Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Mooie pic,s Fem101.gif

en wat een bovenmaat,te gek! hoop dat dit is wat je zo graag wilde,maar ga ik wel vanuit he muts!tongue.gif

vind ze mooi,en zeker niet te groot,het is dat ik het weet anders gokte ik niet eens 700cc,ze staan je erg goed,en jij slaapt zalig vanacht,want je hebt het maar weer ff gedaan!!cool.gif

benieuwd hoe je herstel verloopt,mischien idd weer als een eitje,vaak wel bij wissel,dus komt helemaal goed,nog ff en kunnen we er een glaasje op drinken51.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Eefje: Dank je :D :D Ja 6x gemeten!!! Kon het gewoon niet geloven!!!! :11: Ben erg blij men men 700cc, was bang dat het TE was maar gelukkig vind ik het precies goed :D Voor mij zijn ze nu symmetrisch genoeg, tuurlijk zullen ze dat nooit zijn maar nu wel zoals ik het wilde :D

@ Moontje: Pfff 99cm, is me toch wat he!!! Had ik niet verwacht man :11: Nou het is zeker wat ik wilde en hoopte! Wrdt vast prachtig, want dit zijn nog maar foto’s van een paar uurtje po :D Dat gaat nog vormen, zakken enz enz Ohhhh man ben zo blij dat ik het doorgezet heb :D

Was bang voor TE groot zoals je weet he, maar ben nu zo blij dat ik toch op Nio zijn advies ben afgegaan! Had ze niet anderd gewild, hij heeft het super ingeschat aan de hand van mijn wensen. En die projectie pffffff ben zo blij :11: Dank je voor je complimenten lieverd, doet me goed! Heb geslapen als een roos, wel 5x wakker geweest omdat ik al wilde gaan draaien maar deze eerste nacht was vele malen beter als met men eerste bv :P

Zekers snel een glaasje op drinken, heb ik gister al stiekem gedaan ssssttttt :11: maar daarna ook direct men bed in gegaan en naar dromenland vertrokken lol

@ Doperwt: Tnxx lieverd!! Ben zelf ook in de 7de hemel nog hahahaha Hoop het ook dat ik net zo’n droomherstel heb :D

@ Jayro: Dank je voor je compliment, jullie zijn allemaal zo lief! Nou ze voelen ook een stuk rustiger als de eerste keer! Echt een heel verschil qua gevoel enzo En vind ze voor een paar uurtje po er ook al heel natuurlijk uitzien, had toch wel ballen verwacht :11: maar ben heel blij met dit uitzicht nu al :D

Zal zo even men verslag typen van de operatie dag en de eerste nacht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag: operatiedag & nacht + de ochtend erna

Operatie dag

Om 5.00 was ik uit bed, maar was om 4 uur al klaar wakker omdat ik bang was me te verslapen! Lekker een grote mok koffie genomen en om 5.40 zaten we in de auto richting A’dam. Iets later vertrokken als de eerste keer want toen waren we dus vet te vroeg. Wel wat speling meegerekend want je weet maar nooit. Voor de tijd nog files gecheckt, geen meldingen ;) Nou we reden Arnhem nog niet uit en huppakee toen stonden we al vast! Bij Veenendaal weer, bij Utrect weer….. Femmy in paniek en in de stress! Dacht we komen nooit meer op tijd. Inmiddels was het al 6.50 en het zou zeker nog 20mn rijden zijn, we zouden dus te laat komen! Ik direct gebeld dat we 10min te laat zouden zijn, was gelukkig geen probleem pfffff. Toen we rond 7.05u de parkeerplaats van het SLAZ opreden belde Nio al waar ik was, ik zo ben op de parkeerplaats en kom er nu aanrennen. Ik dus rennen naar boven, zat ik dus mooi eerst een verdieping verkeerd omdat ik lekker aan het stressen was :11: Ik snel omhoog gerend en gemeld!

