Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

@ Eefje: Super he, dacht ga het gewoon vragen en blijkbaar was er iemand uitgevallen :P Gunstig voor mij, dus het zit een keer mee :P Gaat zeker snel nu, ben nu alles lekker aan het wassen :D Men zachte plaid, men trainingspakkie en trainingsbroeken lol

@ sannetje: Tnxxxx meisie!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

Fuckkk!! Zo snellll??!! Tjeeee daar heb ik echt al die tijd overheen gelezen ofzo :blink:

Nou eehh.... komt allemaal goed hoor! Geniet ermaar vast van :P

Ik hoop ook dat ze zo worden zoals je wil !!

:136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha nee heb je niet overheen gelezen, weet het pas 100% zeker sinds vanmorgen :D

Eerder wilde ik niet posten omdat ik het wel zeker wilde weten :P Anders zul je net zien he lol

Dank je lieverd, laten we het hopen dat het wordt zoals ik wil :D maar heb er wel vertrouwen in :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh Femmy, wat lees ik nou? Donderdag al! Wat spannend. Nu hoef je niet meer zo lang te wachten.

Ik duim voor je dat je bijna geen pijn hebt de eerste dagen na je wissel. Doe rustig aan en ook heel veel sterkte voor je papa.

Ook hoop ik voor je dat je nu wel het gewenste resultaat krijgt.

kus, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Esther lieverdje!!!

Was er al een week mee bezig dit voor elkaar te krijgen, maar dacht wacht et plaatsen tot ik het 100% zeker weet. Voor pa komt dit ook het beste uit, omdat zijn onderzoeken in Oktober zijn. Win win :D Nu is het zo voorbij :D Pfff ja die eerste dagen, ben erg benieuwt hoor!! Als het gaat zoals de laatste keer ben ik happy! Ga wel van het ergste uit, bedoel 700cc is niet niks. Ik denk dat het resultaat nu wel naar wens zal gaan zijn, maar blijft spannend :D

Kussss

*************************

Heyyy Kiki :D

Ja snel he!!! Whoeiiiii wiehoeeeee :D

Nou inderdaad dan ben ik 29 dec 3 maanden po, dat wordt dubbel proosten met oud & nieuw. Hihihihi zover had ik nog niet gedacht, wat grappig :P

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja dat gevoel van eraf vallen weet ik nog goed! Ik hield ze zelfs met mijn handen vast als ik Bh ging wisselen of me vriend mij ging wassen met washandje...damn. Nu voel ik me vogelvrij! haha

Hopelijk voel je je snel super Fem.

en als de pijn meevalt kun je al eerder spieken idd. Maar doe gewoon wat je op dat moment fijn vindt.

kus, Esther

ps. oja, NOG 2 DAGEN!!!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.