Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

Tja met mij weet je nooit he, straks kom ik na de zwelling weer op de D uit... 

Heb er inderdaad heel veel cc voor nodig gehad, zie er hier soms met 280 cc op t zelfde uitkomen...

Pijn? Nog steeds op aan t wachten 

En die ticker krijg ik niet opgelost 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

In je sportbh 75F, mooi hoor!! Vind ze er ook prachtig uitzien!! :wub:

De meesten hier hebben een kleinere maat in de sportbh dan in de gewone bh... Dus dat wordt nog wat :101: Maar ze staan je super!!! ECHT, jij moet echt superblij zijn nu, en zo een superherstel, wat wil je nog meer....

Oh ja, en vergeet niet rustig aan te doen he.....

:93:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen draadjes uit en dan zie ik ze eindelijk 'volledig'

Ze zijn ronduit prachtig! En heb zelfs een soort van spleetje hihi...

Man man had niet durven dromen dat ik zo blij zou zijn 

Foto's volgen na morgen

Bb en blondie: nog eens bedankt voor alle steun!

Hoe gaat hey met jullie, nu toch al een beetje aan het

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Kaatje, wat ontzettend fijn dat je zo blij bent met je nieuwe boobs, en je mag ook echt wel blij zijn!! Wat een mooi resultaat heb jij met die 700!

Hier nog steeds geen zenuwen, maar ben wel zo ontzettend benieuwd naar het resultaat. Van mij mag het morgen al volgende week zijn haha.

Come to mama haha :D

En jij voelt je dus helemaal super? Sjonge jonge, wat een superherstel! Geweldig!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nieuwsgierig naar je boobs zonder draadjes en compressen hihi...

Ga meteen foto kijken morgen...

Ik ben nog steeds ziek... Naja sprong vandaag vrolijk mn bed uit terwijl ik me gisteren snoteerig/hoesterig met spierpijn voelde dus was wel verbaasd... Tot 17:00 uur... Toen begon dat rottige verkoudheidsgevoel weer... Snotter, spierpijn, hoofdpijn... Ach ja... Moet morgen kliniek bellen en overleggen.. Wat is wijsheid...? Voel me verkouden en vele malen beter dan eerst dat sowieso... Ik heb dan 5 dagen dus duimen draaien maar weer he... anders denk ik weer verzetten...

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf wat een ellende blondie!

Tja ik zou er voor gaan maar ik moest en ging dan ook boobs hebben!!!!

Wat raadt de kliniek aan? En kun je t qua planning nog eens verzetten?

Zit nu in de wachtzaal voor de draadjes, spannend spannend...

Ga echt lobyen dat die martelband weg mag en een grotere bh vragen, tjonge de striemen staan er in!

Tot vanavond voor de pixs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bende gekken :44:

In elk geval, ik ga NU een uur douchen ( wensen de dames hier ook een filmpje van? :42: ), daarna wat knuffelen met me kids en dan post ik nog even een uitgebreider verlag van me consultje vandaag...

Laterzzzzzzzz

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Echt supermooi meid!!! Ben ook benieuwd naar je verslagje (dan zal mijn vraag wel beantwoord worden waarom bij de ene tepel nog een gaasje zit, en bij de ander niet ;-) Ik vind t echt mooi van verhouding!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Kindjes staan onder de douche, maar mama niet :102: Ik stink nog steeds... :103: Ga wachten tot het mannetje thuis is, haha, vertrouw het niet, zeker niet om mijn haar eens netjes te wassen...

Hierbij even een update van de voorbije week...

Alles is eigenlijk super verlopen, heb niets van pijn ervaren. 1 enkele pijnstiller gebruikt de avond als ik thuis kwam, eerder preventief om te kunnen slapen maar that's it! Heb het vandaag eens gevraagd in de kliniek en t zou komen omdat de spier al goed gerekt was ( vorige keer was nog maar van november hé ) maar ben blij dat ik een heel vlot herstel heb so far!

Rijd sinds vrijdag al terug, en ben sinds zaterdag aan het werk in de zaak.

