Ga naar inhoud

afslanken


rox89

Aanbevolen berichten

Ik doe precies wat ik je gestuurd heb Lins ;) Dat houd ik in grote lijnen aan. Die lijst ligt op mijn aanrecht, en als ik dan honger krijg, dan kijk ik er even op en helemaal onderaan staan ook allerlei suggesties wat je kan eten dus het is iedere dag anders. Behalve het bruine volkorenbrood en de volkorencrackers, die komen iedere dag terug. Heb verschillende vruchtenjoghurtjes, verschillende volkoren en sultanakoekjes, verschillend fruit en daar wissel ik dan mee.

Als ik échtttt savonds laat honger heb dan pak ik een gekookt eitje.Ik probeer voor mezelf anders te koken als voor de rest...maar als ik wel met ze mee-eet..dan met mate. Max 2 aardappels, max 2 opscheplepels rijst, max 2 opscheplepels pasta.

Daarentegen mag je met dat dieet wel savonds na het avondeten nog 2 volkorencrackers eten dus honger heb je eigenlijk niet.

Mooiii.. je hebt je pilletjes en dan hoop ik echt dat je eind vd week ook zowiezo die kilo kwijt bent die Sporty's dieetje belooft :D

Ga ervoor!!!

En gefeliciteerd met je contract haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste Reactie

Bleerghhh.. waarom citroen?

Toch niet omdat het je maag zou krimpen hè? hahahah

Want maagzuur is véle malen zuurder dan citroen en dat hebben we al in onze maag zitten, en nee... daar krimpt hij niet van.

Buikkrampen kun je wel krijgen ;)

Citroen is een anti oxydant, dus het helpt wel afvalstoffen afvoeren, maar het draagt weinig bij aan een dieet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Ja van afvallen weet ik niet zoveel, ben heel slank. Ik heb liever wat kilo's erbij. Maar ehm een vriendin van my is heeeel veeeel afgevallen wel ong 15kilo in 4maanden dus beetje by beetje. En zij ging gewoon eigenlijk toch wel elke dag naar de sportschool of hardlopen. (Want je kan wel gaan dieeeten maar ik ben van mening dat je er ook wel bij moet sporten;)) en zij at als tussendoor een muesli reep of een appel. En s ochtends yoghurt met muesli. En s avonds kipfile bijv met wat groentes. Zij heeft ook aanleg om dik te worden maar bij haar heeft t echt geholpen maar je moet wel even streng zyn voor jezelf. Oja en mijn moeder heeft t hcg dieet gedaan, hielp ook bij haar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 kg eraf hier :43: :43:

Extra sporten wil ik pas doen als ik er niets meer vanaf krijg, anders gooi ik mijn lijf nu al in een hogere verbranding wat ik dan ook weer vol moet blijven houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 kg eraf hier :43: :43:

Extra sporten wil ik pas doen als ik er niets meer vanaf krijg, anders gooi ik mijn lijf nu al in een hogere verbranding wat ik dan ook weer vol moet blijven houden.

Jaaa dat is geweldig, jou go girl!!!

En idd helemaal mee eens qua verbranden pas als het niet meer zo snel gaat, Xx

En @ Linx..met je kliniekbh zit alles toch lekker strak ingepakt dus moet wel gaan toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh helemaal geweldig he Barb :P

Mijn courgette, paprika prei soeppie is in de pan aan het pruttelen (na de tip van Ingrid :D ) dus die neemt Piepke vandaag als tussendoortje ipv een vruchtenyoghurt & peperkoek ;)

Mijn hoofd staat helemaal niet naar snoep momenteel .. Thank GOD!

Mii ... hoe is het daar? Al ergens mee begonnen... :P

Linny: Nog lekker in het ritme? :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben al een paar dagen mee aan het lezen en heb toch maar besloten om me bij jullie aan te sluiten ;)

Sinds 5 weken ben ik aan het 'lijnen' en inmiddels zijn er 6 kg af! En geloof me, dat had ik nooit voor mogelijk gehouden. Na de nodige crashdieëten en shakes heb ik nu mijn manier gevonden.

's Ochtens eet ik gewoon mijn ontbijt, maar ipv zoet beleg als pindakaas en pasta eet ik nu kaas of light jam. Middageten sla ik altijd over (heel slecht ja, maar ik heb nooit 's middags gegeten) of ik eet een salade. En mijn avondeten eet ik gewoon met de pot mee. Alleen probeer ik nu meer groente te eten en minder spaghetti, rijst, aardappelen en vlees. Daarnaast drink ik alleen maar light frisdrank en thee.

