Ga naar inhoud

Linkerborst moet opnieuw geopereerd worden...zucht...


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

jammer...ze zijn te groot qua formaat(heb ik niet bij stilgestaan)

Dus die andere kan ik niet posten :-( haha...komt wel een ander keertje dan

droom zacht! liefs B xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

hai Baby'sDrankkast

wat een scheetjes zijn jou poezen.......... haha een hondenziel in een poezen lijfje (LOL)

de buren hier hebben ook poezen maar die zitten altijd bij ons ze zijn weinig thuis vandaar.

poezen willen ook gezelligheid haha ze liggen altijd bij ons en liggen ze bij ons op onze

stoelen (LOL).

je moet gewoon eventjes een middeltje bij je huisarts bestellen........ik ga er zo ook eventjes heen ik heb last van aambeien.

da's ook 3 keer niks..........ja das'weer iets heel anders he.

we gaan nu echt wel aftellen............28 dagen nu en dan hebben we het achter de rug jij 27 he hahahahha

ik ben benieuwd hoe het jou vergaat straks. niet te druk maken he........ben jij al zenuwachtig trouwens?

ík heb zelf een aninta sport bh gehaald op recept (kun je ook zelf bestellen maar dan is die duurder) ik heb er 89 euro voor betaald )

ja da's een bh met banden erbij en compressie, die zijn speciaal voor een bv.

p.s ik stuur je ons fretje mee die helaas overleden is.......dat was een heel lief diertje die heette beer.

Nou meiske een fijne dag en knuffies van jou lieve beestjes..........

liefs vlindertje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah...hahahahahha,wat een lieverdje!! Dat tongetje...en die zachte kussentjes! :1:

Je gaat je echt hechten aan zo'n diertje he? Erg dat je er ooit afscheid van moet nemen,zoals

jullie van Beer :-(

Grappig inderdaad wat je verteld over dat poezen gezelligheid willen.Dat is absoluut waar! Ze

zijn wel eigenzinnig (mijn Roosje vooral) maar als ik eenmaal thuis ben,dan heb ik er een

schaduw bij hoor!Jacky is altijd dicht bij me.Zelfs als ze ligt te slapen...dan ga ik heeel zachtjes

naar de wc.Om haar niet wakker te maken.En als de deur opengaat weer...Hoppa!Daar zit ze weer hoor :-)

Jaja,nog heel eventjes voor ons!! :-D

Nee...eigenlijk ben ik helemaal niet zenuwachtig...ik denk dat ik gisteren meer zenuwen heb

gevoeld dan ik op de 29e zal voelen(ik moest naar de tandarts om een stiftje te laten plaatsten

voor mijn 1e kroon...brrr) hahaha

Over 2 weken mag ik weer terug,lekker hoor :-P

Maar ik voel mij heel relaxed eigenlijk.Ik weet wat er komen gaat en kan alleen maar hopen dat

de dagen voorbij vliegen:-) Een beetje vervelend alleen dat je even genoodzaakt bent om rustig

aan te doen...maar verder alles super hier hoor!:-)

En jij?....jij hebt het helaas niet zo getroffen als mij.Bij jou allebei....echt rot voor je.Zie je er tegenop?

Wel een top vooruitzicht dat ze mooi vol gaan worden weer he?

Rook je eigenlijk?Want dat moet je even laten voor wat het is he?Ik ga maandag weer een poging

doen....hahaha

Vervelend dat je last van aambeien hebt.Ik hoop dat het niet teveel pijn doet.Na mijn bevalling

heb ik ze even gehad.Rustig de tijd nemen als je naar het kleinste kamertje moet he?;-)

xxx liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow.

lief zeg die meelopende poesjes, en ja ik geloof je meteen dat je heel voorzichtig op staat.

de diertjes merken dat (voelen dat) haha ze willen graag bij je zijn (LOL)

praat me niet over de tandarts, daar schijt ik bagger van (LOL) ik weet nog goed dat ik na de bevalling dacht shit nu moet ik

naar de tandarts. ik vind een bevalling minder erg dan een tandarts (echt geen gein)

ja ik moet 2 borsten doen......ja dat gaat tegelijk hahahaha en ja dan heb ik wel weer mooiere en ben van dat rot kapsel af.

