Ga naar inhoud

Linkerborst moet opnieuw geopereerd worden...zucht...


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

he he.....ik ben er weer!

Ik heb een tienritten kaart besteld bij de kliniek....en mag nog een keer....

GRRRRRR...

WEER niet goed.Wat een ellende zeg.....

Groetjes!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden,

nou de tweede keer dat ik ging hebben ze het kapsel verwijderd.Het leek goed gelukt in het begin en ik

vond ze er erg gelijk uitzien.Maar nu is die linker weer zooo erg gezakt,dat de prothese ver onder het litteken

uitkomt!Veel volume verlies ook aan de bovenkant en het litteken is erg zichtbaar.Ik heb 2 totaal verschillende

borsten.Ik liet het al snel zien,toen werd mij aangeraden om moeder natuur de tijd te geven.Ten minste 3 maanden.

Want...''misschien gaat het litteken nog wel inkrimpen/werken waardoor de prothese weer wat omhoog gedrukt wordt''

Ik zei al gelijk dat ik daar niet in geloofde en dat ik in de wet van de zwaartekracht geloof.Dat een flinke plensbui ook niet

gelijk terug de hemel invalt.Maar ja.....ik zou dat wel doen dan.

Weer teruggegaan en het was niets verbeterd.Ik heb zelfs de sportbh nog veel langer gedragen,ook s'nachts.

Mijn pc zei dat hij het ook wel zag en dat ik deze maand al terechtkon voor een herstel operatie.

Dat wordt half april pas,omdat ikzelf een praktijk examen voor de deur heb staan,begin april.Ik baal er wel van hoor!!

Dit schiet niks niet op zo....weer 6 weken voorzichtig doen....gedoe met mijn werk weer straks....zucht...

Maar ja,wat doe je eraan?Accepteren en er niet te veel bij stilstaan!

Ik ga wel vragen of ze een extra hechting van binnen willen plaatsen want als ik voor een 4e keer moet??.....dan kom ik

niet alleen,vrees ik....dan ga ik er werk van maken.

Pas in april dus:-)

Ik wens jullie allen een fijn weekend toe!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha.....wat is dat nou joh?

De strepen erdoor zijn weg nu,zie ik....ik had wat ingedrukt weer waarschijnlijk.

Hopelijk lezen jullie erdoorheen :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha....tja....,...........ik heb geen idee wie die 1-3% regel heeft bedacht....maar ik ben 1 van de drie dames in mijn directe

omgeving bij wie het mis gaat.Ook zij zijn terug gegaan/moeten nog terug voor een herstel operatie.

Dat kapsel van mij was heel vervelend maar ja....daar kan de chirurg niets aan doen.En ik ook niet....maar dat

het nu weer niet goed is?...daar kan ik echt niet bij hoor! Mijn broek zakt ervan af.

Ik heb ook mondors cord gehad...ook heel zeldzaam,werd mij verteld....haha jaja,ik weet zeker dat het percentage

van ''misgaan'' veel hoger ligt.....jammer dat je goedgelovigheid wordt misleidt......en toch had ik het dan evengoed

gedaan hoor :-) Alles in het leven brengt risico's met zich mee :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marisjuh en parkiet,

dank jullie wel voor de lieve reacties:-)

Ja....jammer he?Ik hoop dat ''3 maal is scheepsrecht'' in mijn geval zal kloppen.Het zal pas half april worden,als mijn praktijk examen achter de rug is.Heel erg zwaar fysiek,is het niet....maar wil geen enkel risico nemen:-)

Tja.......ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig momenteel.Het maakt mij ook echt even niets uit.Ik kijk niet eens naar ze...vind het wel even best zo.

Zo'n rare maand achter de rug...vandaag was mijn broertje jarig(zou 34 jaar zijn geworden) in 2007 overleed hij.Vandaag zijn grafje mooi gemaakt weer.23 februari j.l overleed mijn moeder.Vorige week donderdag was haar begrafenis.

