Ga naar inhoud

Linkerborst moet opnieuw geopereerd worden...zucht...


Baby'sDrankkast

Aanbevolen berichten

Hey Ingrid k,

Dank je wel voor je reactie:-)

Herkenbaar wat je verteld over die grote hechting onder je borst.Dat heb ik ook inderdaad,een diepe kuil.Maar door de zwaartekracht trekt dat wel bij.Dat zie ik nu al een beetje.Waar ik mij wel wat zorgen over maak....is de zijkant bij mijn linkerarm.Want bij mij heeft hij het helemaal rondom gehecht van binnen.En die deuk zie ik niet 1,2,3 verdwijnen.Dus ik zal je advies ter harte nemen en het gaan masseren.Mag ik daar nu al mee beginnen eigenlijk?Ik wil niet te lang wachten en hoop dat het niet vast gaat groeien.Het voelt ook gewoon zo raar aan daar...haha.Alsof er een hard schijfje onder zit(zal ook nog wel wat zwelling zijn)

Morgen gaan mijn hechtingen eruit en ga ik het vragen allemaal.Sowieso benieuwd wat hun advies is.Waarschijnlijk zeggen ze dat ik er beter af kan blijven.Maar dat heb ik bij mijn litteken van mijn keizerssnede ook gedaan en die is nu helemaal vastgegroeid....dus no thanx!! :-)

Mijn borsten zitten nu wel op gelijke hoogte,dat vind ik wel mooi.En boven weer het volume wat ik had.Dus het ziet er zeker beter uit dan hoe het was voor mijn herstel operatie.Nu nog wat ronder worden en de deuk weg uit de zijkant.Dan ben ik er helemaal blij mee!! :-)

xxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Meen je dit nou?....heb ik mijn hele bericht voor niks geschreven?...grrrr,weg post!!....

Ok,even overnieuw dan.

Hey Ingrid k,

dank je wel voor je reactie!:-)

Herkenbaar wat je schrijft over je grote hechting aan de onderkant.Dat heb ik inderdaad ook.Fijn om te horen dat het bij jou helemaal mooi weg is getrokken na 2 maanden.Ik zie nu ook al een beetje verbetering ten opzichte van de eerste dag:-)

Alleen maak ik mij een beetje zorgen over de zijkant.Mijn pc heeft de prothese rondom dichtgehecht van binnen en aan de zijkant bij mijn linkerarm...zie je een flinke deuk zitten nog.Voelt ook raar aan.Als een soort van hard schijfje wat eronder zit.Ik zal je advies daarom ook ter harte nemen en dat gaan masseren(dat heb ik niet gedaan met het litteken van mijn keiserssnede toen,en dat is nu helemaal vastgegroeid aan de ondergrond) Ik denk namelijk niet dat die deuk aan de zijkant vanzelf weggaat want ja....hoe vaak lig je nu op je linkerzij per dag?Haha.

Morgen laat ik de hechtingen eruit halen en dan zal ik het even vragen allemaal.Gewoon benieuwd wat zij ervan zeggen,wat hun advies is.Waarschijnlijk adviseren ze me er niet aan te komen en moeder natuur haar werk te laten doen,maar ik ga het evengoed masseren hoor! Kan alleen maar beter worden daarvan,denk ik:-)

Thanx voor je advies Ingrid k....ik laat nog wel even weten hoe het gaat en wat ze gezegd hebben:-)

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan met de modeshow!! Leuk dat je dat werk doet joh!(ik hoop voor je dat je soms de outfitjes mag houden....maar dat zal wel niet he?)

xxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh.......hij heeft m toch gepost(???)

Mijn pc heeft kuren joh! Ik kreeg de melding dat mijn post leeg was en ik kon m niet terugvinden ook....

Nou ja,wel fijn om te weten dat ik wel kan posten in elk geval.Moet echt snel een mannetje laten komen voor die computer :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Haha, ja hij had m inderdaad gepost. Ik ben benieuwd wat je pc er vandaag over zegt als je hechtingen verwijderd worden. De plekjes masseren kan nooit kwaad, je moet alleen wel uitkijken dat je de prothese en heel je borst zelf niet masseert want dat doe je beter niet. Dus alleen daar waar die deukjes zitten zegmaar om de lagen mooi van elkaar af te houden. Een goede littekencreme of lekker bio-oil ofzo ervoor gebruiken (mits je wond dicht is).

