Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen zo was vanmorgen alweer op tijd in het ziekenhuis om mijn linker borst te laten zien waar nu ontsteking zit.

Alles ziet er goed uit zei de pc en alles komt ook helemaal goed het kost alleen meer tijd dan de voor geschreven 6 weken.

De linkerborst heeft rondom de tepel soort pukkeltjes dit zijn hechtingen die zeg maar naar buiten komen omdat lichaam die kwijt wil.

Het kleine gaat je groeit gelukkig alweer dicht was op tijd begonnen met de antibiotica als ik me nu zo misselijk blijf voelen mag ik vrijdag wel stoppen met de kuur.

Dan heb ik 8 dagen gehad in plaats van 10 maar dat is niet erg want zo ziek zijn van medicijnen is ook niet fijn.

volgende week mag ik weer heen om alles te laten zien.

Hij heeft vandaag ook nog weer een stukje dode huid verwijderd dus dat ben ik ook mooi kwijt verder groeit het nu toch langzaam aan wel dicht maar ik moet geduld hebben.

ik zal ook even nieuwe foto's in mijn album plaatsen.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo allemaal,

ik zal even een update geven over hoe het hier nu met mij gaat.

Ben helemaal gestopt met de tramadol dus geen pijn meer gelukkig, verder ben ik ook klaar met de kuur AB.

Donderdag was ik weer in het ziekenhuis voor controle en alles lijkt nu allemaal de goede kant op te gaan.

Heb speciale pleister gekregen die ik over de tepel kon plakken zodat ik eindelijk nieuwe bh's kon kopen yeahhhh.

En ik heb ook nog silliconen pleisters gekregen voor de littekens want aan de zijkant doen ze pijn en zijn wat dikker dus met deze pleister zullen

de litekens sneller genezen.

Maar al met al mensen gaat het nu stukken beter met mij.

De zwarte korst (tepel) is er nu af en de tepel is nu aan het dicht groeien het is nog een klein stukje van 3 cm en dan is alles dicht.

Over een jaar kunnen we dan gaan kijken voor reconstructie over hoe en wat.

maar tot die tijd wachten we af hoe het word.

Ik ga jullie op de hoogte houden van alles en zal binnen kort ook weer even nieuwe foto's plaatsen.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben blij voor je dat je van de pillen af bent en dat het beter gaat met je tepel & borsten.

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed te horen dat het eindelijk wat beter met je gaat en dat de pijn weg is. Ook fijn dat je nu van de tramadol af bent, want dat is zooi hoor!

Ik mocht ze vlak voor de operatie niet meer slikken....nou, dat heb ik geweten zeg, wat ben ik beroerd geweest van de afkickverschijnselen. ( maar ja, ik slik het al bijna 6 jaar achter elkaar)

En wat een heerlijk idee dat je binnenkort nieuwe BH's mag shoppen!!! geniet er maar van( ondanks dat het niet lekker is gegaan met je tepel), eindelijk een normale maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu even weer een verslagje van mij.

ben al bijna 8 weken verder en nog niet hersteld.

Ik heb geen pijn meer maar mennn wat heb ik al een soorten pleisters en gaasjes en vette gaasjes gekocht.

ik heb gelukkig wel hele mooie bh's gekocht en dat is nu een 85 C altijd beter als een E/F cup hihihi

Alle dagen een gaasje bij de bh in want de plek waar de tepel zat is nog niet dicht pfff duurt lang hoor maar ja moet ook helemaal dicht groeien.

S avonds plak ik een pleister op mijn borst helemaal over de tepel nou ja plek van waar de tepel zat heen en dan kan ik lekker slapen zonder bh ook lekker hoor na al die weken slapen met bh.

het gat is nu gelukkig bijna dicht het is aan een kant nog een gaatje van een 1 cm en de andere kant nog een gat van 2 cm op plek waar tepel zat.

Als dit dicht is dan kan het litteken herstellen en dan kijken ze over een jaar ongeveer van hoe en wat verder want dit is gewoon een rond gat /litteken en geen tepel meer.

maar ik heb geen pijn meer en de vorm van mijn borsten zijn wel mooi en daar ben ik wel blij mee en ook de pijn in mijn nek en schouders is gelukkig 1000x beter en daar ging het me toch om.

zo dit was weer een verslag van mij.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Gertiente, jeetje wat een verhaal zeg! Wel fijn dat het nu beter gaat en fijn lijkt heerlijk me om nieuwe bh,s te kopen.

