Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

Net gebeld, ze gaan morgen pas beslissen als de arts de bobbel gezien heeft...

Heb zoooooo'n schrik...

Hallo Kaatje

Mijn vriendin heeft in 2008 een bv laten doen,die eerst gepland stond op 9-2 maar dat dr drs bij haar een ontstoken haarwortel zag,heeft hij direct afgezien om haar die dag te opereren.

Zij kreeg voor 2 weken haar tweede kuur zware antibiotica en ze hebben haar bobbel (ontstoken haarzakje) zo goed als uit moeten knijpen.

Zij is toen pas na 4 weken geopereert en is daar na haar terleurstelling door dat de eerste operatie niet door ging super blij mee!!!

Ik hoop voor jou dat je wel al geopereert kan worden,maar dat zel de pc beslissen en ze zllen geen enkel risico nemen ivm onstekingen etc.

Veel succes

Gr Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Kaatje.

Ben al een paar dagen niet op het forum geweest, maar lees nu niet zulke beste dingen bij je zeg!

Je zit zo naar een datum te leven dat het echt k** zou zijn als die niet door zou gaan.

Maar je zit ook niet op een ontsteking te wachten natuurlijk...

Pff, lastig verhaal zeg!

Heel veel succes morgen, hoop voor je dat het gewoon doorgaat!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje

Shit zeg!! Nu weet je nog niks..... Verdorie!! Maar als je niet geopereerd zou worden morgen, dan is het ook beter dat het niet gebeurt he. Je wilt er geen complicaties bij hebben, dan maar ff iets langer wachten. Ik begrijp dat dat heel vervelend zal zijn op dat moment, maar complicaties naderhand zijn nog veel vervelender. Maar hoe groot is die bobbel van jou eigenlijk?? En zit er een wit kopje op?? Zoals bij een puist...

Ik ga gewoon door met duimen! Probeer je niet TE druk te maken, dat helpt je ook niet en als het morgen niet door kan gaan, dan heeft het een reden he. Maar ik zou het wel echt heeeeeeeeeel rot voor je vinden, pfff, moet er niet aan denken joh.

:71: :71: :71: :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Wat f..k van die bobbel zeg!

Supervervelend dat je tot morgen moet wachten om te weten of je al dan niet geholpen kan worden, je kijkt er zo naar uit en dan dit, pffff

Ze willen allicht geen risico's nemen.

We duimen voor je.

Groetjes. Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de pc heeft de bobbel nog niet gezien en gaat dus na die controle beslissen... Denk echt dat het niet door zal gaan :( als ik t verhaal lees van iemand die t al voorhad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

shit shit shit zeg!!!

Sterkte morgen in ieder geval, hoop echt voor je dat het nog door kan gaan!! Maar zoals ik al eerder zei, is het ook niet goed om te veel risico te nemen....

Misschien kunnen we dan alle drie samen in dezelfde week, wie weet? Blondie jij en ik.... :)

Maar hoop voor je dat het morgen door kan gaan, afwachten he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben in de kliniek...

Assistente heeft bobbel bekeken...

Ze willen bobbel wegnemen en opereren via de tepel... Zou zowiezo gemakkelijker zijn dan oksel wegens grote volume en beter dan borstplooi wegens zo goed of geen lidteken....

En moet nu natuurlijk beslissen... Dat of uitstellen...

Ook zei ze dat 3 keer hetzelfde lidteken gebruiken niet zo goed is...

Pfff help... Iemanf al wakker om zijn mening te geven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Inderdaad moeilijk, wat is je eigen gevoel?? echt wat het eerste in je opkomt dat is meestal het juiste antwoordt of de juiste beslissing! Ik zou denk ik het wel laten gebeuren en als het litteken al drie keer gebruikt is!! hoop voor je dat je eruit komt hier heb je zolang op gewacht "go for it girl"

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lastige keuze! Maar inderdaad wat sporty zegt het wat is het eerste dat in je opkomt? Succes met deze beslissing en als je geopereerd wordt ook succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh Kaatje, het kan toch doorgaan dus!

Je hebt al een tijdje niet meer gepost dus ik vermoed dat je ervoor bent gegaan!

SUPER!!!! Ik ben zo blij voor je!

Via de tepel zou idd het minst litteken geven heb ik gelezen. En als zij zeggen 3 keer zelfde litteken is niet aan te raden... Zal het wel zo zijn ook zeker.

Veel succes, en alles komt nu zeker goed!

Hup naar je mooie volle droomboobies!

Groetjes Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel snel even vanuit me bed met me sexy hempie: de boobs have arrived!!! 

Zo goed of geen pijn nu, normaal binnen uurtje naar huis!

Heb ze nog niet gezien daar t via de tepel ging dus kan er nog niet veel van maken... En dat zal nog paar dagen zo bljjven grrrrr....

Heb ze nu na al dat gedoe en kan ze nu nog niet zien 

Vanavond post ik wel nog alle details, als ik me zo blijf voelen toch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

woehoew!! Je hebt ze!!!!!! Wat fijn dat het door heeft kunnen gaan vandaag!!!! Pffff, heb er slecht van geslapen afgelopen nacht, jij waarschijnlijk ook haha!

Oh de 700cc zit erin, nu afwachten wat het geworden is. Spannend!!!

En: GEFELICITEERD!!!!! :1bouncingboobs:

Tot straks, ben echt benieuwd hoe het vandaag gegaan is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.