ik heb poeders gekregen voor m'n stoelgang (wat een praatje he) en die maken de ontlasting hard. ja naar mijn bevallingen heb ik daar blijvend last van gehouden ben er zelf een keer aan geopereerd.

nu gaat het redelijk............houden zo he........

dus jij maakt je niet druk? ik ook niet zo hoor maar ja die narcose he maar die viel de laatse keer ook erg mee en daar houd ik me maar aan vast.

jij houd dus dezelfde maat? jij kan dan half alles doen hahahaha.

ik ga nu eventjes badderen in de bubbels samen met m'n manneke lekker relaxen en dan doen we er jeneverbes in................

liefs van vlindertje doei doei en fijne avond daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow

nog eventjes terug ik was vergeten je vraag over het roken te beantwoorden.

ja ik rook en ben wel een beetje aan het minderen.

stoppen ga ik niet doen wel minderen dus.

ik heb met die andere ok's ook gerookt (wel minder) en heb daar

nooit last van ondervonden.

jij wilt weer een poging waagen? ik vind roken net iets te lekker nog haha vooral na het eten

en bij een koppie koffie (LOL)

fijne avond nog

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vrouwtje :-)

hahahahahahaha....hou op schei uit...ik vind roken ook nog steeds veeeeel te lekker om te laten ;-)

Ik ben het helemaal met je eens...na een goede maaltijd of s'ochtends bij een heerlijk bakkie leut :-)

Ik had er gewoon nooit aan moeten beginnen met mijn astma,dat is dom geweest gewoon.Maar geeft

niet! Als je echt wil,dan kun je het ook.Dan is je motivatie veel groter dan de pieken van lust die je even

ervaart.Ik ga het wel proberen maar ben niet teleurgesteld in mezelf als ik faal.Minderen is toch ook al

prachtig? Elke sigaret die je niet rookt..is er 1 :-)

Tuurlijk is het beter om ermee te nokken,maar ik geloof gewoon niet dat je littekens er minder mooi om

zullen worden.22 februari had ik mijn bv....nou ehhh...de 27e pafte ik weer als vanouds,hahahaa

ohhh...de kiezenboer(tandarts)....wat een drama he? :-P

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik de laatste 3,5 jaar trouw ga en mijn gebit goed verzorg.Maar daarvoor was ik

jaren niet geweest! Ik heb het geweten.Doordat ik een korte periode veel afspraken had om alles in orde te

krijgen weer...ben ik wel over mijn angst voor tandartsen heengekomen.Gelukkig maar...maar ik moet mijzelf

wel een paar keer tijdens een behandeling zeggen...''ontspannen,laat het maar over je heen komen'' hahaha

Geen pretje inderdaad.Alles gaat heel goed nu.Alleen die kroon nog en ik laat over een tijdje titanium pluggen

zetten in mijn kaak waar een prothese kies op komt...want 2 achterin waren niet meer te redden...brrrr (spuit mij

maar plat)

Dus je bent geopereerd voor je aambeien...lijkt me ook geen pretje!! Ik hoop dat de poeders zullen helpen:-)

fijn weekend meis!! :-)

xxx liefs B

p.s: Ik las dat je 2 kinderen hebt,wat leuk!! Hoe oud zijn ze? Heb je een zoon en een dochter? Of 2 jongens of 2

meiden? Ik ben benieuwd:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow meiske.

nou geef mij er vijf hahahahaha ja roken is nog te lekker. en minderen is toch ook goed.

tuurlijk niet roken is beter maar toch alles wat je te veel doet is slecht.

en je moet toch ook genieten van het leven.........................

ja van roken krijg je een mindere wondgenezing en minder rimpels hahahaha nou ik

vind het onzin.........ja dan mag je zeker ook geen patat alcohol hou toch op (LOL)

gewoon alles matig doen dat lijkt me wel oke. wat jij daar...................

goed zeg van jou dat je weer naar de tandarts bent gegaan en nu het mooi onderhoud.

helaas gaat voor mij die niet lukken.............ik had net zo het verhaal als jou.

mijn zusje heeft een ernstig ongeluk gehad toen lang geleden en moest haar hele gebit weer laten maken.

