Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

Hello ladies,

Hier is ie dan.... fase 3 van het rampenplan! :55:

Allereerst wil ik alle lieve meiden hier bedanken die naar me 'geluisterd' hebben, raad hebben gegeven of gewoon mijn klaagzang aanhoord hebben, jullie hebben geen flauw benul hoeveel steun ik aan dit forum gehad heb!

Voor ik te melig ga worden, voor diegene die het nog niet weten: here are the facts...

Eerste BV: dec 2010, 265 cc van Btje naar Dtje... was niet tevreden over de grootte, maar was uiteindelijk wat ik gevraagd had dus tja...

Tweede BV: nov 2011, 500 cc van Dtje naar... D/Etje... nog steeds niet tevreden over grootte en zit nu met een verschil: linkerborst zit te hoog!

Nu komt de derde keer er dus aan, PC zal bij het herstel onmiddellijk mijn wissel doen. ( en hoef enkel de protheses te betalen )

Deze keer zal het waarschijnlijk 700 cc worden, extra high profile. Hiervoor ga ik aanstaande maandag nog eens op consult, laat deze keer niets aan het toeval over, ga goed bespreken welke prothese het wordt deze keer, want krijg mijn mannetje echt niet gek genoeg om dit ooit nog eens te gaan doen... :44:

Fijne avond allemaal,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal,

Vandaag nog eens op consult geweest en t staat dus vast...

Op 6 maart gaan we voor de 700 cc, rond, very high profile...

Ben superblij maar ook heel benieuwd en zenuwachtig, hoop echt dat ik deze keer eindelijk tevreden ben...

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik hoop het :103:

Ik had ook consulten gepland bij Dr. Plovier en Nio daar ik hier gelezen had dat dit de mannen van de big boobs zijn.

Had het niet geweest dat de ene te hoog zat, ging ik ook daar terechtgekomen zijn.

Maar toen ik op consult ging bij Dr Decoopman ivm de ongelijkheid en hij me gelijk de wissel bij het herstel wou doen, ben ik toch overstag gegaan.

Hij gaat er ook van uit dat er momenteel echt niet meer in kan ( is nog maar van nov geleden ) en als ik heel eerlijk ben spelen er 3 zaken mee om het daar dan toch maar te doen:

- Hij heeft me heel correct behandeld ivm mijn klacht

- Moet niet eerst de herstelop doen bij hem en dan nog eens onder het mes bij een andere dokter

- en ja... de prijs....

Wel heb ik deze keer heel duidelijk besproken wat ik wou: 700 cc, extra high profile.

We hebben de tabellen met de maten erbij genomen: prothese is iets smaller dan de 500 die ik nu heb, maar is in projectie veel groter waardoor het zicht toch anders zou moeten zijn. Ik wil ze niet echt groter langs de zijkant, maar iets meer voorin. En dat zou moeten lukken met deze optie, hoop ik? :102:

Daar voor de spier al helemaal geen optie was ( had al consult gehad bij Dr Demeyere daaromtrent, te weinig weefsel ), veronderstel ik dat dit mijn beste optie is?

Laat me zeker weten of je er anders over denkt, want ben toch wat onzeker over vanalles, daar ik al 2 keer niet tevreden was...

Bedankt voor je reactie,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat een last allemaal.

Ik ben tevreden met wat ik nu heb maar vind het persoonlijk nog helemaal niet over the top en mijn vriendin al helemaal niet.

Je mag altijd eens langskomen om ze live te chekken hoor. Hihi

Maar dan moet je wel naar de West Flanders rijden vrees ik.

Veel succes alvast and just remember, more is more.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wauw je gaat voor de 700cc. Wel raar dat de tweede keer met bijna een verdubbeling aan cc maar 1cup groter gaf. Nu moet het wel goed komen als de prothese smaller is, want dan komen de cc's er in projectie uit. Hoeveel projectie ga je krijgen met deze protheses.

Ík hoop dat je over 5weken eindelijk je droomboobs zal krijgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het ook vreemd, maar tussen de 265 en 500 zat heel weinig verschil in projectie ! Ben ik pas achteraf gaan opzoeken, stom van me... Heb mijn les nu wel geleerd!

Nu zou het inderdaad een heel klein beetje smaller zijn en qua projectie van 4.9 naar 6.4 of 7.1 gaan afh of ze er 650 of 700 cc inkrijgen!

