Ga naar inhoud

afslanken


rox89

Aanbevolen berichten

Goooooooooooodmorningggg ladiess!!

Hey Linny... hihi gewicht van de protheses tel ik ook niet mee :44:

Ik vind ook mn gewicht niet zo belangrijk, maar gewoon het totaalplaatje. Ik houd wel van wat vlees in de kuip, een stevige kont, platte buik en stevige strakke benen vind ik mooi :55:

Ooit zie ik een heulllllll slank iemand lopen en denk ik : mooi hoor.

Maar als ik een stevig strak iemand zie lopen dan kan ik daar echt van genieten haha klinkt zo stom maar vind het echt super!

@ Lins: neeeee het is niet vreemd dat je telkens terugvalt en het niet vol kan houden Denk dat iedereen zich erin herkent. Je doel moet motiverend genoeg zijn om het vol te houden. Je was 8 kilo kwijt omdat je doel nieuwe boobies waren (tenminstte.. denk dat je bewust voor de operatie af bent gevallen?)

Dan zijn de boobs er en dan wordt de motivatie minder. Zoals ik al zei.. dat lijnen is mijn inziens allemaal psychisch.

Ik heb momenteel niet echt een doel, ik weet alleen dat ik mezelf stoor aan mijn eigen zwakheid en dat ik er een paar kilo aan heb laten komen. Ik weet dat ik ze er eerder af heb gekregen dus het moet nu weer lukken.

Heb gisteren niet gesnoept, en vandaag al weer zo lekker positief begonnen en hoe het kan weet ik niet maar heb meteen goede zin omdat ik weet : Yes.... er is licht aan t eind van de tunnel en ik ben op weg!

Dat feel good gevoel is wel essentieel. Hb even gekeken naar die pilletjes die je hebt besteld... het lijken goede burners, dus het zou je wel eens heel goed kunnen ondersteunen.

Voor mij zou het helaas niet werken, omdat ik van nature nogal neerslachtig ben ingesteld en die pilletjes versterken dan dit gevoel. Mijn broertje heeft soortgelijke pilletjes gehad (jaa ook bij ons zit het in de familie) en die deed dit op een moment dat zijn relatie net over was. Op een gegeven moment belde hij me op en vertelde met een omweg dat hij niet zeker wist of hij de volgende dag nog wel wilde wakker worden.

THANK GOD was er iemand zo slim om hem op de gebruiksaanwijzing van de pillen te wijzen waarin stond vermeld dat je emoties versterkt worden, zowel positief als negatief. En een nog verdrietiger gevoel is het laatste waar ik nu op zit te wachten want dan zit je weer in die negatieve spiraal waardoor het me niet lukt.

@ Barbaraaaaaaaa : hoe is het vandaag!!? Ben je begonnen, ja toch zeker hè! Niet morgen hè :P;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

wauw caatje wat een goede tip! haha ik weeg nu zelf 55.8 en dat is in mijn ogen best veel. ik ben 1.65m en ik heb altijd 50/52 gewogen. Toen wilde ik altijd ietsje meer wegen, maar het komt er alleen maar bij aan mijn boven benen heb ik het idee haha..En ik zag dat je het merkt aan je buik en billen! dat moet ik ook hebben! haha wat doe je dan kwa sporten?

Ik wil er gewoon n paar kilotjes van af hebben 2 of 3 vind ik al genoeg.

eigenlijk best erg he iedereen zegt dat ik zo mooi slank ben en toch wil ik n paar kilotjes kwijt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft toch niks Lins... Je moet het niet van die pillen af laten hangen, die ondersteunen je wel maar je moet toch eerst zelf beginnen.

Gewoon proberen, dan is je eerste stapje al gezet. Maarre.... waar zit het hem bij jou in dan? Want snoepen doe je egenlijk niet.... eet je grote maaltijden?

@ Mari : Ja idd.... superrrslank en toch wat kwijt willen. Zo zie je maar, bij iedereen is het anders. Sommige hebben 25 kilo overgewicht en wilen het kwijt, en anderen zijn prima op gewicht en toch ontevreden. Er zijn er die een moord zouden doen om 'maar' 3 kilo kwijt te willen.

