Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Femmy,

Wat fijn dat het super gaat met het herstel van je boobs.

Nio zal er vast trots op zijn :35:

Wat rot dat je om niet meer veel op het forum kan zijn...

Zelf ben ik hier met vlagen en dan kom ik zoiezo altijd eventjes kijken hoe het jou vergaat ^_^

Ik wil jou ook heel veel succes wensen! :71:

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey lieverds, allemaal bedankt voor de sterkte wensen!! Jullie zijn echt toppers.

Ik kijk af en toe wel op het forum, vooral even foto’s kijken dan. Ben dan toch nieuwsgierig hoe het met het herstel van andere gaat.

Vandaag zou ik men controle hebben, maar aangezien ik naar het ziekenhuis moet is het verplaatst naar volgende week maandag ;) Dan doe ik even een update.

Verder gaat alles nog helemaal top met men boobs :D

Maten

Onder: 73

Boven: 99

@ vlinder1960: Is moeilijk te zeggen op welke maat je uit zal komen, daarvoor moet je echt opmeten en dan nog kan het met passen anders uitvallen ;) Fijn herstel lieverd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controle Dr. Nio - 19 dec 2011

Gister om 12.00u moest ik bij Dr. Nio zijn voor mijn controle. Helaas bleek hij ruim een half uur uitloop te hebben :( Om 12.40u werd ik naar binnen geroepen, kleding uit en boobs laten keuren. Gevoeld en gekeken en alles was prima, zoals ik eigenlijk wel had verwacht :D

Dr. Nio vond het 2 echte kunstwerken, lekker soepel en ook nog waterpas zei die, beide lachen. Mocht er trots op zijn want ze waren echt prachtig zei die. Mee eens!! :D Even wat foto’s maken en kleding weer aan. Hij vroeg op wat voor maat ik nu uitkwam, ik zo een 75G zit me nu het lekkerste. Ik zo een maat groter als in eerste instantie was ingeschat en H zit ook lekker maar G geeft een mooier effect. Dr. Nio direct: bestaat die maat H in NL dan in de winkel? Ik zo zeker wel, bij de Hunkemoller :P Verteld dat ik erg blij was dat ik zijn advies heb opgevolgd van de 700cc en ze echt niet kleiner had gewild nu. Hij meteen: dat zei ik toch! Weer beide lachen.

Hij vind ze perfect dus hoef niet over 3 maanden nog een keer op controle. Mocht er wat zijn mag ik altijd bellen. Ook heb ik er voor gekozen men boobs ieder jaar te laten controleren.

Al met al een super controle en fijn te horen van je pc dat hij ze mooi vind!

Mijn maten nu (11 weken + 4 dgn)

Onder: 73cm

Boven: 99cm

Kom ik uit op een 75H, maar 75G geeft het mooiste effect ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd fijn een positieve bevestiging van je eigen gedachten! Is heel die plooi die jij eerst zag helemaal verschwünden? Ik vind het een hele klantgerichte arts,die dr Nio :136: Hij heeft je er goed mee geholpen, ,als je sommige verhalen hier leest over complicaties en de reacties van de chirurgen daarop. Hij verdient een pluim, en jij voor je doorzettingsvermogen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig dat alles goed is Femmy, je had niet anders verwacht he! Super dat de dokter het ook heel mooi vind, leuk die bevestiging. Mijn pc zei vorige week ook dat hij mijn borsten zo mooi vond geworden, precies de mooie maat ook enzo, en was ook blij dat ik er zo blij mee was hihi.

Geniet ervan!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Femmy :D

Wat een fijne en gezellige nacontrole dan! :35:

Ik ben en blijf echt heel jaloers op jouw prachtige, grote borsten :blush:^_^

Ze staan je super goed en dr. Nio is echt een geweldige chirurg!

En zoals ik al eerder schreef weet ik nu al dat ik voor 700cc rond ga bij een mogelijke wissel :101:

Heel veel plezier ermee! :lol:

Liefs :116::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Femmy,

Bij het galleryshoppen kwam ik jouw foto's tegen: jeetje, wat prachtig!

Ga je fotootje meenemen naar dr. Demeyere en hem doodleuk melden: dit wil ik!

Vraag me wel af of dit me gaat lukken, heb nu 500 cc achter de spier, dus weet niet eens of het kan voor en hoeveel zou lukken, dus wens me sterkte!

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Femmy,

Leuk verslagje.

Die verbazing van Nio over die BH-maten.

Kan het me helemaal indenken, in mijn cup-A tijd had ik ook geen idee wat er uberhaupt in nederland aan maten te krijgen was.

Je leer zoveel op dit forum, hihi!