Je kan al raden waar mijn voorkeur naar gaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje8

Fijn zeg, dat je nu wat meer duidelijkheid hebt. Ik heb me gisteren ook laten vertellen dat de breedte van de prothese er erg toe doet en natuurlijk het profiel. Als je dan gaat vergelijken in de schema's zie je inderdaad het verschil in projectie.... Ongelooflijk hoe veel dat kan zijn!

Ik ga nog een tweede consult plannen, want nadat ik dat schema uitgeplozen had, ben ik toch bang dat de 400 cc waar mijn pc het over had, te weinig projectie gaan geven. Heb nu een 75 B en krijg er 4,2 cm projectie bij. Als ik me niet vergis is dat 1 cupmaat?

Ik wil graag naar een volle D en ben bang, als mijn rekensommetje klopt tenminste, dat ik op een volle C uitkom......

Nog 1 maandje en dan mag je!! Fijn zeg!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje8

Fijn zeg, dat je nu wat meer duidelijkheid hebt. Ik heb me gisteren ook laten vertellen dat de breedte van de prothese er erg toe doet en natuurlijk het profiel. Als je dan gaat vergelijken in de schema's zie je inderdaad het verschil in projectie.... Ongelooflijk hoe veel dat kan zijn!

Ik ga nog een tweede consult plannen, want nadat ik dat schema uitgeplozen had, ben ik toch bang dat de 400 cc waar mijn pc het over had, te weinig projectie gaan geven. Heb nu een 75 B en krijg er 4,2 cm projectie bij. Als ik me niet vergis is dat 1 cupmaat?

Ik wil graag naar een volle D en ben bang, als mijn rekensommetje klopt tenminste, dat ik op een volle C uitkom......

Nog 1 maandje en dan mag je!! Fijn zeg!

liefs, BB

Hoi hoi ik zat je bericht te lezen,

Ik had ook 75/b en heb 350cc achter de spier gekregen druppelvormig en ik heb echt een d/e gekregen van sapp zelf 75/F dus zo zis je maar denk echt dat je wel een op mooie d uitkomt hoor!! Ik vind ze groot zat....

sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 4 dagen hihi..

Weet inmiddels wel dat ik die 550cc kan hebben omdat de diameter idd de doorslag geeft qua ruimte..

Jippie jippie jippie... Al lees ik nu dat je soms extra moet betalen boven de 500cc..

Jaja Kaatje, als je eerder een vergroting heb gehad past er nog meer... De 1ste keer had 't bij mij niet gepast...

Kwam op een verjaardag bij iemand een pc tegen en kon niet wachten met die vraag.. Maja nu DE vraag...

Doen we 550cc of niet.. 500cc scheelt overiges maar 1 milimeter projectie met de 550cc... 500cc - 6,0cm / 500cc - 5,9cm..

Ben je al wat wijzer over ons raadsel?? Wat het verschil in high en extra high op 't zicht is??

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Over het grote high/extra high op t zicht mysterie heb ik nog steeds geen antwoord, daarvoor reken in op jouw consult... :49:

Klopt inderdaad wat je zegt, die grotere volumes kunnen er meestal niet van de eerste keer in, daarom doe ik het maar een derde keer hé!!! :53:

En protheses groter dan 500 cc zijn inderdaad duurder, al hangt die prijs af per merkt/arts. Ga k misschien eens vragen, als ik ooit nog eens voor de 2500 cc of zo ga :104:

Voila, weer een dagje voorbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, die 500 cc klonk ook goed hoor :102:

Maar met wat speurneuzen hier hebben we doktertje gespeeld en onze eigen prothesen gekozen :107:

Dus hoop dat ik nu eens heeeel bliijjjjj ga worden, want doe het echt niet nog eens hoor... ( is toch zo een beetje t plan )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik geef je gelijk,zou ook voor veel ccs gaan nu,zou t niet met minder nemen ook,want anders blijf je aan de gang en is al zat geld zo,en herstel erbij niet te vergeten,toch ook weer een aanslag op je lichaam. :88:

Nee helemaal top,gaat super worden,ben jaloers. :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook op dat resultaat gehoopt met die 500 cc.

Maar had maar A/kleine B om mee te starten dus t zal daar wel een beetje aan liggen, en ook aan het feit dat ze achter de spier zitten. Heb me laten wijsmaken dat dan toch een aantal cc wegvalt.

Wat wel vreemd blijft is dat ik van 265 naar 500 cc met moeite een cupmaat bijgekregen heb.

In elk geval, ze worden groter en hoop met die extra high profile mijn zin te krijgen :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.