ik ging met haar mee..........zegt m'n zusje laat jij ook eens kijken naar je gebit.........ik kon haar wel ........ahhhhhh

zo gezegd zo gedaan en alles gemaakt...........ik kreeg toen kindjes en toen is mijn gebit echt kapot gegaan.

ik heb toen mijn hele bovenkant laten trekken elke keer die ontstekingen da's niks.

nu zeg ik leve het gebit en nooit meer angst hahahahha.

ik heb trouwens wel inplantaten die m'n gebit vast laten zitten.

ik raad het iedereen aan.

p.s mijn zusje is overleden ..........

mijn kindjes zijn een meiske en een jongen het meisje is 31 en de jongen 28 bijna 29 (die is van 31 december.)

met m'n onderkant gaat nu alles goed hahahahaha.

liefs en een dikke knufff voor jou

vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja :-D...je hebt helemaal gelijk! Genieten en daarbij ''slechte'' dingen doen met mate,is het beste.

Want stress...daar is nooit iemand gezonder door geworden,haha

Ja,ik ben blij dat alles weer helemaal in orde is met mijn gebit.Ik had echt zo'n mooi wit

en recht gebit altijd...nu nog hoor,maar achterin heb ik al best wat wortelkanaal behandelingen

gehad.En ik mis er nu 2...je ziet het niet gelukkig want het is achterin.Met eten heb ik ook geen last

maar wil het laten herstellen zoals het was.Ik schrok wel van de prijs van de titanium schroeven...

zo hee!! Komt wel goed,dan duurt het maar even :-)

Goed dat jij ook voor implantaten hebt gekozen...zou ik ook doen,zeker weten! Dat wordt mooi:-)

En een fijn gevoel dat het niet los kan,haha.

Gelukkig dat het allemaal goed gaat met de onderkant:-) ....pfff...gebit?...kan echt ellende zijn :-P

Grote kinderen al!! :-) Wat leuk!Echt een rijkeluiswens he?Een jongen en een meid? (nou ja....dat

ze gezond blijven natuurlijk!) Je dochter is 4 jaar jonger dan mij:-)

En dit meen je dus niet he?.....hahaha,ik was ook uitgerekend op 31 december van mijn zoon!!

In 2000...haha,gelukkig kwam hij een week te laat,LOL(voor hem vond ik dat wel fijn,na de feestdagen)

Dus jij kon echt tegen je zoon zeggen vroeger....''kijk eens schat!! Alle mensen steken speciaal vuurwerk

af voor jouw verjaardag!'' haha

Wat erg dat je zusje overleden is! Is het lang geleden?Heb je wel meer broers en/of zusjes?

We hebben wel meer gemeen....mijn enige broertje ook dus....op de leeftijd die je zoon de 31e wordt...

wat kan het allemaal raar lopen he? Je leert het leven steeds meer te waarderen en naar je zegeningen

te kijken ipv wat je niet hebt :-) Want ja....dat zijn er heel veel :-D

liefs en dikke knuf!! :116: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, Baby'sDrankkast

fijn dat jou gebit behouden is, wees er maar zuinig op. tand pijn is 1 van de vreselijkste pijnen echt verschrikkelijk.

ja kronen en titanium schroeven zijn bijna niet te betalen voor de gewone man.

dat word dus sparen voor jou.....................

haha ik was met de kerst uitgerekend van m'n zoon maar die bleef toen maar eventjes zitten in z'n warme holletje.(LOL)

en ja de 31 dec .....dacht het ventje ik kom nu maar me bekend maken hahahaha er was geen houden meer aan (LOL)

wel mooi hoor 's avonds 12 uur dan naar het vuurwerk te kijken met een zoontje in de armen hahahaha.

mijn zusje is op 19-08-1997 overleden............ze was maar 34 jaar jong geworden.

ze heeft 10 jaar daarvoor een ernstig brommerongeluk gehad, ze is geschept door een busje.

ze heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen toen, haar schedel lag open haar koppie was allemaal kapot van binnen.

ze is aan 1 oog blind geworden haar hypofice was kapot (dat regeld je hormonen) tanden moesten worden gemaakt enzzz

daarna is ze nog redelijk geweest maar nooit meer de oude geworden..... en toen opeens was ze dood.

haar hart kon het niet meer aan........