Moet eerlijk toegeven dat ik het s avonds wel voel hoor, geen pijn maar net onder me boobs spant het toch allemaal een beetje... maar ja, da's het lot van een zelfstandige hé! :45:

Vandaag dus de draadjes er uit. Links alles goed, rechts niet helemaal dicht... t is geen gat hoor, maar je merkt dat de rechtertepel iets trager herstelt. Niets om me zorgen over te maken zeggen ze, dus ga het ook nog niet doen. Links gewoon die stripjes vervangen na t douchen, rechts ligt zo een vettig gaasje op en dan een mega plakker! ( gewoon om t gaasje vast te houden ) Na de douche moet ik t gaasje gewoon afspoelen met water en dan weer de plakker der op.... Moet ik doen tot ik zie dat t mooi herstelt is. De lieve dame stelde voor dat ik zoveel ik wou mocht komen om te verversen, maar dat ik het ook zelf kon dus ga t even aanzien. Nadat alles mooi genezen is nog even siliconecreme smeren op mijn lidtekentjes en klaar is kees! Als het wordt zoals links ga je er echt niets van merken, zo'n fijn lijntje zeg!

Verder vind ik ze zelf ondertussen laag genoeg, ik hoor altijd verhalen over indalen maar ik wil niet dat ze lager gaan dan dit! ( al zal dit ook met het gewicht te maken hebben vrees ik :46: ) IK WIL BOLLING! Zoals het nu is zijn ze goed voor mijn, en vrees dat ik ze met die ellendige band naar beneden blijf drukken en dat wil ik niet. De assistente zei dat ik de martelband nu nog 2 weken moest aanhouden, heb zonet achter haar rug wat foto's en zo naar mijn arts gestuurd en uitgelegd dat ik de bolling echt wil en zijn mening gevraagd over de band.... We will see...

Verder nog een sportbh besteld vandaag, een 70G maar met wat meer ondersteuning onderin want daar drukt alles een beetje... zwaartekracht I guess....

Hoop een F over te houden deze keer maar denkt dat dit wel lukt nu :106:

So far so good dus....

Laterzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan, met dat ene kleine plekje uitgezonderd dan. Dat zal vast goedkomen, als je tenminste niet zoveel rondrent hahahaha ;)

Ik ben ook wel heel benieuwd of die band invloed heeft op je uiteindelijke bolling, of dat die band alleen maar helpt om de protheses in hun pocket te houden.

Even een technische vraag, weet je wat de diameter is van jou 700 cc VHP protheses? De projectie heb ik hier al gelezen (7,1 dacht ik), maar de doorsnee niet (of ik moet er overheen hebben gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Diameter is 13,4, projectie inderdaad 7,1.

Net even je topic doorspit, snap heeeel goed dat je weer naar die 900 wil, wou het ook als het kon... hier ook een bolling fan!!!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net al met arts aan de lijn gehad... netjes... zo snel...

De rotband heeft dus inderdaad de 2 functies die Piepke dacht:

- de boel naar beneden houden ( vooral achter de spier wordt dit gedaan om de spier niet te veel uit te rekken en ze niet omhoog te laten schieten )

- de prothese in de pocket houden...

Pf dilema in mijn geval: ik wil ze niet verder naar beneden IK WIL BOLLING!!!! maar wil ook niet dat er weer eentje richting me nek schiet....

In overleg met de arts: nog twee weken rotband, maar enkel s nachts...

It the risk I'll have to take...

Beetje klein hartje toch, wil niet dat er weer 1tje omhoog schiet maar wil ook zoooo graaaag die bolling....

Dubbel gevoel hoor ladies...

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bolling heb je of die heb je niet :D

Die band zal daar geen verschil in maken meid je borsten dalen zelf hoe ze willen en op hun eigen tempo ;)

Wil je bolling kan je hem ook gewoon omhouden :D

Maar ik zie geen foto ben stiekem benieuwd zeg hihi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met mn vorige dual plane nooit een band gehad en krijg 'm deze keer ook niet...

Daarom zijn deze dus met een low profile toch bollig hihi...

Weer wat geleerd...

Kreeg nu alleen wel al vooraf het advies om de grootte nu die sportbh echt 6 weken dag en nacht aan te houden...

Dus niet na een paar weken alleen nog 's nachts.. Dat ga ik dan maar doen wanneer ik mag hahaha, al heb ik het zelf weer verplaatst natuurlijk hihi...

Jouwes zijn erg mooi hoor nu... Maar echt gek he dat je dit juist de vorige keer al had moeten bereiken...

Alles komt gewoon goed nu dat kan niet anders... Ze zijn nu al perfect :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nooit een band gehad high profile en weinig bolling :D

Ligt echt aan je huid en je voor boobies ;) Maar ik wilde niet te veel bolling dus heb geluk :P

Waar staan je foto's meid :D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.