Ga naar inhoud

Cupjekleiner : 7 November 2011 : Dhr. Schellekens: EMC Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Bedoel je precies middenin tussen je borsten, bij het onderste litteken?

Daar heeft het bij mij heel lang geduurd voordat het minder werd. Het is precies waar de beginknoopjes van de hechtingen zaten. Af en toe is het daar nog wel eens opgezet en geirriteerd.Het heeft zeker een week of 6 geduurd voordat het minder werd en gladder.

Als ik een nacht zonder BH heb geslapen, dan is het 's ochtends ook veel mooier en gladder.

Ik slaap na bijna 10 weken nog steeds met een Bh aan. Dat vind ik fijner. Anders heb ik 's ochtends nog steeds een beetje beurs gevoel aan de zijkant van mijn borsten; net alsof mijn huid weer aan de nieuwe vorm moet wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 135
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, onderste litteken, dus vanaf tussen m'n borsten en dan loopt het door tot aan de zijkant. Zit nu ook striae, staat enorm strak. Heb jij trouwens ook de ankermethode gehad?

Ik denk dat je vanaf 6 weken zonder bh kunt gaan slapen, maar vind et inderdaad ook een veiliger gevoel met. Denk je dat je voorlopig nog met bh slaapt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 6 weken ook een paar nachten zonder bh geslapen, maar dat was eigenlijk meer zodat m'n wondjes eindelijk eens dicht zouden gaan door aan de lucht te drogen. Nu die wondjes dicht zijn slaap ik gewoon weer met bh, dat geeft me toch een prettiger/veiliger gevoel ;)

Maar misschien kan je het opbouwen, als je last van je borsten krijgt als je zonder bh slaapt. Dus eerst een paar keer een uurtje zonder, gewoon even liggen. En als dat goed gaat, weer een nacht proberen, met je bh binnen handbereik, voor het geval je snachts wakker wordt en toch last hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word er 's nachts niet echt wakker van, het is meer dat dan ' s ochtends bij het opstaan mijn borsten aan de zijkant wat beurs voelen. Vannacht is het wel oke gegeaan, vanochtend voelde mijn borsten best goed.

Ik heb ook geen idee wat op den duur beter is voor het behoud van mooie borsten, MET of ZONDER BH slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa goed idee om dat te vragen :D

Enne, Kir, heb jij de littekens wel ingesmeerd??

Ik heb wel een beetje gesmeerd, maar nog veel te weinig. Vind het toch een beetje eng om te smeren op sommige plekken, omdat ze er nog zo kwetsbaar uitzien. Ben veel te bang dat het dan open springt haha. Dat kan vast niet, maar toch....;)

Nu gebruik ik nog het spul van de kliniek, maar als dat op is, ga ik wel over op bio-oil, daarvan heb ik al 2 flesjes cadeau gehad van vriendinnen en m'n baas :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat Bio-Oil best fijn. Ik gebruik het nu ook voor de droge huid op mijn onderbenen en mijn ellebogen.

Ik snap wat je bedoeld,Kir, met dat je nog een beetje bang bent om te smeren. Ik hqad dat zo erg met het om de 2 dagen verwijderen van het tape, ik was zo bang dat ik mijn tepel gewoon los zou trekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.