Maar voor iedereen is het even moeilijk.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook aanleg voor, dus die vlieger gaat niet op Lins. Ook in mijn fam zijn ze bijna allemaal te zwaar en bezig met maagbandje, accapuntuur en dietisten, pillen crashdieten. Ook ik was als kind dik, en heb 118 gewogen bij een lengte van 165.

Bij dat dieet wat je laatst hebt gevolgd ben je 8 kilo kwijtgeraakt, dus het zit hem dan toch echt in je eetpatroon denk ik?

En sorry dat ik het zeg, maar het heeft me echt bloed zweet en tranen gekost om dit kwijt te raken, het is echt niet zo dat het bij mij makkelijker gaat als bij een ander.

Ook ik was tot mijn 30 DIK... ik wil hier wel een foto plaatsen van voor en na ..alhoewel ik geen voor fotos heb van mijn dikste moment, simpelweg omdat ik niet op de foto ging, en alle fotos die er wel werden gemaakt verwijderde ik. Ik heb dus enkel fotos van toen ik reeds 20 kilo kwijt was tot heden.

En ook ik heb altijd geroepen dat het aanleg was, en dat ik van water nog wel aankwam. Maar nee.. schrijf alles eens op wat je eet heel bewust een week lang en ga dan eens tellen waar het hem inzit. Want niemand wordt dik van gezond eten, tenzij je een ziekte hebt zoals bijv :

  • Een traag werkende schildklier
  • Aandoeningen van de hypothalamus
  • Hyperinsulinisme
  • Familiaire vetziekten
  • Vocht vasthouden door slechte pomp-functie hart
  • Suikerziekte
  • Syndroom X

Als dat zo is, dan kun je misschien eens langs de huisarts gaan en je bloed laten testen zodat je zeker weet dat je aan een gevecht begint wat je zelf nooit kan winnen. En mocht je idd wat mankeren waardoor afvallen onmogelijk is voor je, dan heb ik niks gezegd ;) ;)

Op deze foto was ik al 20 kilo afgevallen voordat ik uberhaupt op een foto durfde :

http://imageshack.us...es/31/dikw.jpg/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piepke...ja natuurlijk ben ik vandaag begonnen!! Helemaal zin in ;)...en ja hier ook aanleg maar ach dat is met ieder die wat voller is dus is menselijk he! En...geen excuus zoals je al zei....er is natuurlijk altijd een "excuus" om niet te lijnen maar ja het wel doen is zoveel leuker!

En zodra dat knopje om is...vorig jr 22 eraf en eigenlijk niet eens met heeeel veel mnoeite dus het kan! Nu de laatste loodjes nog ff en de kerstborrels moeten er ook weer af.

Ik doe wel rustig aan en niet te gek want mijn boobs moeten nog goed genezen, maar met tepelwondjes

gaat het goed sinds de betadine en het droog houden..

Ik ben vandaag begonnen met ochtendshake en middagshake en vanavond lekker koolhydraat-arm maaltje...lekker roerbakgroentjes met kippie, heerlijk!

3 liter water drinken over hele dag en tussendoor evt fruitjes ofzo.

Maar komt goed...deze zomer ben ik weer blij!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd bar, dat knopje moet om!

dan geloof ik graag, dat het leuk is..

maar, t duurt lang voor ie om is.. haha!

water drinken is ook idd erg belangrijk!

en Piep, het enige wat ik misschien soms fout doe is..

wij krijgen op t werk, echt gigantisch vies te eten!

dus ik eet nooit op mn werk, maar als ik dan late dienst heb, werk ik tot 9, vaak tot half 11.

en moet ik daarna eten, omdat ik nog niet gegeten heb..

