Ga naar inhoud

Linkerborst moet opnieuw geopereerd worden...zucht...


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

Hai Baby'sDrankkast

Ik had toen veel pijn aan mijn rechterborst..........en tijdens de ok zagen ze dat mijn inlplantaat kapot was.

dat was toen nog een heel werk om het er allemaal uit te halen. een troepje.

maar goed dat hebben we dus over leefd en nu dit dus weer.

ik zou dus opnieuw onder het mes moeten.

ik doe het niet om de cc maar dit is gewoon nodig. en ja dan moet je altijd weer wat meer nemen

om het weer mooi te krijgen.

hij wil 385 of 450 cc plaatsen, ik heb wel aangegeven ze weer iets voller te willen hebben.

ik ben namelijk bijna 20 kilo afgevallen ik weeg nu 66 kiilo.

dus een beetje voller zal ook weer mooier zijn.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Vlindertje,

op de eerste plaats.....wouwww!! Echt heel knap van je dat je zo mooi bent afgevallen! 66 kg is een prachtig

gewicht,goed hoor! :1:

Ok,dus ze ontdekte het tijdens je operatie?Eng idee dat zoiets kapot kan gaan he?Ik heb wel eens een filmpje

gezien op youtube daarover en dat is nog een best karwei om alles schoon te krijgen...fijn dat dat in ieder geval

goed is gegaan bij jou.Je bericht is heel duidelijk :1: Je hebt nu iets meer op te vullen dus dat is heel logisch.

Spannend....nog 5 weekjes he?Ik ben erg benieuwd of het wordt zoals je graag wil.En maar duimen dat de

kapselvorming bij het normale zal blijven.Ik ga dan ook jou raad opvolgen om heel rustig aan te doen de

eerste weekjes! Fijne avond nog

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Baby'sDrankkast

ja morgen nog 5 weekjes........ik moet trouwens 15 dec naar de slaapdokter.

en krijg ik nog een medisch onderzoek vanwege de ok die er aankomen gaat.

ja kapsel is niks je hebt er trouwens maar 2 tot 3 % kans op.

hoe is het nu met jou?

Liefs vlindertje

p.s fijna avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik zit met hetzelfde probleem als jij, ik heb ook kapselvorming.

ik heb deze inplantataten 4 jaar geleden gekregen.

ik moet nu dus ook weer onder het mes.

ikzelf heb weinig verschil in pijnbeleving .... wat betreft mijn eerst bv en de wissels die ik heb gehad.

als je nu kapsel hebt al zou ik het advies zeker opvolgen gaan en andere laten plaatsen.

het kapsel gaat namelijk niet vanzelf weg.

en de pijn word ook alleen maar ergerder dus........... GA ER MAAR VOOR>........

liefs vlinder

Wow!!! Respect!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!!! Respect!!!!!!!!!!!!

Ja,zeker respect!!! :-)

Zowel voor het bereiken van je mooie gewicht,als voor het vervolgen van je borsten pad...wat

bij jouw niet zonder slag of stoot gaat.Ik vind je erg positief! Mooie instelling:-)

Met mij gaat het goed!:-D

Ik heb er geen last van verder,alleen als ik op mijn rechterzij lig en mijn linkerarm steunt

op mijn linker problem-tittie...dat voelt niet prettig inderdaad.Op mijn buik liggen voelt al

helemaal niet fijn.Maar ik mag absoluut niet klagen :-)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Baby'sDrankkast

word jij trouwens aan 1 borst geopereerd?

lief van jou de opbeurende woorden........positief blijven...ja da's wel beter toch (LOL)

we gaan er gewoon weer voor.

vandaag over 5 weken heb ik het al achter der rug hahaha.