Enne... die show was geweldig leuk om te doen. Ik deed t trouwens voor de eerste keer hoor, was gevraagd door een kledingwinkel om dat te doen, gewoon op vrijwillige basis. Was een leuke ervaring, en ben gelijk voor volgend jaar weer gevraagd ;-)

Succes vandaag ey!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Ingrid,hoe gaat het met jou?Heb je een leuke koninginnedag gehad?Nou,ik ben inmiddels naar de pc geweest om de hechtingen te laten verwijderen(althans.....de knoopjes ervan)en ik liet hem die deuk zien.Hij voelde er even aan en zei dat dat inderdaad bindweefsel was.Ik vroeg of ik dat mocht masseren en hij zei dat dat prima was,mits ik het zachtjes deed.Ik heb daar een tijdje mee moeten wachten omdat hij mij daar per ongeluk verbrand heeft tijdens de ingreep.En het heeft zeker 3,5 week geduurd voor de korst eraf was.Er zit nu echt een gaatje.Maar ik maak mij daar niet zo druk om.Ik neem dat plekje gewoon mee als ik littekencreme smeer en kan het dan ook gelijk masseren.De deuk zit er nog steeds,maar ik voel wel dat het bultje eronder(van het bindweefsel) al wat kleiner wordt.Hopelijk verdwijnt dat nog helemaal.Verder heb ik nergens last van,alleen......als ik mijn bovenlijf helemaal draai naar rechts(de linker is geopereerd)dan voel ik het nog erg trekken.Dat zal met de tijd wel minder worden:-) Dank je wel voor je tips trouwens! Ik heb siliconen litteken crème van de kliniek(had ik vorige 2 keer ook) en ben net aan mijn 2e tubetje begonnen.Fijne crème en smeert goed uit.Mijn pc vertelde mij dat hij die crème ook altijd gebruikt als zijn kindjes zijn gevallen en een schaafwond hebben,haha.Ik zag het al helemaal voor me :-P ........Nou,verder hangen ze nu mooi op gelijke hoogte en begint mijn veteraan boobie echt rond te worden.Zakt goed uit nu.Even de spier aanspan test gedaan en hij zit er weer goed onder.Tja.....alleen dat deukje nog.Dan ben ik dik tevreden(mag ook wel,eerlijk gezegd.....na 3 keer) Ik heb ook Restylane in het deukje van mijn neus laten spuiten,hahahahaha.....ik was nog nerveuzer daarvoor dan voor mijn bv en 2 keer herstel.Maar dat viel 100 procent mee.En de vorm is zeker verbeterd! Na al dat gedoe met mijn borsten?........zie ik een neuscorrectie voorlopig niet zitten.Ik heb er 1 gehad toen ik 18 jaar was,mijnneus is gebroken geweest op 2 plaatsen.....en ja,hij staat nog wat scheef....maar ik vind het wel best zo,haha.Wat gaaf dat je het zo leuk hebt gehad tijdens de modeshow!! Heb je wel foto's van jezelf?Heeft een vriendin of je moeder dat gedaan?Want dat is echt leuk voor later joh!:-) Te gek dat je alweer geboekt bent!Wie weet wat het allemaal brengt in de toekomst:-) Alvast veel succes en belangrijker nog....veel plezier daarmee!! Ik zit trouwens even op mijn IPad en heb geen idee hoe ik alinea's moet maken met dat malle ding,haha.Leest een beetje rot...sorry.Maar ik ben wel blij met mijn nieuwe digitale speeltje hoor!LOL.Nou....hier gaat alles lekker zijn gangetje.Ik heb fantastische dagen gehad met mijn zoon!Hij wordt groot!Krijgt al de baard in zijn keel,overal haar en pukkeltjes....hij vindt het maar niks maar ik geniet intens ervan!Zo leuk om die overgang ook mee te mogen maken van jongetje naar man!We zijn naar de kermis hier in amsterdam geweest en naar het Vondelpark met koninginnedag.Was top! Ik hoop dat het met jou ook goed gaat! En ik hoop dat het met alle meiden hier op het forum goed gaat!......dat we allemaal maar veel mogen genieten van onze boobies deze zomer! Fijne dag morgen en tot horens:-) xxxxxxxxxxxx liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames.......morgen de achtbanen weer onveilig maken met mijn zoon! We gaan naar Walibi,yeahhh! De ultieme kans grijpen om vakantie te nemen van de volwassenheid en volledig kind kunnen zijn.....grinnik :-) Eigenlijk is het ietsje te vroeg want dinsdag ben ik pas 6 weken po....maar mijn pc heeft de prothese zo ontzettend goed vastgehecht rondom van binnen,dat dat zeker op zijn plek zal blijven zitten allemaal.Ik heb bijzonder rustig aangedaan tot vandaag....niets zwaars getild ook....moet goedkomen.Hij was blij joh!! Ik vertelde hem dat ik lekkere dingetjes ging halen speciaal voor morgen onderweg."oh?Hoezo dan?Gaan we ergens heen?" Bij het zien van mijn big smile....wist hij al genoeg,haha. "begint het met een W?" :-) Ik hoefde alleen maar te knikken:-) Jullie hadden zijn dankbare bekkie moeten zien....zo mooi! ja joh.......ik heb er zooo'n zin in met die kanjer! Dus ik ga er gauw in straks...des te eerder is het tijd om te vertrekken.Waardevolle quality time met mijn prachtige kind.....wat is het leven toch vaak schitterend! Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend toe!! Xxxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Heeeee meiden! Daar ben ik weer :-)

