Ga naar inhoud

Kir : 28 november 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo de carnaval weer overleefd 2 dagen ;)

En m'n nieuwe boobs vielen goed in de smaak haha

Vannacht voor het eerst op m'n buik geslapen. Dat ging op zich best ok, alleen zijn m'n borsten nu wel een beetje gevoelig.

En m'n blaar is vannacht ook lek gegaan, dus die zit nu enorm aan m'n gaas vastgeplakt :24:

Straks dus maar even losweken onder de douche en hopen dat de schade meevalt.....

Met m'n andere blaren ging het juist de goede kant op, de korstjes waren er net afgevallen, dus dat zijn weer een paar plekken minder om me druk over te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Lekker verhaal weer....... bel ik gisteren naar de huisarts voor de uitslag, krijg ik een bandje: in verband met de voorjaarsvakantie is de praktijk gesloten t/m 4 maart........ Dus dan zou ik nog een week op de uitslag moeten wachten :93:

Ik ga maandag wel even bellen met de vervangende arts, hopelijk heeft die ook wat doorgekregen en anders zit er niets anders op dan nog een week wachten. Ondertussen heb ik gezellig nog wat nieuwe blaren gekregen, dus ik ben lekker bezig :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eveline, die uitspraak van Linxaap was nog van voor het grote verschil dat ze kreeg.

Ik ben wel heel tevreden met het werk dat De Blécourt heeft verricht :)

Dat ik nu blaren heb ben ik natuurlijk niet zo blij mee, maar daar kan hij niets aan doen. Das gewoon domme pech die ik heb doordat ik waarschijnlijk allergieën heb, maar dat wordt nu onderzocht.

Wat ga jij laten doen?

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou we zijn inmiddels 2 weken maar nog geen stap verder :(

Ik heb net de huisarts gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek en ik ben allergisch voor huisstofmijt, katten, honden en een aantal pollen, maar dat wist ik al. En ik denk eerlijk gezegd niet dat daar m'n blaren door komen.

Dus nu krijg ik een doorverwijzing naar een allergoloog, ben benieuwd of die wel een oorzaak kan vinden.

En ik heb toch ook maar even een mail naar de kliniek gestuurd met de vraag of zij het wel eerder hebben gezien en weten waar het vandaan kan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update:

Maandagmiddag belden ze meteen van de kliniek dat ze het ook vreemd vonden en er graag naar wilden kijken.

Dus nu heb ik maandagochtend een afspraak bij de pc. Afgelopen woensdag heb ik voor t laatst een nieuwe blaar gekregen, dus ik hoop dat dat ook echt de laatste is..... Maar ik heb al vaker gedacht dat t de goede kant op ging...

En dan heb ik dinsdagmiddag een afspraak bij de allergoloog, omdat er uit het bloedonderzoek niet heel veel bijzonders naar voren is gekomen en ik nog steeds gek word van de jeuk over heel m'n lijf. De pilletjes die ik van de huisarts heb gekregen helpen dus niet echt :( ik hoop dat ervwat uit dat onderzoek komt dinsdag en dat ze een medicijn heeft dat wel werkt.

Gelukkig is m'n gat nu wel helemaal dicht :D er komt dus ook geen vocht meer uit. Er zit alleen nog een soort deuk, maar volgens de pc zou dat nog wel bijtrekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een gek idee, maar zou je niet opeens allergisch voor je wasmiddel of wasverzachter kunnen zijn? Geen idee waar jij je BH's mee wast? Er zit natuurlijk nogal wat chemische zooi en parfumstoffen in wasmiddel en je pas geopereerde huid van je borsten is natuurlijk best gevoelig.

Misschien zou je eens iets van Neutral wasmiddel moeten proberen? Baat het niet, dan schaadt net niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat het is, want de plekken waar de blaren zitten komen helemaal niet in aanraking met m'n bh, omdat ik daar nog droge gazen gebruik. Voor de jeuk op de rest van m'n lijf zou t best kunnen, maar dat lijkt me toch vreemd dat je na zoveel jaar daar dan toch ineens een allergie voor ontwikkelt. Maar misschien kom ik er dinsdag bij de allergoloog wel achter wat het is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan hoor, dat je opeens allergisch bent voor iets wat je al jarenlang gebruikt. Zo zijn mensen soms opeens allergisch voor een bepaald merk creme, die ze altijd gebruiken.