Normaal dronk ik iedere avond twee glaasjes wijn, maar dit heb ik helemaal afgezworen en dat scheelt natuurlijk ook al heel veel.

En om nu te zorgen dat ik ook nog een beetje conditie opbouw, ben ik twee keer per week aan het zwemmen.

Helaas gebeurt het ook wel eens dat na een week de weegschaal juist een halve kilo meer aangeeft dan de week ervoor. Om te zorgen dat ik niet meteen weer toegeef aan een vreetbui om de teleurstelling weg te eten, schrijf ik iedere dag braaf alles op wat ik eet en drink.

's Avonds op de bank als mijn vriend een zak chips pakt of blokjes kaas, dan neem ik een komkommer of augurken. Een beetje leuk in een kommetje leggen en het ziet er al meteen heel wat aantrekkelijker uit.

Wens jullie veel succes met afvallen en vind het leuk om hier lotgenoten te treffen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Crisie,

Leuk dat je meedoet.. en je bent goed bezig zeg!!

Knap dat je die wijn af hebt kunnen zweren... gewoontes zijn juist het moeilijkst om te laten staan vind ik

Omdat je ook bent begonnen met zwemmen, kan het natuurlijk goed zijn dat er wat vet plaats heeft gemaakt voor spieren en wat extra spieropbouw.

Die halve kilo kan dus een hele goede reden hebben, maar het is idd niet leuk om te zien op de teller haha ;)

GA zo door zou ik zeggen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Helaas gebeurt het ook wel eens dat na een week de weegschaal juist een halve kilo meer aangeeft dan de week ervoor. Om te zorgen dat ik niet meteen weer toegeef aan een vreetbui om de teleurstelling weg te eten

oooh ooh ooh... zo herkenbaar pffff ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, goed bezig!!!!

Ik ben 2 jaar geleden 16 kilo afgevallen door middel van het Cambridge dieet. Dat ging super snel, maar het is er ook afgebleven! Het is afzien, maar per week verlies je gemiddeld 3 kilo. Ik ben 1.68 en woog gisteren (voor mijn bv :44: ) 56,5 kilo. Ik ben er van overtuigd dat je je eet gewoontes moet aanpassen. Ik ben gek op brood maar weet dat als ik dat eet dat ik weer iets aankom. Dus eet ik voornamelijk volkorencrackers.

Maar meiden!! Zet 'm op en ga zo door!!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi idd... die sillicoontjes niet meetellen hè :P

Bedankt voor de tip. Barbara heeft volgens mij ook Cambridge gedaan.

een goed herstel toegewenst dan maar hè. Alles is goed gegaan neem ik aan, anders las ik je berichtje hier niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Ja piepke, het gaat nog helemaal super hier! Ben vanochtend weer lekker actief geweest.

En wat betreft het weer aankomen; als je veel sport krijg je meer spiermassa, en die verbrand meer calorieen in rust.

Dus niet meteen schrikken, meer spieren is juist heel goed voor de vetverbranding!

Heb gisteren mijn bovenbenen gemeten, 4cm eraf!! En 2 cm bij mijn heupen!joehoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ingrid, bedankt voor je advies :D Ik ga morgen boodschapjes doen dus dan koop ik die dingen die je zei !!! Ben benieuwd !

Ik woon samen met mijn vriend dus wat dat betreft heb ik het wel een beetje in eigen handen wat ik eet, maar me vriend moet het ook nog wel lekker vinden ;)

@ Piepke, ja mn pillen ben ik aant slikken & nu elke avond buikspieroefeningen hihi... ik ga ook mezelf zeker een maand niet wegen hoor, iedere dag op de weegschaal word je gek van!

Succes :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goede resultaten lees ik hier zeg, super!! En af en toe een wat hoger getal op de weegschaal is balen, maar dat heb je er vaak ook zo af... het kan ook vocht zijn na een keertje actief sporten hè? :53:

Ik ben zelf sinds april 2011 zo'n 15kg afgevallen, weeg nu 70 kg bij 1m72 ^_^ Ik wil er nog 5kg af, maar eerst maar eens herstellen van mijn BV van vandaag, haha!

Ben zoveel afgevallen door mijn eetgewoonten aan te passen en meer te sporten: 3x grote maaltijd en 3x lichte tussendoortjes op een dag. Als sport ging ik veel met mijn hond wandelen en steppen (op zo'n autoped dus, niet op zo'n traploopapparaat :P ). Als ik straks niet meer mag afvallen moet ik meer gaan eten, maar dat wil ik helemaal niet, want heb genoeg aan wat ik nu eet!

Maar ga zo door dames, jullie doen het netjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.