DAT is dan het geen wat fout is..

maar ja, wat kan ik daar anders aan doen?

niets eigenlijk..

of moet ik met een knorrende maag, mn bed in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd bar, dat knopje moet om!

dan geloof ik graag, dat het leuk is..

maar, t duurt lang voor ie om is.. haha!

water drinken is ook idd erg belangrijk!

en Piep, het enige wat ik misschien soms fout doe is..

wij krijgen op t werk, echt gigantisch vies te eten!

dus ik eet nooit op mn werk, maar als ik dan late dienst heb, werk ik tot 9, vaak tot half 11.

en moet ik daarna eten, omdat ik nog niet gegeten heb..

DAT is dan het geen wat fout is..

maar ja, wat kan ik daar anders aan doen?

niets eigenlijk..

of moet ik met een knorrende maag, mn bed in..

Hoi hoi,

Zelf je eten maken en meenemen is een goede optie, er is altijd en overal een mauw aan te passen, en als je eenmaal in dat ritme zit gaat alles vanzelf, helaas moet je er meer moeite voor doen, maar het resultaat is er dan wel!!! Volgens mij heeft is er op het werk altijd wel een magnetron te vinden??

veel succes

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Zoals sommige hier wel weten ben ik zelf ruim 75 kilo afgevallen, en echt door alleen maar gezond te eten, en meer te bewegen. Bij mij ging het pas echt goed toen ik begon sporten, eerst hardlopen, daarna krachttraining (bodypump), toen ging het helemaal razendsnel. Door veel spiermassa op te bouwen krijgt je stofwisseling zo'n enormer boost! Daarbij op je eten letten, genoeg eten (ook tussendoortjes, maar dan wel gezonde, dus eens een stuk fruit of een schaaltje yoghurt of kwark etc.). Ik ben vorig jaar afgestudeerd als afslankconsulente, dus weet erg veel over dit onderwerp. Maar ik begeleid eigenlijk de mensen door mijn ervaringen te delen in hoe ik het zelf heb gedaan. Ook een zeer belangrijk punt is etikettenvergelijk in de winkel! Soms denk je gezond bezig te zijn, en ga je kijken hoeveel kcal er ergens inzitten dan verschrik je echt. B.v. in sultana's, peperkoek etc. maar ook in sla-saus, je zou b.v. denken dat yoghurtdressing minder kcal bevat dan honing-mosterd, maar dat is dus niet zo! En ook b.v. het verschil in t ene merk magere yoghurt en t andere, in de ene 31 kcal/100 ml, de andere 60, scheelt gewoon de helft! En wat ook goed voor je is, is afwisseling, dus de ene dag een beginnen met een schaal brinta met magere melk, zoetstof (Stevia of Tagatesse) en kaneel, evt. met appeltje erdoor, de andere dag 2 volkorenboterhammen, mager belegd. Zorg ervoor dat je een halve liter mager zuivelproduct gebruikt per dag voor je calcium en eiwitten (je moet zorgen dat je voldoende bouwstoffen binnen krijgt voor je spieren!). Als lunch b.v. eens een lekkere soep maken, heel veel groenten (b.v. courgette, paprika of prei) klein beetje water erop zodat het maar net onder water staat, tuinkruidenbouillontablet erbij, gaar koken en daarna met de staafmixer pureren, is echt een dikke romige soep, zonder room, maar alleen de gezonde groenten! En bv. savonds in de zetel... een appeltje in schijfjes snijden, beetje zoetstof en kaneel erover, anderhalve minuut in de magnetron op vol vermogen, en dan heb je net het binnenste van een appeltaart, met alleen de kcal van je appel. Zo moet je een beetje een weg vinden in wat je en lekker vind, en vol kunt houden voor de rest van je leven. Ik heb ook van allerlei dieten en middeltjes gebruikt, en het enige wat dat slank maakt is je portemonnai!.... Je zult toch echt je levensstijl aan moeten passen om blijvend slank te zijn, dat is mijn ervaring. En ik heb er totaal geen moeite meer mee, eet superlekker (veel googlen op lekkere recepten en zelf eea aanpassen evt.), en vind het sporten zalig (baal nu dat ik nog 4 weken niet mag ivm de arm-en beenlift)!

Wens jullie allemaal heel veel succes meiden, maar waar een wil is is een weg hoor!

