Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Toch een nieuw topic voor mijn wissel, leek me toch handiger om een nieuwe te starten. Me andere topic is zolang, dat dit toch voor men gevoel dan overzichtelijker is ;)

Mijn oude topic:

Femmy : BV : 24 febr. 2011 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam

Alles even op een rij:

27 juli - Controle Dr. Nio

Eerst heeft hij nog wat foto’s gemaakt ;) Daarna mocht ik voor de spiegel staan en vertelen wat we allemaal stoorde. Heb alles wat me dwars zat eruit gegooid. Ook verteld dat ik er een klein beetje ziek van was een cup te hebben verloren door het slinken, dat was wel normaal zei hij :11: We hebben de opties van de plooi weer terug zetten en minder cc in de rechterborst gelijk van het lijstje geschrapt. Voor de spier schrapte die ook van het lijstje, hij heeft nog een keer men huid gevoeld en was echt te dun.

Hij snapte wat me stoorde want hij zag het zelf ook, maar hij vond ze zelf erg mooi. Ook dacht hij dat rechts zeker nog zou zakken, maar waarschijnlijk niet in de mate die ik wilde. Hij begreep me gelukkig wel en zei ook van het gaat er niet om wat ik mooi vind maar dat jij ermee door één deur kunt. Ik dacht direct: AMEN! Dat wilde ik gewoon even horen, horen dat ik niet helemaal gek ben :11: Met meer cc’s gaat het optisch zeker bijtrekken, maar niet compleet symmetrisch vertelde hij. Ik zei al ik verwacht geen perfectie, als het optisch maar beter oogt. Door de meer cc’s zal links meer liften en meer op rechts gaan lijken. Dit liet hij ook zien en toen dacht echt eigenlijk direct: ja dat is mooi! Ook zal ik met een wissel het hele indalings proces weer opnieuw door moeten gaan en duidelijk is dat rechts héél traag is met indalen. Hij vond rechts wel al veel meer gezakt als de laatste keer dat hij me zag (klopt ook als je vergelijk met de foto van 3 maanden po). Met een wissel mag ik dus pas na zo’n 6 maanden beginnen met gillen lol ;) Hij verwacht dat links namelijk sneller geneest en dus ook sneller daalt als rechts en rechts gewoon langer tijd nodig heeft.

We hebben over cc’s gepraat en heb de 600cc mogen passen, nou ging geloof ik nog net niet kwijlen voor de spiegel :11: Hoe meer cc, hoe meer het optisch bijtrekt zei hij en met 700cc zou het nog meer bijtrekken. Maat meloen zou het beste zijn zei hij, want dan is alles symmetrisch (maar niet verantwoord uiteraard). Was meer als vergelijking en grapje lol Ik zo nee maat meloen hoeft niet, als het optisch maar gelijker is :P Goed konden we dus beide wel om lachen :D

Heb nu het advies gekregen de komende weken met zakjes rijst te experimenteren van 600cc tot 700cc in een sport bh met strak shirtje aan. Om zo te kijken omdat alles snel went en misschien de 700cc toch beter is. Hij zei je moet er ook content mee zijn in kleding, dus gewoon een paar weekjes experimenteren. Is 600cc te weinig dan 700cc, is de 700cc teveel, dan ga je met 650cc lopen. Gewoon kijken wat je mooi vind staan en voldoet aan jou wensen en daar de tijd voor nemen. Al met al dus een super gesprek en hij heeft echt de tijd voor me genomen om alles te bespreken, de voor- en nadelen enz enz. Heb zeker 30 min binnen gezeten! Valt me niks tegen, Dr. Nio neemt echt de tijd voor zijn cliënten dat is me nu wel duidelijk na alle controles die ik heb gehad.

Nu dus experimenteren de komende weken, vanavond even kijken wanneer ik het geld heb (denkt zelf okt/nov). Als ik daar beide duidelijkheid over heb dan contact opnemen met Dr. Nio om de wissel te plannen :D Voor de wissel hoef ik overigens alleen de protheses te betalen :D Ik hou jullie op de hoogte!!! Ben in ieder geval erg happy na men controle van vandaag :D

1 augustus - Wissel is gepland

Vandaag diverse mails uitgewisseld met Dr. Nio omtrent de wissel. Had toch nog wat vragen die ik zeker wilde weten en wilde daar nog wat advies over.