Een allergie bouwt langzaam op en opeens is het de welbekende druppel.....

Succes dinsdag, hopelijk zijn ze er snel achter wat het veroorzaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen ben ik bij de pc geweest en hij vond het wel een beetje vreemd. Waarschijnlijk heeft t wel met de BVK te maken, omdat de blaren allemaal rondom de littekens zitten. Misschien toch een verlate allergische reactie op het hechtdraad, hoewel de blaren dan echt op de littekens hadden moeten zitten, maar je weet natuurlijk nooit waar die draden in je lichaam gaan zwerven als ze aan het oplossen zijn ;)

Verder vond hij het er wel allemaal goed uitzien. De littekens zelf zagen er rustig en licht uit, hij vond ze er zelfs heel goed uitzien zeker gezien het feit dat ik er helemaal niks op smeer (omdat ik dat vanwege de blaren niet durf). De huid waar geen blaren zaten, zag er nu ook rustig uit en omdat de laatste nieuwe blaar al bijna van een week geleden is en dat ie niet groter wordt zoals de eerdere blaren, denken we dat t nu toch beter aan t worden is. De afspraak die ik voor over 2 weken had staan hebben we nu geannuleerd omdat het er verder wel goed uitzag. Maar als ik t niet vertrouw of nieuwe klachten krijg mag ik natuurlijk altijd bellen :)

Hij denkt trouwens niet dat de allergoloog nog iets gaat vinden wat met die blaren te maken heeft, maar dat moet ik dus nog even afwachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik bij de allergoloog in het ziekenhuis geweest. Alles bij elkaar hebben ze me daar 3 uur lang kunnen vermaken ;)

Eerst een gesprekje gehad en daarna hebben ze met prikjes in m'n arm getest en daar jeukt het nu verschrikkelijk haha.

Uit die prikjestest zijn de allergiën naar voren gekomen die ook al uit het bloedonderzoek kwamen zoals hooikoorts, huisstofmijt en katten. Verder hebben ze een kweekje genomen van een van m'n blaren om dat verder te laten onderzoeken. Het zou nl toch ook best een infectie kunnen zijn, maar goed dat hoor ik dus later. Daarna moest ik nog een keer bloed laten prikken voor verder onderzoek en over 2 weken krijg ik een plaktest, waarbij ze ook gaan testen of ik misschien allergisch ben voor hechtdraad. Het zou nl zomaar kunnen zijn dat er nog hechtdraad onderhuids zit dat nog niet opgelost is.

Ik zie best een beetje op tegen die plaktest, want de naam zegt t al, ze doen dan plakkers op je rug en die moet 2,5 dag laten zitten. En pleisters en tape waren de laatste tijd nou niet bepaald een succes bij mij, dus ik hoop dat ik daar niet al te erge last van zal krijgen.

Ondertussen heb ik nu wel andere pilletjes tegen de jeuk gekregen: Mizollen. Hopelijk werken die wel en kom ik eindelijk een keer van de jeuk af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren ging ik heel enhousiast op pad om een mooie nieuwe bh te scoren.... Probeert dat mens me toch gewoon een F-cup aan te smeren

:93: ik had zo'n voorgevormde gepast in D en had eigenlijk wat ruimte bovenin over, maar de beugel zat verder goed, dus een C leek me niet echt handig. Dus toen zei ze: oh maar deze is veeeeeeeeel te klein en je hebt een ander model nodig. Die beugel hoort helemaal hier te zitten... En toen wees ze een plek recht onder m'n oksel aan. Nou daar heeft nog nooit een beugel bij mij gezeten, maar goed... Een ander model kon ik me idd nog wel voorstellen. Komt ze even later terug met andere modellen in E en F, echt te lelijke saaie bh's (daar wilde ik juist vanaf, stomme k*#%$t) maar goed, om haar niet af te vallen heb ik ze toch maar gepast. Ook de E vond ze echt te klein, dus ik de F aan... Ja die zat echt perfect volgens haar... Ik weet niet, maar die beugel zat niet op de plek onder m'n oksel die ze eerder aan wees (volgens haar wel) en t ding bood totaal geen stevigheid omdat het veel te groot was, maar nee hoor deze zat echt perfect en of ik m misschien ook in het wit wilde hebben? Deze vrouw heeft het dus duidelijk niet begrepen, dus ik heb de hele zooi terug gegeven, los van de hangertjes (werken zal je kreng haha) en ben weggegaan.

