Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

Ja deze keer neem ik niet enkel de oude, maar ook de verpakking van de nieuwe mee, mijn arts gaat denken dat ik helemaal knetter geworden ben 

Ja, ik weet nog dat ik de eerste keer dacnt dat ze niet te groot mochten, t mocht niet opvallen... Haha wat een joke zeg...

Had ik het geweten .... Had toen al gepropt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Whuahahaha... jij komt niet getaped naar buiten maar in een dwangbuis hihi...

heb je wel de mooiste boobs van het hele gesticht hahaha...

nee zonder grapjes...

Is toch normaal dat je het echt 10000000% zeker wilt weten...

Zelfs ik kan er niet bij dat je nu 500cc hebt hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tape krijg ik niet, gewoon sportbh en huiswaarts! Kan misschien wel een roze met oranje stippen vragen? :)

Tja ik ben er gewoon eentje die veel cc s nodig blijkt te hebben vrees ik? Babyboo heeft dat ook als ik de foto's zie ( 425 cc denk ik ) en vlinder kwam ook niet groot uit met 650....

Soit, t is zoals mijn ventje zegt, ik zal waarschijnlijk nooit 100 procent tevreden zijn, maar zal zowiezo blijer zijn dan nu he!

Tape krijg ik niet, gewoon sportbh en huiswaarts! Kan misschien wel een roze met oranje stippen vragen? :)

Tja ik ben er gewoon eentje die veel cc s nodig blijkt te hebben vrees ik? Babyboo heeft dat ook als ik de foto's zie ( 425 cc denk ik ) en vlinder kwam ook niet groot uit met 650....

Soit, t is zoals mijn ventje zegt, ik zal waarschijnlijk nooit 100 procent tevreden zijn, maar zal zowiezo blijer zijn dan nu he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg je ziekte via t forum over denk ik 

Kijk eens naar mijn ticker... Volgende week deze tijd is t al voorbij! 

Heel de week zit boemvol, dus ga lekker uitslapen volgende dinsdag 

Verzorg je he Blondie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeeee Kaatje niet mn ziekte over krijgen hoor.. Dat wens ik niemand toe.. Alhoewel, wel iemand maar niet jou!! Het is echt een disaster!! Hoop dat 't hier vanaf nu alleen nog beter gaat en dat ik de 9de 'mag'.. Kan geen ticker zien met mn BlackBerry maar ziet er vast erg moooi uit :D ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blondie: ik zie ondertussen al 8 dagen .... Stress... 

Hier slaat de paniek toch lichtjes toe: mannetje en mezelf aan het snot en de hoest, dochter 1 aan de beterhand, dochter 2 vandaag gesneuveld met 39.5 graden koorts! Best dat er niet meer family members zijn 

Gewoon geen koorts krijgen prent ik mezelf maar in... Al is dat hoesten ook geen pretje, had ik de eerste keer ook en bij elke hoest deden me boobs toch wel zeer... Maar dat heb ik er voor over... 

Over de gekke dromen trouwens BB: heb gedroomd dat ik de 650 lek gestoken heb, moest ie wel de 700 steken!!! Ik ben echt een freak zeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had trouwens je post gelezen bij iemand anders waarvan de boob er uit moest: die oksel is misschien inderdaad toch veiliger ivm die wondes die niet genezen he... Toch een complicatie die ik niet kan hebben 

Al probeert die linkse die te hoog zit misschien via me oksel te ontsnappen??? Een mens beeld zich toch wat in hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Echt humor! Dat die van jou er vanboven uit wil...

Nou laat je pc alles maar goed dichtnaaien, zodat ze geen ontsnappingsmogelijkheid meer heeft!! :D

En het is zoals ik laatst al zei: je krijgt een complicatie of je krijgt er geen, zo simpel is het. Je kunt er niks aan doen. Oke, niet roken. Roken lijkt mij echt een factor die complicaties in de hand werkt. Veel mensen die op het forum vertellen over wonden die niet dicht gaan en zo, blijken toch meestal roker te zijn. Niet allemaal natuurlijk, je kunt ook gewoon pech hebben, maar toch...

Rook jij eigenlijk?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een ex-roker en vind het nog steeds wel lekker ruiken hoor. Maar het ligt er ook maar net aan. De ene keer ruikt het wel goed en de andere keer vind ik het stinken.... Ik ben 3 jaar geleden gestopt, van de ene op de andere dag, en zonder hulpmiddelen, omdat ik vind dat je erachter moet staan als je het doet. Anders lukt het toch niet. Ben in mijn leven al tig keer gestopt met roken, maar nu ging de knop om.

Het fijne eraan is, dat je kleren en je haren en je huis niet meer naar rook ruiken. Dat is zoveel frisser. Ik kan alleen niet zeggen dat ik me beter ben gaan voelen nadat ik gestopt ben...

Je moet er zelf klaar voor zijn, anders lukt het toch niet, dus paf maar lekker je sigaretjes hoor, misschien tijdelijk wat minderen na je OK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Hoe gaat het nog met jou?? Kan je de zenuwen wat de baas :122: hihi.. Nu komt het wel dicht hé!! Kijk er mee naar uit hoor!

Heb gelezen dat je nog steeds wat ziekjes bent, hopelijk zal het gauw beter worden hé! Ik kom je zeker nog eens succes wensen de dag voor de operatie en kijk al uit naar je operatieverslagje..

PS: Nog 5 keer slapen waaaaaaaah Juuuiiiiij :63:

Liefs

Kilibili

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man, wat ik voorgehad heb vandaag ...

Zal t in t kort even schetsen...

Gisteren bolletje ontdekt in me oksel, dacht dat t kliertje was omdat ik beetje ziekjes ben...

Nou... Deze morgen was bolletje zo groot als een boon en pijnlijk...

Dokter gebeld...

Zag me borsten al in t water vallen...

Blijkt een ontstoken haarzakje... Zalf en antibiotica is de boodschap...

Maar van huisarts: no go voor operatie... Daar t via de oksel gaat en te gevaarlijk is voor infectie..

Toch maar even de pc gebeld... Assistente alles uitgelegd...

Net t verlossende nieuws gekregen dat alles gewoon doorgaat!!!

Pff wat een stress zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.