Ik heb vorige week dinsdag mijn bvk gehad bij dr van der Lei in bergmankliniek heerenveen.

Ik had ook de complicatie van slechte doorbloeding naar de rechtertepel en was er ook van geschrokken, hij is ook vrij donker nog en randjes wel zwartachtig,maar ze hebben toch goeie hoop dat ie het gaat redden, is wel nog afwachten, spannend dus.

Ik had ook nog steeds veel pijn en kon ook niet goed tegen diclofenac ondanks maagbeschermer en heb nu ook tramedol, ik voel nog wel wat maar wel minder,voel me wel suffig en zo. Ik had een 75 f en nu een c. heb nog wel dat de borsten vaak hard worden en zo,maar dat zal wel even blijven.

Groetjes Marlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 weken geen wond meer aan mijn rechterborst de tepel die is afgestorven zeg maar is nu dicht eindelijk!!!

verder gaat het goed met mij ik heb geen pijn meer en mijn borsten zijn erg mooi geworden ik ben er heel blij mee.

op 3 november was ik bij de pc en kreeg van hem siliconen pleisters voor de litekens onder mijn borsten want die waren dik en deden zeer.

Op 30 november ben ik weer bij hem geweest en heb toen nog een keer zulke pleisters gekregen de litekens zijn nu daardoor haast niet meer te zien.

Ik hoef nu eerst niet meer heen naar het ziekenhuis over een half jaar of een jaar als de litekens licht van kleur zijn bij de (litteken tepel) dan kan ik weer heen voor reconstructie.

de kans is groot dat ze met alleen tatoeage en tepel omhoog te halen en te hechten dat ik nieuwe tepel heb die er net zo uit ziet als mijn echte goede tepel.

Nou we zullen het zien maar ik heb er alle vertrouwen in ook om hoe het er nu uit ziet hoor heel normaal niets engs aan ja geen mooie tepel ofzo maar toch niet eng.

zal wel even weer foto;s in mijn album zetten.

voor wie het wil zien moet me maar bericht sturen die kan dan ww krijgen.

nou dit waren wel paar rot maanden maar.......... ik ben nu wel blij met mijn nieuwe borsten yeahhhh

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Getientje,

Fijn dat het nu eindelijk de goede kant op gaat!

Jij hebt je portie wel gehad , dus vanaf nu mag het alleen nog maar goed gaan :)

Ik ga straks nog even je foto's bekijken.

Maar wel fijn dat je over een jaar waarschijnlijk alleen een tatoeage nodig hebt om je tepel weer op je andere tepel te laten lijken.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Allemaal,

Ik denk ik zal even hier weer een bericht plaatsten om jullie te zeggen dat het goed met me gaat.

Mijn complicatie is helemaal genezen nou voor zover als het kan he want ik heb nu een halve tepel zeg maar de andere helf is er af.

Ze gaan dit jaar een tepeltatoage maken zodat het er weer uit ziet zo als het hoor.

Maar nu ontdekte ik een hele dikke ader precies in het gebied waar ze moeten tatoeren dus tja of dat goed is weet ik niet maar ik sta nog onder behandeling bij de PC dus heb een afspraak gemaakt.

Maandag 20 februari ga ik daar heen om te laten zien en hopelijk komt hij dan ook met een datum dat het getatoeëerd zou kunnen worden.

voor de mensen die mijn album gevolgd hebben ik heb foto's erin gezet die vandaag de 15e februari zijn gemaakt dus vers van de pers.

en dan zie je heel goed het genezing proces.

Ik hou jullie op de hoogte en als er nieuwe foto's komen dan horen jullie het natuurlijk ook.

heel veel liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen Gertientje dat het me reuze meevalt zo als het genezen is. In het begin schrok ik echt hoe het er uit zag, maar nu niet meer.

