Ga naar inhoud

Kir : 28 november 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Sporten heb ik nog niet gedaan. Ik heb de hele tijd voor mezelf hele mooie smoesjes bedacht om niet te hoeven gaan haha.

Maar vanmorgen stond ik op de weegschaal en ik ben toch wel wat aangekomen de afgelopen weken :( Dus ik ga me er straks toch maar aan wagen.........

Vandaag heb ik 2 nieuwe bh's gekocht, allebei 85D. Ik paste de C ook wel, maar ik vond de D net wat mooier zitten :)

1 met beugel en 1 zonder. Hoewel ik nog niet de behoefte heb om met beugel rond te gaan lopen, was ik helemaal verliefd op het kleurtje (van dat aqua/lichtblauw) haha, dus toch maar gekocht.....kan ik gewoon af en toe een uurtje wennen met beugel ;)

Oh en ik ging vanmorgen foto's maken van m'n drielandenpunten en toen vond ik het links er zo raar uitzien, heb ik daar gewoon een blaar zitten :wacko: Geen idee waar die nu ineens vandaan komt, maar ik hoop dat het snel weer wegtrekt zonder lek te gaan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

De laatste 2 foto's die erop staan zijn van vandaag. Het gat wordt nu idd steeds kleiner, maar het is nog niet dicht. Ik denk nog een paar weekjes.......

Pffff ben net terug van de sportschool. Dat viel wel even tegen hoor na ruim 10 weken niet gesport te hebben haha. Maar m'n boobies hebben zich voorbeeldig gedragen ;) ik heb 25 minuten crosstrainer, 20 minuten fietsen en een paar losse apparaten gedaan en lig ik kapot op de bank haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kir, wat leuk zeg dat je al een beetje nieuwe bh's bent gaan shoppen! En ik denk dat we ons uiteindelijk toch allemaal weer aan die beugelbh's moeten wagen, dus mooi dat je die ook genomen hebt!

Wat raar van die blaar zeg! Denk je dat alles goed hersteld, krijg je opeens zoiets. Ik hoop dat het snel weer wegtrekt joh.

Maar wel heerlijk dat je weer hebt kunnen sporten! Hoewel ik soms met moeite naar de sportschool ging, kan ik nu stiekem al niet meer wachten. En dat je kapot bent erna is alleen maar een goed teken toch. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb er nog eens over na zitten denken en ik denk dat die blaar door de vettige gaasjes komt, dat ik daar allergisch voor ben geworden ofzo. Ik had nl per ongeluk wat huid open gekrabd, net boven/naast het drielandenpunt en daar heb ik vettige gaasjes op gedaan om te voorkomen dat het vastplakte aan m'n gewone gaas. Op zich hielp dat wel en is dat plekje inmiddels alweer genezen, maar nu heb ik dus die blaar......zou niet weten waar het anders vandaan moet komen.

Geluk bij een ongeluk ben ik vandaag ziek thuis, dus kan ik lekker de hele dag zonder bh op bed liggen. Is misschien ook wel lekker voor m'n blaar en het gat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt, het ziet er super uit joh!

Prima boobs, kan je trots op zijn en geen spekkie te bespeuren!

Het lijk mij ook wel weer lekker om eens flink uit je bol te gaan.

Ik wil weer gaan trimmen, maar dat zal nog wel even tijd nodig hebben.

Donderdag al weer een maand!

Ik moet zeggen...op de foto genees je erg mooi voor een plek die zo slecht begon

Geen vreemde plekken of wild vlees.

Gezond lijf!

Hoe vaak ga je nu te trainen?

Ik wens je nog veel beterschap en lekker uitzieken he! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, meestal genezen wonden bij mij wel mooi. Het ging ook zo de goede kant op, dus ik baal echt van die blaar.

Gisteren na het douchen was ie een beetje lek gegaan en helemaal leeg gelopen, maar vanochtend zat ie al weer helemaal vol met vocht. Dus nu prik ik m maar af en toe lek met een naald, misschien gaat het dan wat sneller over. Gelukkig is het velletje nog wel heel, dus kan t daar in ieder geval (nog) nergens aan vast blijven plakken :)

Ik ben van plan om 2 à 3 keer in de week te gaan sporten. Dat deed ik voor de operatie ook.

Maar ik heb wel gemerkt dat m'n conditie een stuk verslechterd is hoor, maar das ook niet zo gek als je ruim 10 weken niet gesport hebt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 2bloemkooltjes

Balen dat je vandaag ziek was.

Hoop dat de dag bed je goed heeft gedaan.

Mijn dag is vandaag niet meer stuk te krijgen!

Liefs

2bloemkooltjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe gaat het nu met je?

Alweer een beetje de oude?

Ja joh, het trainen moet je weer op gaan bouwen.

Al zal het nu wel sneller gaan dan de eerste keer.

Je spieren hebben namelijk een eigen soort geheugen......lekker slim! :42:

Aan de foto's te zien heb je het niet uit de hand laten lopen.

