Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

Jeetje gertiena...ik vind dat je je echt heel sterk doorheen slaat ook al is de situatie echt super kut..

Hoe gaat je man hier allemaal hier mee om...moet ook zeker naar zijn voor hem en je dochter om je zo te zien en niks te kunnen doen.. :blush:<_<

Ik stuur allemaal positieve vibes jouw kant op en dat je tepel zich langzamerhand toch gaat genezen ;) en dat jij je dan iets beter voelt :7:

Liefs,

Yanet :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje gertiena...ik vind dat je je echt heel sterk doorheen slaat ook al is de situatie echt super kut..

Hoe gaat je man hier allemaal hier mee om...moet ook zeker naar zijn voor hem en je dochter om je zo te zien en niks te kunnen doen.. :blush:<_<

Ik stuur allemaal positieve vibes jouw kant op en dat je tepel zich langzamerhand toch gaat genezen ;) en dat jij je dan iets beter voelt :7:

Liefs,

Yanet :36:

Dank je wel voor je steun en je lieve woorden dat doet een mens toch wel goed.

Het is ook allemaal best heel moeilijk hoor.

Maar mijn dochter en mijn man gaan er goed mee om hoor gelukkig wel.

Zei kijken er ook heel anders naar als ik zelf natuurlijk.

ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet voor als je ze zou willen zien.

maar schrik niet want het ziet er echt naar uit.

vooral nu de tepel gisteren is los geknapt.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb je foto's bekeken. Het is inderdaad wel schrikken, maar de huid lijkt nu wel mooi rood/roze. Het is natuurlijk ellendig dat de tepelhof zo is beschadigd. Maar je lichaam is hard aan te werk om te herstellen!

Je andere littekens zien er mooi uit!

Groetjes, Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je fotoos bekeken, heftig hoor die tepel. Is er al gezegd wat je kan gaan verwachten. Een reconstructie over een tijd ofzo? Is er niet een mogelijkheid dat ze de tepel nu al verwijderen en de huid dichten en dan wellicht na het genezings proces tatoeage als tepel? Wat zul je nu een pijn hebben

Maar je borsten zelf zijn wel mooi geworden he, das een kleine pleister op de wonde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle lieve berichten!

Op de vraag of ze de tepel nu al kunnen verwijderen is het antwoord nee dat doen ze niet want dan krijg je grotere wond omdat ze dan ook gezonde huid moeten weg halen en dat vinden ze zonde.

En op de vraag kunnen ze tepelreconstrctie doen is het antwoord ja dat kan maar pas over maanden als dit helemaal genezen is.

En op de vraag over pijn ja heel veel niet aan de borsten want daar heb ik totaal geen pijn aan alleen linker gezonde tepel is overgevoelig.

Maar de tepel die aan het afsterven is ja die doet heel erg pijn het stukje wat nog leeft en helemaal open ligt doet onwijs veel pijn.

Het stuk wat zwart is en dus dood is voel ik niets van het is een vreemd hard stuk op mijn borst echt heel naar om te zien bahh.

Hoe ik me voel aan de ene kant heel blij want de operatie is wel goed gegaan en heb mooie borsten gekregen en heb nu al minder last van nek en schouders en rug, maar aan de andere kant voel ik me erg ellendig omdat het herstel nu lang zal duren en het zo onzeker is allemaal en door dit alles voel ik me soms best heel verdrietig.

Ik hou jullie op de hoogte hier hoe het gaat.

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertiena,

Ik heb net je foto's bekeken.

Het is inderdaad behoorlijk heftig wat er met je tepel aan de hand is.

Gelukkig herstelt je andere borst wel goed, die zag er echt heel mooi uit!

Ik hoop echt voor je dat het met je tepel ook snel goed komt!

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

vanmorgen ben ik weer naar het ziekenhuis geweest om weer de tepel te laten zien.

Erg veel gebeurd er niet alleen laten zien en dan gerust gesteld worden dat het allemaal wel goed komt.

Het zal een lange tijd duren want de tepel moet helemaal dicht groeien en ook onder het dode stuk tepel door dan zal de dode tepel eraf vallen.

Als het gaat etteren er komt zeg maar rommel onder de korst weg dan gaan ze het eraf halen maar anders niet.

Toen ik in het ziekenhuis klaar was ben ik gelijk maar langs de huisarts gereden om te vragen of ik daar vanmiddag nog terecht kon ik werd gelijk geholpen.

Ik heb een allergisch reactie van de antibiotica die ik heb gehad en kreeg daar pillen voor maar die hielpen niet heb nu andere pillen en zalf gekregen.

Hopelijk gaat het helpen want jeuk hebben net boven je borsten is geen pretje kan ik zeggen :wacko::blink:

Verder heb ik diclofinac in zetpil vorm gekregen omdat ik dan minder last van mijn maag zal hebben moet wel de maagbeschermers erbij blijven gebruiken.

nou maar weer verder met afwachten wat er allemaal verder gaat gebeuren.

liefs Gertiena,

P.s ik heb ook weer nieuwe foto's in mijn album geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je tepel is niet verder aan het afsterven..het is nu gestopt?