Heb je er ook geen pijn van nu meer? En dan later in dit tatoeage er op en dan ben je weer een mooie vrouw met prachtige borsten toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik duim voor je dat je je mooie tatoeage snel kan krijgen.....een tepeltatoeage is totaal anders dan een normale ze gebruiken pigmentatie enzo...dus maak je niet druk ik weet zeker dat je em krijgt...misschien dat ze zelfs de andere halve tepel mee kleuren zodat het 1 geheel is...in ieder geval zal het mooi eruit komen te zien :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je steun

Goh ik wist niet dat ze dan pigmentatie gebruiken joh en ik hoop ook dat het mooi word natuurlijk en dat het kan.

Want er zit een hele dikke ader nu onder het litteken maar goed ik hoor vanavond van de arts wat en hoe ze het gaan doen.

Hoe is het verder met jou dan helemaal genezen en alles helemaal geworden zo als je wilde??

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen Gertientje dat het me reuze meevalt zo als het genezen is. In het begin schrok ik echt hoe het er uit zag, maar nu niet meer.

Heb je er ook geen pijn van nu meer? En dan later in dit tatoeage er op en dan ben je weer een mooie vrouw met prachtige borsten toch

Ja wat kan je lichaam het zelf dan mooi herstellen he ik had dit zelf ook nooit verwacht met hoe het eruit zag dacht ik ook dit komt nooit meer goed.

En nee ik heb helemaal geen pijn niets alle pijn is weg nu alleen de tatoo nog en dan is het helemaal perfect ik ben ondanks alles ontzettend blij dat ik het heb gedaan mijn rug ook :D

Hoe is het nu met jou dan alles goed genezen en geen pijn meer.

jij zit ook alweer op 3 maand na operatie gaat snel he.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even je foto's bekeken en dat is wel mooi bijgetrokken zeg!

En volgens mij ben je ook een hoop afgevallen, of niet?

Ik vind het er iig super uitzien en als je straks je tatoeage hebt wordt het alleen nog maar mooier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gertientje, jah alles is nu mooi genezen het enige wat ik heb is een verdikking van mijn litteken op mijn linker borst waar ik nu siliconengel op moet gebruiken van de PC en natuurlijk mijn extra velletjes aan de zijkanten die onder de medische term "dogears" 6 maart worden verwijderd....dan ben ik helemaal blij :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gertientje, jah alles is nu mooi genezen het enige wat ik heb is een verdikking van mijn litteken op mijn linker borst waar ik nu siliconengel op moet gebruiken van de PC en natuurlijk mijn extra velletjes aan de zijkanten die onder de medische term "dogears" 6 maart worden verwijderd....dan ben ik helemaal blij :46:

hey dat heb ik ook aan de zijkant van die hang vellen niet echt leuk hoor maar ja dat is nu eenmaal zo.

wat gaan ze er bij jou aan doen dan moet je dan weer onder het mes??

mijn pc had gezegt dat je dat idd kon krijgen maar niet dat dat ook weg kan want dat kan nietl

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gertientje,

Ja ik moet weer onder het mes maar tis niet zo ernstig als het klinkt.....Ik zal een uitgebreid verslagje posten over hoe dat gaat...wie weet kan je het aankaarten bij je PC om het dan daarna weg te laten halen...het is komende dinsdag 6 maart dat ik moet.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hallo iedereen,

Ik ben hier al een hele tijd niet geweest maar ik loop nog altijd bij de pc ook na een jaar nog aldoor litteken van de plek waar de tepel laten zien, maar dat wil maar niet zacht worden en licht van kleur.

ik juli kreeg ik siliconen pleisters die moesten het liteken zacht maken wat uiteraard niet gebeurde.

nu ben ik vorige week geweest en toen heb ik 4 injecties gehad met ontstekkings remmer erin en daarna zijn ze begonnen met het tatoeren van een tepel het leek heel erg mooi na de behandeling.

kreeg zalf mee die ik er dik op moest smeren een week zodat het niet ging uitdrogen of ontsteken.

maar nu is dat niet meer nodig want het is er alweer vanaf het getatoeëerde stukje.

over 6 weken ga ik weer heen voor tatoo zal me benieuwen of het dan wel blijf ik ben zelf bang van niet het litteken is te hard.

nou ik ga jullie weer op de hoogte houden.

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan dat dan dat het er weer af is? Hadden ze het gedaan op een stukje dat nog geen nieuwe huid was?

nou weet je ze gaan het tatoeëren op de plek waar de tepel is afgestorven dus daar zit heel veel litteken weefsel en is heel erg hard.