ik heb trouwens ook een broertje verloren die zou bijna 1 jaar zijn geworden. die had geen bijnieren en heeft een zoutoplossing gehad en dat is hem fataal geworden.

verders heb ik nog een kleiner broertje en twee half broers.

jou broertje wat is daar mee gebeurd??

ja je moet gelukkig wezen met de kleine dingen in het leven het kan zo anders worden...........leven met de dag is het beste

nou meiske we hebben veel gemeen.............en ja we zijn nu zo bijna aan de beurt met onze wissel.

ik ben benieuwd .........(LOL) en ik heb er vertrouwen in dat het nu wel goed gaat.

geen kapsel meer..........deze inplantaten die ik nu krijg zijn beter als wat ik nu heb.

liefs en een fijne dag toegewenst.

warme knuffies van mij smaaaaaaaaaaak

vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

zooo....heftig joh!Wat erg voor je zusje....

En tuurlijk zal de man/vrouw van het busje een vreselijke last mee moeten dragen...je zal

het maar op je geweten hebben! Maar daar heeft je zusje niets aan gehad natuurlijk.

Ik hoop oprecht dat ze niet teveel pijn heeft gehad die jaren daarna :-(

En dan ook nog een broertje verloren....bij jou is het ook niet echt voor de wind gegaan zeg!

Wat ben je dan gelukkig dat je 2 kinderen gezond zijn he?

Fijn dat je nog 2 halfbroers hebt en een broertje:-) koester die momenten samen maar:-)

Wat mijn broertje betreft...stuur ik je wel een keer een PB.Daar gaat een heel verhaal aan vooraf en niet echt

geschikt voor het forum denk ik.Ik ben in elk geval blij dat hij geen zielenpijn meer heeft :-)

Nog eventjes!! :-)

Wat fijn dat je nieuwe protheses beter zijn dan wat je nu hebt.Hopelijk gaan ze heeeel lang mee :-D

Ik ben superbenieuwd naar het resultaat! Zal vast heel erg mooi worden:-)

jij ook een fijne avond,dank je wel voor je bericht!

xxxx dikke knuf en kus van mij:-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai, Baby'sDrankkast

vandaag alweer een dagje dichter bij onze wissel (LOL)

m'n zusje heeft wel pijn gehad maar is toch nog gelukkig geweest daarna.

de man die het busje bestuurde was verblind door de zon en kon er niks aan doen.

jou broertje heeft nu geen zielepijn meer.............en is altijd bij je.

(vergeet dat nooit)

nou meiske jij bent 1 dagje eerder als ikke (LOL) begint het bij jou al te borrelen? hahahaha

veel liefs vanaf mijn kant.

fijne dag en warme kusjes.

vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-D

Fijn om te horen dat je zusje wel gelukkig is geweest...dat is toch wel het allerbelangrijkste!

De mooie en fijne herinneringen die ze alsnog heeft gehad.....

Ondanks de pijn....heel erg voor haar...dat wens je niemand toe.Zeker niet iemand waar je zo immens veel van houdt.

En ja...ook wel erg voor de man die het busje bestuurde.Al is het niet zijn schuld geweest...

het zal best een zware last voor hem zijn om dit mee te dragen en het zal vast jaren duren

voor je met zoiets kunt leven :-( tuurlijk gun je zo'n man,dat hij het ook een goed plekje heeft kunnen geven.

Het leven voelt soms oneerlijk....maar de gedachte dat ze altijd bij ons zullen blijven,geeft veel rust en is echt

heel fijn :-)

Jaaaa!!!....het begint nu op te schieten voor ons he?;-)

Nog 3 weekjes! Ik ben er wel mee bezig in mijn hoofd,maar ben eigenlijk helemaal niet nerveus.

Ik ben zo blij dat het strakjes opgelost wordt...en zeer benieuwd hoe ''ze'' het straks zal doen...of

ze nu wel in wil dalen en soepel wordt;-) net als haar mooie zusje,hahaha.Wel lekker voor ons dat

het voor de feestdaagjes achter de rug is he?Mooi en met gezonde borsten het nieuwe jaar in! :-)

Ik zal voor je duimen en positieve gedachten sturen naar je...dat bij jou ook alles goed gaat komen.