Groetjes van Ingrid.

enne.. nog een laatste tip, de actifry van Tefal, je weet wel die pan die op reclame komt voor vetvrije frieten te bakken.. ik gebruik die bijna dagelijks, staat hier standaard op de aanrecht. Niet alleen voor frietjes, maar ook voor b.v. verse pastasaus (doe ik dan de groenten in, en op t laatst een blik gepelde tomaten en kruiden, zalig), kippenpootjes etc gaan ook allemaal super. En b.v. kleine aardappels met schil en al, in 4-en snijden, beetje taco of fajitakruiden erover, en je hebt van die lekkere country-patatoes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

. Zo moet je een beetje een weg vinden in wat je en lekker vind, en vol kunt houden voor de rest van je leven. Ik heb ook van allerlei dieten en middeltjes gebruikt, en het enige wat dat slank maakt is je portemonnai!.... Je zult toch echt je levensstijl aan moeten passen om blijvend slank te zijn, dat is mijn ervaring. !

Inderdaad Ingrid, dat is het hem. Je moet je levensstijl omgooien, en ooit kun je van die weg afraken, maar dan moet je er zo snel mogelijk weer op terug zien te komen.

Maar een vraag aan jou : Heb jij diep van binnen de angst dat je ooit terug kan vallen? Of weet je 1000% zeker dat het je nooit meer gebeurd? En dan bedoel ik niet 75 weer aankomen, maar 30 kilo bijv.

Die angst knaagt altijd aan mij, mijn eigen onzekerheid dat ik op een dag weer terug ga vallen. Ik denk dat je daar vanaf moet wil je écht goed op weg zijn.

en Piep, het enige wat ik misschien soms fout doe is..

wij krijgen op t werk, echt gigantisch vies te eten!

dus ik eet nooit op mn werk, maar als ik dan late dienst heb, werk ik tot 9, vaak tot half 11.

en moet ik daarna eten, omdat ik nog niet gegeten heb..

DAT is dan het geen wat fout is..

maar ja, wat kan ik daar anders aan doen?

niets eigenlijk..

of moet ik met een knorrende maag, mn bed in..

Nope.... dan maar vies eten. Zal vast heel gezond ziijn hahaha! Die kids eten het ook, dan mag jij hun ook nog eens het goede voorbeeld geven ;)

Voor niks gaat de zon op hè!

Maar dat is inderdaad een goed punt van je om te beseffen waar het eventueel aan kan liggen. Maarre..... jij mag toch zeker wel aan een bepaald dieet meedoen van je werkgever? Stel nou dat je écht wat mankeert en je krijgt een speciaal dieet op doktersadvies? Dan kan het toch niet zo zijn dat je werk ten kostte van je gezondheid gaat? :93:

Succes meid!!

@Barbara : jeujjj goed bezig!! Ik eet vnv magere burger met wat groentes... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Piep, ik ben ervan overtuigd nooit meer dik te worden, ook geen 10 kg erbij. Ik schommel tussen de 68 en 70. Zodra de 70 in zicht is gaan de alarmbellen af en zorg ik dat ik weer wat afval. Zo heb ik toch speling voor een feestje en vakantie enzo. Nu wil ik eigenlijk gaan schommelen tussen 66 en 68, want er is natuurlijk na mijn laatste operatie wel weer wat af aan kilo's (hoeveel heeft ie niet gewogen overigens, maar waren flinke flappen huid, en er is ook nog wat lipo gedaan). Ik zit nu op 68.5, maar er zit nog wat vocht in mijn armen/borst/buik. Ik moet nu wel goed letten op mijn voeding nu ik 6 weken niet mag sporten, eet lekker veel eiwitten voor de wondheling. Gelukkig vergt zo'n herstel toch ook wel wat van je lichaam, dus het blijft aardig gelijk!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze manier ben ik 6 kg. afgevallen: (in ong. 3 maanden, dus niet supersnel, maar blijf wel op gewicht nu)

- Niet snoepen!

en dan bedoel ik ook heel streng zijn voor jezelf en niet af en toe: Nu heb ik wel iets verdiend.... of op een verjaardag toch stiekem een keer mee doen.....

