Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik wil me even voor stellen mijn naam is Gertiena en ik ben 39 jaar.

Heb me hier aangemeld om zo in contact te komen met meer lotgenoten.

Ik wil graag met jullie delen dat ik heb besloten om voor een 2e BVK te gaan.

14 jaar geleden heb ik in zwolle een BVK gehad die is heel goed gegaan ben toen van DD naar een mooie B cup gegaan maar nu zit ik op een E cup wacko.gif

omdat ik jaren geleden naar zwolle was gegaan koos ik hier weer voor daar ben ik vorige week weg gegaan met een heel erg nare ervaring.

Er was een arts assisent en die zei val maar 10 kilo af :102: tuurlijk joh met een trage schildklier.

ik ben afgelopen vrijdag naar huisarts gegaan met mijn verhaal die zei joh je hebt een gezonde BMI en je ben helemaal niet te zwaar dus je kan gewoon zo'n operatie doen, dus met huisarts overlegt om dan naar het Martini ziekenhuis in Groningen te gaan.

Die heb ik vrijdag ook gelijk gebeld en daar kon ik vandaag 11 juli al terecht jippie ik blij maar ook weer erg bang.

Daar heb ik een heel goed gesprek gehad met de PC en die zei tegen mij dat ik niet te dik ben en dat de operatie gewoon door kan gaan.

Hij gaat nu een aanvraag doen bij de zorgverzekering maar dit zal geen probleem geven zei de PC.

Dus die zal ik over 4 weken ongeveer krijgen de toestemming en dan zal het daarna nog 6 weken duren voor ik word geopereerd dus ik hoop over ongeveer 10 weken geopereerd te worden voor de 2e keer.

Ik weeg nu 79 kilo en ik heb een 80 E en ik wil graag naar een B cup.

voor nu eerst mijn verhaal ik ga hier veel lezen en hou jullie ook op de hoogte van het verloop hier.

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum Gertiena... :3:

Als je meer gegevens hebt over hoe, waar en door wie kan ik straks je topic verplaatsen naar de operatie verslagen...

Als je vragen hebt horen wij dat graag...ik zelf zit nog 2 maandjes te wachten op mijn bvk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een concrete datum? want ik zie dat je 2 topics hebt gemaakt maar dat de datum 11 juli niet klopt omdat dat je consult datum is niet je operatie datum...ik had al een berichtje achtergelaten in je andere topic...

Als je me jou gegevens geeft...zoals naam van je dokter, de methode die gebruikt wordt en je datum...voeg ik je topics samen en dan kan iedereen in 1 topic reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al een concrete datum? want ik zie dat je 2 topics hebt gemaakt maar dat de datum 11 juli niet klopt omdat dat je consult datum is niet je operatie datum...ik had al een berichtje achtergelaten in je andere topic...

Als je me jou gegevens geeft...zoals naam van je dokter, de methode die gebruikt wordt en je datum...voeg ik je topics samen en dan kan iedereen in 1 topic reageren.

ik ben vandaag in Groningen geweest bij het Martini ziekenhuis bij dokter Vooys dit was het 1e gesprek.

er word nu een aanvraag gedaan bij zorgverzekering.

de datum voor de operatie heb ik dus nog niet.

maar ik hoop dat ik in september geopereerd word.

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Gertiena... :3:

Als je meer gegevens hebt over hoe, waar en door wie kan ik straks je topic verplaatsen naar de operatie verslagen...

Als je vragen hebt horen wij dat graag...ik zelf zit nog 2 maandjes te wachten op mijn bvk ;)

Dank je wel voor je welkom, dus jij moet zelf ook nog wachten op je operatie.

nou kijk in principe weet ik wat me te wachten staat omdat het mijn 2e keer word maar ja ik vind het wel heel eng en spannend hoor.

hoop dat ik over 4 weken brief van zorgverzekering heb en daarna moet ik 6 weken wachten tot operatie dus in totaal ongeveer 10 weken wachten.

maar als jij ook 2 maandjes moet wachten zit je ook in september toch.

wat heb jij trouwens een leuke teller om af te tellen naar de operatie.

Dat wil ik ook wel.

groeten Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan voeg ik jouw topic hier samen met je andere topic en als je een datum hebt verhuis ik je terug hier.

Het klopt dat ik in september moet...de 21ste...als je op mijn topic hier in de operatie verslagen kijkt kan je mij volgen in mijn 2 maandjes wachten..

Als je op mijn teller klikt kom je op de website waar ik hem heb gemaakt :7: ..dus als je je datum weet dan kan je hem intikken en et voila je hebt een leuke ticker...