Op naar de volgende winkel... En daar heb ik 6!! bh's gescoord in cup D waar m'n borsten wel mooi in passen. En nee de beugel eindigt niet onder m'n oksel en nee de beugel zit niet op de borst en ja ze staan prachtig!

:D

Jammer voor die eerste winkel, maar daar kom ik dus nooit meer dankzij die stomme doos. En lang leve alle andere lingeriewinkels

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Kir,

zo dit is lang geleden dat ik op de forum was.

hoe gaat het met jou ik heb gelezen dat de gat nu helemaal dicht is super.

alleen je hebt nu last van blaren ?

het valt allemaal niet mee he .

ik zit ook nog te tobben met mijn boobies ik vind dat ze nog steeds aan de grote kant zijn .

er zit nog flink wat vocht in :23: en heb ook nog wat pijnklachten aan de littekens..

Groetjes Ladym

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladym,

Met mij (en m'n borsten) gaat het nu eigenlijk wel heel goed :) alles is idd dicht en de blaren zijn ook nog steeds weg. Het is nog wel iets rood waar de blaren gezeten hebben, maar dat wordt steeds minder.

Het enige waar ik nu nog last van heb is jeuk over heel m'n lijf :( ik heb al meerdere allergietesten gehad, maar daarbij niet veel bijzonders uit gekomen. We weten dus niet waar de jeuk vandaan komt. Ik heb nu weer nieuwe pillen gekregen en die werken op zich heel goed. Zo goed dat ik ze vaak vergeet in te nemen en als ik t vergeet, is de jeuk binnen no time in alle hevigheid terug.....

Van m'n littekens heb ik eigenlijk geen last, behalve bij 2 bh's waarbij er een naad precies over het verticale litteken loopt. Als ik die een paar uur aan heb gaat dat toch irriteren en op een gegeven moment zelfs een beetje pijn doen. Maar van bijvoorbeeld de beugels in m'n bh heb ik helemaal geen last :)

Soms vind ik dat de mijne nog wel iets kleiner hadden gemogen, maar aan de andere kant past deze maat ook wel bij me. En ik ben van m'n rug en schouderklachten af en daar deed ik het voor!

Heb je altijd last van je littekens, of alleen bij bepaalde bh's? En moet jij nog een keer terug op controle, of is t nu helemaal klaar?

Ik ben half maart nog geweest ivm mijn blaren, maar toen zat alles verder helemaal dicht, dus dat was meteen m'n laatste controle.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeee! Volgende week gaan m'n nieuwe boobs voor t eerst in bikini :) Ik heb van de week een nieuwe gekocht, zo'n bandeau-geval of hoe je dat dan ook schrijft. Anyway, voor m'n bvk kwam ik daar never nooit in en nu zit t als gegoten :)

Dus ik ga zeker de blits maken in de Spaanse zon volgende week ;) ik moet van m'n pc alleen wel m'n littekens met een hoge factor insmeren, ondanks dat ze binnen m'n bikini zullen zitten en dus niet rechtstreeks in contact konen met t zonlicht, maar dat vind ik op zich niet erg.... Ik moet ze toch voor de littekengenezing ergens mee inmasseren, dus dat kan ook best met zonnebrandcreme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat genieten lukt prima! Het is hier gemiddeld 24 graden, dus m'n nieuwe bikini is elke dag al aan geweest :) alleen op m'n buik zonnen hou ik nog niet zo lang vol, maar goed... op de rug gaat t prima ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Kir, Ik weet niet zeker of jij het nou was, maar had/ heb jij het nou ook zo vreselijk koud gehad na de narcose? Ik heb het nog steeds zo koud, vreselijk. En zo ja, wat heb je er aan gedaan? Behalve dan lekker op vacantie te gaan en van de zon te genieten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb t inderdaad ook erg lang koud gehad.

Helaas kan je er weinig tegen doen, behalve dan dikke kleding aan en onder een dekentje kruipen ;)

Maar t gaat vanzelf over hoor!

Als je straks weer wat mobieler bent en alles weer doet, zal je merken dat het een stuk minder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zo.je.hebt weer een hoop voor je kiezen gehad zeg. Hopelijk gaat het nu wel goed met je? Zijn de blaren alweg? Ik mag over een paar maanden ook weer geopereerd.woorden voor die littekens die naar binnengetrokken zijn plus dat ze weer.een bvk willen doen aan mijn linker borst ( zie mijn topic)

?maar wat een doos in die winkel... Pff daar wordt je helemaal kriebelig van.