Ben wel blij dat de dokters er zo in geloven dat alles goed komt maar het meemaken blijft natuurlijk gewoon kut..

Ik zelf heb vanmiddag nog een afspraak bij mijn pc omdat ik een ontsteking vrees bij mijn linker borst...alle tekenen zijn er en doet ontzettend zeer...niet fijn dus...mrgoed..ik hoop op het beste ;)

Ik hoop dat de andere pillen en zetpil werken want ik weet hoe je je voelt als je op alles allergisch reageert...het is erg irritant en helpt je situatie niet... -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je tepel is niet verder aan het afsterven..het is nu gestopt?

Ben wel blij dat de dokters er zo in geloven dat alles goed komt maar het meemaken blijft natuurlijk gewoon kut..

Ik zelf heb vanmiddag nog een afspraak bij mijn pc omdat ik een ontsteking vrees bij mijn linker borst...alle tekenen zijn er en doet ontzettend zeer...niet fijn dus...mrgoed..ik hoop op het beste ;)

Ik hoop dat de andere pillen en zetpil werken want ik weet hoe je je voelt als je op alles allergisch reageert...het is erg irritant en helpt je situatie niet... -_-

De tepel gaat wel helemaal verloren hoor aan de ene kant kleinste stuk is de huid van de tepel er helemaal af en ligt open word niet meer zo als een tepel hoort te zijn litteken zeg maar,

en andere kant grootse stuk van de tepel ligt een hele dikke zwarte harde korst op het dode stuk weefsel zeg maar.

Hoe mijn tepel hier uitkomt is nog niet te zeggen maar er moet met de tijd gekeken worden hoe ze het weer mooi kunnen maken met b.v. een tepelreconstructie.

Liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een kleine update hier gaat het langzaam de goede kant op dat wil zeggen er zijn nu stukken van de tepel wat aan het dicht groeien is.

Dit is natuurlijk fijn want als het zo open ligt doet het erg pijn.

Het gedeelte waar de zwarte korst dode tepel zit is er nog en moet er uiteindelijk afvallen maar weet niet hoe lang dit gaat duren.

Ik heb nu dus een klein stukje wat open is en dat is waar de tepel opnieuw was gehecht dat is opengegaan dus heb open stukje huid van de borst.

het open gedeelte van de tepel is langzaam aan het dicht groeien gelukkig want die open huid doet flink pijn kan ik zeggen, tja openen wond he.

verder heb ik nog steeds erg veel jeuk op mijn boven lijf boven de borsten en op de schouders (gelukkig niet op de borsten)

Heb daar het 2e soort pilletje voor gekregen en zalf maar dit helpt me helaas nog niet grrr.

De pijn stillers dicofinac heb ik nu in zetpil vorm omdat ik van de tablet erge last van de maag krijg ook met maagbeschermers ja ja soms zit het mee en soms zit het tegen.

Verder voel ik me wel goed de moeheid word langzaam aan beter lig niet meer iedere middag op bed.

Ik doe nog niet veel maar dat mag ik ook niet dus gewoon rustig aan door gaan zo.

Dit was even een kleine update van mij.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

weer een kleine update van mij ik ben vanmorgen weer bij de HA geweest en ik krijg nu tramadol en ben eindelijk pijn vrij he he.

De jeuk van de allergie lijkt iets beter te gaan maar is nog niet over helaas jeuk en bultjes zijn er nog.

Daar heb ik zalf voor en pillen en heeft ook tijd nodig maar ooit komt het goed.

maar voor nu ben ik wel ff pijn vrij en dat is toch erg lekker omdat de tepel behoorlijk zeer doet omdat het gewoon een open wond is brrr.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

weer een kleine update van mij ik ben vanmorgen weer bij de HA geweest en ik krijg nu tramadol en ben eindelijk pijn vrij he he.

De jeuk van de allergie lijkt iets beter te gaan maar is nog niet over helaas jeuk en bultjes zijn er nog.

Daar heb ik zalf voor en pillen en heeft ook tijd nodig maar ooit komt het goed.

maar voor nu ben ik wel ff pijn vrij en dat is toch erg lekker omdat de tepel behoorlijk zeer doet omdat het gewoon een open wond is brrr.

liefs Gertiena,

Hoi,

Fijn dat je nu betere medicatie hebt. Heb nog even je nieuwe foto's bekeken. Het ziet er supergevoelig uit en ik zag dat je nog andere open wondh\jes hebt gekregen op je dezelfde borst. Heb je daar verder geen last van (zijn het de hechtingen).

Je andere borst geneest wel mooi he. De littekens zijn al lichter aan het worden.

Hoop dat je herstel verder goed gaat hoor!

Groet, Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefjeeven klopt op het bekende punt waar veel vrouwen last hebben dat het open gaat is het bij mij ook open er komt ook wondvocht uit maar de pc heeft uitgelegt dat ditniet erg is en dat het vaak gebeurd op die plek.

Dinsdag ga ik weer voor controle naar ziekenhuis.

De tramadol werkt goed ik heb nu geen pijn.