Dank je wel nog,parkiet....voor je reactie:-)

Ik ben even niet actief geweest op het forum.

Op de eerste plaats,hoop ik dat jullie allemaal een heerlijke zomer hebben gehad!! Wat een weer hè?Fantastisch!! Ik hoop dat jullie hebben kunnen genieten van jullie boobies,en jullie bikini's/badpakjes met trots gedragen hebben :-D

Ik las net even wat bladzijdes terug van mijn dagboekje hier en zag een uitspraak van mezelf op 3 maart van dit jaar...."Als ik voor de 4e keer moet?.......dan kom ik niet alleen,vrees ik...dan ga ik er werk van maken"

Nou.......

Helaas gedwongen om de daad maar eens bij het woord te voegen.

Morgen zit ik met een vriendin samen bij een letsel schade advocaat.Zij is ook geopereerd bij Mediconsult en moest ook voor de tweede keer.Ik drie keer.....en genoeg is genoeg nu! We gaan ze voor het gerecht slepen.

Ik zal eerst beginnen met mijn vriendin.De beknopte versie:

Ze vond dat ze hangborsten had en hoopte dat mooi op te laten vullen.Ze hebben haar niet goed ingelicht wat het resultaat zou worden en verzekerde haar dat ze met grotere protheses,dat mooie volle volume zou krijgen van boven.Nou nee dus....ze hingen nog veel meer en nog steeds plat van boven.Zij terug.Er werd onverschillig gereageerd en na een paar keer teruggaan zonder ook maar iets bereikt te hebben?Wilde ze toch maar met een advocaat om de tafel.Ze zijn daar erg van geschrokken en ineens wilden ze wel met een oplossing komen en haar het resultaat geven,waar ze om had gevraagd.Als ze 2000 euro bij zou leggen,dan wilde ze wel een lift doen bij haar.Zo gezegd zo gedaan.Ze is vier maanden verder en ze hangen weer!! Nog steeds niet gevuld van boven en ze heeft nu slappe flappen aan de zijkanten.

Wat eerst een soort van puntjes waren....helemaal uitgezakt.Anderhalf jaar verder en 6000 euro lichter....twee weken terug zijn we samen naar onze PC bij Mediconsult geweest.Omdat ze nog steeds niet tevreden was(en terecht!) hij deed erg ongeïnteresseerd en gemakzuchtig.Er werd gezucht zelfs op een gegeven moment en het werd afgedaan met "Je hebt gewoon een slappe huid,beter dan dit wordt het niet!" .....en....."Als ik hiermee naar een medisch congres ga dan zeggen ze dat het gewoon prima is gedaan!Ik heb al 50 jaar ervaring in dit vak....bal bal...jek jek.." Ik vroeg hem nog van alles over evt onder de borstspier en misschien toch high profile?..tja,je probeert als leek ook maar een oplossing te zoeken nietwaar?Alles werd weggewuifd en hij deed al een paar keer het dossier bijna dicht...onbeskoft! Mijn vriendin had het al helemaal gehad en met een rotgevoel verlieten we het pand...

Nou,mijn verhaal kennen jullie misschien nog wel....

Na mijn eerste operatie kreeg ik mondors cord en kapselvorming.Tweede operatie is het kapsel verwijderd.Na een paar maanden was mijn prothese vreselijk gaan zakken en kwam het een heel stuk onder mijn litteken vandaan.Erg ongelijk en een stuk platter van boven dan mijn rechterborst.Daarbij zat ie zichtbaar niet goed onder de spier.Ik terug....derde keer april dit jaar.....WEER geopereerd eraan en toen heeft hij de prothese rondom gehecht van binnen.En mij nog verbrand ook!! Dat kon hij evt in de toekomst wel verhelpen met een klein ingreepje onder plaatselijke verdoving.Ik ging weer merken dat mijn prothese ontzettend ging zakken en weer lager hing dan de andere.Dit keer voelde het zoooo onnatuurlijk aan van onderen,je voelt die rand ook zo.Je ziet hem ook zitten!Ik begin steeds meer last te krijgen van steken onderin,in mijn litteken.Het litteken werd steeds breder ook....

