Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Femmie-met-je-memmen!

Wauw jij bent echt vlot met je herstel! Gewoon al lekker op je zij slapen en zo snel wakker na je operatie. Top meid!

GEFELICITEERD

Ik heb je foto;s bekeken en het valt m ij qua grootte hartsikke mee. ik was ook bang: Gaat fem niet te ver nou? Maar Nio weet wat hij adviseerd! hihi

Maar waarom heb je nu 100%filled en niet 85%?

Heel veel sterkte toch nog met die kuur dan lieverd. Preventief antibiotica, tja zal idd wel regel zijn bij SLAZ. Je wilt natuurlijk geen onsteking!

Een mooie indaling toe gewenst!

15043ugeui84kh9.gif

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve Esther! :11:

Jaaaaa gaat vlot he, nog vlotter als de eerste keer. Mag echt niet klagen wat men boobs betreft want dat gaat gewoon echt super! Alles gaat dit keer sneller en beter. Tnxxx lieverd! :D

Pffff je bent niet de enige hoor, ik zelf dus ook. Dacht echt van lieve Nio is 700cc niet teveel?! Wel 100x heen en weer gemaild ook en toch iedere keer het advies: met jou wensen moet er toch echt 700cc in anders ga je heel veel spijt krijgen! Nu zit het er dan in en pfffff ze zijn geweldig en ben ik zo blij dat ik gewoon zijn advies heb opgevolgd. Hij weet zeker goed wat hij doet en adviseerd. Mijn Dr. Magic Hands, ken hem wel zoenen :11:

Boven de 500cc heb je geen keuze meer, dan is het automatisch 100% filled. Was daardoor wel bang dat ze echt hard zouden voelen, maar moontje vertelde al dat dat zou meevallen. Nu ondervind ik ook zelf dat ze gewoon zacht zijn, nu al! :D

Die antibiotica hadden ze van mij mogen skippen, maar goed is niet voor niks preventief natuurlijk en op een ontsteking zit ik zeker niet te wachten. Gelukkig nog 3 dagen en dan is de kuur op, blij toe want voel me van de galg gedropen van dat spul lol

Dank je lieverd!! Ben zelf ook benieuwt hoe de indaling zal verlopen, kan alleen maar nog mooier worden denk ik dan :D

Gaat bij jou alles ook top en helemaal happy??

Liefs, knuff xxx Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmyyyyyyyyyyy congratulationsss meiddd,

kon het niet eerder wensen (lees men topic maar eens dan weet je het wrm :( )

Ik ben egt super happy voor jou, je boobs zyn egt groter nu he :123::1bouncingboobs: ... je zou egt happy moeten zyn, Ik ga je nader volgen vanaf nu, hoop dat je je beter en beter zou voelen komende dagen;)

wens egt het allerbeste voor jou !!!

dikke lieveeeeeee zoeeeeeeen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Papaya,

Welcome back girl!!! Tnxx lieverd en begrijp de reden heel goed!! Knuff!! :116:

Ben zeker weten super happy met men boobs, zijn echt men droom boobs nu :wub:

Nog 2 dagen antibiotica te gaan en daarna zal ik wel weer opknappen :D

Nogmaals dank je lieverd!!!! Je bent een schat :D

xxxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmie! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten! :1big_boobs:

Ik zag je profielfoto en dook dus meteen je album in... :rolleyes:

Wat zijn ze onwijs mooi en groot geworden!!! :101::wub:

Echt weer geweldig werk van Dr. Nio! :35:

Nu heb je 100% gevulde siliconen en zie ik dat die bolling bovenin de borst nog mooier is...

Dat zou ik ook wel willen hebben; hier dus nog een jaloers typje :36:

Heel veel sterkte met de antibioticakuur :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Kiki,

Dank je lieverd!!!! :11:

Hihihi ja ben al druk aan het foto’s schieten :11: Niet meer iedere dag, wil het laten bij 1x in de week eigenlijk. Maar goed ben zoo verliefd :P:wub:

Zeker geweldig werk van Nio, meer als geslaagd!! :101:

Die 100% vind ik ook super, wel die bolling maar stom genoeg echt zacht! Love it :D:123:

Ahhh en die van jou zijn zo prachtig!!! Niet jaloers zijn hoor :11:

Tnxx vandaag laatste dag antibiotica, dus voel me hopelijk morgen of overmorgen beter :D

Liefs en knufie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Fem :)

