Ga naar inhoud

Cupjekleiner : 7 November 2011 : Dhr. Schellekens: EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet helaas nog steeds niks! gggrrrrr@Ohra!!!

Het is 13 september aangevraagd/gefaxed. Ik heb ze al een paar keer gebeld en heb nu 4 verschillende antwoorden gehad. Eerst hadden ze helemaal niks binnen gehad en zou het volgens hun verkeerd zijn gefaxed.

De volgende zei dat het binnen was en in behandeling en dat ik voor vrijdag bericht zou krijgen.

Vrijdag dus weer geen bericht, dus weer gebeld. Deze mevrouw beweerde dat er in het hele systeem niks te vinden was over aan aanvraag voor een BVK.

Gisteren weer gebeld en nu zeiden ze dat het gisteren binnen was gekomen. Ik vertelde ze dat het gefaxed was, dus de 13e al binnen had moeten zijn. Het mens begon te stotteren, zei dat ze het niet wist en dat er waarschijnlijk dan iets verkeerd moest zijn gegaan. En er werd weer doodleuk achteraan gezegd dat ik tussen 10-14 dagen bericht ga krijgen.

Het schiet dus lekker op....en daar betaal ik ruim 160 euro per maand voor!!!! Dit kan dus nog heeeeel lang gaan duren!

Het gekke is dat iemand die ik via het andere borstenforum ken, bij dezelfde maatschappij is verzekerd en het ook de 13e heeft aangevraagd....en zij had vorige week al goedkeuring ( en dat terwijl ze daar pas 8-9 maanden verzekerd is; ik ben al ruim 25 jaar daar verzekerd)

Als ik vrijdag nog niks gehoord heb, moet ik Bosch en Duin terugbellen, dan gaan zij er achteraan en kijken of ze iets meer gedaan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jesus wat een prutser...je zou denken dat in een tijdperk waar alles technisch mogelijk is een simpel aanvraag voor een bvk gelijk bij de juiste persoon komt en dan behandeld wordt...pfff...ik hoop voor je dat er snel schot in de zaak komt want dit is gewoon gekheid dat het zo lang al duurt.. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik jullie nog iets geks vertellen over de Ohra????

Ik was net bij de fysio voor mijn rug/nekklachten. Ze hadden een chronische indicatie voor me aangevraagd ( dit omdat ik door 30 jaar krom lopen, nu een kyfo-scoliose krijg, alles begint te vergroeien en vanwege mijn EDS/hypermobiliteit)

Ze hadden een week of 3 geleden een goedkeuring van de Ohra gehad.

Vertelde de fysio me dat vorige week alles weer is teruggedraaid door de Ohra, de chronische indicatie hebben ze weer ongedaan gemaakt.

De fysio is er achteraan gegaan en na wat telefoontjes is het nu weer wel goedgekeurd!

Snappen jullie de Ohra nog???/

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb net je hele verhaal gelezen en wat goed joh dat je nu toestemming hebt kan je beginnen met aftellen.

Ikweet hoe het voelt om niet of langzaam af te vallen ik heb ook een trage schildklier en ik het ook iets overgewicht maar niet heel erg hoor.

maar omdat ik nu zo ziek ben van mijn complicatie val ik nu wel af dat is voor mij wel fijn hoor.

maar ik wens je heel veel suc6 met aftellen en hou je berichten in de gaten hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Ja, ik ben echt heel erg opgelucht dat ik goedkeuring heb gekregen. Ik was nl. zo bang dat ze mijn BMI niet goed zouden vinden. Mijn BMI is nu 27,2. Voor het mooie ben ik nog iets van 10 kilo te zwaar.

Ik ben nu best heel blij, maar ik vind het toch ook wel erg eng worden, het komt opeens zo dicht bij!!! Ik loop al ruim 20 jaar over een BVK na te denken en opeens kan ik dan met aftellen beginnen. Ik ben dus echt doodsbenauwd voor de narcose!

Maar ja, die schildklier he! En ik ben ook nog eens in de overgang, dus dan schiet het allemaal niet op met afvallen.

Dus jij hebt ook een langzame schildklier! Is het bij jouw ook auto-immuun Hashimoto?

Ik slik wel schildkliertabletten en ik sta iets te hoog ingesteld, maar echt helpen om sneller af te vallen doet dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum...ik heb je topic verhuist naar de Operatie verslagen zodat je alvast kan gaan aftellen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Ja, ik ben echt heel erg opgelucht dat ik goedkeuring heb gekregen. Ik was nl. zo bang dat ze mijn BMI niet goed zouden vinden. Mijn BMI is nu 27,2. Voor het mooie ben ik nog iets van 10 kilo te zwaar.