Werd direct naar de kamer gebracht, snel men pre-medicatie erin en omkleden in men mooie operatiekleding lol Bloeddruk werd snel gemeten, die natuurlijk weer wat aan de lage kant was. Temperatuur was in orde, nog wat laatste vragen en toen wachten tot Dr. Nio zou komen aftekenen. Die was er binnen 5 min! Als eerste kreeg ik allemaal complimentjes over men mooie navel, hij was net zo trots op zijn werk als ik :D Daarna werd ik mooi beschilderd en direct naar de kamer voor de OK gereden, om 7.45u lag ik op de OK. Nio was er nog niet, dus het OK personeel bellen dat ik al klaar lag. Bleek Nio nog bezig met omkleden en nog in zijn onderbroek te staan lol. Nou waren allemaal vrouwen op de OK dus grapjes gingen heen en weer. Wat zou die dragen een boxer of stiekem toch een string? Nou heb flink moeten lachen!!! Om 7.55u was Nio er, heb gevraagd of ik men oude protheses mee mocht nemen :11: Hij zei: ik zal ze mooi schoonmaken voor je en dan mag je ze zeker mee nemen hoor. Tijdens deze vraag kreeg ik de narcose en huppakee weg was ik hahaha

Terug op de uitslaapkamer was ik erg snel klaar wakker, was toen zo’n 9.10u. Ze vroegen of ik pijn had en gezien ik de vorige keer een morfine spijt kreeg toen ik zei heb wat spierpijn, zei ik volmondige nee hoor geen pijn valt reuze mee!!! Had het gevoel dat er een olifant op men borst zat maar goed hahaha geen pijn maar lastig ademhalen lol Maaaaar geen extra morfine dus, nu bleek dat ze dat op de OK al hadden gedaan :S Dacht hmmm shit dat wordt weer niet op tijd naar huis. Gelukkig viel het mee en wist ik eigenwijs men oogjes los te houden :P Om 9.15u kwam Nio al even bij me kijken en vertelde dat het super mooie boobies waren geworden!!! Wel zei hij met nadruk dat ik niet meteen moest gaan basketballen ofzo en goed aan men herstel moest denken. Ik suf: ik doe niet aan basketbal? Hij zo je snap wat ik bedoel ;) Ik zo jaja zal rustig herstellen hihhihihi Heb ook nog gevraagd of ik de band nu direct om moest, dat hoefde niet en hij verwacht ook dat het dit keer helemaal niet hoeft :D

Om 10.05 lag ik alweer op de afdeling, moest direct plassen! Dat vonden ze dus net zo raar als de vorige keer :S Maar ze gingen de verpleegster halen. Nou die was er om 10.15 nog niet dus ik knopje ingedrukt! Toen kwam ze eraan, zegt ze zal ik de po halen? Ik heel suf en droog: nee ken wel lopen hoor ben niet gehandicapt :11: Moest ze erg om lachen, was echt weer een super lieve verpleegster! Eerst moest het infuus en alles eruit en echt ik moest zo nodig plassen dacht schiet eens op!!!!! Nadat ik eindelijk was geweest dacht ik ff in de spiegel te kunnen kijken, hing er een mini spiegel! Pffff kon ik nog niks zien maar wat ik zo onder men operatiejasje zag maakte me erg bij :P Daarna snel dat rot jasje uit en men hemdje aan en een foto gemaakt! Heb zeker 10min verliefd zitten kijken hahahaha :11:

Verpleegster kwam er direct aan nadat ik van het toilet kwam en vroeg ook of ik al wilde eten. Broodje gegeten, kopje thee en daarna nog lekker een bakkie koffie :D Eerst zei ze je mag om 15u naar huis, ik zo nou voel me prima wil eerder naar huis. Hele lijst met vragen hoe ik me dan voelde en samen besloten dat ik dan wel om 13u naar huis mocht. Direct pa gebeld en die was erg blij dat te horen :P Lekker eerder weg!!! In de tussentijd met iedereen gepingt, whatsappen en msnen :D Om 12.55u kwam de broeder kwam men bloeddruk nog meten, men temperatuur en alles was in orde. Kreeg nog wat formulieren mee, een controle afspraak (10 okt.) en de kaartjes van men eurosiliconen (700cc whoohaaaaa lol) en een antibioticakuur. Ik zat al aangekleed dus wilde weg, dus de broeder moest weer de verpleegster halen :P Toen ze kwam zei ze: je bent een voorbeeld patiente dus je mag naar huis. Zelf naar beneden gelopen, zonder rolstoel :P