Veel liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke: Zeker dat is zo fijn!! Zelf denk je “YES, ze zijn super!”, maar is toch erg fijn als je pc ook zo denkt :D Is zeker een klantgerichte pc, zeker als je de verhalen hier voorbij ziet komen van pc’s die hun cliënten in hun sop laten gaarkoken :11: Tnx wijfie, ben zo blij dat ik nu eindelijk op die roze wolk zit van dream-boobs. De plooi is zo goed als verdwenen, in het echt zie je hem niet en als ik met het fototoestel recht op men boobs flits dan zie je het een tikkeltje. Nio had verwacht dat het 6 maanden nodig had om compleet uit te deuken, maar gaat dus een stuk sneller :136: Kan je wel men ww geven als je wil? ;)

@ ikke59: Tnx meid :D Zo happy ermee, dus genieten komt goed ;)

@ Ingrid: Pfff heb me er wel druk om gemaakt of het allemaal wel goed zou komen, maar allemaal voor niks. Mag er nu meer als trots op wezen voor men gevoel :D Is dan fijn te horen van je eigen pc he, denk je toch van YES! Hihihi Jij ook lekker geniete meid!

@ sannetje: Dank je lieverd!! Herstel heb ik zeker niet over te klagen gehad, is echt gegaan als een trein. Eitje :D

@ Aarbei en Maris: Tnxxx lieve schatties van me!!! Jullie zijn toppers :D

@ Kiki: Ondanks zijn hectische dag was het zeker een gezellig en zeer geslaagde controle, whoeiii hahaha Ahhh dank je lieverd, maar jij hebt ook amazing boobs! Al snap ik je wel hoor, de 100% filled oogt toch anders/voller. Gaat je in de toekomst wel super staan die 700cc hihihi

@ Kaatje: Dat vind ik een eer, wat lief zeg!!! Weet niet hoelang je po bent maar +200cc moet op zich wel kunnen na een tijdje. Eerst kon er bij mij max. 500cc in, 2 maanden na men bv 600cc en rond de 5 maanden 700cc als max. :D Wens je zeker sterkte, gun iedereen haar droom boobs!

@ Janine: Hahaha ja moest wel lachen om die verbazing, echt zo van dat is toch alleen in het buitenland cup H+ :P Zeker dit forum is zo leerzaam., zou niet weten wat ik zonder had gemoeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Na een lang verhaal krijg ik dezelfde prothese als jij denk ik: ook de extra high eurosilicone 650/700 cc. Beide maten zijn besteld, t hangt er van af wat hij erin kan duwen... want ze gaan weer achter... en ik wil 700 dus hij mag wat trekken en duwen wat mij betreft!

Mijn huidige is trouwens ook dezelfde als die van jou qua merk en maat, dus hopelijk zullen de mijne op die van jou gaan lijken :101:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog lang te zijn weg geweest, weer even een update!

Nu bijna 4 maanden + 1 week po!

Alles gaat goed met de boobs, ben echt meer als tevreden!!

Ze worden steeds mooier, gaan steeds wat meer hangen waardoor ze steeds natuurlijker ogen.

Nooit verwacht dat ze nog mooier konden worden, want ze waren sinds de wissel al perfect voor me.

Zeer blije dame hier dus :D Had ze ook echt niet kleiner gewild :P

Mijn maten nu:

Onder: 72

Boven: 98

BH-maat: 70H

Onderomtrek en bovenomtrek iets afgenomen, omdat ik bezig ben met lijnen en mijn lichaam te shapen ;)

75G zit me het lekkerste :D Al met al mag ik dus zeker niet klagen!!!! *doet een dansje*

Heb al een tijd geen foto's gemaakt, dus die maak ik dit weekend denk ik even en zet ik in mijnalbum.nl.

@ Kaatje: Denk dat je met die 700cc inderdaad op mijn maat zal uitkomen, omdat je inderdaad dezelfde maat hebt als die ik had voor ik mijn wissel onderging. Spannend meid!!! Op naar je droomboobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Femmy,

Leuk weer een kleine update van je! En wat gaaf he, dat je borsten nu zo supermooi zijn geworden, en je er echt blij mee bent. En dan met je mooie navel en je shape (die al heel mooi was!) zul jij van de zomer kunnen paraderen op t strand meid! :-)

Ik ben 4 weken geleden weer geopereerd aan armen en benen (liften), is weer een hoop huid weggesneden, en ik ben ook weer een heel stuk strakker ;-))

Geniet ervan!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Femmy,

Wat goed te lezen dat je zo tevreden met je borsten bent!

Ze zijn ook echt prachtig geworden.

Maar meid rustig aan met afvallen, je hebt al zo'n prachtig slank figuurtje ;)

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.