- Vezelrijk eten.

donker brood, veel fruit en groenten enz.

In mijn geval vnlk fruit, want ben niet zo van de groenten, behalve in roerbak enzo, en dat at ik dus ook vaak, want als je je hoofdmaaltijd echt lekker vind, heb je ook minder behoefte aan tussendoortjes.

Van vezelrijk eten houdt je veel langer een vol gevoel. (dus minder kans op snaaigedrag)

-Meer water drinken.

Hier moest ik echt aan wennen, maar ik heb nu de hele dag een flesje op het aanrecht staan. Op de één of andere manier drink je zo een half flesje water leeg, met een glas is dat veel lastiger.

Nu ik mijn streefgewicht bereikt heb, neem ik ong. 3 keer in de week weer eens een ongezond tussendoortje, vooral in het weekend, maar doordeweeks eigenlijk nooit.

Het valt me trouwens op dat mensen enorm kunnen 'zeuren' als je bv. geen gebak ofzo neemt. ('Ahh, wat ongezellig!' of: 'Waar moet jíj nou voor lijnen!')

Wil je eindelijk eens doorzetten, wordt je dat ook nog eens verdraaid moeilijk gemaakt.

Ik vertelde mijn mannetje gisteren van dit topic, van het gewicht van de prothesen eraf trekken, hij snapte er niks van.

Da's toch gewoon je totale gewicht, zegt íe!

Nou, mooi dat ik dat er straks ook niet bij optel, da's tenslotte geen vet ofzo van jezelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is het eigenlijk zo goed om veel water te drinken..? Zegt mijn moeder ook altijd, maar lijkt me juist dat je een heel opgeblazen gevoel ervan krijgt!!

Nou ik ben vandaag aan mijn pillen begonnen en dus ook vanavond met mijn buikspieroefeningen.. Pff moet ook maar eens gaan sporten maar meer dan 1 keer in de week kan ik niet opbrengen dnek ik.. Die pillen van lins leken me ook wel goed, laat je ff wat weten of ze goed zijn?

Weet je wat ik overdag eet Piepke?

- Volkoren cracker met ei/bieslook salade

- Tussendoortje: 2 dubbel op koekjes (oke het is met chocolade, ook slecht zeker)

- Middageten: Pistoletje (bruin) met 2 plakjes oude kaas

- Tussendoortje: Cup a Soup met droge crackers

- Avond: Normaal avondeten, vandaag was dat dus macaroni..

Wat ik drink:

- Thee met 1 suikertje ( waren er al 2 eerst)

- 1 bakje koffie (met 4 suikerklontjes oeiiiii)

- 1 pakje dubbel friss

- 1 capri sonne

- blikje energy drink

- In de avond: Dubbel friss ( wel slecht, 90 calorien per glas heb ik gelezen, misschien moet ik dit eens veranderen?)

Wat zou hier nou echt fout aan zijn.......... :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is het eigenlijk zo goed om veel water te drinken..? Zegt mijn moeder ook altijd, maar lijkt me juist dat je een heel opgeblazen gevoel ervan krijgt!!

Nou ik ben vandaag aan mijn pillen begonnen en dus ook vanavond met mijn buikspieroefeningen.. Pff moet ook maar eens gaan sporten maar meer dan 1 keer in de week kan ik niet opbrengen dnek ik.. Die pillen van lins leken me ook wel goed, laat je ff wat weten of ze goed zijn?

Weet je wat ik overdag eet Piepke?

- Volkoren cracker met ei/bieslook salade

- Tussendoortje: 2 dubbel op koekjes (oke het is met chocolade, ook slecht zeker) eventueel vervangen voor rijstwafels met chocolade . maar ook die zijn ong 80cal per wafel.. beste zou natuurlijk zijn gewone volkorenkoekjes, sultana, of nog beter : Fruit ;)

- Middageten: Pistoletje (bruin) met 2 plakjes oude kaas lust je geen jonge kaas? Oude kaas is zooooo vet!

- Tussendoortje: Cup a Soup met droge crackers

- Avond: Normaal avondeten, vandaag was dat dus macaroni..