In eerste instantie gemaild dat ik de 650cc graag wilde hebben, maar verteld dat ik zowel de 650cc als de 700cc erg mooi vond, maar toch twijfel heb door het passen met rijst. Daarom ook advies gevraagd hierover hoe het dan valt in de borst. Zijn antwoord: “Ik zou voor 700 cc gaan omdat ze kleiner vallen en je na 3 maanden gewend bent aan je nieuwe borsten.” Ook nog duidelijk gevraagd naar de vorm van de borsten met die cc’s. Hoe meer cc’s, hoe beter die zou uitpakken. Het is dus de 700cc high profile geworden ;)

Heb in de Hunkemöller gepast en het is echt een 75D/70E. Met de wissel zal ik +/- 1.5 a 2 cups groter uitkomen zoals Nio me heeft verteld. Dit moest ik dan optellen bij de cup die ik nu had. Maat zal dan ongeveer gaan liggen tussen een kleine tot volle F.

De datum zal 3 of 10 november worden, 6 weken voor die tijd krijg ik de uiteindelijke datum en tijd. Ben als eerste ingepland dus weer lekker net zo vroeg als met de eerste BV :D

11 augustus - BH besteld

Triumph Tri-Action 75F sport bh besteld.

15 augustus – Wissel vervroegd

Heb de datum voor mijn wissel vervroegd, het wordt nu:

Donderdag 13 Oktober

happy_glitter.gif

Aftellen maar!!!

18 augustus – Wissel betaald

Rekening voor men wissel betaald whoeiii :136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

He wat fijn dat je operatie datum vervroegd is. Ook lekker dat je niet nu in de zomer al moet herstellen.

Dan ben je voor volgend jaar zomer helemaal perfect.

700CC klinkt best huge, maar je went er zo aan inderdaad.

Ik krijg aankomende woensdag mijn wissel. Ik ga van 375cc moderate plus profile naar 500cc high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: Leek me overzichtelijker, aangezien dat andere topic gewoon 50 pagina's lang is pfff hihihiihi

Aftellen zal vlot gaan, want zit lekker 2 weken vakantie tussen inderdaad :P Zal wel aan je denken als ik met een wijntje aan het zwembad lig hoor hihihi

@ oelie: Jij woensdag je wissel, dat is ook vlot!!! Wat super lieverd :D Dat worden super boobs met 500cc :D

Ik had het geld eerder bij elkaar, dus dacht: hoe eerder, hoe beter!!! :11: Voordat de zomer dan aanbreekt volgend jaar is het helemaal af en geslonken en ben ik inderdaad helemaal af :D 700cc klinkt zeker huge!!! Klein is het natuurlijk ook zeker niet, maar ga vanavond toch nog een keer passen (jaja ik pas echt wat af! lol) Het zal zeker zoals met deze bv snel wennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh Fem,wat lief,dat je aan me denkt met je wijntje aan t zwembad,zou zo met je meewillen stiekum in je koffer hihi drink er dan wel ff eentje mee

geniet er maar lekker van,heb je wel verdiend,ff je koppie leegmaken en ervoor gaan bij terugkomst,komt helemaal goed,lekekr bijgetakt kom je terug101.gif

xxx moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe datum! En ook nog eerder dan november.

Het liefst zou je wel morgen volgens mij wel willen maar 13 oktober is helemaal super :3:

En toch 700cc :D Volgens mij gaat het prachtig worden! Ben zo benieuwd :141:

We gaan eerst gelezellig weer aftellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het nu allemaal geregeld is voor je en nu op naar oktober ik moest wel ff schrikken 700cc meis ik heb nu 240cc en heb 75d maar gelukkig valt het bij iedereen anders ik denk dat als er bij mijn 700cc geplaatst word ik meteen de wei in kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke: Zeker fijn en lekker eerder, maar inderdaad toch ongeduldig hoor hahaha Laten we er maar inderdaad van uit gaan dat het nu gewoon goed komt :D

@ Naomi: Tnxx meisie, ja dat andere topic was zo eindeloos lang dat het me toch slimmer leek een nieuwe te maken :P

@ Sabia: Dank je!! Hahahaha pffff is inderdaad officieel nu, spannend hoor!

