Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Tja nu volop smeren en pilletjes slikken! Dan komt t wel goed...

De schrik zat er goed in, na een dagje al zo groot als een boon! Zou blijkbaar nog groeien zonder behandeling... Had er nog nooit van gehoord, pf, moet mij weer overkomen!

Zit er toch een beetje mee qua infectiegevaar, want zit net naast lidteken...

Maar ga er van uit dat mijn arts niet gaat opereren als t gevaarlijk is? Hopelijk is ie al kleiner dinsdag...

Fijn weekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Kaatje toch, serious stuff!!

Zit bij jou de stress ondertussen onder je oksels??? En dat die arts dan ook nog zegt dat het hele circus niet door mag gaan. :o:80::92:

Maarrrrr gelukkig ben jij zo slim geweest om even je behandelend arts te bellen en nu toch groen :98: licht hebt!!! (ja sorry, maar was het enige mannetje dat groen was... :106: )

Pfff wat moet jij in de piepzak gezeten hebben vandaag!!!!! Gaat het een beetje met je?

Gelukkig mag je lekker verder aftellen: Nog 4 nachtjes slapen voor jij jouw mega-super-boobies krijgt!!! :101:

Griepje blijft uit? Geen koorts?

De kaarsjes branden hoor!!!

xx BB (en beterschap aan je oksel ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Weet je nog mijn droom, dat ie er langs mijn oksel uitkroop? T is dan nog de linkse kant waar ie te hoog zit ook zeker? :)

Maar inderdaad, flink geschrokken...

Ik dacht dat t beter was om te bellen en uitsluitsel te hebben dan daar dinsdag aan te komen met me bobbel en niet te mogen...

Pf ben doodop van de stressdag...

Nog 4 pillenslikkendaagjes en hopen dat ie weg is...

Hihi ja de hel... Nice one BB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, die droom komt in de buurt inderdaad, pffff.

Ga lekker naar bed joh, en neem je rust voor je operatie, zodat je straks fris als een hoentje bij je pc aankomt! Hoe gaat het met de rest van de perikelen bij jou thuis? Alles onder controle met de ziekenboeg?

succes he!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleinste meid en grote man nog steeds ziek...

Zelf had ik geen tijd om me ziek te voelen met al die stress vandaag...

Ga inderdaad slapen, super druk in de zaak t ganse weekend en dinsdag slaapje doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja we raken er wel...

Hij is er nog me bobbel, niet kleiner maar denk ook niet groter... Neem nog maar 1 dag antibiotica dus t zou wel super snel zijn he, geduld dan maar weer...

Kleinste meid weer super veel koorts vandaag, ellende ellende...

Hoe ist met de pijntjes bij jou blondie? Nog geen stress?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zielig he die koorts bij die kleintjes...

Neem je liever zelf nog effies erbij...

Ik hoest erg, maar 't lijkt los te komen en ik snotter nog...

Maar verder gaat 't gelukkig goed...

Totaal geen zenuwen... Volgens mij heb ik zelfs de nieuwsgierigheidsziekt uitgeziekt hahaha...

Ben weer aan de vitC en de Arnica tabletten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kaatje ik lees jou BV's.Vroeg mij af je had een mooie D-cup en hoe zo wilde je nog groter ?

Ik krijg mijn bv 29 Maart...denk zelf dat als ik ben geweest en ze niet groot genoeg vind ik weer voor een bv ga of niet...

Ik lees dat jij vlak achter elkaar gaat...en nu voor 700cc.Waar kom je dan op uit?

Bedoel dit niet negatief hoor begrijp mij niet verkeerd...

Spannend jij gaat al bijna ik ga 29 Maart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon terug gaan en het weer na laten kijken dan,het is niet anders,maar wel raar idd,ik kende het ok niet....

en net voor je operatie en met zieken thuis,pffff,zit je ff niet mee he?

Hoop dat t snel wegtrekt en je kleintje vooral ook snel beter wordt,liefs Vlinder xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff nee, gebeld...

Zelfde verhaal, zalfjes smeren en antibiotica tot vrijdag... Maar dinsdag komen me boobs!!!

In t slechtste geval moet de bobbel weggesneden worden als de antibiotica niet helpt...

Zit al volop plan b en c te bedenken, maar die vanbinnen... 

B: gewoon op via oksel en vragen of hij bobbel ook wegneemt?

C: vragen om t dit keer via borstplooi te doen? Als ie dat al doet...

Zal morgen nog eens bellen en eerlijk zijn hoe de situatie nu zit, denk dat ik dat moet doen... Maar ben zo baaaang dat t niet kan doorgaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kunnen zo een bobbel gewoon wegsnijden.... ligt eraan hoe diep het zit, maar een ontstoken haarzakje moet weg te snijden zijn lijkt me. Krijg je daar wel een littekentje, maar wie kijkt er nou onder je oksel he.... :)

En je kunt ook via de borstplooi, had ik het in de shoutbox net nog met erika over.

Leg het hem morgen maar uit, volgens mij komt het helemaal goed!!

Begon me al zorgen te maken omdat je er nog niet was haha....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB, thnx voor de steun... 

Maar met je blauwe duimen kun je boobs krijgen, maar met die bobbel...

Denk dat het weghalen van die bobbel inderdaad niet zo erg is, maar om dat tegelijk te doen met een BV? Hm... Hoe graag ik het ook wil, is dat niet gevaarlijk, infecties en zo... Hij zit echt naast t lidteken...

Morgen bellen, maar ben op van de zenuwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Dat wegsnijden van die bobbel evt, sja ligt eraan hoe groot hij is en hoe ver hij onderhuids zit....

Ik hoop dat je vandaag gerust gesteld wordt door je kliniek!!! Zij zullen ook geen risico willen nemen, en jij ook niet hè. En dat is natuurlijk ook niet de bedoeling, ben benieuwd wat ze je vertellen!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.