Dan weet ik in ieder geval dat ik bij een eventuele wissel ook voor de 100% gevulde extra high profile ga :3:

En welke maat was die Kinga-bh van jou? Een F toch? Die staat je nu wederom prachtig op je foto's! :136:

Je verslag was trouwens ook weer superleuk om te lezen :35:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Your welcome :D

Hihihi je hebt boven de 500cc ook geen keuze hoor, maar je hoort me niet klagen :P

Klopt die Kinga is een 75F, hopelijk past die over 4 maanden ook nog! Hij is nu in ieder geval super goed gevuld nu gnagna :159:

Tnxxx meisie, blijft leuk zo op het forum verslagjes typen :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week po

Met men boobs gaat het geweldig al een paar dagen zonder pijnstilling, nog steeds geen pijn ed. Dit herstel is echt verbazingwekkend, alles gaat veel sneller. De eerste keer had ik al niet te klagen maar nu al helemaal niet! Slaap heerlijk op men zij, zowel links als rechts.

Gister was de laatste dag met antibiotica, dus van die troep ben ik eindelijk af. Pfff heb me er echt ziek van gevoeld :( Gaat vandaag direct al een stuk beter met men buikklachten!

Verder gaat het hier dus super, heb niks te zeiken en ben verliefd op men boobs :wub: :wub: :wub:

Man man man wat heeft die Dr. Nio een paatjes ervan gemaakt, heb gewoon echt men droom boobs. Iedere dag doe ik men bh even uit en ga ik kijken en dan denk ik weer: pfff ze zijn nog steeds mooi!!! Ja soms heb ik de angst nog met uitrekken van zullen ze weer zo ogen als eerder, maar nee ze blijven geweldig!!!

Mijn maten

Onder: 73cm

Boven: 97cm

75G

Maandag controle bij Dr. Nio, ben erg benieuwt wat hij ervan vind! En dan mogen die stomme pleisters er ook af.

Liefs Fem

Foto's in de galerij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmy!

Heb net je foto's bekeken en je boobs zijn echt super mooi geworden!! :123: Toch voor de 700 cc gegaan lees ik hihi, is een goede keus geweest want ze zien er erg mooi uit en het past ook goed bij je lichaam!

Xx Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw een 75G :136:

Fijn dat je nu eindelijk van die antibiotica af bent meid! Hoop dat je je snel beter voelt :53:

Ik vind je borsten super meid na 1 week al!! Dat belooft toch wat na 6 weekjes :43:

Ik weet 1 ding zeker, mijn wissel komt bij nio :55:

Geniet er van en de tijd gaat mega snel hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet 1 ding zeker, mijn wissel komt bij nio

Hihi die Marisjuh :4::38:

Een 75 :171: ! En dan moet je nog minimaal 5 weken afwachten met de 'officiële' bh-passessies... :7:

Fijn ook dat je van die antibiotica-kuur af bent en dat het beter met je gaat :35:

Fijne avond Femmie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Effe niet geweest hier, maar ben je niet vergeten hoor hihi! :D Net nog even je foto's bekeken, wauwie meid wat zijn ze prachtig, en zo mooi gelijk nu. :136: Fijn ook te lezen dat je een superherstel hebt weer, op die vervelende antibiotica na <_< , geniet er maar volop van nu, het is je heel erg gegund!!! :101:

En wat een mooie handtekeningfoto heb je gemaakt zeg! Verborgen artiest in jou hihi ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Whoohaaa 75G!!!

Pfff ja blij toe hoor want was een agressief goedje zeg, bah. Is vandaag al een stuk rustiger in men buik dus komt vast goed. Ik ben er ook compleet verliefd op en inderdaad dat met pas 1 week po! Alles moet nog zakken ed. dus kan alleen nog maar mooier worden denk ik :P

Zeker doen tegen die tijd, is echt een pc met gouden handjes!!! :101::127:

Genieten komt goed, ben helemaal in men nopjes :P Tijd vliegt zeker pffff

@ Kiki: Nog 5 weekies en dan inderdaad weer aan de passessies hihihi ben benieuwt! Koop sowieso niet veel omdat ik de laatste keer ook cm’s verloor na de 4 maanden po.