Ben dit keer lekker op de passagiersstoel gaan zitten naast pa, met de leuning naar achter en een kussen in men rug. Ging super!!! Rond 14.30u was ik al lekker thuis en lekker mezelf op de bank geïnstalleerd. Koffie erbij en peukie… heeerlijk!!!! En daarna huppakee hemdje uit en showen aan mannetje in bh. Dat vond die wel wat hoor hihihhii maar niet TE waar we een beetje bang voor waren. Hij is daarna de kleine uit school gaan halen en ik lekker een beetje tv gekeken. Toen ze weer thuis kwamen, kwamen ze aan met een super mooie bos bloemen. Femmy weer emo hoor! :11: Zo lief!!!!!

Ben wel de hele tijd wazig geweest van de morfine, mensen dubbele berichten gestuurd dat ik men nieuwe boobs heb :11:

Avond

Nio had me natuurlijk kort na de operatie gezegd dat ik super mooie boobies had nu, dus kon mezelf niet bedwingen om te wachten met kijken tot ik mocht douchen met 3 dagen po :P Ik dus men bh uit en niet eens het gevoel ze vallen eraf! Heb eerst 15min zitten staren!!! Links staat gewoon, whoeiiiii. Ik gelijk naar men ventje, kijk dan kijk dan zei ik, zijn ze niet mooi!!!! :11: Hij vind ze super, een dag en nacht verschil met de eerste keer :D Gelijk foto’s gemaakt en maten gemeten. Maten 6x gemeten want geloofde men ogen niet! 99cm…. OMG!!!!!!!!

Nacht + Ochtend

Om 23.30 men laatste pijnstillers genomen en lekker men bedje in. Men kussens kon ik lager leggen als de eerste keer en heb heerlijk geslapen! Wel 5x wakker geweest omdat ik dus nu al steeds op men zij wil draaien :11: Vergeten de wekker te zetten voor men pijnstillers en werd dus pas om 9.30u wakker. Werd dus wel wakker met het gevoel dat er 2 olifantjes op men borst zaten hahahaha eigen schuld he hahaha Gelijk naar beneden om pijnstillers in te nemen.

Nu is het alweer 12.45u, net gebeld door de verpleegster van het SLAZ. Ze had vanmorgen al 3x gebeld, maja Femmy was heerlijk in dromenland he hahaha :11: Leuk gesprekje gehad en ze vond het allemaal goed klinken. En nu tijdens het typen van men verslagje begin ik wel last te krijgen een beetje, maar niet echt pijn te noemen. Meer wat spierpijn en een drukkend gevoel op de borst. Al met al dus weer geen hels scenario, waar ik toch eigenlijk wel weer vanuit was gegaan. Dan kan het altijd alleen maar meevallen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj femmy

Je boobies zien er heel mooi uit hoor! Het wordt vast en zeker een mooie grote maat! (ben er jaloers op hihi :P)

Ik wens je in ieder geval een fijn en goed herstel.

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ vlinder: Weer een mega verslag he hihihi maar is ook zeer prettig verlopen weer :D Heb nu zeker de boobs die ik wilde en als ze hun plekkie hebben gevonden helemaal :D

@ moontje: Zeker niet voor niks geweest, geen moment spijt! Kijk iedere keer in men truitje en denk: damn wat een tetten :P Ja als dat gaat zakken en zijn plekje heeft gevonden ben ik toch wel erg benieuwt waar ik op uit ga komen :11: In ieder geval huge… want dat zijn ze al pfff hihihhi :11::P:D

@ Daantjuh: Tnxxx meid! :D Ga er zeker van genieten lol :P

@ missy1: Dank je voor je compliment meid, ben er nu al verliefd op en dat voor zo kort po :D Ja pffff wordt wel een grote maat ja :11: Ach niet jaloers zijn gek, jij hebt ook echt prachtige boobs joh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 3 dagen

1 dag po

Super geslapen, wilde afgelopen nacht al steeds op men zij draaien dus wel 5x wakker geweest.

