Ga naar inhoud

afslanken


rox89

Aanbevolen berichten

hey dames,

over 18 dagen krijg ik mijn bv en zou voor die tijd graag ongeveer 4/5 kg afslanken, want ik hoorde als je dit na de bv doet het weer invloed kan hebben op je borsten en dat zou ik erg zonde vinden.

dus heeft iemand tips om op een "gezonde of normale" manier snel een paar kilo kwijt te raken???

pillen mogen natuurlijk ook als er maar geen gekke troep in zit.

alvast bedankt allemaal,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey~!

18 dagen is misschien een beetje kort maar ik doe een dieet waarbij je amper koolhydraten eet.

Dus geen brood/pasta/rijst/aardappels e.d. Je valt daar ongeveer een kilo per week mee af maar aan het begin meer.

je eet dan smorgen bijvoorbeeld gebakken eieren, smiddags een salade en savond alleen vleed en gronet.

Doordat je bloedsuikerspiegel niet stijgt omdat je geen koolhydraten eet heb je ook weinig honger.

b.t.w. alle suiker zijn koolhydraten, ook vruchtensuiker!

xx Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Sonja Bakker altijd erg goed werken, eerste week val je tegen de 2 kg af.

Nu is het voor jou natuurlijk kort dag, en zou zeker niet aan pillen gaan beginnen op dit moment (ook als er geen gekke dingen inzitten)

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van al die snelkuren val je maar tijdelijk af....het komt er even snel weer bij (met vaak ook nog eens een extra kilootje!!!)

je bent eigenlijk een beetje laat met afvallen, dit had je beter maaaaanden geleden kunnen starten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

bedankt voor de tips tot nu toe, ik weet dat ik eigenlijk een beetje laat mee begin, maar wou eigenlijk beginnen na de bv, maar hoorde dus dat dit een nadelig effect olp de borsten kan hebben.

ach ik kijk wel wat ik er nog af krijg met heeel weinig voedsel ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik heb "gelezen" is afvallen na je bv geen probleem, het is alleen af te raden meer als 5 kilo af te vallen na je bv. I.v.m. het effect op je boobs inderdaad.

Stel je zou 2-3 kilo afvallen voor je bv, kan je gewoon nog 1-2 kilo afvallen na je bv ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad :P nouja de laatste keer dat ik mezelf woog was het 55.6 kilo, en ik denk dat ik nu meer weeg dus ben wel een beetje bang haha!

maar die 4 kilo moet goed te doen zijn toch? ik weet alleen niet of het in 18 dagen lukt... maar komt zeker goed ! :116:

P.s straks komt er wel weer wat gewicht bij he van je boobies :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mezelf gewoon niet tot lijnen aanzetten!!

Als je kijkt wat ik in de avond allemaal wegprop... chips, chocola, snoepjes..

Echt erg.... daar zou ik al eens moeten stoppen maar vind het zo moeilijk!!!

Ik ben ook echt iemand die geen honger kan lijden... als ik honger heb dan eet ik gewoon iets!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijnen aanpakken door echt niet meer te snoepen enzo, doe ik de laatste tijd echt teveel.

Verder gezond eten en iedere 2 uur wat eten om de stofwisselings motor flink te laten lopen ;) En weer min. 3x per week sporten, als ik me daartoe kan aanzetten met men rechter boobie.

Ik ben 1.70m en vanmorgen woog ik 60.9 (het is wel die tijd van de maand, dus zeker nog 1-2 kilo vocht eraf trekken).

Daarom ook maandag weer wegen, kan ik realistischer zien wat eraf moet. Wil naar de 57 (met boobs 58) ;)

Voor de bv woog ik 56, dus dat de kilo's er nu toch langzaam aan komen is ook puur om het feit dat ik te weinig beweeg :11:

Ik ben namelijk een emo-eter. Als ik niet lekker in men vel zit ga ik snaaien als een gek :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds een paar weken ook bezig met strakker worden en gezonder leven.

Ik ben tussen de middag overgestapt op crackers ipv brood (heeft ook te maken omdat ik een spastische darm heb, hier heb ik nu veel minder last van)

Door de week 's avonds niet meer snoepen

en 2 keer in de week sporten (3 kwartier sh'bam met aansluitend buikspierkwartier)

Ik merk dat mijn lijf al een stuk strakker is (vooral mn buiken en billen)

En ik ben 1,5 kilo kwijt.

Ik zit nu weer op mijn 16 jarig gewicht hahaha!! (en ik ben nu 27)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha bij mij zit het tussen de oren ook hoor, als mijn gewicht boven de 60 komt voel ik me een zwijntje :11:

Maar heb een beetje wat Mii ook heeft, echt mijn buik daar moet het af (vind buikvetjes bij mezelf echt bah!). De rest heb ik best vrede mee en zeker sinds mijn boobs, dan lijk je al een stuk slanker!

Net wat jij zegt Rox is meer een gewicht waar je je zelf lekkerder bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ caatje: Hier ook iemand met een spastische darm, leef ook op crackers en dat werkt zeker!

Wat is sh’bam?? Dat klinkt leuk al heb ik geen idee wat het is hahaha

Buik merk je erg snel als je weer sport en je merkt het ook snel als je al meer als 3 maanden niet bent geweest :11: Is het meteen weer slappe hap lol

Volgende week maar weer aan de Bodyjam ed. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee ik klaag ook niet hoor rox!!

Ik vind me lijf prachtig! Alleen die buik.... tja daar zit toch echt wel een vetje!!

Dat zou ik er heel graag afwillen, maar ben bang dat het juist dan ergens anders eraf gaat waar het niet moet!!

Me kont ofzo of me boobs!! Vooral nu in de zomer wil ik wel een strak buikje hebben...

Doe mij die van April maar !! :123:

Eigenlijk zou ik ook moeten gaan sporten, hadi k ook afgesproken met me vriend..

Maar ik werk ook 40 uur in de week, en heb weinig zin om savonds nog te gaan sporten!

Fitness vind ik overigens ook totaal niks aan!!

Merk wel nu ik een nieuwe baan heb ( achter de pc zitten de hele dag) dat ik wel sneller aankom als ervoor!

Mijn vorige baan moest ik de hele dag lopen en zware dingen tillen !! Scheelt toch wel hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii: Heb ik ook hoor, mijn billen mag echt niks af moet eigenlijk juist wat bij lol Alleen die buik he pffff Ken ik ook niet tegen hoor en net wat je zegt helemaal niet tegen de zomer aan. Dat buikje van April wil ik ook wel!!! Lekker plat :D

Kantoorbaan kom je inderdaad sneller aan, dat zeker! Weet je mii echt intensief sporten hoeft niet he, ga je gewoon lekker ook aan de Bodyjam of Zumba ;) Gezellig en goed voor je lijf :P Of zwemmen of skeeleren, ook erg goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa Zumba lijkt me ook wel leuk om te doen inderdaad :D !!

of Streetdance hihi!!

Maar ik en me vriend zouden eigenlijk samen iets gaan doen, en hem zie ik niet aan de Zumba hahaha !!

Zwemmen heb ik wel eens gedaan met me vriend, maar ik wilde nooit mee omdat ik bang was dat al me bruin eraf ging door het chloor... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.