@ mii: Wel he, kunnen we deze weer vol spammen hahaha Lekker overzichtelijk weer :D

@ moontje: Ben soms nog wel eens lief :P Heb nog wel een mega koffer, daar pas je wel in denk ik :P Neem toch niet veel mee hahaha ja wat bikini’s maar geen giga berg kleding. Ga toch alleen maar lekker lui wezen hihihi Precies lekker mijn koppie leeg maken, rusten en bijgetankt terug komen en dan is gewoon alweer bijna de dag :D

@ Xanaa: Dank je Xanaa :D Heerlijk hoor een maandje eerder, scheelt weer wachten met die ongeduldigheid van me! Inderdaad liever vandaag als morgen, maar oktober lijkt me een ideale maand om te herstellen.

Gaan we wel vanuit dat die 700cc super wordt, vind het zelf reuze spannend! Meer zenuwen als de eerste keer! De eerste keer dacht ik doen we even en nu denk je toch hoe zal het er dan uit zien, zal alles dan echt opgelost zijn ed.?? Eerst maar aftellen en de rest is afwachten lol

@ oma60: Zeker erg fijn, leef er echt naar toe ook! Zolang al niet tevreden en straks waarschijnlijk gewoon op de roze wolk zoals de rest, hoop het zo :D Nou jij moest schrikken, ik ook hoor!!! Moet nog steeds wennen aan dat getal, want is me toch een best getal laten we eerlijk wezen pfffff Netjes met 240cc op een D zeg, ik zit met men 450cc nu op een volle D. Blijft apart hoe die cc’s vallen van persoon tot persoon vind ik. Hahahaha de wei in :P Ja als jij met 240cc al op een D zit kom je echt mega groot uit met 700cc denk ik :P

@ Marisjuh: Dank je lieverd :D :D Pffff komt zeker dichtbij hoor en is maar goed dat ik 2 weken op vakantie ga!!! Even niet aan cc’s denken en twijfelen hihihi :11: Aftellen maar!!!

Nu nog: 1 maand, 3 weken en 3 dagen te gaan tot men nieuwe pret-bumpers :P:D lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk he fem,ik neem ook hast nooit niks mee ana kleding,is altijd warm in portugal dus ja,hihi

ooh aangezien ik niet groot ben,pas ik zeker makkelijk in je koffer,aaahhhh zit me lekker te maken jij zeg!125.gif

ik weet zeker dat de vakantie jou erg goed gaat doen meid,heb je gewoon ff nodig,en gelukkig had je dat al vast staan,des te meer genieten word dat daar,zalig,zon,zee,strand en drank yahoeeee101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Weer terug van vakantie :D Heb genoten! :136:

Het weer was heerlijk, het land ook en voor zover kon heb ik heerlijk genoten van men boobs! Toch uiteindelijk niet topless durven gaan, daarvoor nog te onzeker. Met deze maat had ik best topless kunnen gaan overigens :P maar goed jullie snappen wat mij tegen hield ;) Wel string bikini gekocht daarzo, dus men billen hadden wel voor het eerst in 3-4 jaar de zon weer gezien (dus ook verfikt lol).

Heb op vakantie vrouwen geobserveerd en dan kom je wel tot de conclusie dat ze alles behalve klein zijn. Met mijn postuur was ik toch wel één van de meest rijk bedeelde als ik vergeleek met iemand met hetzelfde postuur als mij lol Veel bekijks gehad, daar moest ik wel aan wennen. Maar moest meer aan het feit wennen dat het me zelf nu opvalt dat mensen kijken. Mijn vriend zei al van nou eerder keken ze ook hoor, alleen dacht ik met men B-cup dat dat niet zo was. Dit was dus apart voor me :11:

In de avonden droeg ik bijna altijd men maximizer ;) tja mensen kijken dan echt niet eerst naar je ogen! Vrouwen lullen over je maar niks van aangetrokken :P Vond het op zich wel humor lol dacht klets maar en liep dan toch trots naar de bar om men cocktail te halen lol

Wel heeft de vakantie me dus doen laten beseffen dat men boobs straks echt HUGE zijn, dit gaf wel even twijfel. Weer de cc twijfel, wordt het dan niet TE. Gaan mensen dan nog meer kletsen enz enz. Besproken met men mannetje en tot de conclusie gekomen dat het er niet toe doet wat die mensen denken/zeggen die zo kijken. Doe het niet voor hun, maar voor mezelf. Heb eerder de keuze toch wel voor een groot deel laten afhangen door wat men omgeving zou denken/zeggen. Alleen moet je uiteindelijk voor jezelf kiezen.