liefs van het vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder:-)

ja klopt.Ik heb alleen kapselconstractie aan de linkerkant.De rechter voelde al heel

snel zacht en soepel en was vrij vlot ingedaald ook.Gelukkig ben ik rechts dus kan

ik mijn rechterarm gewoon gebruiken en dingen doen(evengoed rustig aandoen)

maar dat scheelt enorm! Jij allebei he? Merkte je dat je herstel na je wissel sneller

verliep dan je borstvergroting zelf?Mijn pc zegt dat het al heel veel scheelt dat die

holte al gecreerd is..waardoor herstel wat sneller zal gaan.En mijn borstspier is

al opgerekt natuurlijk...ook dat zal wel verschil maken :-)

Ach ja...het heeft ook wel wat leuks...ik was sowieso van plan om ze elk jaar

een extra cadeautje te geven in de vorm van mooie bhtjes of een sexy corset,topjes...

Die ''mijn boobies zijn volwassen geworden'' feestdag is 22 februari....daar komt 29

november bij,nu heb ik

2 keer per jaar een extra excuus :-P hahahhhahaa

Spannend,we gaan 1 dag na elkaar :-D

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai, Baby'sDrankkast

je hebt gelijk dat de holte al is gecreerd maar ja het kapsel moet er wel van worden weggesneden.

da's ook een precisie werkje.

ik heb me trouwens een mooi setje gezien, (LOL) en daar ga ik me zelf op tracteren straks.

eerst moet ik die lullige sport bh aan (6 weken)

jij moet 1 dagje eerder als mij.........kom je me nog vertellen die dag hoe het is verlopen?

ik moet 1 nachtje blijven maar word wel 's morgens vroeg als eerste geopereerd.

om kwart voor 8 namelijk. ik moet om kwart voor 7 binnen zijn.

dat word dus een onrustig nachtje voor mij.

liefs van mij vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder,

ja dat lijkt me ook heel precies werk...het heeft weinig gevolgen voor de grootte he?Niet dat ie straks

kleiner is dan de rechter...maar ja,ik had niet zoveel dus dat zal wel meevallen,hahaha

Wat een goed plan van je om jezelf straks te verwennen met iets moois!Je hebt helemaal gelijk ;-)

Ja,die sport bh is niet echt sexy,maar des te mooier vindt je je setje straks staan!

Ja,ik hou je absoluut op de hoogte.Ik zal s'avonds even komen kijken hier en vertellen hoe het was.

Vroeg moet jij he? En de nacht erop blijf je daar slapen? Ik weet de tijd nog niet,daar kan ik 4 dgn

van tevoren voor bellen:-)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,Baby'sDrankkast

dus jij weet nog niet hoe laat je aan de beurt bent, nou ik ben benieuwd.

ja ik moets een nachtje overblijven vond mijn plastisch chirurg beter.........

er kan bij mij niet van alles (cc) worden ingedaan.....hij gaat kijken tijdens de ok wat mogelijk is.

het gaat 385 of 450 worden. ik ben benieuwd.

verders is het nu afwachten geblazen............aftellen maar....................

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlindertje:-)

ja,ik ben ook benieuwd...ik hoop een beetje vroeg(je kan het maar vast gehad hebben he?) ;-)

Vorige keer om 11 uur en om 10 uur binnen zijn.

Voor jou misschien wel een veilig idee om een nachtje te blijven(althans..dat zou ik wel hebben)

omdat je meteen in goede handen bent,mocht dat nodig zijn(even afkloppen,klop,klop)

Dus eigenlijk wordt het nog een verrassing voor je wat het wordt!:-) 385 of 450...hoe dan ook,mooi

vol gaat het zeker worden:-) Nog even......

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,Baby'sDrankkast

ja ik ben benieuwd als ik wakker word wat het is geworden........

ik hoop voor jou dat je ook een beetje op tijd aan de beurt bent.......en dan mag jij daarna

lekker naar huis.heerlijk in je eigen nestje (LOL)

eventjes je lekker laten verwennen haha.

mijn plastisch chirurg zegt dat je de eerst 24 uur de meeste kans op complicaties hebt

vandaar dat nachtje.

maar goed we gaan verder met aftellen(LOL)

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje:-)

ja,ik ook joh!Je zal er vast wel blij mee zijn:-) Hoeveel cc heb je nu eigenlijk?