Verzekering aanvraag duurt trouwens maar max 2 weken hoor...dus je hebt al snel bericht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tadaa je 2 topics zijn nu 1 en als je een datum hebt verhuis ik je terug naar de operatie verslagen. :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat jammer dat na al die jaren toch je borsten weer zijn gaan groeien!

Wat voor methode heb je toen gekregen? Vind je B niet te klein? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat jammer dat na al die jaren toch je borsten weer zijn gaan groeien!

Wat voor methode heb je toen gekregen? Vind je B niet te klein? :blush:

Hoi hoi Dank je wel voor je reactie, tja weet je ik woog toen 55 kilo en had een DD cup en ben toen geopereerd en had toen een mooie B cup vandaar dat ik denk nu weer B cup.

Maar ik heb op een gegeven moment te maken gekregen met trage schildklier :wacko: waardoor ik veel aan kwam en dus ook me borsten zit nu op een E cup :blink:

Maar sta met het gewicht nu stil en schildklier is onder controle en dus wil ik graag een 2e keer een BVK.

En ik moet er nog goed over na denken of in een B of een C cup wil.

Eerst maar wachten op toestemming van de zorgverzekering.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan voeg ik jouw topic hier samen met je andere topic en als je een datum hebt verhuis ik je terug hier.

Het klopt dat ik in september moet...de 21ste...als je op mijn topic hier in de operatie verslagen kijkt kan je mij volgen in mijn 2 maandjes wachten..

Als je op mijn teller klikt kom je op de website waar ik hem heb gemaakt :7: ..dus als je je datum weet dan kan je hem intikken en et voila je hebt een leuke ticker...

Verzekering aanvraag duurt trouwens maar max 2 weken hoor...dus je hebt al snel bericht :D

is dat altijd zo dat je na max. 2 weken bericht hebt van zorgverzekering?

Want de pc zei dat het ongeveer 4 weken duurt vandaar.

Nou ja ik wacht het wel af hoe eerder hoe beter natuurlijk :rolleyes:

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook 2 weken!

Na 2 weken heb ik ze gebeld en kreeg meteen antwoord. Ze hadden de brief toen al op de bus gedaan, dus als ik iets geduldiger geweest was,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben zo blij :43::rolleyes: ik heb van de zorgverzekering toestemming gekregen voor een BVK yes yes

Wat kan je dan blij zijn met een brief

Morgen ga ik het ziekenhuis even bellen om te zeggen dat ik de toestemming heb van de zorgverzekering.

misschien kan ik dan al vervolg afspraken krijgen of een datum van operatie .

ik hou jullie op de hoogte natuurlijk

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Las dat je inmiddels je toestemming hebt gekregen. Mooi, gefeliciteerd! En natuurlijk op naar de datum (en zo'n leuke afteller daar naar toe natuurlijk)! Ik neem aan dat de technieken in de afgelopen 14 jaar wel weer verder zijn ontwikkeld voor een nog mooier resultaat dan toen. Zijn je littekens destijds wel vervaagd en weet hoe dat nu met een 2e operatie zal gaan?

Doei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Las dat je inmiddels je toestemming hebt gekregen. Mooi, gefeliciteerd! En natuurlijk op naar de datum (en zo'n leuke afteller daar naar toe natuurlijk)! Ik neem aan dat de technieken in de afgelopen 14 jaar wel weer verder zijn ontwikkeld voor een nog mooier resultaat dan toen. Zijn je littekens destijds wel vervaagd en weet hoe dat nu met een 2e operatie zal gaan?

Doei!

ze hebben des tijds een Anker methode gedaan en gaan ze nu weer doen en de litekens van toen zijn haast niet te zien de pc van nu zei zo zo dat heeft mijn collega pc netjes gedaan heel knap werk.

Dus ik ben heel benieuwd hoe het nu worden gaat wel spannend hoor een 2e keer meer kans op complicaties enzo he.

maar ik ga van het positieve uit dus komt helemaal goed.

waar kan ik zo'n mooi metertje krijgen dan ???

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kreeg ik uitnodiging van zieken huis voor preoperatief onderzoek voor 26 aug. maar helaas dan kan ik niet <_< dus even bellen dan maar.

de afspraak is nu verzet naar 29 aug.

De aardige mevrouw aan de telefoon vroeg aan me weet je de datum al ik zo nee maar wil het wel graag weten toen vertelde ze me dat het staat ingeplant op 19 sept. wauw ik ben zo blij.

ik vraag weet u ook hoelaat?? de mevrouw laat me weten dat ze dat nog niet kan zien nou ja is ook niet erg ik weet een datum jippie eindelijk verlost van me :1bouncingboobs:

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.