavond!

Thnx for the support ladies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Alles verloopt hier super, heb veel meer last van mijn rug dan van me boobs!

Gisteren om 7 uur 30 dus in de kliniek, na onderzoek van de bobbel wilde me arts t risico niet lopen op infectie en stelde via de tepel voor... Even paniek, want had daar nog nooit over nagedacht... Na t zien van na-foto's via tepel beslist om t zo te doen. ( toch t voordeel dat t niet 3 keer langs t zelfde lidteken moest en super klein lidteken nu )

Toen de arts zijn bezoekje bracht net voor de op, zei hij nog tegen de assistente: dus voor hier die 300 cc, hij maakte een grapje de droogstoppel, niet te geloven!

Nu, om 9 uur OK in, om 10 h 30 back in me bedje... Man man wat een pijn! Na baxtertje pijnstilling ging het beter, plasje maken, colaatje drinken en om 5 uur naar huis.

Ben eigenlijk op stijfheid na zo goed als pijnvrij, heb een pijnstiller genomen gisteravond voor ik naar me bed ging, meer voor de pijn die zou komen en zal nu even zien hoe het gaat.

Maar die rug, man man, ....

De bobbel hebben ze ook verwijderd trouwens: bobbel weg, 2 nieuwe in de plaats!

En dan de boobs: perfect! Het verschil is weg, ze zijn helemaal gelijk. Nu nog gezwollen, maar staan toch iets minder breed en inderdaad meer naar voren! Natuurlijk geen spleetje maar dat wist ik al! Zijn niet mega groot, t is gewoon wat ik wou, maar nu weer afwachten hoe ze evolueren he, niet krimpen i hope!

Zal vandaag nog foto's posten van day 1, laterzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Super dat het zo vlot is gegaan uiteindelijk.

Je hebt je droomboobies!!!

Fijn herstel gewenst!

Groetjes

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Klinkt heel positief, je verslagje! Hopelijk blijf je zo weinig last houden. Neem dan die pijnstiller maar voor je rug ;-) Ik ben zeer benieuwd naar je voor-en nafoto's, fijn dat je nu zelf al zo supertevreden bent. Ik heb 450 cc en ben ook zeer tevreden met het hoog profiel zodat ze echt wel naar voren komen ipv breed uit (lijkt me ook heel lastig met je armen dat die er steeds langs schuren).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet het, ben t noodlot aan t tarten maar buiten rug en buikspieren geen pijn!

Zit er precies op te wachten....

Lijkt me zo vreemd dat het dit maar is, of komt mijn deel nog?

Zou t met die derde keer te maken hebben, of met via de tepel?

Iemand ervaring met dat tepelgedoe trouwens?

Kan eigenlijk gewoon alles doen, moeilijk om stil te zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje

Fijn dat het zo goed met je gaat!! En idd, wat een droogstoppel (leuk woord trouwens!) om het over 300 cc te hebben :45:

Ben echt benieuwd naar je fotootjes hihi.

RUSTIG AAN DOEN HÈ!!!

Geef het de tijd om lekker in te nestelen, zodat er niet dadelijk weer ene omhoog schiet en onder je kin, of in je oksel terecht komt! Ze zullen er nu in ieder geval niet meer via je oksel uitkomen....zoals je droomde. Niks over je tepel gedroomd??

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies,

Blondie: wat denk je van de maat?

Goed geslapen en nog steeds pijnvrjj... Begin stilletjes te geloven dat t niet meer gaat komen 

Wel last met die kliniek bh zeg, ze passen er precies niet meer in, onderaan zit ie niet op mijn lijf, kan niet rond me boobs!

Nieuwe halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel effies een nieuwe vragen ja... Die steun is juist doordat die band op je borst rust toch..

Eronder bedoel ik dan, maar dat snap je wel...

Volgens mij word het een heeeeeeeel erg mooie maat...

In ieder geval geen Europese cup Erwtje uit Kabouterland hihi...

'Denk dat er wel een mooi Amerikaans maatje onder zit hihi...

Heb je je oude nog gecheckt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ze gezien hoor, was toch 500... Vreemd... En heb de nieuwe ook gezien before implant :) geloof t wel, want heeft ie besteld, had ie niet liggen...

Tja, ben er eentje die veel cc nodig heeft zeker? Had hier nog eens iets gelezen van iemand die met 600 niet blij was en maar uitkwam op een maat waar een ander maar 300 voor nodig had...

In elk geval, eind goed al goed dan maar zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dan maar dat 't niet per ongeluk de verkeerde maat was he...

Scheelt toch wel als je 't zeker weet...

Ik vind ze er erg mooi uitzien hoor...

Ben nou ook wel benieuwd naar mn 535cctjes maar ben wel blij dat ik morgen niet hoef ;)..

Ben wel aan de beterende hand maar voel me nog belabberd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even extra sportbeha gehaald, bij de kliniek bh komen ze er onder uit piepen!

Is 75 F geworden, zit strak maar dat moet nu maar even niet?

Hoop dat ik die maat hou, vind ik perfect 

Hopelijk krimpen ze niet meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 75F :D

Toch gek dat je daar zoveel cc voor nodig hebt maar je hebt een mooie 75F

Ben echt benieuwd naar je foto's die maat zou ik ooit ook wel willen niet groter hoor!!!

Hoe gaat het met de pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.