Kan alles al zelf: zelf uit bed, zelf van de bank enz. :D

In de avond flinke buikkrampen van de narcose & antibiotica, zwaar verstopt en vocht begint zich op te hopen op men buikie weer.

2 dagen po

Weer een super nacht gehad, heel af en toe op men zij geslapen. Zowel links als rechts, heerlijk hoor :11: Wel met men extra dekentje en daar tegenaan rollen. Buikkrampen waren gelukkig weg toen ik opstond!

Begint nu al heerlijk te borrelen in men borst lol dat blijft grappig.

Wel erg moe nog van de narcose en denk ook van de antibiotica. Ook weinig eetlust en wat misselijk, maar daar had de apotheker me al voor gewaarschuwd toen ik het kuurtje ging afhalen.

3 dagen po

Wat een rotavond en rotnacht! Ziek van de antibiotica, wat een heftig spul. Darmkrampen waar je u tegen zegt, heb geloof ik 5 uur op de wc gezeten. Heb je een bv gedaan, zou je pijn in je boobs moeten hebben maar besterf je het van de pijn aan darmkrampen. Nog 4 dagen antibiotica te gaan. Toen ik uiteindelijk sliep heb ik flink geslapen. Kan gewoon al op men zij slapen (met extra dekentje), dus dat bevorderd echt de nachtrust wel. Wel voorzichtig natuurlijk want men boobies voelen wel wat beurs, maar geen pijn.

Het olifantjes gevoel heb ik nog wel een beetje, maar neemt al wat af. Gelukkig helpt men Ventolin om wat vrijer te ademen :D

Ben zeer tevreden over het resultaat nu al, op bepaalde foto’s zie je nog wel men oude borstplooi zoals Nio ook had ingeschat maar die zal de komende tijd “uitdeuken”. Is overigens niet te zien op de foto’s die ik heb gepost, puur als de camera flitst. En voor de spiegel valt het ook nauwelijks op. Dus gebruik lekker de flitser van de camera niet lol

Vandaag mag ik douche, woohaaa eindelijk want voel me toch vies he! lol

Zal straks wat foto’s maken bij wat beter licht! :D

Al met al ben ik helemaal in love en heb ik nog geen moment spijt :D

Iedereen bedankt voor de complimenten en sterkte wensen!! Echt zo lief en doet me veel! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zwiep zwiep met je big tetaaa's :1bouncingboobs:

God meid jij gaat wel bekijks krijgen hoor!

Ja die kuur pff lijkt me niet fijn 5 uur op de wc ... dan word je helemaal op...

nog een paar daagjes door bikkelen en strakjes is het allemaal voorbij :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihihi zwiep zwiep, bounch bounch :1bouncingboobs:

Hmmm ja dat denk ik ook wel ja :11:

Nou was ook echt kapot, men lichaam kon gewoon niet meer pfffff

Mijn mannetje is de hele tijd opgebleven en met me blijven praten voor afleiding als ik tussendoor even van het toilet af was. Nog even 4 dagen bikkelen en dan is het zeker weer voorbij en dan nog meer genieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Fem!

Leuk verslagje van de eerste dagen.

Wat rot dat je zo'n last hebt van de antibiotica...

Mag ik vragen waarom je dat slikt? Of is het preventief?

Nou nog vier dagen dan heb je dus het ergste gehad!!

Je mag heeeeel happy zijn met je nieuwe borsten! Ze zijn prachtig hoor!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Janine!!

Jij bent ook weer vlot aan het posten :P Ga zo eens even in je topic neuzen!!! :D

Dank je meid, wel weer leuk om al die verslagjes te typen, beetje bezigheid therapie he lol

Hmmm ja die antibiotica is puur preventief… hadden ze van mij weg mogen laten. Heb het de eerste keer niet gehad, maar denk dat het misschien standaard is bij een wissel in het SLAZ.

Over 4 dagen is het gelukkig voorbij en ken ik echt genieten en vooral normaal eten. Leef nu op beschuit…

Tnxxx voor het compliment, ben zo blij he pffff onbeschrijfelijk :11:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.