Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Een update ze wilde me wel opnemen in het ziekenhuis maar ze kunnen niets doen allen mij gerust stellen ik heb er voor gekozen om naar huis te gaan en extra controles in ziekenhuis te doen.

De tepel word steeds donkerder en ze weten niet hoe het word het is nu afwachten wat het lichaam zelf doet.

Misschien gaat de hele tepel wel afsterven ze weten het niet.

Vrijdag weer naar zh nu eerst lekker in bed liggen ben goed ziek namelijk beroerd en hoofdpijn.

Ik hou jullie op de hoogte liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update ze wilde me wel opnemen in het ziekenhuis maar ze kunnen niets doen allen mij gerust stellen ik heb er voor gekozen om naar huis te gaan en extra controles in ziekenhuis te doen.

De tepel word steeds donkerder en ze weten niet hoe het word het is nu afwachten wat het lichaam zelf doet.

Misschien gaat de hele tepel wel afsterven ze weten het niet.

Vrijdag weer naar zh nu eerst lekker in bed liggen ben goed ziek namelijk beroerd en hoofdpijn.

Ik hou jullie op de hoogte liefs Gertiena

Jeetje zeg! Wat ontzettend balen dat het zo loopt, het lijkt me zo vreselijk dat ze niets kunnen en dat je alleen maar kunt afwachten. Ik ga duimen voor je dat beter gaat want zo is het ook niets. Heel veel sterkte!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg! Wat ontzettend balen dat het zo loopt, het lijkt me zo vreselijk dat ze niets kunnen en dat je alleen maar kunt afwachten. Ik ga duimen voor je dat beter gaat want zo is het ook niets. Heel veel sterkte!!!!!!!

ja het is ook erg balen dat ze niets kunnen doen het lichaam moet dit zelf herstellen en kan wel weken duren

Als ik nog zieker word of hele hoge koorts krijg gaan ze opereren maar lieverd doen ze dat niet.

Dit doen ze niet omdat ze dan ook gezonde huid weg halen en dat willen ze liever niet.

ik moet heel kalm aan doen en wachten

liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je lichaam zichzelf snel hersteld zodat jij je wat beter voelt :116: ....jezelf erbij neerleggen dat je misschien een deel van je tepel verliest is niet makkelijk maar met de tijd geneest je lichaam zich zelf verder en hopelijk is het deel wat eraf gaan heel klein...heel veel sterkte en ik hoop echt dat je je snel weet wat beter voelt :116:

Liefs,

Yanet :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes dat doet me wel heel erg goed, maar helaas kan ik jullie nog niet zeggen dat het beter gaat.

Voel me erg verdrietig ik ga nu 's avonds onder de douche dan is mijn dochter (leert voor verpleegkundig 4 e jaars)thuis die helpt dan om de tepel weer te voorzien van nieuwe gaasjes ik kan het niet alleen zorg erg is dit, vanavond weer foto,'s gemaakt en het word nog steeds erger tepel is nu andersom klein stukje roze en grootste gedeelte zwart sterft dus langzaam helemaal af ik weet niet hoe het gaat worden kan me nu ook niet veel uitmaken als ik maar beter word want als maar beroerd en hoofdpijn hebben is geen pretje echt ziek zijn van die afstoting.

Ik ben blij dat ik hier op het forum mijn verhaal kwijt kan en dat er dan mensen zijn die je steunen want je hebt steun nodig dit is een zwaar herstel en kan weken duren zeggen ze.

Ik ga nu eerst weer slapen morgen weer een dag en hopelijk minder beroerd.

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes dat doet me wel heel erg goed, maar helaas kan ik jullie nog niet zeggen dat het beter gaat.

Voel me erg verdrietig ik ga nu 's avonds onder de douche dan is mijn dochter (leert voor verpleegkundig 4 e jaars)thuis die helpt dan om de tepel weer te voorzien van nieuwe gaasjes ik kan het niet alleen zorg erg is dit, vanavond weer foto,'s gemaakt en het word nog steeds erger tepel is nu andersom klein stukje roze en grootste gedeelte zwart sterft dus langzaam helemaal af ik weet niet hoe het gaat worden kan me nu ook niet veel uitmaken als ik maar beter word want als maar beroerd en hoofdpijn hebben is geen pretje echt ziek zijn van die afstoting.

