Ga naar inhoud

Kaatje8 : 6 maart 2012 : Dr. Decoopman : Cosmopolis Brugge


Aanbevolen berichten

  • Reacties 228
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Vlinder, ja, heb die BH fobie al...

Ben de trotse bezitter van 17 Marlies dekkertjes... maatje D, dus die gaan er uit...

Heb een vriendin die ook pas een BV achter de rug heeft en op D uitkomt, dus zal een donatie doen denk ik.

Heb al eens gekeken op die site van Summers, mooooiiii! Maar die maten zeg, pff... en die eerste weken zal dat weer zo wisselen, zal me moeten inhouden in t begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha bh fobie, :ph34r:

oh das wel zonde dan he ,die MD bhs...moet je weer helemaal opnieuw beginnen ,lol. :102:

dat zou ik wel zonde vinden dan hoor,maar ja,die nieuwe collectie komt dr dan ook wel weer.

Ja an summers heeft hele mooie,maar vallen klein dus wees voorbereidt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die berekening zou moeten kloppen en ik het hierbij moet optellen word 't 70G :44: ...

Ik denk dat F wel genoeg is hihi..

Maar ik denk dat jij effies die foto's van Mevrouw Hershey mee moet nemen en zeggen wat nou 700 cc past niet... Zie hier 5500 cc... Dus proppen met die handel en 't liefst die 800cc hahahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het hier ook, Gtje zou het moeten worden...

Maar ken dat, tussen die 265 en 500 cc ging het ook schelen... dan ken je mijn gekke boobs nog niet, die werken NIET mee zeg! :93:

Ga me er nog niet te veel bij voorstellen, die maat kan me eigenlijk gestolen worden, wil het verschil gewoon ZIEN en ze naar voren zien springen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb er soms zelf mijn twijfels over maar heb me streepjescode dus ja... daar staat t wel zo op en die eerste heb ik meegekregen diie 265...

Maar ga mijn 500 ook meenemen hoor, hebben nog boeken thuis :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.