Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

Tnxxxx Caressa :D Gaat hard die weken!!! Ben benieuwt naar jou boobs, maar zag dat je een album gaat aanmaken :136:

@ Marisjuh: Nou men La Senza die knelt.... dacht al van grrrr hoe kan dat nou!!!! Verdorie.....

Maar na het meten dacht ik ow daarom dus..... <_< Maar zal straks wel weer slinken denk ik, dus koop mooi ff niks meer....

Geen pijntjes niks, gaat als een trein :D

Ben blij dat die heerlijk zit lieverd!! :101::136: Lekker van genieten en nu weet je inderdaad met een wissel ook dat hij fijn zit en kan je hem dan kopen in wat maatjes groter hihihi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef he dat meen je niet!! Aan de ene kanten hopen dat het slinkt maar ook weer niet natuurlijk :P

Ja ik heb je helemaa niet horen klagen! Super dat alles zo goed is gegaan, je littekens zijn ook al zo mooi :57:

Vind ze prachtig meid in het begin waren ze wat ''rond'' maar nu met een beetje hang vind ik ze echt heel mooi!! Nio zal trots zijn !!

Hihi ja hij zit heerlijk!! geen knellende randjes of strepen op je boobies! Hoop m ooit in 70G of 75H te kunnen bestellen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Ja beetje dubbel gevoel hahahaha aan de ene kant denk ik neeeee niet slinken maar aan de andere kant denk ik dan he shit ken ik men la senza niet meer aan grrrrr

Klinkt echt groot een H maar zo groot als het klinkt ogen ze heel niet hihihi

Nee heb echt niks te klagen dit keer, whoeiii hahaha ben ook zo blij en inderdaad de littekens zijn weer echt prachtig. Nio heeft goed werk geleverd :P Ben erg benieuwt hoe hij ze in real life vind 12 december

Gelukkig zit die lekker, vind hem ook heerlijk zitten. Alleen niet 6 weken lang 24/7 haahaha maar draag hem nu dus af en toe nog steeds. Hihihihi volgens mij gaat de Triumph tot F? Weet niet zeker hoor, maar goed men boobs passen nog steeds in die F :P

Ja toch leuk dat je zo dinnetjes krijgt via een boob forum :D Ben jij er ook 1 van lieverd! :116:

@ Aardbei: Whoohaaaa passen, ben zo benieuwt!!! Zin in!!!! :136:

@ Linny: Hahaha zeker gaaf, maar gaat denk ik wel weer slinken hoor. Was met de eerste bv ook, dus ga daar wel een beetje vanuit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Femmy!

Zo wat lees ik hier + 2 cm! :43:

Die borsten doen maar waar ze zelf zin in hebben, haha :153: . Maar ze zijn prachtig! En daar gaat het om.

Veel kleiner zullen ze deze keer in ieder geval niet worden!

Zal nog even in je album spieken! Heb de foto's in de gallerij al even gecheckt!

Oh dit forum is zo leuk! Nergens kun je zoveel over je borsten praten als hier! En daarnaast nog zoveel andere leuke dingen! Leuk om andere meiden dan in real life te treffen en dat het klikt!!

Veeeeeeeel liefs Janine :53: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis,

Lees dat je er voorlopig even niet meer bent :102: .

Hopelijk niets ernstigs...

Wens jou alvast veel plezier op jouw nacontrole!

Ben benieuwd wat Nio van jouw prachtboobies vind :127: !

Tot later!

Veel liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Klopt ik neem afstand, zal er niet veel zijn... Helaas wel wat ernstigs en dat zal veel tijd en energie gaan opslokken. Tijd is een kostbaar iets...

Kom sowieso wel een verslagje doen van mijn nacontrole ;)

Ben zelf ook erg benieuwt en zal het hier dan zeker delen.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niks gelezen maar zie je topic bovenaan dus was aan t vinken voor nieuwtjes. En jawelllllll.... Femmke is voorlopig afwezig.

Potverrrrrrrrdorie... je gaat toch niet mee in de zak richtig SPanje, stiekum die zwarte pietjes lopen pesten :P

Nou meid... tot over een tijdje dan maar hè :D

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat maar de reden Piepke :P Had ik niet erg gevonden dan ;)

Niet erg meid, ik kom zeker terug dat wel!!! Als alles wat rustiger is hier (en vooral in mijn koppie).

Zal ook wel reageren in men topic en op pb's, alleen kan het dus zijn dat het antwoord wat langer op zich laat wachten.

Dank je lieverd!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Niet zo goed nieuws dus :( , wil je dan iig heeeeeel veeeeeel sterkte wensen meis! Denk aan je!!! En zeker zoals Maris zegt ook goed voor jezelf blijven zorgen hé meis, heb je echt wel nodig!

Dikke knuff :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Femmy,

Helaas, niet zo'n leuke reden dus...

Nou neem je tijd die je nodig hebt meis...we zien je vanzelf weer meer verschijnen!

Heel veeeeeeel sterkte!

:71::71::71:

Liefs Janine :53: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hai die Femmy

kan jij me misschien vertellen waar ik op uit ga komen ik heb nu een sport bh van medisch van anita D/E kan jij me vertellen waar

ik ongeveer op uit kom met een beugel bh??

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.