Vanaf het nieuws dat ze kanker had waar niets meer aan gedaan kon worden.....tot 23 februari....heeft nog geen 3 weken geduurd.Echt heel snel gegaan.Ik was net te laat....3 uur voor we elkaar in de armen zouden sluiten,blies ze haar laatste adem uit...zwaar klote.....maar ja....ik heb haar nog mooi mogen maken,makeup en sieraden...nageltjes lakken....en daar ben ik dankbaar voor.Dat ik toch nog wat tijd met haar door mocht brengen.Ik ben veel bij haar geweest nog.

Vandaag kon ik gelijk 2 grafjes gaan bezoeken dus....Wat ik wel heel fijn vind,is dat ze heel dicht bij elkaar liggen!In dezelfde rij zelfs! :-) Echt zo'n fijn gevoel!

Mijn vader is al 12 jaar geleden overleden....vreemd idee....dat je op je 35e als enige bent overgebleven van ons gezin.

Maar ja....gelukkig heb ik een kanjer van een zoon!!:-) Waar ik veel van en veel mee geniet.Hij is mijn alles!!

Verder heb ik mijn lieve oom,tante en nichtje nog.En lieve vrienden om mij heen.

Ik voel mij wel vredig.Rustig,dankbaar,liefdevol en gezegend.

Maar toch een beetje leeg.....en ja.....wat zijn mijn boobies dan onbelangrijk....

Maar ik hou jullie op de hoogte,het zal wel half april worden denk ik.

Ik wens jullie een heel fijn weekend allemaal hier,have fun!!

liefs xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen,

Lees net je verhaal, pfff dan ben ik heel even stil, de ziekte is ook bij mij in 2008 geweest, nu alles goed, maar als ik dan jou verhaal lees pfff dat is echt pittig!!

Heel veel sterkte ik bewonder je kracht....

Liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey lieve sporty en goas,

aaaah....wat een superlieve reacties van jullie......dank jullie wel!!:-)

Ja...het is meer dan goed zo.Ik ben dankbaar voor wat ik heb,hoe verdrietig het soms ook kan zijn.

Maar sporty.....wat heftig zeg!! En wat ontzettend fijn dat alles goed is bij jou nu!! Wat zal je geschrokken zijn,meis! Rotziekte.....een gewaarschuwd mens telt voor 2...zorg goed voor jezelf en hou het maar goed in de gaten.En ja.....veeeeel genieten:-) Wauww....dan heb je het over mijn kracht he?....maar jij hebt het overleefd!! Bewonderingswaardig....zal een zware tijd voor je zijn geweest.Echt fijn om te horen jouw verhaal,thanx!! :-)

oh ja.....boobies he?........lol

Nou.....ik heb vanmiddag gebeld want ik wil zo snel mogelijk geopereerd worden voor de derde keer(bah)

En het komt zoooo niet uit nu he?Ik ben druk bezig om voor mezelf te beginnen en te solliciteren voor 2 daagjes....maar ja,niks aan te doen.Aanstaande maandag heb ik een consult nog.Ik wil heel duidelijk hebben wat hij precies wil gaan doen en waarom.En ik wil duidelijk hebben dat hij precies weet hoe ik het wil allemaal.Dus geen gemakzuchtig geouwehoer met een hechtinkje hier en daar...nee....helemaal opnieuw en GOED dit keer graag! haha.....ik wil dat de prothese opnieuw onder de spier geplaatst wordt en dan met hechtingen vastgezet wordt van binnen....om een verzakking te voorkomen.Ik meen het.....3 maal is scheeprecht en geen enkele keer meer....ben er wel een beetje klaar mee zo onderhand.

