Ga naar inhoud

Kir : 28 november 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja ik zie inderdaad meer op tegen de periode na de operatie, dan tegen de operatie zelf.

Maar gelukkig heb ik hier heel veel positieve verhalen gelezen, dat geeft de burger weer moed ;-)

Ik ga het gewoon maar over me heen laten komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan dus veel meer dan ik verwacht had hoor! Ik hou mijn bovenarmen tegen mijn lichaam zodat ik geen rare rek en strek bewegingen kan maken en met het alleen bewegen van mijn onderarmen kan ik best veel.

En de grote vraag waar ik eerst ook mee zat....ja, ik kon gewoon gelijk mijn billen afvegen! ;-)

We hebben hier ook kopjes en wat bordjes op het aanrecht gezet en de Nespresso machine naar voren vlak bij de rand gezet. De waterkoker bijvullen doe ik gewoon met 1 glas water te gelijk, dus eigenlijk 1 glas in de waterkoker kiepen, precies genoeg voor 1 kop thee.

Het enige waar mijn man dus vanochtend niet aan gedacht had toen hij naar zijn werk ging, was de luxaflex bij het keukenraam open te doen...ik kan er niet bij zonder mijn arm boven mijn hoofd te doen, dus heb ik vandaag een donkere keuken gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja je billen afvegen, lijkt me wel fijn als ik dat gewoon zelf kan :)

Het scheelt wel dat ik straks bij m'n ouders ga herstellen en dus niet verleid word om huishoudelijke klusjes te doen. Ga me lekker laten vertroetelen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de medicijnen opgehaald bij de apotheek, ze waren nu wel binnen :)

En vandaag ook begonnen met de Arnica en Vitamine C.

Ben benieuwd of het wat uithaalt. Ik krijg altijd supersnel blauwe plekken, je hoeft maar naar me te kijken of ik heb er een haha, dus het zou wel fijn zijn als die Arnica een beetje z'n werk doet.

Verder wordt dit m'n laatste werkweek voor de grote dag, dus ik hoop dat ik alles een beetje weg kan werken.

En dan vrijdag heb ik m'n 'boobie farwell party' gaan we even goed afscheid nemen van mijn kanjers haha :1bouncingboobs:

De zenuwen zijn er nog steeds niet en ik hoop dat ze weg blijven, maar het zal me niets verbazen als ze zondag toch nog even om het hoekje komen kijken en dat ik dan vervolgens niet kan slapen haha :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kir, ja is nu echt wel aftellen, en natuurlijk zul je best wel wat zenuwachtig zijn, maar vooral ook erg benieuwd en ook wel weer een leuke tijd als het een beetje voorspoedig mag verlopen,

Veel succes alvast met de laatste voorbereidingen. En ik zal maandag even zwaaien!! Haha

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Gisteravond heb ik een afscheidsfeestje voor m'n boobies gehad samen met m'n allerliefste vriendinnen.

Was een zeer geslaagde avond en m'n boobs zijn er nu ook helemaal klaar voor om gehalveerd te worden ;)

Vandaag even al m'n spullen bij elkaar zoeken en dan vertrek ik richting m'n ouders, waar ik de komende weken zal wonen.

Morgen nog naar Sinterklaas met de kinders van m'n broer en dan zit t weekend er alweer op.

En dan gaat t gebeuren! Maandagochtend 8.00 uur gaan ze eraf! :)

Heb er zoooo'n zin in !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast veel succes!! Ik was ook zo vroeg aan de beurt! (07:00 melden om 07:30 naar voorbereidingskamer en 08:00u onder zeil)

Heerlijk! Je hebt weinig tijd om je druk te maken.

Toitoitoi! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx!

Ik zal de succeswensen doorgeven aan de PC ;)

Gek genoeg heb ik nog steeds geen zenuwen gehad, zelfs geen mini-kriebeltje in m'n buik, gewoon helemaal niks. Ik snap er echt niks van, maar ben er wel blij mee haha.

M'n tas staat al klaar en ik ga maar een beetje op tijd slapen denk ik, want morgenochtend om 7 uur stappen we in de auto richting Bergman waar het grote feest om 8 uur zal beginnen :1bouncingboobs:

Misschien post ik morgenmiddag/avond nog wel even een klein berichtje vanaf m'n telefoon, maar het echte verslag zal pas dinsdag of woensdag volgen als ik weer thuis (en een beetje bijgekomen) ben.