Ik ben blij dat ik hier op het forum mijn verhaal kwijt kan en dat er dan mensen zijn die je steunen want je hebt steun nodig dit is een zwaar herstel en kan weken duren zeggen ze.

Ik ga nu eerst weer slapen morgen weer een dag en hopelijk minder beroerd.

Liefs Gertiena,

Wat fijn dat je dochter je zo goed kan helpen. Ik hoop dat je je vandaag een beetje beter voelt. Komt het door de complicatie dat je zo ziek bent? Of nog van de narcose?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt van de complicatie omdat mijn lichaam dat dode stuk weefsel weg wil hebben dus gaat je lichaam hard werken nogharder dan dat die al deed.

En van de antibiotica wordik ook misselijk van maar die zorgt ervoor dat ik niet nog zieker word en geen infectie krijg.

Want dan kan ik nog wel vele malen zieker worden en als dat gebeurd moeten ze opereren en dat willen ze lieverniet.

Maar het ziet er allemaal niet fijn uit en ben idd blij dat mijn dochter me zo helpt.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat 'n verhaal.....ben me rot geschrokken!! Was 'n paar dagen niet op het forum geweest en lees nu net je hele verslag! kan niet anders zeggen dan dat ik je onwijs veel sterkte wens en ook ik ga voor je duimen!

Veel liefs marrin

Heel erg bedankt voor je lieve woorden dat doet me wel goed hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedenavond lieve mensen,

even een klein berichtje van mij de antibiotica lijkt nu aan te slaan ik voel me minder ziek alleen als ik eet dan word ik wel heel beroerd ik eet maar weinig ook hierom.

Verder lijkt het nog niet op dat mijn tepel het weer gaat doen de zwarte plek word alleen maar groter en de pijn word erger en dat terwijl mijn linker borst helemaal geen pijn doet.

De rechter tepel die dus afsterft die doet me veel pijn maar morgen moet ik weer naar de pc om weer te laten zien dit is ook voor mijn eigen gemoeds toestand hoor want ze kunnen nu niets doen helaas.

Als ze nu zouden gaan opereren dan moeten ze ook gezonde weefsel weg snijden en dat willen ze niet ze willen dat mijn eigen lichaam zich gaat herstellen en dit houdt dus in dat er nieuwe huid moet gaan groeien onder de tepel, en als dat dan dicht is zal uit eindelijk de dode huid eraf vallen.

En dan pas kunnen we zien hoe de tepel er dan uit ziet en of ik dan een tepel reconstructie kan krijgen.

maar hier wil ik nu nog niet te veel over na denken ik moet dit eerst allemaal verwerken want je krijgt hier geestelijk een behoorlijke klap van hoor.

Ik ben aldoor heel moe dit komt natuurlijk van de narcose maar nu extra moe omdat mijn lijf zo hard werkt om te herstellen.

zou dit was voor nu even een bericht van mij ik hou jullie op de hoogte.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Ik vind het echt heel rot voor je......ben wel blij dat we je via het forum een hart onder de riem kunnen steken. In ieder geval wel fijn dat de medicijnen nu aanslaan. Ik hoop dat je morgen weer een beetje gerustgesteld bent na je bezoek aan de arts. Je herstel zal tijd vergen....maar neem de tijd. In ieder geval geweldig dat je dochter je zo helpt.

Groetjes, Eefjeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Ik vind het echt heel rot voor je......ben wel blij dat we je via het forum een hart onder de riem kunnen steken. In ieder geval wel fijn dat de medicijnen nu aanslaan. Ik hoop dat je morgen weer een beetje gerustgesteld bent na je bezoek aan de arts. Je herstel zal tijd vergen....maar neem de tijd. In ieder geval geweldig dat je dochter je zo helpt.

Groetjes, Eefjeven.

Hoi Eefje

Ik ben ook erg blij met mijn dochter hoor maar uiteraard helpt mijn man me ook goed hoor,

straks ga ik weer even naar het ziekenhuis het laten zien veel wijzer word ik daar niet van want het is gewoon een kwestie van wachten.