Nou....voor de herstel operatie heb ik vanmiddag ook maar meteen een afspraak gemaakt....3 april....1 dag na mijn examen.Komt goed uit.Want hoe eerder ik genezen ben,hoe beter.Het mooie weer komt er weer aan en ik wil graag aan de bak! Veel hondjes die geknipt moeten worden:-) Als het goed is,dan ben ik half mei/eind mei klaar om weer te gaan knallen! Net een mooie tijd om voor de zomer klaar te zijn qua mijn werkzaamheden(ben mijn eigen honden-trimservice aan het opzetten).En buiten dat......mijn zoon wil graag weer de pretparken onveilig maken samen....en ja...ik wil weer alle achtbanen in!! haha :-P

Dus meiden.....maar 2 weekjes wachten!! :-)

Helemaal niet nerveus.....niet voor mijn examen....niet voor mijn operatie....let's get it over with :-P

Ik heb zin in de zomer,zin in mijn plannen.....en dus negeer ik de roet in mijn eten maar eventjes....ik eet er wel omheen :-)

Ik hou jullie op de hoogte!

xxxxxxxxxxxx liefs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ik heb veel respect voor je meid!!

En nog een zware periode en nog een 3de x!!!

Ik hoop dat het gaat lukken met je examen (vast wel :D) en dat je boobies nu helemaal mee werken en 3 maal is scheepsrecht

Succes ik blijf je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel,Marisjuh!! :D

ja,gaat wel goedkomen.Wat mijn examen betreft ga ik zeker slagen voor 2 onderdelen(plukken van de vacht en effileren)

alleen het knippen van poedels is best nog lastig.Maar ik ga gewoon goed letten op de anatomie van het diertje,en dat model erin knippen.Theorie heb ik gelukkig al gehaald...en ik kan evt 1 onderdeel overdoen in oktober als ik daar niet voor slaag.

Maar hopelijk wordt het dit: :42: haha

Voor mijn operatie ben ik al helemaal niet nerveus.I know the drill....haha.....extra boodschappen in huis halen weer en even rustig aandoen.Het is alleen lastig en komt niet uit nu.Ik had gehoopt dat ik er na de 2e keer wel vanaf zou zijn maar helaas.

Maar.....we blijven optimistisch!! :-)

Leuk dat je me blijft volgen! Ik werd nog gebeld door de kliniek vandaag ivm vragen van de anesthesist.Of er iets veranderd was qua mijn gezondheid.En ik heb maar meteen gevraagd om de extra coctails tegen duizeligheid en misselijkheid.Dat was mij erg goed bevallen de vorige keer.

Fijne dag alvast morgen!!

xxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben gisteren naar de PC geweest voor een extra consult.Ik was er niet helemaal gerust op en wilde precies weten hoe hij het wil gaan doen.En zeggen hoe ik het graag zou willen.Gelukkig waren we het er beiden over eens dat het helemaal opnieuw moet gebeuren.Dus niet alleen maar een extra hechting van binnen...maar de prothese opnieuw eruit,en weer goed onder de spier terugzetten...dan een paar hechtingen van binnen om het boeltje goed op zijn plaats te houden.Ik weet zeker dat het nu wel goedkomt:-)

Van de week mijn balkon en alle meubels buiten al goed schoongemaakt.Weer helemaal lente fris met al die bloemetjes.Dat scheelt alvast.Aanstaande vrijdag overdag mijn huis een grote beurt geven,s'avonds die kleine ophalen en maandag na mijn examen alle boodschappen voor de hele week in huis halen.....we gaan er weer voor!! ;-P (tja...ik zal wel moeten,haha)

Ik hoop dat ik snel die 6 weken verder ben.Ik wil weer de achtbanen in met die kleine...en ik ga met een vriendin eerdaags parachute springen!! Gaaf!!! Nog nooit gedaan,altijd al willen doen:-) Helaas nog even wachten tot eind mei.

