Ga naar inhoud

Linkerborst moet opnieuw geopereerd worden...zucht...


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

Oh ja.....even verslag doen over vandaag.

Ik had vanmiddag een vervolg consult met dr Ulrich.Ze had het de vorige keer al een beetje uitgelegd.Alleen de kosten worden veel hoger.Alleen dat lapje donorweefsel al,gaat zo'n 1500 euro kosten! Dan heb je nog de narcose,artsen en anesthesist die betaald moeten worden en de operatie kamer..ik denk dat ik uit moet gaan van wel 2500 tot 3000 euro...zucht....

Ze raadde mij aan om zelf mijn zorgverzekeraar te bellen en de juiste persoon hiervoor te pakken zien te krijgen.Geen telefoniste,maar iemand die over dit soort zaken gaat en het liefst een persoonlijk gesprek regelen zodat ik mijn verhaal kan doen.Ik ga morgen bellen.Mocht het niet gaan lukken,dan zal ik mijn operatie moeten uitstellen.Maar ik mag er niet te lang mee wachten.Ik vertrouw er maar op dat het in orde komt.

Ze heeft alvast mijn gegevens ingevuld en vond het goed dat ik mijn dossier had opgevraagd bij Mediconsult middels een aangetekende brief.Ze kon mij wel alvast vertellen dat het litteken twee keer zo groot gaat worden.Echt eeuwig zonde joh.....van vier cm naar wel tien cm.Maar ik snap wel dat ze haar werkruimte nodig heeft om dat weefsel erin te zetten.Het is niet anders.

De brandplek zou ze ook gelijk eruitsnijden en dichtmaken weer,waardoor ik een klein streepje krijg daar.Veel beter dan wat het nu is,ziet er niet uit.Ik liet haar de deuk eronder zien en het klompje bindweefsel en vroeg haar of ze dat van binnenuit ook zou kunnen verhelpen.Helaas vond ze dat geen strak plan.Ze was bang dat het dan nog ongelijkmatiger zou worden,aangezien hij al zoveel weefsel had weggehaald.Dat moest ik maar voor lief nemen,blijven masseren(waar ik een tijdje geleden mee gestopt ben) en dat zou nog wel minder worden in de toekomst.Helemaal glad word het niet meer,maar wel beter.Ze zei ook nog dat ze het allerliefst een nieuwe prothese gebruikt bij zo'n ingreep,maar dateert niet perse noodzakelijk is bij mij.Omdat hij er al twee keer eerder is uitgeweest en ik nog steeds geen kapsel heb gekregen.Dus vertrouwt ze erop dat het nu ook goed zal gaan.

Verder zou ik haar op de hoogte houden of de verzekering mij wil helpen,daar hangt veel van af nu.Althans.....dat bepaald hoe snel ik onder het mes kan.En dan zouden we verder kijken.

Morgen de meiden bellen en kortsluiten.

Tot horens :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Wow wat een verhaal. Wel goed dat je niet over je heen laat lopen en de stappen neemt die de meeste niet zouden doen. Maar ook wel heel erg jammer dat het nodig is.

Wat een leed allemaal met je borst. Een tikkende tijdbom. Gelukkig heb je nu wel een chirurg gevonden die het wel kan oplossen ookal is het duur.

Ik kan niet meer voor je doen dan duimen dat alles goed gaat.

Met de herstel operatie en met de zaak.

Sterkte en succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.