Ok,dus echt goed je rust pakken die 24 uur...en daarna lekker naar je vertrouwde

plekje terug.Je voelt je toch het prettigst thuis als je niet lekker bent he?

Morgen en overmorgen nog een maandje voor ons he?;-)...hahaha

Denk maar aan je mooie setjes die je jezelf cadeau gaat doen.

Fijne avond nog! Liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die Baby'sDrankkast

Ik heb nu 310 style 120 van mc ghan ronde inplantaten.

je hebt gelijk bijna nog een maand en dan is het zo ver.

als het eenmaal november is vliegt de tijd volgens mij om.

ik moet trouwens 15 november naar de slaapdokter

moet jij daar van te voren ook nog heen?

ik heb nu een beetje last van maagklachten hihihi, ben blij dat ik het nu heb en

straks niet (LOL)

ja leuk een setje halen de kleur is grijs met zwart.

mijn kledings kleuren zijn eigenlijk grijs zwart en bruin tinten.

ik zal nooit rood dragen haha............en mijn lievelings kleuren zijn trouwens ook paars, lila.

heel fijn weekend, en ja we blijven tellen haha

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder:-)

310,ok...ook een mooie maat he?:-)....als ik meer van mezelf had gehad qua weefsel,dan had ik ook wel voor wat groter gegaan.Maar dit is heel natuurlijk zo en past goed bij de rest.Ik ben een kleintje(1.65 cm) Toch denk ik als ik ooit voor een wissel ga,dat ik dan 1 maatje meer neem:-) Een kleine C misschien wel.

Oh ja! Je gaat naar de slaapdokter de 15e.Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.Niet eens een gek idee voor mij misschien...ik ben namelijk superslecht uit de narcose gekomen de 22e.Ik zag meiden later binnenkomen dan mij en bij wijze van spreken,weer fluitend weg gaan na 2 uur.Ik heb daar wel 6 uur gelegen joh!Ik was me een partijtje misselijk en duizelig!Paar keer flauwgevallen ook.Toen ik de dag daarna mocht douchen weer,ben ik weer out gegaan,hahahaha.Daar lag ik dan in mijn nakie :-P

Ik hoop oprecht dat het nu beter gaat hoor...gelukkig is de narcose minder heftig omdat ze minder lang bezigzijn.Wat houdt een slaapdokter precies in?Nooit van gehoord eerlijk gezegd.Gaat zo'n dokter over je nachtrust en slaapgedrag?Of zou hij ook advies kunnen geven om beter uit een narcose te komen?Ik was erg verbaast want ik heb normaal een erg hoge pijngrens en kan heel wat hebben.Dat mijn lijf het zo af liet weten,was nieuw voor me..hahahaha

@Marisjuh: Dank je wel,meis! Leuk...ik hoop dat je vertrouwen krijgt door onze positieve verhalen(we gaan er gewoon van uit dat alles perfect verloopt dit keer,hahaha)

fijne avond meiden:-)

liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai 'Baby'sDrankkast

ja 310 cc is ook mooi maar nu niet meer bij mij (LOL) ik ben dus afgevallen en mijn borsten ook.

dus met dat kapsel er straks uit moet er wel wat meer cc in maar wat dat worden gaat is nog

niet geheel duidelijk.......

ik ben zelf ook maar 1.68 dus net als jou niet groot.........en ik weeg nu 66 kilo.

de slaapdokter is eigenlijk de meneer of mevrouw die je narcose (slaap) regelt tijdens de ok.

je kan hem of haar vragen stellen en da's eventjes toch fijn om kennis te maken met degene.

ik kom altijd redelijk goed bij uit de narcose maar het begin van de narcose (LOL) is engggggggg

je moet je daaraan overgeven........en slapen gaan. ik krijg ook een zuurstof kapje op met exstra zuurstof

ja duizelig heeft volgens mij iedereen wel hoor vooral als je opstaat.

