Ga naar inhoud

Femmy : 29 september 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

@ moontje: Goed om weer terug te zijn, heerlijk weer in men eigen bed slapen pffffff heeeeerlijk :P

Zeker weten genoten en zeker voor herhaling vatbaar! Geeft zeker weer even een boost en is alles lekker opgeruimd in je koppie. Nou inderdaad zeg het is nu wel heel snel 13 oktober!!

@ Eefje: Ja dat zet een mens met beide benen op de grond en laat je weer dingen beseffen :D

Nog even aftellen, duurt niet lang meer nu hihihi

@ sannetje: Yeps weer terug en weer lekker aan het forum junken :P Vakantie was echt heerlijk, kan een mens echt goed doen! Nee klein zijn ze zeer zeker niet, al ben ik natuurlijk nooit ontevreden geweest over de maat maar op vakantie merk je wel dat je ze kleiner denkt als dat ze werkelijk zijn. Zeker als je gaat vergelijken met vrouwen om je heen. Ik weet wel zeker dat ik gelukkiger wordt van men wissel, het is immers de vorm + plooi die me zo stoort en nog steeds stoort. Tnxx voor je compliment lieverd!!!! :11: Ik kijk ook met trots naar men foto in bikini, omdat het klopt en ik nu niet meer plat ben :D En verstop me niet meer voor de fotocamera hahaha Ja ze kijken en ze lullen, dat merk je echt. Goed moeten hun weten natuurlijk, maar dat valt wel op lol Zeker na men wissel zullen mensen nog meer gaan kijken, dat besef ik me zeer goed. Zeker na deze vakantie. Het zal zeker wennen uiteindelijk, want met men natuurlijke D viel het me ook niet op dat mensen zo op borsthoogte blijven hangen. Is denk ik ook omdat je je nu bewuster bent van je boobs dat je ziet dat ze kijken.

@ Kiki: Was echt super, had het echt nodig :D Heb jou ook gemist hoor! Ahhh lief, zo probeer ik zeker te zijn, hebben mensen het meeste aan denk ik altijd maar :D

Pfff klein maandje ja, die is zo om want thuis vliegen de dagen ook op het moment.

Zeker uiteindelijk went alles, zo’n eerste vakantie (met toch wat neps in je lijf) ben je je denk ik alleen veel bewuster ervan. Dat wordt met de tijd natuurlijk ook minder. Ben benieuwt hoe het zal staan, dat vind ik nog het meeste spannend eraan. Hoop zo dat ze dan gelijk getrokken zijn zoals ik ze wil :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeeeeeejjjjj dat gaat snel die 27 dgn, poeh eej.... Voorbij voor je het weet. En spannend is het zeker, maar ik denk dat het ook wel een leuke spanning is. Je weet nu dat ze wat groter zullen zijn en dat de vorm zo gaat worden zoals je waarschijnlijk wil, kortom een gezonde dosis spanning ;):rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy Piepke!!!!

Nou en of zal rap gaan, zeker met alles wat ik thuis moet doen vliegt de tijd.

Ja het is niet zo dat ik doodga van zenuwen en angsten, is meer de gezonde spanning inderdaad.

Van zal het worden zoals ik in mijn hoofd heb ed. :D

Maar lees bij jou foto's dat er 150cc meer is ingegaan als afgesproken :wacko: Wel zijn ze super mooi hoor meid! Passen echt bij je lijf, mooi in verhouding :D Ben nog van alles aan het bij lezen :11:

Knuffie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja pfffff heb hem al 2x gehad, zo stom dat je dan weer moet.

Maja dat zijn de regels bla bla lol, meer als de vorige 2x heb ik niet te vertellen dus wordt een kort gesprekje hahahaha

1,5 uur heen, 10 min gesprekje en weer 1,5 uur terug pffffff :P (niet voor niks steeds uitgesteld :11: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha kon het maar telefonisch! Nee ze moeten men bloeddruk meten, daarom moet je er persoonlijk heen.

Maar goed na de laatste 2 keer weten ze wel dat men bloeddruk wat lager is :P

Hihihi dagje shoppen was wel een idee geweest ja!!! Maja centjes op :P En ga niet in Amsterdam lopen zonder geld want dan raak ik gefrustreerd dat ik niks kan/mag kopen ghehehe :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je morgen naar SLAZ voor alleen maar anesthesie :16: das idd wel klote dat je dan niet ff lekker kan shoppen of romantisch :55: diner aan vastplakken!

maarja, is wel belangrijk voor je operatie he?

Ben je zenuwachtig, of valt het mee nu je weet hoeveel cc en en datum hebt?

xxx

Hoop dat alles goed :71: gaat en ik je zaterdag zie in Utrecht :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Esther: Ja pffff alleen voor de anesthesie. Zeker jammer, maja moet maar anders opereren ze niet hihihihi Is daar protocol, voor iedere operatie een nieuw anesthesie gesprek.

Heb gezonde zenuwen gelukkig, al ben ik wel zenuwachtig over het resultaat. De operatie zelf niet gelukkig :P

@ vlinder: Op zich kan dat ook, maar dan wordt ik niet als eerste geholpen wat ik wel graag wil hihihi Ik slaap nogal veel van die morfine en wil niet op de terugweg in de file staan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.