Afgelopen maandag zijn mijn vriendin en ik voor een second opinien naar een vrouwelijke chirurg geweest in de Bergman kliniek.Zij en de Bergman hebben een heel goede naam.Mijn vriendin is daar al eens geweest VOOR haar hersteloperatie/lift bij Mediconsult,nadat het niet was gelukt.....en had een goed gevoel over die vrouw.

Wij er samen heen.

Ze deed haar verhaal en liet haar borsten zien.De chirurg beaamde dat hij inderdaad teveel vel had laten zitten.Het was niet heel erg slecht gedaan.....maar had veel beter gekund.Ze pakte het vel eronder vast en duwde dat wat naar elkaar.En voilà!.....dat was de opvulling die mijn vriendin zo graag wilde.De flappen waren ook niet nodig geweest.Dat was te wijten aan een gedateerde techniek.Verdomme.....wat baalde mijn vriendin hiervan!

Ze had genoeg info en ging er nog over denken om misschien volgend jaar bij haar,haar borsten helemaal opnieuw te laten doen.Maar aangezien ze al zooo veel geld heeft weggegooid nu,zit dat er even niet in.

Toen liet ik mijn veteraan boobie even zien en vertelde wat me dwarszat eraan....vertelde daarvoor al wat mijn geschiedenis was bij Mediconsult.Nou......ze zag het gelijk en zei dat ik maar even moest gaan zitten,dat ik mij maar voor moest bereiden op slecht nieuws....

Ze vertelde mij dat het foute boel was.Dat ze al gelijk zag,dat er helemaal geen weefsel meer zat aan de onderkant.Dat een heel dun huidje,slechts de prothese bedekt.Ze zei ook....dat daardoor de pocket veel te groot was,verzakking niet tegen kon worden gegaan.....en dat als ik hier zo mee doorliep??.....dat mijn prothese gegarandeerd door mijn huid gaat scheuren (whhaaaaat?!!!) ik schrok joh......ik werd niet goed....

"dus het is beter om het opnieuw te laten doen?" vroeg ik.

"je MOET het zelfs opnieuw laten doen en zeer spoedig ook! Je kan hier echt niet te lang mee doorlopen....je moet zelfs een borstreconstructie ondergaan,er is geen andere mogelijkheid"

Oh my god....wat houdt dan in?.....nou,dat mijn hele borst dus open moet,alle spieren los.....alles eruit....en dat ze een groot stuk donor weefsel in gaan naaien in mijn borst.Spieren allemaal terugplaatsen en dichten weer.Hoppa!!! ....daar kun je het mee doen.Ze vertelde mij ook dat deze operatie de meest ingrijpende en pijnlijke zou worden van al mijn borst operaties.Jippie!.....ik zie er al echt naar uit....

Dit geintje gaat me nog eens 1000 euro kosten.Met dank aan dr de Boer van Mediconsult.

Ze was echt lief die vrouw(dr Ulrich heet ze) ze nam echt de tijd en wond er geen doekjes om (lekker dubbelzinnig voor een arts trouwens,LOL)Anyway....aanstaande maandag opnieuw een afspraak met haar. En dan gaat ze mij stap voor stap uitleggen wat zo'n reconstructie inhoudt....ik neem een blocnote mee en schrijf alles wat relevant is op.

Ik merk het echt....ik voel echt steken onderin en het is een tikkende tijdbom....

Dusssss.......morgen bij een letsel schade advocaat!!

De advocaat zei door de telefoon tegen mijn vriendin al dat ik ZEKER een zaak heb.....ik hoop voor haar ook.Maar die kans is wel groot.Moniq van ons forum,heb ik ook al benaderd.We hebben nog steeds contact en ook zij is geholpen door dezelfde chirurg.Bij haar is er ook van alles misgegaan en zij is nu ook nog steeds niet tevreden.Hoe meer lotgenoten.....hoe sterker we staan!!

Ik ga dan ook straks een oproepje plaatsen en daar een nieuw topic voor openen.Wie dit leest en ook problemen heeft na een borst operatie van dr de Boer van Mediconsult?....gelieve mij een persoonlijk berichtje te sturen,mits je er ook werk van wil maken....dan kunnen we gegevens uitwisselen.

Tja meiden.........je bent er maar weer mooi klaar mee hè?

