Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum! Nu lekker aftellen :)

Heb je foto's van hoe het er nu uit ziet? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. :blush:

Nee ik heb nog geen foto's van hoe ze nu zijn dat ga ik binnen kort wel doen want ik wil graag foto's van voor en na die tijd.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag nog 22 dagen het komt best wel dichtbij nu en ik moet zeggen dat ik het best allemaal heel spannend vind.

Morgen ga ik naar het Martini ziekenhuis voor preoperatie onderzoek maar dat zal niet zoveel voor stellen.

Ben nu lekker aan het aftellen hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik bij de anestesist geweest en de verpleegkundige en ik ben goed gekeurd voor de operatie.

Volgende week dinsdag heb ik nog een gesprek met de pc omdat ik nog een aantal dingen wil weten voor de operatie.

Dan word het wel spannend want het is geen maand meer dat ik word geholpen en begin best wel nerveus te worden hoor.

maar goed we gaan door met aftellen.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

gefeliciteerd met je goedkeuring. het schiet voor jou al op zeg. een 2 bvk knap hoor maar complicaties heb je altijd wel kans op. wat je zegt miss ben je er nu sneller vatbaar voor. ik hoop het natuurlijk niet voor je. veel succes met aftellen meid.

ik ben benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat verlopen.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja het gaat nu toch wel opschieten nog 16 dagen vind het wel heel erg spannend worden nu brrr.

Ik heb gisteren een brief gekregen van het ziekenhuis ik moet 19 september om 10:45 uur in het ziekenhuis zijn dan word ik opgenomen en volgens mij word je dan binnen twee uur geholpen.

Wel heel spannend.

Dinsdag heb ik nog een gesprek met de PC gewoon omdat ik nog wat vragen heb en dus nog even rustig een gesprek beter als op de dag zelf nog vanalles vragen.

Ik ga jullie hier allemaal op de hoogte houden natuurlijk.

Maar nu eerst nog 16 dagen wachten.

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

gefeliciteerd met je goedkeuring. het schiet voor jou al op zeg. een 2 bvk knap hoor maar complicaties heb je altijd wel kans op. wat je zegt miss ben je er nu sneller vatbaar voor. ik hoop het natuurlijk niet voor je. veel succes met aftellen meid.

ik ben benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat verlopen.

Liefs Silvia,

Dank je wel Silvia en ach voor 2e keer knap ik weet niet een 1e keer is ook knap denk ik want je moet er wel moed voor hebben denk ik.

maar komt helemaal goed hou je op de hoogte hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt je rond de middag geholpen wel :136: ...ik wordt pas de 20ste gebeld voor hoelaat ik moet enzo.. :3:

ohh dat meen je niet dat is ook niet fijn ik vind het juist wel prettig dat ik nu weet dat ik om 10:45 uur in ziekenhuis moet zijn en dan 2 uur later ongeveer word geopereerd.

nou ja je doet er niets aan he.

Word jij al wat zenuwachtig ikke wel hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen spelen nog niet op....ik denk dat het komt omdat ik het al heb gehad soort van...toen mijn datum 6 juli was, was ik zo voorbereid op alles tot in de laatste details...de zenuwen waren wel aanwezig een paar weekjes ervoor...en nu heb ik meer zoiets van kom maar op ik heb al zoo lang gewacht ik wil het zo graag...het helpt ook dat ik de anesthesist en de sommige zusters al ken van vorig jaar en ook van 2 jaar terug...ze zijn nog steeds het zelfde hahaha :P ...dus dat zegt wel wat over hoe goed ze hun job doen :3:..Wie weet zeg ik over 2 weken wel shit waar ben ik aan begonnen mr nu nog niet gelukkig :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen spelen nog niet op....ik denk dat het komt omdat ik het al heb gehad soort van...toen mijn datum 6 juli was, was ik zo voorbereid op alles tot in de laatste details...de zenuwen waren wel aanwezig een paar weekjes ervoor...en nu heb ik meer zoiets van kom maar op ik heb al zoo lang gewacht ik wil het zo graag...het helpt ook dat ik de anesthesist en de sommige zusters al ken van vorig jaar en ook van 2 jaar terug...ze zijn nog steeds het zelfde hahaha :P ...dus dat zegt wel wat over hoe goed ze hun job doen :3:..Wie weet zeg ik over 2 weken wel shit waar ben ik aan begonnen mr nu nog niet gelukkig :7:

Nou ik merk wel dat ik wel nerveus begin te worden hoor.