Netjes!!!! :101:

Blaar alweer rustig nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer gaan werken. Heb nog wel een redelijk snothoofd, maar ik was m'n bed helemaal zat ;)

M'n ene blaar gaat goed! Maar m'n andere blaar was open gegaan en het velletje er half af en dat plakt nu dus steeds vast. En aangezien ik er nu geen vettig gaas meer op kan doen, zou dit nog wel eens een 10 jaren plan kunnen gaan worden ;) maar goed......ooit zal alles helemaal dicht gaan.....

De spierpijn van het sporten viel nog wel mee gelukkig :) En ik heb weer een nieuwe motivatie om vaker te sporten: eind april ga ik een weekje naar zuid Spanje en dan wil ik natuurlijk wel in bikini :D jeeee bikini shoppen, nu al zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat die ene blaar niet meewerkt, hoe gaat het er nu mee? Lijkt me wel vermoeiend als alles steeds maar niet helemaal dicht is, maar wat je zelf ook zegt, het moet toch een keer allemaal dicht gaan zitten. Hoop dat dat moment snel aanbreekt!

Straks weer in bikini, voor mij ook een goede reden om straks des te vaker te gaan sporten. ;) Merk dat er vooral na de operatie wat kilootjes zijn aangekomen.

Maar lekker joh, dat je eind april naar zuid Spanje gaat! Leuk vooruitzicht, ook het bikini shoppen natuurlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er nu gewoon droge gazen op zitten en dan ga ik om het half uur naar de wc om te checken of het nog niet vast zit geplakt.

En de momenten dat ik alleen thuis ben en nergens heen hoef, laat ik alles aan de lucht drogen. Elke ochtend als ik wakker word, zit er een soort van korstje op, maar dan gaat de bh aan en binnen een uur is het weer helemaal week :(

Ik kijk het deze week nog even aan en anders ga ik er toch maar even mee naar de huisarts, kijken of zij nog ideeën heeft om het dicht te krijgen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf nu niet zo goed meer nieuwe dingen te proberen, omdat als ik er niet tegen kan meteen zo'n heftige reactie krijg.

Ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen, maar vandaag gaat het redelijk goed. Het korstje is nog steeds een korstje en het heeft er vandaag nog niet op geleken dat het vast ging plakken aan het gaas, dus wie weet gaat het dan toch een keer genezen nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kom net bij de huisarts vandaan en de blaren die open waren gegaan hebben een bacteriële infectie, waar ik nu zalf voor heb gekregen. Nu maar hopen dat ik daar niet allergisch voor ben haha. En waar de nieuwe blaren vandaan komen, heeft zij ook geen idee van, dus nu moet ik m'n bloed laten onderzoeken. Verder heb ik nog pillen tegen allergie gehad en een gel om op de hevig jeukende plekken te smeren. Ben benieuwd of het helpt.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig weet je nu een beetje wat het is.

Kan het ook niet te maken hebben met je griep?

Dan gaat je weerstand ook weer een beetje naar beneden en je operatie was ook al niet te lang terug.

Ik ga voor je duimen dat het snel weg is en jij lekker kan gaan lingerie shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister toch maar wel gesmeerd, idd eerst op 1 plek en vanmorgen wel op alle plekken omdat de gesmeerde plek er niet slechter uit was gaan zien. Gisteren heb ik trouwens wéér een nieuwe blaar gekregen (toen ik nog niet gesmeerd had, dus daar kan het niet van komen) een kleintje naast de blaar op m'n drielandenpunt die juist zo goed aan het genezen was. Het is echt een beetje om moedeloos van te worden :-?

Straks dus maar even bloed laten prikken en dan hoop ik over een week te weten waar dit vandaan komt.

En vanavond om mezelf een beetje op te beuren ;) : carnaval vieren. Heb een supersexy jurkje met een heel laag decolete, dus ik kan m'n nieuwe vriendinnen goed showen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja en terecht!

Je hebt het nu wel verdient!

Nee maar hopen dat niemand er aan gaat zitten...oef...daar moet ik toch niet aan denken....

Vroeger wilde ze altijd weten of ze echt ware en voor je het wist hingen er weer van die kwijlende boeren om heen.

Nu je zo slank bent en strakke toffees ben je toch wel weer een middelpuntje hoor :101:

ik zou zeggen geniet er van!

En nu hopen dat de blaren er snel af gaan.

Maar kan dit ook niet komen door je B-H?

Bij sommige krijg ik namelijk meer last als van de ander,,,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kir, wat naar zeg dat het maar door blijft gaan. Wanneer houdt het op zul je vast denken. :(

Ben ook wel heel benieuwd waar het precies door komt, ik hoop dat ze erachter kunnen komen.

In ieder geval veel plezier met carnaval, ga er maar goed van genieten, dat heb je zeker wel verdient ja!

Lekker met je vriendinnen showen hihi, wat dat betreft kan ik ook al niet wachten tot mijn eerste uitje/feestje. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.