Jij verdient dat zeker...want ik kan me voorstellen dat je er na een paar keer,wel even klaar mee bent.

xxxxxxxx smak dikke knuffel en kus voor jou! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai, Baby'sDrankkast

ja het aftellen gaat nu echt beginnen (LOL) volgende week woensdag al vroeg op weg naar de slaapdokter.

we wonen in een dorp (LOL) en nu gaat het wegdek vervangen worden hebben wij weer hoor.

dus onze auto moet buiten het dorp neer gezet worden.

we moeten dan eerst fietsen naar de auto en dan op weg naar het umcg wat een gedoe he.

ja met de kerst zijn we mooi klaar.............en gezonde bobs hahah

wij hebben een mooie afsluiter van dit jaar toch............ en mooi een nieuw begin van 2012.

liefs en dikke knuffies van mij.

smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

Oh ja,de afspraak voor de slaapdokter komt echt dichtbij voor je nu he?

Wel een heel gedoe om er te komen inderdaad..pfff...ik zal voor je duimen

dat het droog blijft en niet al te koud is die dag...maar ja,je moet er wat voor over

hebben he? ;-)

Wel grappig....ik dacht vanmiddag nog aan die narcose en een uurtje later werd ik

gebeld door de kliniek! haha.Of er in die tussentijd iets was veranderd in mijn

gezondheid,waar ze evt rekening mee moesten houden...nee,dat niet:-) Maar ik heb

wel gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen of ze iets in huis hebben

tegen de duizeligheid en misselijkheid.Ik kreeg de arts aan de telefoon...''Ehh,ja!!....u was

sinds jaren 1 van de weinigen die zo lang is gebleven na de operatie inderdaad''...hahahaha

Ik moest wel lachen...''jaja,ik ben een speciaal geval...eerst die narcose waar ik niet lekker

uitkwam,toen die ziekte van mondor links en nu de kapselconstractie aan die kant''zei ik.Hij moest er ook wel

om lachen.Maar kon mij gerust stellen want ze hebben allerlei middeltjes standaard in huis.

Het enige dat ik moet doen,is dat op de dag zelf aangeven.Dan kunnen ze daar rekening mee houden:-)

Ja,een heel mooi begin voor 2012 inderdaad!! :-) Ik zie ernaar uit.En jij? Ben je er rustig onder?Of

toch wel een beetje nerveus al?

xxxxxxxxxxxxxxxxx knuffeltjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiske

of ik nerveus ben hahahaha ja dacht het wel................

ik ben al zo vaak geholpen eraan maar toch het blijft spannend.

ik probeer het van me af te zetten en dat lukt soms wel en soms niet.

goed zeg dat ze alles in huis hebben, het komt heus goed met jou.

ik ga heeeeeeeeel veeeeeeeel aan je denken die dag.

ik heb een mooie monnik in huis en ik zal de gehele dag kaarsjes voor je branden............

ik stuur je een kiekje mee van onze speciale monnik.

liefs en knuffies xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiske

ik weet niet wat ik heb gedaan maaaaaaaaaaaaar ik kan geen post meer versturen en mijn hadtekening niet meer bewerken vandaar maar eventjes een nieuwe aangemaakt.........wat ene gedoe zeg.

maar nu weet je me weer te vinden het zou jammer zijn als het contact opeens weg zou zijn.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaah....wat lief van je!! Hij is trouwens prachtig zeg!! wauwww.... :33:

Ik ga voor jou ook kaarsjes branden de dag erna:-D Bij de boeda beeldjes

en een lekker wierookje erbij.Ik ga heeeel de dag positieve gedachtes naar

je sturen en kracht.En natuurlijk zal ik de avond ervoor nog even verslag doen van hoe

het gegaan is bij mij:-)

Moeilijk om het van je af te zetten he?Zeker omdat jij al zo vaak aan de beurt

bent geweest en het niet altijd soepel verliep.Maar ik weet zeker dat degene die

je nu krijgt...zoooveel beter zijn dan wat je gewend was!:-) Je zal er vast lang plezier van hebben.