Ik heb zoooo geen zin in een 4e,nog heftigere herstel operatie.Ik heb echt zooo geen zin in een rechtszaak....maar ga dit zeer zeker niet langer meer tolereren!! Enough!!

Mijn vriendin is het ook spuugzat met ze....

Ik ga jullie op de hoogte houden van hoe of wat.

Ik wens jullie allen een heel fijne dag morgen! Tot horens :-)

Xxxxxxxxxxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een naar verhaal.

Ik kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken.

Ik wens je heel veel succes voor vandaag, en ook in de toekomst met weer een operatie.

Ik blijf je volgen, en hoop dat het allemaal goed komt.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo erg voor jullie zeg! Daar denk je helemaal niet aan als je vol vertrouwen voor een bv gaat! Ik hoop echt dat jullie goed nieuws krijgen en vooral dat je borsten terug mooi en gezond worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik wil jullie eerst en vooral zeggen dat ik jullie frustratie heel erg goed begrijp :(

Ik heb er ook al 4 operaties op zitten, 3 keer bij dezelfde arts... Het is gewoon zoooo oneerlijk om zo teleurgesteld te worden ( moet maar eens mijn fotos bekijken, dan snap je t wel )

Ik ben heeeeel nieuwschierig hoe dit afloopt, ik heb zelf dergelijke stappen ondernomen maar heb afgehaakt door t feit dat ie alles afliegt ( ik was verwittigd dat t zo zou worden??? ) en door t feit dat geen enkele andere arts zijn fouten op papier wou bevestigen...

Ik hoop dat t jullie wel lukt, samen staan jullie misschien sterker?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat er wel iets fout kan gaan, maar dan moet je volgens mij als arts je verantwoordelijkheid nemen en je patient helpen... Niet gewoon gaan zeggen dat t zo is en je wegsturen! Het gaat mij niet om de gemaakte fout, vooral om hoe je behandeld wordt...

Veel succes meiden en hopelijk krijgen jullie op t einde van de rit perfecte boobies!

Mij is t uiteindelijk ook gelukt maar t geeft me bloed zweet tranen en 15700 euro gekost :)

But hey, i'm happy now....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Me81 en tietenpietje: (leuke naam trouwens,haha)

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.Dat doet een mens goed :-)

Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder verloopt.We zijn net geweest en ik moet alles even laten bezinken.Ik ga in elk geval alvast mijn gehele dossier met alle foto's en gegevens die gemaakt zijn,schriftelijk opvragen.Straks een briefje schrijven en op de busdienst vanmiddag.Dan de afspraak afwachten maandag met de arts die mij gaat uitleggen hoe de borstreconstructie zal gaan....

@Bboob: ongelooflijk.....je schrijven had echt een bericht van mij kunnen zijn!Ik deel exact je mening! Tuurlijk blijft er altijd een risico aan verbonden,en een fout is menselijk.Maar ze toegeven en rechtzetten is "goddelijk" (zeggen ze wel eens) ik heb allang door dat artsen niet zo gul zijn met excuses en oplossingen over het algemeen.Wat een verhaal van jou ook zeg!! En wat een geld ben je kwijt meis......maar ja....weet je,op een gegeven moment maakt je dat ook niks meer uit.Je wil het gewoon opgelost hebben en blij zijn met de keuze die je ooit maakte voor jezelf.Met de intentie een stuk onzekerheid in een stukje geluk om te zetten.Wat een onrecht is jou ook aangedaan door die arts! Gewoon liegen over wat er besproken is!Bah......toevallig zei ik al tegen mijn vriendin en die advocaat ook vandaag :" Het komt er dus eigenlijk gewoon op neer dat je bij voorbaat altijd bewijzen moet verzamelen.Bij elk bezoekje aan welke arts dan ook?...dat je met een Voice recorder onder tafel moet zitten.En dat je een copie meewil van het dossier op DAT moment voor je weggaat,want weet jij veel?Zo'n arts kan naderhand nog wel van alles neerkalken in je dossier en zie jij dat maar eens hard te maken!!"

Hier in Nederland moet je echt kunnen bewijzen dat een arts niet goed gehandeld heeft of je schade heeft berokkend.En je emotie dan? En een resultaat waar je niet om gevraagd hebt?...nee......waardeloos dit.Zoals het bij jou is gegaan,zo is het ook bij mij.Drie keer door dezelfde arts en de vierde keer laat ik nu door een ander doen.Maar je hebt inderdaad groot gelijk.....het is niet eens zozeer de fout zelf,maar de manierhoe er mee omgegaan wordt.Echt met zo'n attitute van "zuur niet zo,het is prima zoals het is...je wist waar je aan begon enne...next please!" totaal niet meegaand en oplossingsgericht.Totaal geen gevoel voor empathie en inzicht van de behoefte en noden van een ander.Je problemen ermee worden niet kleiner....slechts de inhoud van je portemonnee.Die dan wel weer.....