Buiten dat ik heb genoten & mijn hoofdje heerlijk leeg heb kunnen maken, was het dus ook nog eens leerzaam en een beetje een reality check! Hier vergelijk je jezelf met vrouwen met prothese boobs en op vakantie vergelijk je jezelf met wat daar rond loopt. Voor iedereen die ze te klein vind: ga 2 weken op vakantie in een zonnig oord en dan zijn ze in 1x een stuk minder klein! :154:

animated-gifs-lines-090.gif

Nog 27 dagen en dan men wissel! Kijk er naar uit maar vind het verschrikkelijk spannend en toch ook een beetje eng. Toch meer zenuwen als met de eerste bv gek genoeg. :11: Vorige week vrijdag ben ik gebeld door het SLAZ (ja zat toen nog in Bulgarije) en de OK-datum staat vast nu en ben als eerste aan de beurt die dag. Ook zijn de protheses die dag besteld! Ik zal dus 13 oktober rond 7.30u weer op de OK liggen. Volgende week naar het SLAZ voor men Anesthesie gesprekje.

Het aftellen gaat nu wel heel hard!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, je vakantie klinkt super! En ja, daar zie je dat er echt niet zoveel big boobs zijn, hahah!

Ik denk idd ook dat je dit echt voor jezelf moet doen en zeker niet moet denken wat een ander wel niet zou kunnen denken. Doen ze toch wel en bijna zeker omdat ze JALOERS zijn. Je hebt al een prachtlijf dus dat komt helemaal goed!

Nerveus is denk ik heel normaal, vooral omdat je weet wat er gaat komen. Maar je bent in hele goeie handen en je hebt een hele goeie keus gemaakt!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Doperwt: Precies dat zie je dan en dat is echt de realiteit. Op het forum zie je groot, groter, grootst! De realiteit laat dan toch even wat anders zien, want inderdaad zoveel BIG boobs zie je niet lopen. Bij vrouwen is het inderdaad vaak jaloezie, dat zei men mannetje ook al. Tnx voor je compliment! :11: Precies je weet wat gaat komen, je weet ongeveer hoe de cc’s bij je vallen maar hoe het eruit gaat zien is toch weer afwachten. Dat maakt het spannend! In goede handen ben ik zeker, dat voelt gelukkig ook zo :D

@ Vlinder: Tnxxxx & good to be back!! Heb jullie gemist man!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer lekker terug na een fijne vakantie zo te lezen.

Vind je foto's ook prachtig, en je borsten ook nu. Klein zijn ze zeer zeker niet!!

Snap je onzekerheid en twijfel dus wel. Als jij zeker weet dat dit is waar je gelukkiger van wordt, dan moet je het lekker doen! En als je het niet zeker weet zou ik het niet doen. uiteindelijk maak je de keuze die voor jezelf het beste is, welk dat dan ook is!

Vooral de foto van jou in bikini liet zien hoe de verhoudingen zijn. Wat heb jij een lichaam om trots op te zijn lieverd!

En wat je zegt, vrouwen kijken altijd, en als ze dan jaloers worden is dat hun probleem.

Wel denk ik id dat je je moet wapenen op het feit dat je zo nog meer kijkers krijgt, als je nog 2 maatjes gaat groeien. maar ook dat went weer toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Femmy,

Wat goed om te lezen dat de vakantie jou zo goed heeft gedaan! :35:

Ik heb je wel gemist hier hoor! :38:

Je opmerkingen zijn altijd recht voor z'n raap, positief, lief en informatief :127:

Nu nog een klein maandje en dan worden jouw droomboobs eindelijk werkelijkheid!

Ik blijf je hoe dan ook volgen :)

En het aantal cc's gaat echt wel weer wennen (ook voor je omgeving).

En ik weet nu al dat het je geweldig gaat staan :35:

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.