Nog 20 daagjes voor je! ...yeahhh....nog eventjes :-)

Fijne avond meis en tot snel

xxxxxxxxxxxxxx dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow meiske.................

ik ben er weer ...............haha alles doet het nu weer.

de adm. voegt alles nu samen ............kan ik weer verders op deze site.

ja nu nog 17 dagen brrrrrrrrrrrrrrrrr het begint nu op te schieten.

ik zal kaarsjes branden voor jou.............de 29 ste (LOL)

liefs van vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey moniqje:-)

Jaaa...spannend inderdaad!:-)

Ik ben er nu al wat meer mee bezig in mijn koppie.Aanstaande maandag heb ik een vrij dagje.Dan ga ik voor de hele

week boodschappen in huis halen en mijn huis goed schoonmaken.Dan is het alleen nog een kwestie van bijhouden.

De medicijntjes en bh liggen klaar....nu maar hopen dat het snel zover is:-)

Maar jij schiet nu ook al op he?(ik had een berichtje gepost in je topic....echt sorry voor de vertraging meis)

6 december!!! Yeahhhh!!!! :136:

Maar wat ik mij afvroeg he?........niemand in jouw omgeving weet hier iets van.....wie gaat jou strakjes helpen met

je huishouden?? Want kijk.....ik heb ook niemand in mijn omgeving die mij kan helpen(geen familie meer) maar een vriend

helpt mij tenminste wel 2 keer met stofzuigen in huis.En de rest doe ik zelf wel.Vorige keer heb ik ook alles zelf gedaan.

Maar met dit verschil ten opzichte van de vorige keer......nu is het maar 1 borst die geopereerd gaat worden.Jij hebt er 2.....heb je wel hulp meis??

Want je moet goed naar je lichaam luisteren he? We kunnen wel even contact houden via pb...want bv 5 dagen na je operatie ben ik alweer

11 dagen po....en met rechts kan ik sowieso van alles doen.Als je wil kan ik zo naar je toe komen hoor.En dat meen ik echt bloedserieus!!

Hou dat aub in je hoofd.....je kan en mag dat altijd vragen.Laat mij via een pb weten waar je woont(ik heb een lekker autootje) en dan kan

ik je komen helpen als je dat wil.Want het MOET deze keer goed komen bij je!! En als ik na 7 dagen al mag autorijden?...nou.....dan kan ik heus wel wat

andere dingen doen ook na 11 a 12 dagen.En zeker met rechts:-)

Ik hou je sowieso op de hoogte hoe het gaat hier en na jouw operatie kijken we wel wat ik eventueel voor je kan betekenen.

Veel succes met afwachten:-) En genietze van dit prachtige vooruitzicht!

xxxxxxxx liefs Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve B.D. ,

Sterkte morgen en ik wens je vooral...dat je daar nooit meer terug hoeft te zijn!!!!

Bedankt voor alle zorg. Vorige keer ben ik ook alleen geweest en ik heb het overleeft dus nu moet het ook lukken als ik geen complicaties,etc krijg. Ik heb een vriendien ingeligt, die gaat mij ook wegbregen en ophaalen, dus......

Ik vind wel supper leuk ideee om elkaar te ontmeten .... en niet om mij te helpen-wel BEDANKT!!!! - maar gewoon voor de gezelligheid en ervaring te deelen. Ik stuur je zo een mailtje.

Slaap lekker vanavond en we keep in touch!

XXXX

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moniq: Jaaa,dat lijkt me hartstikke leuk! We hebben steun aan elkaar en het klikt leuk he?:-) Dat heb ik ook met vlindertje (echt zooo'n schat joh)

Doen we!....maar ik ben voorlopig nog niet weg hoor;-) Ik blijf hier nog wel even rondhangen,ik vind het hier veels te gezellig :-)

Wat fijn meis...dat je je vriendin hebt ingelicht.Echt relaxed dat je gebracht en gehaald wordt!Dan kun je lekker rustig aandoen.

jaja....het is 00.00 uur.....ik mag geen cola meer drinken,haha.

Een heel druk dagje gehad vandaag met alles schoonmaken,boodschappen doen en nog even bij mijn zoon langs...maar wel voldaan dat alles gebeurd is.