Ik hou jullie op de hoogte! xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey,

Ik heb dezelfde correctie gehad als jij krijgt als ik dat zo lees. Bij mij was mijn rechterborst wat verzakt. Heeft ie ook de prothese eruit gehad, pocket kleiner gemaakt, inwendige hechting gezet (en bij mij ook nog een klein beetje meer gelift). Ze zitten nu allebei mooi even hoog, ben blij dat hij gecorrigeerd is!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!! :-)

Voordat ik verslag ga doen....eerst even een vraagje aan jou,Ingrid K....ik ben zooo blij dat je gereageerd hebt op mijn topic,dank je wel daarvoor!! Ik las een reactie van je ook in een ander topic en daar vertelde je dat jij ook gehecht bent van binnen.Eigenlijk ben jij de aangewezen persoon waar ik wat van zou willen weten(nou...ben je maar mooi klaar mee,hahaha) Zou je mij willen vertellen hoe het met de vorm van je borst zit?Is je borst weer mooi rond geworden daarna?Hoe lang ben je po nu?Zie je er aan de buitenkant niets meer van inmiddels?Lijkt de gehechte borst weer mooi op haar zusje nu?....sorry voor mijn vraag waterval.Maar weet je?....ik heb 2 uur geleden toch even gespiekt,en ben erg geschrokken...eerlijk gezegd!

Ik heb nu een Sponge Bob square pants-boobie.En niet te zuinig ook.Daarbij heeft mijn borst veel weg van een Chesterfield stoel (je kent die leren stoelen wel...met van die knopen) Helemaal rondom mijn borst?....tot aan mijn tepel,zie je duidelijk een hele rand naar binnen getrokken door alle hechtingen.Alleen nog een poppenhuis eromheen bouwen en je bent klaar!! Ziet er niet uit joh.Daarbij heb ik een flinke deuk onder mijn borst waar het litteken zit.

Nu weet ik wel dat ik pas vanmiddag ben geholpen,dat de zwelling nog moet wegtrekken en dat de hechtingen nog moeten oplossen van binnen......maar jeetje zeg!.....ik ben bang dat ik een soort van vierkante vorm over ga houden.Dat mijn PC de hechtingen te strak heeft gedaan.Ik probeer echt het vertrouwen te houden,er niet teveel naar te kijken aankomende 6 weken...en het belangrijkste?....lekker herstellen en laten genezen.Ik ben toch niet bij macht om er wat aan te doen.En er kan nog zooo veel veranderen! :-)

Toch hoop ik stiekem....dat jij mij alvast iets gerust kan stellen in die 6 weken:-) Dank je wel alvast!! Liefs xxxxx

Oh ja....VERSLAG VAN VANDAAG:

Nou,eigenlijk is het allemaal goed gegaan!:-)

Ik ben er heen gegaan met het openbaar vervoer en was prachtig op tijd.En een dierbare vriendin was zo'n schat om mij op te halen en naar huis te brengen.Daar was ik echt gelukkig mee want het was toch wel erg pijnlijk nog.Vooraf heeft mijn PC allemaal tekeningen gemaakt op mijn borsten...(ik zei nog: Dat ziet er kunstig uit!Moet u wat mee gaan doen!haha)

Het onder zeil gaan ging prima...alleen merkte ik dat het even duurde voor ik wegviel.Ik lag zo gezellig naar het plafond te staren en vroeg mij af: ''Goh....zouden mensen DIT nou zien als ze trippen op LSD?Wauwww...Cool joh!!! Maareh....no thanks ;-) )

En ineens ging mijn lampje uit.Ik heb trouwens heeeerlijk geslapen!En werd pas weer wakker toen ik de overstap al had gemaakt van OK-tafel naar uitslaapbed.Niets van gemerkt,haha

Ik kwam weer heel goed uit de narcose.Niet duizelig en misselijk geweest.Meteen lekker 2 beschuitjes met Jam gegeten(mmm....ga ook eens wat rollen halen,ik eet dat nooit eigenlijk) 2 koppen thee gedronken en daarna naar het kleinste kamertje gegaan.Ging allemaal heel soepel! Ook het aankleden ging goed.