En ik heb het al een keer mee gemaakt 14 jaar geleden dus eigenlijk zou ik nu niet nerveus te hoeven zijn.

Ik heb alvast een album gemaakt en heb er de foto's in gezet van 14 jaar terug.

En binnen kort doe ik de foto's van nu in en dan ook weer na de operatie.

Kan ik mooi verschil zien.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Gertientje

las net je topic door,jeetje,petje af,de 2de keer een bvk!rolleyes.gif

jammer dat de 2de keer niet echt was verlopen hoe je had gehoopt,maar alles is alsnog goed op de pootjes terecht gekomen,gelukkig!

wens je sucses met aftellen tot 19septembersmile.gif

greetzz moontje

Dank je wel Moontje, ben vanmorgen bij de pc geweest voor 2e gesprek en hoorde dus toen ook dat ik niet dokter Vooijs krijg die me opereerd maar dokter Kemler en daar heb ik vanmorgen ook mee gesproken.

Hij heeft me helemaal uitgelegt hoe en wat hij gaat doen.

Ik voel me goed bij deze arts en hij was heel aardig de andere trouwens ook hoor allemaal in het Martini ziekenhuis zijn aardig.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer even een berichtje van mij ik ben afgelopen dinsdag in het ziekenhuis geweest voor 2e gesprek met de pc, ik hoorde toen dat dokter Kemler mij gaat opereren en ook dat ik dus met hem een gesprek had.

Ik vond ik een heel fijn gesprek hij heeft me uitgelegt wat hij allemaal gaat doen en hoe dit is toch fijn om te weten.

Verder heb ik laten weten dat ik toch graag een B cup wil en hij gaat hiervoor zijn best doen.

Dit is een fijne dokter moet ik zeggen heel rustig en alle vragen die ik had heeft hij duidelijk uitgelegt en beantwoord.

Daarna ben ik even langs buro opname gelopen om te vragen hoe laat de operatie geplant staat omdat ik om 10:45 uur in ziekenhuis moet zijn daar hoorde ik dus dat de operatie ongeveer om 13:00 uur geplant staat.

Ik vind het best wel heel erg spannend hoor het is de 2e keer en toch blijft het eng.

nu nog 11 dagen ja ja ben druk aan het aftellen hoor

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Silvia en ach voor 2e keer knap ik weet niet een 1e keer is ook knap denk ik want je moet er wel moed voor hebben denk ik.

maar komt helemaal goed hou je op de hoogte hoor.

liefs Gertiena,

nou ja het blijft een keuze die je maakt. het is toch een deel van jou lichaam. maar 1 voordeel heb je al wel. je weet hoe het proces ongeveer gaat. alhoewel miss de techniek nu wel wat veranerd is?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja het blijft een keuze die je maakt. het is toch een deel van jou lichaam. maar 1 voordeel heb je al wel. je weet hoe het proces ongeveer gaat. alhoewel miss de techniek nu wel wat veranerd is?

Liefs

Ja ik weet het niet toen deden ze het ook met Ankermethode en nu weer maar ja misschien dat het hechten nu anders gaat dat weet ik niet.

En ja 2e keer zou je denken je weet precies hoe het gaat maar dat is 14 jaar geleden en ik weet het dus eigenlijk niet meer kwa pijn enzo zou het echt niet weten.

Maar ik ga het gewoon afwachten en ik zie wel hoe het gaat.

Een ding weet ik wel ik hou me lekker 6 weken mooi rustig want met rust geneest het, het beste.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft spannend gertientje maar alles komt goed...nog 9 daagjes en dan kan je lekker genieten van je nieuwe boezem :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk aftellen meid! gezonde zenuwen is niets mis mee!

en hopelijk nu voor de laatste keer :)

xx

Idd ik hoop ook voor de laatste keer hoor maar daar ga ik wel vanuit hoor.

ja en aftellen ben ik ook druk mee bezig vandaag nog 4 dagen komt nu echt heel dichtbij.

vanmiddag nog even naar de fysio en dan een tijdje niet.

liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.