Dank je wel voor je uitgebreide reactie!! Ik heb er voor mijn vriendin een hard hoofd in omdat er medisch gezien niet veel aan de hand is en voor mij?Even afwachten.De advocaat raadde ons aan om eerst zoveel mogelijk zwart op wit te krijgen(ik ga bv ook de second opinien van de andere arts op papier meevragen) en vervolgens een klacht neerleggen bij het tuchtcollege.Ik heb vannacht nog het hele internet afgespeurd op zoek naar meer verhalen over hem,maar heb vooralsnog niets bruikbaars kunnen vinden.Kijk...wij zijn wel elkaars getuige,maar het is ons woord tegen een arts die al 30 jaar dit beroep uitoefent! Ga er maar aan staan....

Jullie horen me nog :-)

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gossie meis, wat erg voor je!! Ja, snel proberen in ieder geval al wat Dr Ulrich je heeft gezegd op papier te krijgen zodat je een zaak kunt beginnen. Hij zou verplicht moeten zijn om je operatie die je nu moet laten uitvoeren te vergoeden. Ik snap dat je niet meer bij hem onder t mes wilt! Vertrouwen is 0 % nu. Wel goed om het hier te posten zodat meiden in de toekomst wel gewaarschuwd zijn! Een fout maken is 1 ding, maar toegeven dat t niet mooi (genoeg) is en dan een gratis hersteloperatie voorstellen is dan we gepast. Gelukkig zijn er ook goeie pc's, die zich wel bekommeren om hun patienten. De mijne zei zelf dat de ene prothese niet mooi was (die was wat verzakt), en dat hij die kosteloos terug ging liften en hechten van binnen, nu is het weer supermooi. En zo hoort dat ook vind ik! Het komt hemzelf natuurlijk ook ten goede omdat hij zijn naam zo hoog houdt, en ik hem bij iedereen aanbeveel. Ik denk dat dr. de Boer zo alleen maar zijn eigen ruiten ingooit, jammer voor jou meis (en voor je vriendin), ik wens jullie heel veel sterkte en succes, houd je ons op de hoogte

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ik heb net eens even jouw verhaal zitten lezen en: wat een ellende zeg.. pffff.

Heel goed van jullie dat jullie nu samen een zaak gaan aanspannen tegen deze 'arts'! Veel mensen die ontevreden zijn, laten het er maar bij zitten en dat voedt alleen maar de arrogantie van dit soort artsen, helaas. Jullie gaan hem een poepie laten ruiken en dat is jullie goed recht!

Ik baalde al dat ik een tweede keer onder het mes moest, door een fout van mijn chirurg en foutieve informatie, maar jullie verhaal is wel echt erg! En dan ook nog bij een second opinion te horen krijgen dat het tijd wordt dat er iets aan gedaan wordt :unsure: Dan zie je wel even je geest kruipen.....

Heel veel sterkte en succes met jullie stappen!

1 tip: Lees jullie zoveel mogelijk in in jullie specifieke geval. Wat jullie mogelijkheden zijn en hoe en wat er veranderd kan worden en wat er anders had kunnen gaan. Op die manier sta je sterk in je schoenen en weet je precies waar je je arts op kunt pakken! Zo heb ik het gedaan en heb via de kliniek een schadevergoeding gekregen, waardoor ik niet het dubbele kwijt was voor een stel borsten, uiteindelijk.

Sterkte en ik ga jullie zeker volgen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BD,

... Heb hier eigenlijk geen woorden voor..

Voor de zomer leek het EINDELIJK goed te zijn en nu dit..

Ik dacht gisteren toevallig nog aan jou en Moniq, vroeg me af of het goed met jullie ging.

Niet dus.. wat vreselijk voor je zeg!

Ik wens je heel veel sterkte met je zaak en hoop echt dat het bij 4 keer blijft.

Het klinkt als een heftige hersteloperatie, nu hopen dat het volledig wordt vergoed.

Gelukkig heb je een vriendin waar je steun aan hebt! + Dit forum :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom maar meteen lomp met de deur in huis vallen :17:

Wat had de chirurg anders kunnen doen, om dit te voorkomen? Ik bedoel daarmee jou eigen verhaal, niet van Moniq ;)

Heeft iemand je gezegd wat er anders had moeten of kunnen gebeuren? Of is dit een 'gevolg' waar de chirurg geen invloed op heeft gehad, en ga je voor het gerecht omdat je vantevoren ingelicht had willen worden over deze mogelijke complicatie?