En voor ik het wist zat ik lekker in de auto van mijn vriendin:-) Op weg naar mijn poezenmeiden!

Lekker rustig aangedaan,gegeten...nog wat geslapen ook.En nu is het heel goed te doen,de pijn.Zal wel beurs voelen morgen,maar dragelijk:-)

Mijn borst is wel behoorlijk gezwollen en al een beetje blauw ook....of.....oh wacht...,ik bedenk me net dat hij daar zijn kunst werkjes heeft geplant met een stift!! Misschien is dat het wel.We zullen zien morgenavond,als ik gedouched heb;-)

En hij heeft me verbrand....hahahaha....nou,niet erg hoor.Er zit wel een brandblaar.Maar dat plekje neem ik gelijk mee met smeren,als ik ga beginnen met de siliconen litteken creme.Komt goed! En ik heb weer een souvenir meegekregen...zo'n monitorplakkertje.Ik kan er inmiddels wel een grote parelketting van rijgen,na zo'n 3e keer.

Ik hoop oprecht dat dit de laatste was.....dat mijn scheepje recht op koers blijft nu.Je zou bijna denken dat het een hobby van me is geworden,die herstel operatie's.

Nou meiden,ik ga er lekker in straks! Ik hou jullie op de hoogte :-)

Slaap lekker,droom wat leuks en een fijne dag morgen!

xxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey B.D.,

Jij maakt heel wat mee zeg :(

Nog gecondoleerd met je moeder, dat moet inderdaad vreemd voelen om als enige over te blijven.

Maar gelukkig heb je je zoon nog, en een leuke baan zo te horen!

Hoop dat alles goed komt met je Sponge Boob ;)

Probeer er maar niet over in te zitten, daar bereik je niets mee.

Ik wens je heel veel sterkte in je herstel!

Dat 't maar super mooi mag worden, als iemand het verdiend ben jij 't wel!