Wat ik drink:

- Thee met 1 suikertje ( waren er al 2 eerst)

- 1 bakje koffie (met 4 suikerklontjes oeiiiii) probeer het te vervangen door zoetjes

- 1 pakje dubbel friss

- 1 capri sonne

- blikje energy drink oeiiiii heeeel veel suikerssss! Dan misschien toch maar een pilletje voor een energieboost als je het daarvoor drinkt.

- In de avond: Dubbel friss ( wel slecht, 90 calorien per glas heb ik gelezen, misschien moet ik dit eens veranderen?) Er is dubbelfris Light... of de dubbelfris mengen met water. Ik drink zelf graag Crystal clear, waar ook heel weinig inzit

Wat zou hier nou echt fout aan zijn.......... :93:

Hihi ik denk dat je voornamelijk hoog in je suikers zit, die energydrank, suiker in koffie, en die dubbelfris.

En natuurlijk moet je zulke dingen gewoon kunnen drinken, alleen níetttt als je wat kilo's kwijt wil ;)

Dus probeer de light dubbelfris, en zoetjes in de koffie, en als je het echt serieus zou willen doen de koekjes vervangen door volkorenkoekjes. Bij ons in de AH zit een dieetafdeling, met koekjes, chocolade, snoep enz waar alllemaal minder suikers aan toegevoegd zijn. Maar ik check áltijd hoeveel cal erin zitten per koekje. Ik wil weten of ik dat ene koekje het waard vind zeg maar hahahha :P

En dat waterverhaal : een oven brand niet zonder hout op het vuur te gooien, jou lichaam verbrand ook weinig als het geen hout (water dus) heeft. Daarnaast krijgt je lichaam voornamelijk de kans om de gifstoffen die in je vet opgeslagen , en vrijkomen tijdens gewichtsverlies, ook snel je lichaam uit te spoelen.

Nu vind ik dat het niet perse water zou moeten zijn, thee of een ander light product voldoet ook vind ik. Maarja dan krijg je weer de discussie dat lightproducten niet gezond zijn, maar die neem in dan maar even voor lief. Ik zei al eerder, ik wil niet óveral op moeten letten, ik ben van de makkelijk en snel.

Maar ik ben geen voedingsdeskundige hè hahahaha .. ik schrijf hier nu mijn eigen logica en ervaring op :D

Piepke kon het vanavond niet laten en is op de weegschaal gaan staan, jaaaaa sávonds nog wel : En jaaaaaaaa 1 kilo eraf :43: :43:

Kan goed de rest van de week niks meer vanaf gaan, máár de aanhouder wint :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Helemaal met Piepke eens! Bij mij mogen mijn clienten ook gewoon light frisdrank hebben hoor. De zoetstoffen zijn zo getest dat wanneer ze bijwerkingen gaan geven dat getal wordt dan nog eens door 100 gedeeld om een veilige marge te hebben. Dus een paar blikjes light kunnen wat mij betreft best! Het is dat je zeker anderhalve liter aan vocht moet drinken. Omdat in je vetcellen de afvalstoffen bewaard worden en je gaat afvallen gaat die vetcel zijn vet verliezen, en dus ook het opgeslagen afval, dat komt in je bloedbaan terecht, en om dat snel te lozen moet je dus genoeg drinken zodat je het snel uitplast. Want vetcellen zelf verlies je niet (alleen door liposuctie haha), die vullen zich als er meer energie binnenkomt dan eruit gaat, en andersom legen ze zich. Die gesuikerde drankjes moet je dus wat minder nemen Mii, je moet maar eens op de kcaltabellen lezen hoeveel ze bevatten! Daarnaast mis ik zowiezo fruit op je menu, en de zuivel. Probeer eens als tussendoortje een vruchtenyoghurtje met 0 % vet (kijk of ze ongeveer zo'n 50 kcal. per stuk bevatten), of een schaal kwark (van optimel heb je trouwens heel veel lekkere producten, als je gewone kwark met fruit niet lekker zou vinden). Daarnaast zou ik smorgens wat meer crackers nemen, 3 ofzo (want Piep praat over dat verbranden in t oventje, dat gaat alleen niet op voor water, maar wel de voedingsstoffen), pak de volkoren varianten (die zorgen niet voor bloedsuikerschommelingen), en dan mager belegd ipv eisalade (b.v. magere smeerkaas, magere snijwaren, philadelphia-light, jam met verlaagd suikergehalte (b.v. Damhert tagatesse exotic vind ik heerlijk). Pistolet is op zich goed, je kunt t ook vervangen door b.v. 3 volkoren boterhammen, en dan weer mager beleg (en opsmeren met margarine, voor je vitamines binnen te krijgen A,D,E en K). S'avonds eet je dus gewoon met de pot mee (je woont nog thuis denk ik of niet?), lekker veel groenten proberen te pakken, en qua aardappels ongeveer 2 van een ei-grootte, en klein stukje vlees.