Bh en medicijntjes liggen klaar....Het feest kan beginnen,haha :-)

Dank je wel,lieve moniq:-)

@ marisjuh: Dank je wel!! Lief van je! Ik laat morgen even weten hoe het is gegaan.Ik wordt al om 9 uur geopereerd dus dan ben ik weer lekker op tijd thuis:-)

Tot morgen meiden! Ik zal aan jullie denken :-)

xxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! :-)

Nou,ik heb het achter de rug....ben blij toe! Yeahhh! :136:

Alles is helemaal top gegaan.Ik ben eigenlijk heel relaxt gebleven.Dat vond ik wel apart.Ik had ergens wel verwacht dat ik in de wachtkamer of net voor ik op de operatietafel zou gaan liggen,toch wel nerveus zou worden maar dat was niet het geval(misschien toch heel blij dat dat kapsel er echt uitgehaald zou worden)

Ik vond het trouwens wel heel erg koud in de operatiekamer...brrr...ik ging gauw liggen en kreeg zo'n heerlijke warmte deken over me heen.Infuus erin en alle atributen werden aangesloten.Ik had weer dezelfde anesthesist,echt een heel aardige man.In de uitslaapkamer had ik al aangegeven dat het ontwaken de vorige keer niet helemaal goed was gegaan.En hij zou mij buiten de narcose,nog 2 coctails geven tegen die bijwerkingen.Wat ik ook heel apart vond,dat zei ik ook,is dat ik de vloeistof heel bewust door mijn aderen voelde lopen....zo omhoog mijn arm in,raar gevoel was dat...haha

We hebben nog even gezellig zitten/liggen beppen met zijn allen,ik wenste ze succes met de operatie .....en weg was ik ;-)

Toen ik wakker werd had ik echt even tijd nodig om de prossesor op te laten starten.Die coctails waren echt goed!! hahaha....ik merkte wel gelijk dat ik totaal niet duizelig was of misselijk.Daar was ik superblij mee.Maar zooo ontzettend moe! Een slappe vaatdoek-gevoel. Alsof ik veel te veel gedronken had maar zonder het draaierige gevoel en dubbele tong.

Ik kon mijn ogen niet openhouden...ze voelde zwaar,LOL

Ik wilde naar de wc gaan en zat in het midden van het ziekenhuisbed met mijn benen over de rand,armen slap hangend naast me....toen werd ik wakker doordat ik een stem zachtjes hoorde zeggen...''ik heb echt een hoop gezien,maar dit vind ik echt knap''....Ik kreeg het voor mekaar om 1 oogje open te krijgen...whahahaha,stond de anesthesist tegenover me met zijn hoofd schuin,naar me te kijken :-P

Hij raadde mij aan,mits ik mij goed genoeg voelde,om te proberen mij aan te kleden en naar mijn eigen bedje te gaan.Dan zou ik mij lekkerder voelen omdat ik in mijn eigen vertrouwde omgeving was dan.Een vriend van me werd gebeld,ik nog even naar de wc gegaan en mij zelf aangekleed.Ging top allemaal(vorige keer had ik daar dus echt hulp bij nodig,lol)

In de wachtkamer beneden was het superwarm en ik wilde even frisse lucht hebben dus besloot ik even buiten te wachten.Daar werd ik wat beter wakker ook trouwens.

Mijn oog viel op een oliebollenkraam aan de overkant...hahahaha....oh oh,ik heb voor die vriend kwam,er 2 oliebollen ingetrapt bij mezelf ;-)

Iets waar ik de vorige keer echt niet aan moest denken.Ik had meer lekkere dingetjes gehaald en toen hebben we bij mij samen nog een bakkie koffie gedaan met wat lekkers erbij(de 3e voor me) Ik voelde mij echt super,buiten het moe zijn.Toen hij wegwas...heb ik een lekker bedje gemaakt op de bank met allemaal kussens en ben ik lekker gaan pitten.

Nu merk ik wel dat de verdoving uitwerkt....maar het valt mij echt alles mee! Ik mag mezelf dus ook echt gelukkig prijzen dat het maar 1 borst is.Ik ben veel minder beperkt en kan van alles doen met rechts.Ook met douchen morgen,doe ik alles met rechts gewoon,zal vast goed gaan:-)

Lieve vlindertje en moniq...en alle andere meiden...ik hoop oprecht dat jullie je ook straks zo zullen voelen als mij,want dat is jullie meer dan gegund! :-)

xxxxxxxxx knuffels en tot horens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.