Groetjes en tot snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou op dit moment ben je net wakker aan het worden..gezien de klok nu staat op 12:06...Gefeliciteerd met je nieuwe boezem en laat je zekerz verwennen....en met de zenuwen had ik precies het zelfde...het betekent gewoon adt je je research gedaan hebt en dat je er gewoon helemaal klaar voor bent.. :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het zit erop :)

Ben alleen wel 2x onder het mes geweest vanwege een nabloeding in m'n rechterborst. Maar ik voel me nu top! Niet misselijk en bijna geen pijn.

Ik zal morgen een wat uitgebreider verslagje plaatsen als ik weer thuis ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Heb je ze al gezien???? En....?????

Ik zei het toch, dat het 100% meevalt? ;-) Morgen zal je wel iets meer voelen, maar het is echt heel goed te doen, het valt echt heel erg mee hoor!!! Het niet mogen bewegen/tillen/rekken/strekken en op je rug slapen is vervelender.

Bij mij is het nu 3 weken geleden en ik doe alweer heel veel dingen. Zoals was in en uit de wasmachine/droger halen ( wel beetje voor beetje) en voorzichtig de vaatwasser leeghalen, de honden uitlaten en vandaag heb ik voor het eerst weer gefietst en dat ging prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het zit erop :)

Ben alleen wel 2x onder het mes geweest vanwege een nabloeding in m'n rechterborst. Maar ik voel me nu top! Niet misselijk en bijna geen pijn.

Ik zal morgen een wat uitgebreider verslagje plaatsen als ik weer thuis ben

Hou Kir, gelukkig dat je je top voelt, jammer van de bloeding, maar mooi dat ze er op tijd bij waren. En heb je ze al gezien?

Ik heb nog even gezwaaid vanmiddag, haha vast niet gezien. Ik heb een goed gesprek gehad met dr luijendijk. En de aanvraag is nu naar de verzekering, dus het wachten kan beginnen,

Jij sterkte met alles en tot horens hoor!!

Groetjes Liene.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Hoe voel je je inmiddels? Wel rot dat je nog een tweede keer moest.

Hoop dat je snel hersteld!

Ben benieuwd naar je uitgebreidere verslag maar dat volgt vast wel ergens deze week.. en dan heb ik mooi alle tijd om he te lezen aan gezien ik morgen aan de beurt ben..ook super vroeg.. om 7.15 melden om 8.00 opereren.. heb wel een beetje kriebels maar kijk er ook heel erg naar uit!

liefs

Zo, het zit erop :)

Ben alleen wel 2x onder het mes geweest vanwege een nabloeding in m'n rechterborst. Maar ik voel me nu top! Niet misselijk en bijna geen pijn.

Ik zal morgen een wat uitgebreider verslagje plaatsen als ik weer thuis ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir.

Gefeliciteerd met je nieuwe ik.

En.....ben je blij met het resultaat?

Misschien heb ik niet helemaal goed opgelet, maar welke techniek hebben ze bij jou gebruikt?

Ik wens je een spoedig herstel en laat je maar lekker verwennen.

Suc6!

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Dankje!

Ik ben er tot nu toe wel blij mee ja. Ik weet natuurlijk nog niet hoe het eindresultaat eruit zal komen te zien, maar dat zal vast ook heel mooi worden :)

Ze hebben bij mij de ankermethode gebruikt.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hier is dan het verslag van mijn bvk:

Gisteren moest ik me om 7.30 uur melden bij Bergman Clinics in Bilthoven. Daar aangekomen werd ik vrijwel meteen naar m’n kamer gebracht. Helaas geen eenpersoons kamer, maar een zaal met 6 bedden. Maar die andere bedden waren grotendeels alleen bezet door mensen die dezelfde dag nog naar huis mochten. Uiteindelijk lagen we vannacht maar met z’n 2en op de zaal.

Op de zaal mocht ik me meteen uitkleden (slipje mocht aanblijven ;)) en een soort operatieschort/jurk aantrekken. Even later kwam dr De Blecourt om alles af te tekenen en daarna gingen we lopend naar de operatiekamer. Daar werd ik aangesloten op alle apparatuur en een infuus en het eerstvolgende dat ik me kan herinneren is dat ik bijkwam in de uitslaapkamer om een uur of half 10 denk ik . Op zich ging alles toen prima, ik was niet misselijk en had ook bijna geen pijn, maar opeens begon er een druk te komen op m’n rechterborst en die werd steeds erger. Toen hebben ze toch maar even de PC erbij geroepen om ernaar te kijken en het bleek dat ik een nabloeding had en weer onder het mes mocht. Dus ergens tussen half 11 en 11 uur werd ik weer onder narcose gebracht en om half 12 was ik al weer bij op de uitslaapkamer. Daar heb ik nog een uurtje gelegen, omdat de PC me eerst nog wilde zien voordat ik naar de zaal mocht en hij was nog aan het opereren, maar toen hij kwam zag alles er goed uit en mocht ik terug naar de slaapzaal.