Super dat je uiteindelijk wel.mooie en passende bh's hebt kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Ja m'n blaren zijn gelukkig nog steeds weg :)

Het enige waar ik nu nog last van heb is jeuk over m'n hele lijf (als ik de medicijnen vergeet in te nemen), maar dat wordt gelukkig ook steeds minder. Over 2 weken moet ik weer naar de allergoloog en dan kijken we weer verder.

En ik heb nog een beetje een deuk bij 1 drielandenpunt, maar volgens m'n pc zal dat nog wel bijtrekken, dus daar vertrouw ik dan maar op.

Jeetje jij hebt dus nog heel wat te gaan. Maar zoals je al zei: je weet wat je te wachten staat. Dus dat zal een hoop in de zenuwen schelen ;) Hopelijk kan je daarna ook echt van je mooie nieuwe borsten gaan genieten!

Succes nog met afstuderen!

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, uit alle testen zijn alleen dingen als hooikoorts en allergie voor katten en huisstofmijt enzo gekomen, maar daarvan krijg je geen jeuk over je hele lichaam. Ik had in het topic van Suri ook iets over jeuk gelezen, maar t werd me niet helemaal duidelijk of ze zeker wisten waar het vandaan kwam en of het opgelost kon worden.

Ik ben nu met de 3e soort medicijnen bezig en die helpen gelukkig wel, maar als ik ze vergeet, gaat t toch weer jeuken. Dus ik ben bang dat als ik ermee stop dat het dan gewoon weer helemaal terug komt en de blaren misschien ook nog wel, want ook daarvan is nog steeds niet bekend waar ze vandaan kwamen. Zelf dacht ik dat t misschien het hechtdraad was ofzo, maar daar ben ik nu op getest en daar kwam niets uit..... Bij Suri ging het een half jaar na de operatie over en voor mij is het ook bijna een half jaar terug, dus ik hoop dat t dan toch uit zichzelf over zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat vervelend die allergie/jeuk/blaren zeg! En dat ze dan niks kunnen vinden is balen. Jeuk is toch zoooo erg he...

Ikzelf ben allergisch aan vlooienbeten, we hebben zelf 2 konijnen en een stuk of 20 kippen buiten, ik zie nergens vlooien (niet op de beesten, niet in t hok), en vind soms toch een vlooi binnen, een paar weken geleden had ik er 1 in bed! Ben een half uur bezig geweest om m te zoeken, maar vond m wel. Ahhhh midden in de nacht uit bed voor de antihistamine, want dat helpt dan wel binnen een minuut of 10 ofzo. Ik zet dan ook helemaal op, en waar de vlooi heeft gebeten grote bulten (lijkt wel of er een daas heeft gestoken) en jeuk over m'n lijf, wordt je echt gek van inderdaad.

Hopelijk kan je toch van de medicatie afbouwen, je zult daarin wel goeie begeleiding moeten hebben van die allergoloog denk ik,

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vorige week heb ik geprobeerd te stoppen met de medicijnen en dat ging de eerste dag wel goed.... maar dag twee begon het weer hevig te jeuken, dus ik ben er toch maar weer mee verder gegaan. Deze week ben ik weer bij de allergoloog geweest en ze zei dat t waarschijnlijk ook wel snel was geweest als de jeuk nu al weg was. Waarschijnlijk heeft de jeuk toch wel met de operatie te maken, omdat zoiets best een impact heeft op je lijf en ik ben natuurlijk 2 keer onder het mes geweest, dus daarom duurt t denk ik ook zo lang. Maar gelukkig onderdrukken de medicijnen de jeuk nog steeds, dus zo lang ik het blijf slikken kan ik gewoon een normaal leven leiden zonder jeuk :)

In augustus moet ik weer terug komen, als het dan nog niet over is, kijken ze weer verder naar andere mogelijke oplossingen.....

Maar verder gaat alles echt top nu! Ik ben weer volop aan het sporten (zonder dat m'n borsten alle kanten op hupsen ;) ) en dat was ook wel nodig, want ik was toch wel weer wat aangekomen doordat het sporten op zo'n laag pitje stond.

Alleen slapen op m'n buik doe ik nog steeds niet, dat wordt op een gegeven moment dan toch een beetje gevoelig. Maar op m'n zij en rug slaap ik ook prima, dus geen probleem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.