Ga naar inhoud

Gertientje : 19 September 2011 : Dhr Kemler : Martini Ziekenhuis : Groningen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 180
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend hoor, morgen is de grote dag! :1bouncingboobs: Alvast heel veel succes!

Ik was de dag van te voren zenuwachtig maar keek er ook heel erg naar uit, eindelijk verlost van die enorme borsten. En nu kijk ik uit naar het moment dat alles genezen is en ik los kan gaan met shoppen, eindelijk een normale maat ik denk dat ik me ziek koop aan mooie setjes lingerie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht goed geslapen en nu is het zondagmorgen tien voor 11 en ik ben best nerveus nu maar ik wil het wel graag.

Heb alles afgelopen week aan de kant gemaakt en op geruimd en schoon gemaakt dan kan ik met een gerust hart morgen naar het ziekenhuis.

Morgen vroeg lekker douchen en dan naar ziekenhuis en alles op me af laten komen.

Ik ga jullie zo snel als ik kan weer alles vertellen hoe het is gegaan.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht goed geslapen en nu is het zondagmorgen tien voor 11 en ik ben best nerveus nu maar ik wil het wel graag.

Heb alles afgelopen week aan de kant gemaakt en op geruimd en schoon gemaakt dan kan ik met een gerust hart morgen naar het ziekenhuis.

Morgen vroeg lekker douchen en dan naar ziekenhuis en alles op me af laten komen.

Ik ga jullie zo snel als ik kan weer alles vertellen hoe het is gegaan.

liefs Gertiena,

Héél veel su6, ga voor je duimen!!!

liefs marrin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gertientje tis morgen al...Spannend..Heel veel succes morgen we duimen allemaal voor je ;) ..voor je het weet heb je weer een nieuwe boezem en is het over :4:.

Geniet nog van je zondag :7:

Liefs,

Yanet :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve steunende berichtjes dit is me laatste berichtje hier voor de operatie

:1bouncingboobs:

morgen om deze tijd lig ik waarschijnlijk lekker versuft in mijn bedje bij te komen van de operatie.

Zo gauw als mogelijk laat ik jullie weten hoe het is gegaan.

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo toch nog even een berichtje van mij ja was vroeg wakker vanmorgen en ik mocht nog vloeibaar eten dus heb klein bakje yoghurt gehad

Daarna ben ik lekker gaan douchen en tja nu moet ik wachten hoef pas om 10:45 uur in het ziekenhuis te zijn dus heb nog wel ff hahaha

nou mensen ik ga afsluiten en lekker wachten en alles op me af laten komen tot naar de operatie

liefs Gertiena,

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo toch nog even een berichtje van mij ja was vroeg wakker vanmorgen en ik mocht nog vloeibaar eten dus heb klein bakje yoghurt gehad

Daarna ben ik lekker gaan douchen en tja nu moet ik wachten hoef pas om 10:45 uur in het ziekenhuis te zijn dus heb nog wel ff hahaha

nou mensen ik ga afsluiten en lekker wachten en alles op me af laten komen tot naar de operatie

liefs Gertiena,

Nog een paar uurtjes en je mag je melden in het ziekenhuis. :43: Ben erg benieuwd naar je verhaal! Heel veel succes en laat de pc er maar iets moois van maken. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Even kort berichtje van mij ik ben vanmiddag pas thuis gekomen ik heb 3 nachten in zh geweest.

De reden hiervan is ik heb complicatie gehad.

Mijn tepel van de rechterborst werd maandag avond zwart ze hebben hem toen los gemaakt au au au dat deed vreselijk pijn.

De dagen erna gingen ze ervoor zorgen dat de tepel bleef bloeden omzo de doorbloeding op gang te helpen.

Het is gisteren eind van de dag gehecht en nu hebben ze er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Ik ben erg van geschrokken en ben ook heel moe en erg emotioneel veel huilen enzo.

De operatie is verder goed verlopen en de borsten zijn nu al mooi ben er erg blij mee behalve de ene tepel niet maar dat komt goed..

Ze hebben van de rechter borst 400 gram gehaald en van de linkerborst 370 gram en heb nu een mooie B cup.

Mensen ik ga slapen ben helemaal kapot hou je later weer op de hoogte.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik ben heel erg geschrokken en ik vind het nog steeds doodeng maar ze hebben vertrouwen erin dat het goed komt.

Maar ik blijf heel angstig en daarom ook veel huilen.

Afgelopen nacht heerlijk geslapen in mijn eigen bed en dat doet je dan wel even goed hoor.

Ik hou jullie op de hoogte van alles.

Liefs Gertiena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.