Precies weg met die rotzooi en nu echt genieten :P

Jij ook fijne avond meid!! Xxx

@ Eefje: Heyyy lieverd!!! Ahhh lief :11: Jaaaa ben zo blij he pfffff voor mij echt DE perfecte boobies: gelijk, weg plooi en wat groter. Super!!! :wub:

Ik bof zeker weer met men herstel, voorheen al fluitend doorheen en nu weer maar dan met de extra vreugde dansjes lol Lief van je!!! Ga er zeker met volle teugen van genieten :136:

Tnxx is een soort hobby van me en nu met eigen foto wel nog leuker om te doen hihihi :11:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Roxy

Hahaha ja das ff wat groter als Nio had ingeschat! Maar goed eerst maar 5 maanden verder zijn eer er "echt" wat over die maat gezegd ken worden bij mij (gezien het slinken). Misschien slinkt het nu niet of minder, is afwachten.

Hier kan ik zeker van genieten en doe dat iedere dag met volle teugen, ben onbeschrijfelijk blij :101:

700cc zal jou ook zeker prachtig staan!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die antibiotica heeft zijn werk wel gedaan hahaha!

Gelukkig ben je klaar met die troep!

Mijn vocht is ook bijna foetsie, ben al anderhalve kilo lichter!

Nog 700 gram te gaan. (Heb mijn protheses al bij mijn gewicht opgeteld! Toch bijna een kilo!)

Trouwens zie bij jou dat vocht niet zitten.

Bij mij staat het echt straks tussen mijn borsten, ze lopen glad in elkaar over, of hoe zeg je dat.... :145:

Hopelijk wordt dat nog beter.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine

Ja geen ontstekingen gehad, dus allang blij hahaha Ben echt blij dat ik er klaar mee ben :P

Ohhh bij jou ook al bijna foetsie, dat scheelt!! Ja ik tel de protheses ook, is toch 1,4 kg hahahaha

Hmm ja ik voel nog wat vocht op men borstbeen, maar de vorige keer zag ik het vocht ook niet zitten en ook niet op de weegschaal maar toch slinken na 4 maanden. Ergens hou ik het denk ik dan toch vast? Geen idee, kan het slinken anders ook niet echt verklaren lol

Dat strakke gevoel wat je hebt, had ik de eerste keer ook dat wordt echt per week minder :D

Knuff Femmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 dagen po – controle

Om 14.25u moest ik in het SLAZ zijn voor de eerste controle. Ik me melden bij de balie, zegt de receptioniste: Dr. Nio is er vandaag niet, maar de controles gaan wel door. Dit zou gebeuren door Dr. Bastiaanse (vrouwelijke pc van het slaz). Hier baalde ik dus wel een beetje van, want had liever gehad dat Nio zelf er naar zou kijken. Maar goed waar mensen werken, kunnen mensen uitvallen natuurlijk….

Wachtkamer best vol en 40min gewacht voor ik aan de beurt was, hou al niet zo van wachten pffff zeker met die files die je dan kan verwachten op de terugweg :wacko:

Eenmaal binnen meteen bh uit en moest op het bed gaan liggen. Beetje andere werkwijze als Nio dus ;) Ze heeft toen de pleisters verwijderd en vond de littekens er erg mooi uitzien, nog even de littekens schoongemaakt en nieuwe pleisters erop. Ik vroeg wel direct waarom er nieuwe pleisters op moesten, want bij Nio gaat het niet zo. Ze vind het persoonlijk mooier en beter pleisters een week extra te dragen. Hmm ok, moet maar dan dacht ik…. ;) Verder heeft ze niet aan de boobs gevoeld, wat ik wel had verwacht. Wel vond ze men boobs erg mooi geworden en ze dacht dat ze niet meer zouden slinken als dat ze nu zijn. :P:D

Verder is Dr. Bastiaanse wel een erg vriendelijke pc, kende haar al van men navelcorrectie maar wist alleen niet dat ze ook een pc was. Toen was ze namelijk de assistent van Nio. :blush:

Hierna een afspraak gemaakt voor een controle over 2 maanden, 12 december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat alles zo goed is meid :136:

Jammer dat nio er niet was maar die zie je mischien wel bij je volgende controle! Ik hoop dat ze niet meer gaan slinken want ik vind je boobs zo echt prachtig :148:

Mischien zijn die pleister wel heel goed zo staat er niet te veel kracht op je littekens?

Op naar 12 december en natuurlijk kan je dan al weer heerlijk bh's dragen :155:

Hihi en je weet het he meid bij een wissel ben jij mijn voorbeeld :D Wil zo graag ook naar nio!!

O stiekem een vraagje hihi weet jij tot hoever nio gaat met 85% filles protheses? Tot 500 of 600 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.