Het moet zo en zo 3 a 4 keer gebeuren voor er kleur in komt.

het werd ondanks ik met de zalf alles goed vet hield toch droog en viel het getatoeëerd stuk eraf we zullen zien wat ze over 6 weken gaan doen.

Als het niets word moeten ze kijken naar andere oplossing maar ik blijf positief.

groeten Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gertientje,

Terwijl ik je verhaal lees krijg ik tranen in mijn ogen. Wat n trut ben ik zeg. Klagen dat ik rode littekens heb en dat mijn linkerborst minder rond is. Omdat ik zoveel borstvergroting verhalen heb gelezen waar de dames absolute perfectie na lijken te streven, wil je dat als bvk op enig moment na je operatie ook. Mijn tepels leven gelukkig nog en ik heb borsten die bij mij passen. Mijn leven is er door veranderd. Of ik wat jij doormaakt had aangekund betwijfel ik maar daarom chapeau, petje af. Ik duim voor een mooi alternatief voor je!

Xx anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi gertientje,

Terwijl ik je verhaal lees krijg ik tranen in mijn ogen. Wat n trut ben ik zeg. Klagen dat ik rode littekens heb en dat mijn linkerborst minder rond is. Omdat ik zoveel borstvergroting verhalen heb gelezen waar de dames absolute perfectie na lijken te streven, wil je dat als bvk op enig moment na je operatie ook. Mijn tepels leven gelukkig nog en ik heb borsten die bij mij passen. Mijn leven is er door veranderd. Of ik wat jij doormaakt had aangekund betwijfel ik maar daarom chapeau, petje af. Ik duim voor een mooi alternatief voor je!

Xx anma

Hoi Anma,

het was mijn tweede keer dat ik een borstverkleining heb laten doen maar ik beide keren nooit 1 seconde spijt gehad dat ik het heb laten doen.

voor mij was het belangrijk dat ik minder pijn in mijn nek zou hebben en dat heb ik er zeker mee bereikt.

En weet je de vorm van mijn borsten zijn heel mooi hoor en de littekens ook alleen tja die afgestorven tepel daar heb ik heel veel pijn aan gehad en heb ik heel veel om gehuild.

Maar als ik nu de foto's zie van hoe het was net na de operatie en nu dan denk ik het wat is het mooi geworden.

ik heb nu 1x tatoo gehad en dat word nog 2 a 3 keer weer gedaan en dan is het resultaat te zien.

kijk gevoel in die tepel komt natuurlijk nooit meer maar goed ik heb nog een borst en daar zit wel gevoel in en ben ik heel blij mee.

En weet je als het je overkomt ga je door zo'n proces heen je kunt niet anders dus ja ik had geen andere keuze he.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gertientje,

Terwijl ik je verhaal lees krijg ik tranen in mijn ogen. Wat n trut ben ik zeg. Klagen dat ik rode littekens heb en dat mijn linkerborst minder rond is. Omdat ik zoveel borstvergroting verhalen heb gelezen waar de dames absolute perfectie na lijken te streven, wil je dat als bvk op enig moment na je operatie ook. Mijn tepels leven gelukkig nog en ik heb borsten die bij mij passen. Mijn leven is er door veranderd. Of ik wat jij doormaakt had aangekund betwijfel ik maar daarom chapeau, petje af. Ik duim voor een mooi alternatief voor je!

Xx anma

oh en nog iets die rode litekens gaan op den duur minder worden hoor en als je er veel last van hebt anders je pc even vragen naar siliconen pleisters heb ik ook gehad voor onder mijn borst en later ook voor die ene tepel die afgestorven is.

XX Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Allemaal,

even een korte update van mij ik ben nu voor de 2e keer naar ziekenhuis geweest voor tepel tatoo en ik kan jullie mededelen dat het er nu prachtig uit gaat zien.

Je kan helemaal niet meer zien dat de tepel is afgestorven zo ontzettend knap dat ze dit kunnen.

Ik ben zeer te vreden met mijn nieuwe tepel in Januari ga ik weer heen en dan kijken we of die nog weer moet getatoeëerd worden of dat het dan al goed is.

ben heel erg blij maar ja dat kunnen jullie vast wel begrijpen na zo\n lange weg van genezing na dat mijn tepel was afgestorven.

zo dit eerst even weer van mij een kort berichtje.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.