Fijne pasen alvast :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet:-) dank je wel voor je reactie! Whahahaha......Sponge boob.....die is wel goed eigenlijk ;-) Ja,je hebt gelijk.Niet over in zitten.Ik heb vlindertje gesproken en zij heeft mij wel gerust kunnen stellen:-) zij heeft dat ook gehad en dat is weer mooi bijgetrokken.Daar hou ik mij lekker aan vast.Komt wel goed.Er gaat nog zoveel veranderen qua vorm en genezing....de zwaartekracht zorgt daar gelukkig ook wel voor( zeker aan de onderkant) Maar toen ik vanmorgen wakker werd?.....zo zeg! Ik voel weer even echt dat ik leef,zeg maar.Het bekende "ik ben overreden door een vrachtwagen" gevoel.Vanmiddag belde mijn PC hoe het met mij ging.En er werd mij precies verteld wat er allemaal gebeurd was.Hij heeft mijn borstspier losgetrokken van mijn ribben weer om een holte te creëren aan de bovenkant(waarschijnlijk door de verzakking weer dichtgegroeid) hij heeft weer wat kapsel verwijderd ook,daarna de holte schoongemaakt....prothese terug geplaatst en alles rondom van binnen gehecht.En inderdaad....zoals het eruitziet.....de hechtingen flink strakgetrokken.Maar die lossen nog op en de zwelling neemt af,dus dat gespannen gevoel zal binnenkort wel verdwijnen:-) Vanavond lekker douchen.Ik ben benieuwd hoe de kleur van mijn borst is,als zijn kunst eraf gespoeld is,hahahahaha. Nou,mijn examen ging wel goed maandag.Ik weet dat ze heel erg streng zijn maar ik had er zelf wel een goed gevoel over.Ik heb een mooi resultaat neergezet.Ik zag zelf alleen wel....dat de voorpootjes van het dwergpoedeltje wat smaller hadden gemogen.Maar je hebt zo kort de tijd voor een onderdeel! Plukken en effileren ging goed.Ik ben benieuwd! Over anderhalve week de uitslag.Ben blij toe dat alles achter de rug is.Nu lekker relaxen.En dank je wel voor je condoleance ivm mijn moeder:-) Het is inderdaad een hele rare,emotionele,drukke en warrige maand geweest......maar ik ben er prima doorheen gekomen.En intens dankbaar dat ik nog zo vaak bij haar kon zijn toen ze opgebaard lag.Ik heb haar mooi opgemaakt en haar nageltjes gelakt....sieraadjes omgedaan,haar mijn gedicht voorgelezen.....zelf een groot hart van rozen en andere bloemen gemaakt.....tja,nu ik zo terugkijk op die tijd? Dan zie ik echt hoeveel waarde dat voor mij heeft gehad.Beter had ik het niet af kunnen sluiten voor mezelf.Ik heb er echt alles uitgehaald om die tijd zo mooi en vredig mogelijk te beleven.Mijn dank is groot :-) En precies wat je zegt.....ik heb die kanjer nog!! Gelukkig maar....we hebben het altijd heel fijn samen.Ook afgelopen weekend weer.Samen met mijn ex schoonzusje zijn we gaan midgetgolfen.Glow in the dark.Was leuk joh!! Daarna hapje wezen eten...super gehad!! Dus wat dat betreft heb ik meer dan zat zegeningen om te tellen :-D Nou meis....alvast een fijne avond en eet smakelijk straks. Xxxxxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden:-) toch maar even de deur uit gegaan vandaag.Al weet ik heel goed dat het beter is van niet....ik vloog tegen mijn muren op werkelijk.Even een frisse neus halen.Dus ik heb als een bejaard vrouwtje de tijd genomen om even naar het winkelcentrum te lopen,puddingbroodje bij de bakker gehaald en melk ....toen weer rustig terug.Normaal zou ik de auto gepakt hebben,Hahaha.Dan pas merk je hoe verwend(lees.....LUI) je eigenlijk bent.Ik was wel weer blij dat ik binnen was.Toch heeft het mij wel goed gedaan.Nu weer rustig aan doen de komende dagen,ik ben tenslotte pas 3 dagen po. Tja........erg beurs en pijnlijk allemaal.Maar het is te doen hoor.Vanavond zoveel mogelijk positieve afleiding zoeken om mijn teleurstelling van vandaag te boven te komen....hahahahaha wat klinkt dat zwaar,LOL.Ik ben gezakt voor mijn examen :-( Ik vond de envelop in mijn bus vanmiddag.Vreemd gevoel hoor.....ik ben nog nooit gezakt ergens voor.Zelfs mijn rijbewijs in 1 keer gehaald,al mijn horeca diploma's.....dus dat was even slikken.Maar eens moet de eerste keer zijn hè?:-) ach ja......ik troost mij met de gedachte dat ik mijn uiterste best heb gedaan,dat ze erg streng zijn in hun beoordelingen(mijn stagebegeleidster heeft het ook niet in 1 keer gehaald toen) en dat ik gewoon voor de herkansing ga in september.So be it :-) Ik ga weer 10 stage dagen lopen voor die tijd....en alles geven weer.Ik weet nu nog beter waar ik op moet letten.Nou dames....enjoy your weekend! Xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow meiske

Je gaat het straks echt wel halen............ja nu voel je je een beetje rot eronder kan ik me best wel voorstellen hoor.

Komt goed.............en ja fijne afleiding zoeken........de tijd gaat door en voor je het weet heb je je diploma in je handen.

je boobbies worden langzamer hand heus beter ja dat heeft eventjes tijd nodig komt goed.