ik ben eigenlijk bang geworden na een operatie waarin ik de chirurg hoorde praten haha ja ik had een cyste in mijn eierstok

en die is toen verwijderd. hij zei toen dingen die ik hem na die tijd heb gevraagd en hij was verbaasd dat ik dat allemaal wist.

ik heb dat ook uitgelegd met m'n wissel toen en ze heeft me beloofd exstra over mij te waken en me diep in slaap te houden en ja ik weet daar dan ook niks van meer.........daar hou ik me maar aan vast. ze vertelde wel dat ik tijdens de ok onrustig werd en ze me exstra narcose en me verder dieper in slaap heeft gebracht. dus al met al positief ik weet er niks van ook niks gehoord (LOL)

fijne zondag (mijn fret wou op tijd eten dus van uitslapen kwam niet veel...........ik moet hem voeren want hij kan slecht eten)

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh...de anesthesist?...hahahahaha,ja nu vat ik m :-) sorry :-P

Die zie ik dezelfde dag nog even voor een gesprekje.Dat is de 22e

ook zo gegaan.

Wat lijkt me dat eng!!! Wakker worden tijdens een ingreep...brrrrr

Fijn dat je nu altijd extra goed in de gaten wordt gehouden,zoiets wil

je niet nog een keer meemaken...bah

Wat een schatje,je fret!! Zo lief zoals hij over je schouder ligt :-)

fijne avond,meis! liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai die Baby'sDrankkast

haha ja da's dus de slaapdokter, zo noem ik die (LOL)

dus jij krijgt opdezelfde dag hem bij je.

in het umcg krijg je dat van tevoren ook nog een medisch onderzoek.

mijn fretje heeft z'n antibotica kuur bijna op morgen nog 1 dag.

ik voer hem nu 3 maal per dag want kauwen gaat slecht.

ik maak z'n brokjes fijn en doe er waltham bij.....hij eet dat gelukkig wel.

nou meiske het aftellen gaat nu echt beginnen.........morgen 1 nov..........op naar de 29 haha en

dan ik de 30 ste.

liefs vlindertje en een fijne dag toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis:-)

hahaha...ik vind jouw benaming wat liever klinken :-) Minder beangstigend,haha

Het lijkt me wel prettig om hem wat eerder van te voren te zien inderdaad.En een extra medisch

onderzoek vooraf...dan kun je nog al je vragen stellen die je hebt.Dat kan ik ook wel..maar het is

best gehaast allemaal want in dat uurtje voor de operatie moeten er foto's gemaakt worden,

gesprekje met de pc,gesprekje met de anesthesist...kennis maken met de verpleegkundige

die je opvangt na de ingreep...beetje kort allemaal.Maar ik schrijf alle vragen op die ik aan hem

heb en zal dat laten weten.Ook dat het de vorige keer niet helemaal lekker ging na het ontwaken.

Misschien hebben ze wel een pilletje waardoor ik mij wat minder misselijk voel,dat zal al veel

schelen:-)

Aaaaaah....wat zielig voor je fretje dat hij ziek is :-(

Heeft hij een kaakontsteking?Of iets anders? Merk je dat het al beter gaat met hem?Tja....het liefste

zou je zijn pijntjes over willen nemen van hem he?Vreselijk als je kindjes en dieren niet lekker zijn :-(

Jaaaa!!! Aftellen :-D Het gaat opschieten nu he?Wel lekker he?Dat het voor de feestdagen achter de rug is.

Hopelijk zal ons herstel vlot en zonder complicaties verlopen! We gaan ervoor :-)

Dank je wel voor je bericht,ik wens jou ook een fijne avond toe!