Ik ben alleen nu ziek erge hoofdpijn en misselijk maar goed dat was mijn dochter ook van de week enman ook dus jabuikgriep en dat is wel balen omdat je lichaam al zo hard werkt om te herstellen.

Ik doe nog niet veel door al deze ellende.

Liefs gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal

even een update van mij gistermorgen ben ik weer in het ziekenhuis geweest.

De PC heeft een hechting die naar buiten kwam verwijderd en hij heeft de zwarte korst/tepel verwijderd.

Dit deed geen pijn wat je wel zou verwachten maar eigenlijk ook weer niet want het is dode huid he.

Maar goed het is er dus nu af ik heb nu een grote wond want onder de korst zat open huid wat nu weer dicht moet groeien en ook daar zit nog weer een stukje zwarte huid???? weet niet wat daar mee gebeurd.

Ik vroeg de pc hoe lang het kan duren voor ik een andere tepel zou kunnen krijgen maar dit kan wel een jaar duren het moet eerst helemaal dicht groeien en het litteken moet dan genezen en pas dan kunnen ze kijken hoe het

is geworden en wat ze er dan mee kunnen doen dus al met al ik moet gewoon geduld hebben.

Ik slik nu nog steeds tramadol en dit helpt goed moet ik zeggen.

Verder voel ik me aardig opknappen ik slaap gewoon op mijn zij en werd zelfs al paar keer in de nacht waker dat ik op mijn buik lag moet wel zeggen ik heb een waterbed dus geen druk punten.

Mijn allergische reactie is gelukkig weg dus geen jeuk en uitslag meer.

Als ik geen complicatie had gehad aan de rechter tepel dan was alles perfect geweest want de borsten zelf doen geen pijn en ze zijn toch wel heel erg mooi op de rechter tepel na dan he.

maar ooit is die ook mooi want ze kkunnen heel mooi reconstructie doen.

Oja en de buikgriep die ik vorige week flink te pakken had is gelukkig ook weer voorbij het gaat langzaam de goede kant op.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even een korte update van mij.

slecht nieuws vanmorgen ik werd wakker en zag tot mijn grote schrik dat mijn goede borst links wondvocht lekte grrr.

Ik belde de pc en daar zeiden ze als een litteken dicht is gaat hij niet meer open ohh oké nou het is klein dus zie het wel ff aan.

Toen huisarts gebeld die laten zien die heeft gebeld met de pc omdat hij het niet vertrouwde.

En idd het is een borstontstekking aan mijn linker borst dus de borst waar geen complicatie was ja nog een complicatie erbij kon ook nog wel even.

ze hebben een wond kweek gemaakt omdat er na een maand normaal geen borst ontsteking meer komt bij mij natuurlijk wel.

nu heb ik voor 10 dagen antibiotica en ik mag hopen dat ik voor dit soort niet allergisch voor ben.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe kleine borsten maar het is me nu allemaal wel even te veel hoor en een tepel kwijt en nu aan de goede kant een borst ontsteking grrrr.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje gertiena das idd balen...ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat en dat je je weer beter voelt....ik zelf heb ook nog wondjes maar geen ontsteking....dus balen doen we beide.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gertiena, wat ontzettend *&^%$#* weer voor je, dat je andere borst nou wondvocht lekt. Ik ga gewoon heel hard door met duimen voor je!

Hoe gaat het met de pijn ? Slik je nog Tramadol? Hou er wel rekening mee dat als je wat langer Tramadol slikt. je beter kan afbouwen als je ermee wil stoppen hoor!

Heel veel sterkte weer en een dikke knuffel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gertiena, wat ontzettend *&^%$#* weer voor je, dat je andere borst nou wondvocht lekt. Ik ga gewoon heel hard door met duimen voor je!

Hoe gaat het met de pijn ? Slik je nog Tramadol? Hou er wel rekening mee dat als je wat langer Tramadol slikt. je beter kan afbouwen als je ermee wil stoppen hoor!

Heel veel sterkte weer en een dikke knuffel!!!!

Hoi hoi

ik heb nog veel pijn en dus moet ik helaas nog wel aan de tramadol blijven en afbouwen zit er dus nog niet in grgrgr

De linkerborst is hard en doet erg pijn en trekt helemaal uit model jammer jammer.

de rechterborst daar waar de tepel zat is open wond en bloed veel en nu ook etteren dus tja ook veel pijn aan

erg blij word je hier niet van hoge dosis antibiotica slikken en hopen dat het snel op knapt ik slik nu vanaf vrijdag maar zie nog geen verschil.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gertientje,

Je hebt wel veel pech hoor! Is je ontsteking inmiddels over?? Ik heb zelf ook een ontsteking gehad (soort "jus" die uit het wondje kwam). Ik voelde me echt heel ongemakkelijk met die dikke verbanden in mijn BH. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat het echt dicht was. Je ziet nu waar ik wondjes had nog wel de littekens roder/dikker. Maar goed ik vond het belangrijkste dat de boel dicht was.....

Sterkte met je herstel!!!

GRoetjes eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.