Dit is geen kritiek overigens hoor, laat dat duidelijk zijn!! Ik zit zelf ook met een zakkende prothese, wat overigens wel vantevoren ingeschat had kunnen worden, maar ik ben niet kwaad of boos of wat dan ook ( heb overigens het voordeel een chirurg te hebben die dit ook niet onder stoelen of banken steekt, en dit ook weer wil herstellen)

Maar als ik dan lees over de te dunne huid en huidtransplantatie enz enz dan krijg ik ook de bibbers ;)

Overigens bestaat er ook een stukje kunsthuid wat ze in je borst kunnen vastmaken aan je eigen weefsel, als een soort 2e huid op je eigen weefsel ter ondersteuning :35:

Ik zal het hier in ieder geval blijven volgen, en heb tags aan je topic toegevoegd zodat mensen die naar ervaringen (of misschien wel lotgenoten) zoeken hier wat makkelijker uitkomen!

Veel succes met je strijd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik....

Ik weet echt even niet goed wat ik hier moet zeggen.

We hebben al even contact gehad via pb. Voor de andere meiden. Ik ben afgelopen januari bij Mediconsult geweest voor een borstvergroting.

Ik heb je verhaal gelezen en dat van je vriendin. Je vriendin haar verhaal had exact de mijne kunnen zijn :(

Ik weet niet zo goed nu wat ik moet doen....Ik wil jullie graag helpen, maar wat haal ik me op me hals?? Misschien kun je me via pb nog het één en ander uitleggen over de gang van zaken. Welke kosten er aan verbonden zijn etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ingrid K: ja,dat ben ik met je eens.Hij mag pertinent niet meer aan me komen!

De pc die ik nu krijg,daar heb ik een veel beter gevoel bij.Ze is erg menselijk,komt eerlijker over,luistert echt naar je verhaal en is heel duidelijk.Legt alles goed uit ook.Dank je voor je reactie! Ik hou jullie op de hoogte

@best boobie: ja klopt! Al krijgt hij maar een waarschuwing/ berisping via het tuchtcollege,tuchtraad....dan gebeurt er in elk geval iets.

Dank je wel voor je tip,morgen heb ik een afspraak om mij heel goed voor te laten lichten.Kijken wat er anders had gekund en wat er nu moet gebeuren(nou ja....wat er anders had gekund,is voor mijzelf al heel duidelijk....hij had een borstreconstructie uit moeten voeren,had hij moeten weten)

@parkiet: dank je wel! Lief van je.Ja....wordt geen pretje inderdaad.Alles moet eruit,inclusief mijn borstspieren voor een gedeelte.Maar ja.Het zal wel moeten :-)

@Piepke: dank je wel voor je gelukwensen in onze strijd.Verder probeer ik het eerste deel van je bericht te begrijpen maar dat lukt mij niet echt,eerlijk gezegd.Ik wil heel graag dingen uitleggen,maar dan moet ik wel snappen waar mensen heenwillen met hun verhaal.

P.s: een borstreconstructie is idd met donorweefsel,Thanx voor je tip.

@Marisjuh:dank je wel,meis! Xxxxxx

De letselschade advocaat waar we zijn geweest,viel tegen.Ze was veel te voorzichtig en wilde niet echt zeggen of we een zaak hadden ja of nee(nou.....lijkt me duidelijk van wel) en dan zat ze nog wel in de tuchtraad!(misschien juist daarom) mijn mening is: neem dat soort zaken niet aan dan! Beetje vreemd en niet eens lekker...

Ik had mijn huiswerk gedaan en vertelde haar notabene wat SIN-NL inhield en hun zwarte lijst met artsen...zucht zucht.En dat voor 175 euro per uur?De groeten! Zo kan ik het ook,en beter naar het schijnt.

We hadden er geen bevredigend gevoel over en zo vervolgde onze zoektocht naar ons recht halen.We hebben nu een letselschade advocaat die "no cure,no Pay" doet.Als we verliezen,kost het ons niets.Als we winnen dan krijgt de advocaat een gedeelte.En dat is prima,veilig ook en zo komen we niet voor aangename verrassingen te staan.Morgen een afspraak regelen.Intussen doen we alles om bewijzen te verzamelen.Ik heb morgen een afspraak met de arts die mijn borstreconstructie gaat doen.Ze gaat mij precies vertellen wat er gaat gebeuren.Ik ga proberen om van haar iets zwart op wit te krijgen over de stand van zaken.Zal moeizaam gaan want artsen zijn er niet zo happig op om een collega af te vallen.Maar ja....recht is recht en krom is krom.We zullen zien.Ze was sowieso al bereid om haar waarheid aan dr de Boer te vertellen.Hij mocht haar bellen erover.Want zij is het niet eens met zijn handelen.Dat geeft wel een fijn gevoel.Dat je toch weer ietsje sterker staat.