Dus proberen om min. 2 stuks fruit tussendoor te nemen en een halve liter aan mager melkproduct, en dat door de dag heen, zodat je kacheltje lekker opgestookt wordt!

Hopelijk heb je wat aan m'n adviezen Mii!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen net gewogen, maar ik vermoed dat er nog wat meer vanaf is dan die ene kilo. Heb zoveel op het toilet gezeten en overgegeven :( Was gisteravond laat wat misselijk, ik denk : Ochhh.. ik heb honger natuurlijk!! :44: Dus nog een cracker en daarna nog een gekookt eitje gegeten. Maar dat misselijke gevoel bleef maar.

Maarja.. was dus een virusje ofzo.

Ik ben vanmorgen weer heerlijk begonnen met een donkervolkoren boterhammetje en een sinaasappeltje voor de vitamientjes :D

Ingrid : jaaaaa idd!! Alleen water stookt het oventje niet op, er moet eten in gegooid worden haha. EN ik ga straks eens even kiijken voor z'on pan die je noemde. Ik heb gisteren mijn magere vleesburger (als noodoplossing) gaar gemaakt in de jip & janneke wafelmaker hahahahahhahaha. Maarrrr jeeeeeeejjjjjjj wat een hoop vetttt kwam eruit gedropen! Serieus nooit geweten dat er zoveel vet in een stukje vlees zit. Dus, daar gaat Piepke voortaan ok zeker op letten.

:D

Nou dames... succes vandaag weer he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,....jawel ikke ook goed hier hoor, vanmorgen op de weegschaal en jawel....mijn PO/ vocht & kerstkilo's zijn eraf....2,4kg..ik was eind vorige week al voorzichtig begonnen en nu dus alweer op"oude" gewicht zonder mijn boobs mee te tellen hoor!

Nu nog 5 en dan kan ik die monokini gaan bestellen...

En iedereen hier, jullie kunnen het, als je maar graag genoeg wilt he...succes en we kunnen het!

Wow wat voelt dat goed...gelukkig heb ik mezelf nog op tijd tot de orde kunnen roepen, pfff

Liefs, Bar

@ piepke..euh wellicht zwanger? :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bam!!! 2,4 kilo eraf! goedddd van jou Bar :43:

Ik begin er gewoon lol in te krijgen om die dingen te proberen die ook Ingrid op heeft geschreven. Heb net mn appeltje met kaneel op, en de kids zitter er nu ook aan haha :P

Hoe gaat ie bij jou Lins..? Nog op je pilletjes aan het wachten denk ik hè?

Ben benieuwd Mii of je de dubbelfris light te drinken vind ;)

***** en neeeeee Bar, niet zwangerrrrrrrrr, ik ben uitgeworpen**** :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn pilletjes zojuist gekregen!

En ik heb net mijn nieuwe contract gekregen, dus helemaal heppiedepeppie!

we gaan er helemaal voor :)

En dubbelfris light, smaakt niet veel anders als de gewone! wij hebben m ook al jaren thuis :)

tnx voor jullie lieve leuke goede tips! :)

en goed bezig piep! :)

wat doe jij nu? zodat t er zo snel vanaf gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.