Ik ben nu best heel blij, maar ik vind het toch ook wel erg eng worden, het komt opeens zo dicht bij!!! Ik loop al ruim 20 jaar over een BVK na te denken en opeens kan ik dan met aftellen beginnen. Ik ben dus echt doodsbenauwd voor de narcose!

Nou voor de narcose hoef je echt niet bang te zijn hoor maar goed als je nog nooit gehad hebt kan ik me het voorstellen hoor.

Ik heb gewoon trage schildklier. Hypo..... Moeilijk woord hahaha

Maar te hoog instellen helpt niet voor afvallen hoor het is alleen wel gevaarlijk te hoog instellen kan je hartkloppingen van krijgen met uiteindelijk hartfalen pas er mee op hoor ik wist het ook niet maar mijn internist zei het.

Nou heel veel suc6 met aftellen en het komt allemaal goed hoor.

Liefs Gertiena

Maar ja, die schildklier he! En ik ben ook nog eens in de overgang, dus dan schiet het allemaal niet op met afvallen.

Dus jij hebt ook een langzame schildklier! Is het bij jouw ook auto-immuun Hashimoto?

Ik slik wel schildkliertabletten en ik sta iets te hoog ingesteld, maar echt helpen om sneller af te vallen doet dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd voor je het weet heb je cupjekleiner kleiner hihi.

Hier wisseld het heel erg maar goed nog niet helaas nog niet goed.

Veel hoofdpijn en beroerd en pijn aan de borst met complicatie maar ja ik moet geduld hebben ooit komt het goed.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd dat is zo als je geen hoofdpijn meer hebt en niet zo beroerd bent dan voel je je ook gauw een stuk beter.

Hoop ook dat ik snel hier neer kan zetten dat ik me beter voel.

Maar ja lichaam is hard aan het werk hè .

Dank je wel voor je steun.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een tip als je hoofdpijn hebt, is iemand een Aromed Migrana hoofdroller laten kopen,Gertiena.

Dat zijn kleine rollertjes met olie waar lavendel,pepermunt, eucalyptus, rozemarijn in zit. Dit rol je langs je haargrens als je hoofdpijn of migraine hebt en het verkoelt heerlijk. Ook door de geur ontspan je. Mij helpt het altijd wel als ik hoofdpijn of migraine heb. Ze kosten ongeveer 8 euro.

Misschien heb jij er ook wat baat bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd vliegt inderdaad!

Voordat ik het weet heb ik een cupje kleiner! ;-)

Hoe gaat ie trouwens vandaag met jou, Gertiena?

Sorry voor de late reactie hoor maar het gaat hier iedere dag stukje beter ben niet meer zo beroerd en hoofdpijn word ook minder.

Ik had alleen een paar dagen flink de balen van alles kreeg namelijk van de antibiotica huid uitslag en jeuk en ik ben al allergies voor de meest voorkomende antibiotica,

dus had al een ander soort gekregen en dus daar ook al een reactie op bah

de borsten doen geen pijn alleen die tepel met de complicatie doet erg pijn heb hier diclofinac voor maar nu krijg ik last van de maag zelf met maagbeschermers.

maar verder gaat het goed hoor.

nou en jij lekker aan het aftellen he.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft toch niks, meis, dat je wat later bent met reageren! Dat snap ik wel hoor, dat je hoofd soms echt niet naar internetten en forummen staat, vooral niet als je steeds hoofdpijn hebt!

Fijn te horen dat je hoofdpijn in ieder geval aan het minderen is, dat is alvast weer een klein stapje de goede richting op,toch?!

Waardeloos joh, dat je last krijgt van veel soorten AB. Ik krijg er meestal flinke diaree van. Hopelijk mag je er snel mee stoppen.

En diclofenac is gewoon zooi voor je maag, net zoals ibuprofen. Ik krijg ook altijd maagpijn en maagzuur na diclofenac en ibuprofen. Zelfs paracetamol veroorzaakt regelmatig ernstig maagzuur bij mij.

Wat voor maagbeschermer heb je gekregen? Omeprazol of Ranitidine? Zelf vind ik Ranitidine 2x per dag 150 mg prettiger als Omeprazol.

In ieder geval wil ik je-ondanks alle ellende en pijn- toch een goed weekend wensen! En heel veel sterkte weer en een dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De AB is gelukkig al op maar werkt nog ff na dus huiduitslag en jeuk nog niet over.

Ik krijg omeprzol maar mijn man heeft nexium en die slikt hij niet meer dus die gebruik ik nu werkt veel beter.

Heb ook al geprobeerd zonder pijn stillers maar joh dat trek ik niet die tepel doet zo erg zeer het brand en prikt de gezonde huid wat er nog is ligt open en dat doet onwijs pijn.

Maar ik heb mooie borsten en ooit komt de tepel ook goed al zal het een reconstructie tepel worden maar dat geeft niet.

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.