Tot horens:-) liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai meis,

onze fret voelt zich redelijk nu.........je moet weten fretjes zijn opeens meestal ziek

en dan is het ook vaak mis met die diertje.

voor onze bob hebben we beer gehad dat was een wit fretje, die werd ook op eens ziek

we zagen het eerst niet maar dat komt dan opeens.

we hebben beer in moeten laten slapen........echt rot.........we zijn erg verdrietig geweest daarom.

we hebben later bibi(BOB) aangeschaft da's een diertje die mensen zo weg hebben gedaan..een opvang fretje

die komt uit breda, we hebben hem nu bijna 4 jaar, en ja we zijn gek met dat diertje.

fretjes worden niet zo oud en krijgen vaak tumoren vanaf 4jaar begint dat meestal.

ons fretje is 6 en half dus dan is het altijd uit kijken.............het gaat nu redelijk met hem maar je moet

toch in je achterhoofd houden dat het ook zo opeens afgelopen kan zijn.

ja we schieten op zeg.............eerst jij en dan ikke. (LOL)

p.s ik voeg je een fotootje toe van ons fretje

Ik weet wel als je misselijk bent na de ok kun je daar volgens mij ook wel wat krijgen daar voor.

teminste in een ziekenhuis wel.......

anders eventjes van tevoren een receptje vragen aan je huisarts.

dompiridom bv.

fijne avond en tot schrijfs maar weer.

vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

..........aaaaaaaaaah,wat een lieverdje!! :33: kusje voor :166::173::166::173: Ze zijn leuk he?Ik heb op youtube eens een filmpje

gezien van een fretje met een hond.Ze waren echt zo ontzettend lief aan het spelen!! Elkaar een beetje plagen ook,maar je kon

duidelijk zien dat het heel zachtjes ging allemaal.Ik zat het hele filmpje met een smile van oor tot oor :-) Heel ontroerend.

Nou...dat is dan best een mooie leeftijd voor een fret,als ze gemiddeld met 4 jaar problemen krijgen.Wat fijn zeg,ik hoop dat ze

nog heel wat jaartjes meegaat.

Jaaaa!! Het komt steeds dichterbij:-) Vandaag de medicijnen vast opgehaald voor de operatie.Ik moest medicijnen hebben voor mijn astma

en bedacht mij dat ik het toegestuurde recept van de kliniek in mijn tas had zitten(soms ben ik wel helder...) dan heb ik die maar vast klaar

liggen.Ik moet alleen nog even op zoek naar die 2 sportbh's.Die liggen ergens in een laatje,geloof ik.Ik zal inderdaad mijn huisarts even

vragen voor een middeltje.Maar ik denk dat ze dat in de kliniek ook wel hebben.Ik kan hen ook wel even bellen:-)

@ marisjuh: Ja,ik zal het even zeggen inderdaad :-) Want zoals ik er de dag erna in mijn nakie bijzat thuis onder de douche...hangend aan de wasbak als

een bidsprinkhaan....dat wil ik liever niet weer meemaken,whahahahaha (ik had mezelf eigenlijk best willen zien op dat moment,ik

ga nog gaar als ik erover nadenk LOL) :-P ...oh oh...

Ik heb trouwens zelf 2 poezen van 3 jaar:-) Jacky en Roos....van de titanic,hahaha.Ideetje van mijn zoon.Die was helemaal gek van die film

en toen hij de namen mocht verzinnen werd het Jack en Rose.''Maar schat,het zijn 2 meisjes he?''...''oh'' :-(

''geeft niet,we maken er Jacky van'' hahaha.De namen passen ook echt bij ze,qua karakter.Roos is een rooie poes en een heel teer,bangig

schatje,zit zich de hele dag te wassen en mooi te maken...en Jacky is een echte rauwdouwer,voor de duvel niet bang.Die kun je zo opgooien en weer opvangen,hahaha

Jacky luistert erg goed naar haar naam en komt gelijk als je haar roept,ze kan ook apporteren...dat is leuk joh! met een rietje of sate prikker

en dan komt ze dat telkens weer terugbrengen:-) Volgens mij een hondenzieltje die in een poezenlijfje is geboren...hahahaha

Ik zal als ''trotse moeder'' er even wat foto's bij doen ook.

Wel leuk om even off topic te gaan:-)

xxx liefs B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.