Straks kun je weer toet toet hahaha lekker weg met je autootje.

liefs van vlindertje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

Dank je wel voor je lieve reactie!:-)

Ja....met dat examen komt het wel goed.Ik was alleen de dag zelf teleurgesteld.De pijn op dat moment zal er ook wel voor gezorgd hebben dat ik wat minder kon hebben,haha.Net 3 dagen po dus op de max qua pijn,op dat moment.xxxxxx knuf! (en een kusje voor Bibi) x

Even een update:

Het gaat stukken beter.Echt blauw is mijn borst niet,valt heel erg mee! (het waren dus toch de kunstwerkjes van mijn PC)

De avond zelf,van mijn operatie....was het toch wel even schrikken,toen ik mijn borst zag.Maar vlindertje had gelijk...de vorm begint nu al stukken beter te worden.Langzaam aan begint het wat uit te zakken van onderen dus dat vierkante wordt al minder.

Ook de zijkant(aan de buitenkant) wordt wat gladder.De hechtingen van binnen waren zooo strak getrokken....dat het net leek of het aan de buitenkant gehecht was.Alsof mijn borst er zo opgeplakt was....zag er echt heel vreemd uit.

De zwelling begint ook wat af te nemen nu.

De martelband hoef ik sinds 2 dagen niet meer om en dat voelt heerlijk!! :-) Ik kan weer diep in- en uitademen,LOL.

Vanavond onder de douche de pleister erafgehaald.Eigenlijk had ik dat afgelopen dinsdag al moeten doen.....maar het zag er nogal bloederig uit dit keer(wel opgedroogd weliswaar) dus liet ik m nog maar even zitten,voor de zekerheid:-)

Het eraf halen ging heel makkelijk.Alleen heb ik een klein stukje huid meegetrokken(ik denk een korstje) er zit een klein gaatje nu.

Maar volgende week mag ik beginnen met littekencreme smeren dus dat komt wel goed! :-)

Gisteren even een boodschapje gedaan en een stukje gereden met de auto.Wel fijn hoor....om er even uit te zijn!

Morgen haal ik die kleine weer op en dan gaan we er weer een gezellig weekend van maken!Daar heb ik echt zin in:-)

En het komt precies mooi uit,nu ik weer van alles kan doen.Het wordt nog even uitvogelen hoe we dat met de boodschappen gaan doen....maar ik kan een zware tas tillen met rechts,en mijn mannetje wordt al zo'n sterke kerel....hij kan ook vast wel een tasje nemen,haha.

Nou dames....

Ik ga er lekker in straks(ik prijs de dag dat ik niet meer verplicht op mijn rug hoef te liggen,haha)

Ik wens jullie allen een goede nachtrust toe en alvast een fijne dag morgen!!

xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh ik bekijk nu je topic pas en zie dat je een boel vragen voor mij had ;-) oeps...

Nou ik had 1 grote hechting aan de onderkant van mijn borst, precies daar waar het begin van het litteken van mijn lift zit. En net wat je zegt schrok ik daar ook van, het was idd net zo'n knoop in een chesterfield bank! Heel diep gat, vond t een beetje griezelig en dacht ook dat t nooit goed zou komen. Maar gelukkig, het is allemaal goed gekomen, je ziet er helemaal niks meer van nu! Ik ben nu 4 maanden po, maar ik denk dat het al een maand of 2 ofzo helemaal weg is. Mijn borsten zijn nu qua prothese-stand zegmaar identiek (tepels zit wel ietsje verschil in, maar te verwaarlozen, dat zie ik alleen zelf als ik erop let). Dus over die gaten hoef je je echt geen zorgen te maken! Wel lekker masseren dat was wel belangrijk zei mijn pc.

Succes, en gelukkig dat het je al veel beter gaat nu, fijn weekend! Ga ik ook doen (moet vanavond voor t eerst een modeshow lopen, ben kei-nerveus!, wel al wat jurkjes doorgepast, zitten hele leuke haltertjes bij waarbij de boobs mooi uit komen :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.