Daar heb ik lekker een beschuitje gegeten, was ik wel aan toe na al dat nuchter blijven haha.

Wat ik al in andere verslagen gelezen had, was bij mij helaas ook de waarheid: 12 uur bedrust, dus ook niet opstaan om naar de wc te gaan. En dankzij alle narcosestoffen en infuuszakken die eruit moesten, mocht ik fijn 2 keer op de bedpo. Best vreemd om liggend te plassen, maar ik moest zo nodig dat het toch lukte ;).

Na een uurtje op zaal gelegen te hebben, kreeg ik m’n bh aangemeten en die zit op zich wel prima.

Vlak daarna kwamen m’n ouders op bezoek en hebben we lekker een kopje thee gedronken.

Ik stond er zelf van te kijken hoe fit ik eigenlijk was na 2 keer onder narcose te zijn geweest. En ook de pijn was er bijna niet.

Vannacht ging het op zich ook wel prima. Ben wel vaak wakker geweest, maar dat kan ook komen doordat ik op een onbekende plek sliep, heb ik wel vaker last van haha. En natuurlijk door het op m’n rug slapen, wat ik dus helemaal niet kan. Ik weet niet of het door de operatie komt, of door de hele dag te moeten liggen, maar ik had (en heb nog steeds) best last van m’n rug.

En vanmorgen om 8 uur mocht ik weer naar huis (van m’n ouders) Daar ben ik toch maar weer even m’n bed ingedoken, want ik was best nog moe.

Vanmiddag heb ik voor het eerst m’n nieuwe boobs gezien en op zich vind ik ze best mooi als je bedenkt dat ze gisteren onder handen genomen zijn. Ze zijn nog best gezwollen en dus ook nog wel redelijk groot, maar ik denk als de zwelling straks weg is, dat het best mooi wordt.

Er is uiteindelijk niet superveel vanaf gehaald, ongeveer 2 ons per borst, maar ze zijn wel flink gelift en dat schijnt straks ook een hoop klachten te verhelpen. Ik denk dat het straks wel op een grote C kleine D uit zal komen en dat past ook het beste bij m’n lijf denk ik.

Hoewel de pijn meevalt, loop ik er toch een beetje verkrampt bij. Lopen vind ik trouwens niet zo heel prettig, hou dan ook de hele tijd m’n borsten vast haha. Maar al met al valt het me echt heel erg mee. En ik ben zo benieuwd hoe de komende dagen zullen gaan, ik zal me in ieder geval rustig houden en anders zorgt m’n moeder daar wel voor, mag niet eens zelf een kopje thee inschenken haha.

Ik heb de 1e foto’s nu in m’n album geplaatst, dus als je ze wilt zien, moet je me maar even een pb sturen voor het wachtwoord.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik voor het eerst gedoucht en dat was wel even vreemd hoor.

Ik moest ook m'n haar wassen, dus hebben we een stoel in de douche gezet, zodat m'n moeder er beter bij kon.

Daarna stond heel de badkamer blank haha, maar ik was weer lekker fris ;)

Ik heb het idee dat de zwelling vandaag wel ietsjes minder was dan gisteren, dus dat gaat de goede kant op denk ik.

De pijn valt nog steeds heel erg mee.

Als ik gewoon stil op bed lig voel ik er zelfs helemaal niks van, tenzij ik het aanraak natuurlijk.

Lopen is nog steeds niet prettig, maar ja ik moet toch af en toe naar de wc enzo en ook eten doe ik gewoon aan tafel, dus daar moet ik ook naar toe lopen.

Ik ben echt wel heel blij dat ik bij m'n ouders in huis zit en hulp van ze krijg, want er zijn best wat dingen waar ik hulp bij nodig heb.

Ik krijg bijvoorbeeld niet zelf m'n bh aan en uit en ook afdrogen na het douchen is niet zo makkelijk.

Nou ik ga weer even een DVD erin stoppen en plat liggen ;)

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kir.

Wat ga je snel zeg!

Super dat het zo goed gaat.

Heel veel sterkte met je herstel.

En bedankt voor je berichtje.

Ik wilde zelf namelijk voor de sleutelgat gaan, maar als de rek in mijn huid niet goed zou zijn dan werd het meteen een anker.

Had jij ook een keuze, of ging je meteen voor de anker?

Groetjes Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht niet kiezen, omdat er bij mij ook veel gelift moest worden. Volgens mij heeft de gekozen methode wel invloed op de uiteindelijke vorm van je borsten, maar dat weet ik niet zeker hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.