Intussen heb ik al een aangetekende brief gestuurd naar Mediconsult met het verzoek zo spoedig mogelijk mijn gehele dossier inclusief alle gegevens en foto's die er gemaakt zijn..."gelieve naar mijn adres te sturen"... Ik zal mijn brievenbus in de gaten houden.Verder heb ik alle belangrijke info en data erbij,alvast opgeschreven en zal dat uitwerken in een uitgebreidere verklaring voor de tuchtraad straks.En de rechtbank.Ook over de gebrekkige voorlichting en nazorg.Ik ben wel heel blij met dr Ulich(waar ik morgen heen ga) zij ziet duidelijk in dat het anders had gekund en is bereid haar oordeel daarover te vertellen.Dat maakt ons krachtig.

Het baart me wel zorgen dat onze pc ook borstreconstructies doet en reconstructies aan het gelaat en de hals,na verwijdering van tumoren.Juist HIJ had dan moeten weten wat er bij mij had moeten gebeuren! Door mijn zoektocht op internet,kwam ik er ook achter dat hij pols en hand chirurgie doet....Damn......als ie net zo omgaat met spieren en zenuwen in handen als met mijn tiet??....dan kan een patiënt de rest van zijn/haar leven geen bierviltje meer vasthouden!!

Lieve Marisjuh,het is een heel verhaal geworden weer,haha......ik voel me geïrriteerd en heb altijd sterk de neiging cynisch te worden dan.Dank je wel meissie,ik hou jullie op de hoogte!!

Xxxxxxx knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

......en lang leve het T9 systeem......

"aangename verrassingen,moet natuurlijk "onaangename" zijn.

"patiënt" moet zijn "patienten"

"geïrriteerd" moet zijn "geirriteerd"

Wat een bespotting,dat T9 systeem.....zijn niet eens dikke van Dale woorden.

Hoog tijd om het eraf te gooien :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enibas: ik heb je vanavond een uitgebreid bericht gestuurd.Over onze vervolgstappen en hoe ver we tot nu toe zijn.Wat we tot nu toe te weten zijn gekomen.En dat is best veel,en we zijn net pas begonnen.Ik geloof er wel in.

Je hoeft je niets op de hals te halen.Je mag nooit vergeten dat alles een eigen keuze is....en mag zijn.Je hoeft je nooit en te nimmer verplicht te voelen naar wie dan ook toe....om iets te doen waar je eigenlijk niet echt achter staat met je hart.Het "ons" helpen evt.....moet je dus ook niet zo zien.Je helpt jezelf....om alsnog je recht te willen halen.We helpen elkaar....om extra sterk daarin te staan.

Dat is het,meer is het niet.De keuze ligt bij jou.Je mag je sterk maken samen met ons....je hoeft niks.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gereageerd op je pb ;)

Je moet weten dat ik voor de zomervakantie ook erg getwijfeld heb om stappen te ondernemen. Ik was toen heel erg teleurgesteld in mijn borstvergroting. Het was niet wat ik er van verwacht had. Toen twijfelde ik al wat ik er aan kon doen. Ik voelde me in me eentje niet sterk genoeg...Ik ben er wel mee bezig geweest. En nu....Nu denk ik toch dat ik er voor ga! Samen met jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Enibas :-)

Ik snap je echt wel.....het is ook niet niks.Wij hadden het ook liever niet gedaan,maar ja.Ik ben blij dat je je wat sterker voelt samen met ons.

En je weet het hè?Je zit nergens aan vast.Ik zou gewoon echt naar mijn hartje luisteren en het stap voor stap doen.Je kunt ten alle tijden nog afhaken als je toch niet wil.we kunnen sowieso een gesprekje aangaan met zijn viertjes en de vervolgstappen bespreken,lekker bakkie koffie erbij :-)

We houden even contact,ik laat je snel weten als ik info heb.

Doe rustig aan meis,alles komt op zijn pootjes terecht.

Groetjes N

Link naar reactie
Delen op andere sites

"hè" moet zijn "hè".

Ik ben weer lekker bezig,haha

Wat doet die computer allemaal joh...... "hè " moet het zijn :-)

Hij pakt m niet....raar....

H E ....moet het zijn,kijken of ie het zo doet dan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.