Meer kunnen ze ook niet doen maar is voor mijn eigen gemoedstoestand he.

ben ook blij met dit forum je kan hier tenminste gewoon er over praten en mensen steunen je dan en dat helpt je er wel door heen.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Gertiena wat een verhaal!! Heel veel sterkte!! Dit is niet niks allemaal.

Hoe is je controle geweest bij je pc?

Hoi Lianne,

Het bezoek bij de pc was wel goed tja ze kunnen weinig doen we moeten wachten hoe,wat,en wanneer het lichaam de tepel afstoot dit word een lange weg van herstellen.

Veel controle bezoeken tot het volledig genezen is en dan kijken hoe verder.

Misschien tepel reconstructie maar dat is pas over maanden

Nu eerst zorgen dat het herstel goed verloopt zonder te vedel ellende erbij

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag en Vrijdag leek het ff beter te gaan minder hoofdpijn en beroerd van alles maar nu vandaag weer beroerd en hoofdpijn.

Lichaam is zo druk bezig om de tepel af te stoten.

Gisteren nog bij pc geweest en die zegt ook dat dit heel naar is en lang kan gaan duren het is dus echt een kwestie van geduld en tijd.

Maandag moet ik weer heen we houden wel extra controle's om te kijken hoe het verloop is en ook voor me zelf geruststellend zeg maar.

Iedereen vraagt mij op het moment jij hebt zeker wel spijt he dat je dit hebt gedaan en dan zeg ik volmondig NEEEEEEE ik heb geen spijt ik heb hele mooie borsten nu.

Verder heb ik nu al geen last meer van nek en schouders althans het voelt al veel lichter aan spieren moeten nog wel paar keer goed worden gemasseerd door fysio.

nou dit was even weer kort bericht van mijn

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Wat een heftig verhaal zeg!

Geneest de rest van je littekens wel goed?

Heel veel sterkte met je herstel!

Ik zal voor je duimen dat het weer helemaal goed komt met je tepel.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Wat een heftig verhaal zeg!

Geneest de rest van je littekens wel goed?

Heel veel sterkte met je herstel!

Ik zal voor je duimen dat het weer helemaal goed komt met je tepel.

Groetjes Kir

Hallo Kir,

ja joh de rest van de borsten genezen helemaal super de litekens zijn helemaal dicht wonderbaarlijk hoe mooi en dat al na 14 dagen naar operatie.

Tis alleen mijn rechter tepel wat er vreselijk uitziet.

En dat heeft tijd nodig heel veel tijd en dus ook geduld en dat is best moeilijk hoor.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in zh geweest bij verpleegkundige maar geen fijne tot nu toe stellen alle artsen en verpleegkundigen me gerust, maar vanmiddag niet je moet maar wachten bla bla bla maak over 2 week maar weer afspraak de hechtingen die ze hadden gezet op de tepel die open was gesneden direct savonds na operatie die werden eruit gehaald en de knoopje werden weg gehaald.

De wond op mijn tepel wat nog beetje door bloed is ziet er vreselijk uit etteren en gewoon bah dat moest ik maar gaan spoelen 2x daags.

Ben dus rot uit zh gekomen vanmiddag en van avond schrok ik me helemaal kapot ik ging dus douchen en spoelen en toen knapte de tepl open precies aan de kan waar hij dus juist nog stukje doorbloeding heeft, was het nu aan de kant waar hij zwart is en afsterft dan heb ik zoiets van oké het moet eraf.

Maar nee juist aan de goede kant en ik schrok en werd helemaal naar dacht dat ik moest spugen alles draaide en ben gaan zitten toen op vloer stampen en toen kwam mijn man me helpen.

Nu lig ik alweer vroeg ik bed en voel me erg kl*ten.

Ik hoef pas over 14 dagen weer te komen maar ik bel morgen zeker wel.

Zou ik moest even mijn verhaal kwijt hoor wat een ellende.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gertiena,

Wat een ellende zeg....... Heel vervelend dat het allemaal zo tegen zit. Hoop echt dat ze wel wat voor je kunnen doen in het z-huis. Kop op he!

Heel veel sterkte, blijf rustig aan doen en de zon gaat echt weer voor je schijnen hoor!!!

Groetjes eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.