Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Dan kun je die andere suggestie doorgeven aan je eigen chirurg en kijken of hij daarvoor open staan.

Bv bij plovier kost 2700/3000

Maar je zou een wissel hebben... en dat is weer duurder.

En wat de reconstructie kost...? Dat weet alleen plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Je kan ook dr. Nio hier in nl nemen die word zowiezo vergoed als je een second opinion neemt en wie weet vind je verzekering dat dit onder complicatie / verziekte plastische chirurgie valt? België blijft een lastig verhaal met vergoedingen. En anders sparen totdat je je droom kan realiseren. Maar probeer iig wat. Geef niet op!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dr Plovier en Nio gekozen omdat deze inderdaad voor the big ones gaan :)

En rara, ook daar heb ik een afspraak staan nu dinsdag de 24 ste... Moet deze morgen nog afbellen, wou toch wachten tot ik vanavond de bevestiging van mijn operatiedatum krijg...

Ook nog even wachten om af te bellen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lins, wat een klote nieuws! Ik snap niet helemaal waarom jou chirurg geen vergroting van je kleinste borst zou doen (druppelvorm, zodat de hang meer gelijk komt?)

Als je kijkt wat sommige meiden hier voor prachtige, grote borsten hebben. Lijkt me dat dit bij jou ook wel zou passen..

vreemde manier van doen van die man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, hij is zoizo niet van 2 verschillende protheses plaatsen, dus dat word m al helemaal niet..

ja, dat vind ik dus ook?

de dunste meiden hebben hier 900 cc

ik ben denk ik, wel de dikste die hier op het forum rondhangt..

en bij mij zou er maar 350 in passen?

dit is toch raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh, Nio is misschien wel heel snel..

ik moet alles ook nog goed overleggen met mn moeder..

tot wanneer kun je afbellen? :$

en hoelaat bij Nio en hoelaat bij Plovier!

lief van je!

hoe duur is een consult bij hen?

Ik denk dat een second opinion altijd bij je verzekering vergoed word. Als je bij nio gaat iig. Even bellen voor de zekerheid maar ik denk het haast zeker van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou kaat en anderen,

Ik heb t er even goed met mn moeder over gehad..

ik ga eerst goed afvallen,

Voor ik naar een ander consult ga..

Ik ben echt veel te zwaar, misschien kunnen ze er daarna nog wel meer aan knutselen.

Het is wss ook te snel..

Ik wil alles snelsnel, maar ik weet t allemaal niet..

Heel erg bedankt voor je aanbod kaat, maar bel de consulten maar gewoon af.

Ik heb ontzettende ruzie nu..

Maar ik kan dit ook niet alleen!

Tnx dames..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja plovier zal zowiezo opteren voor de kleine vol te proppen:p, ik zou naar beiden gaan, Nio en Plovier en zien waar je je goed bij voelt? :)

Ik heb voor mijn BV bij dokter Plovier 2700 betaald, omdat ik tussen de 380 en 450 cc's wiebelde, maar vanaf een aantal cc's omdat die dan besteld moeten worden ( ze hebben tot een bepaald aantal cc's op voorraad liggen ) betaal je meer, normaal is dat 2800 euro dan. Maar idd misschien heeft hij ook reconstructieve plannen en vergroot het kostenplaatje, zou allesinds je kans wagen.

Plovier is wel een erg eerlijke dokter, en zegt ook gewoon waar het op staat, schrok ik ook bij mijn consult even van :) omdat hij redelijk koel overkomt, maar heeft wel de beste bedoelingen. Maar die eerlijkheid apreciëerde ik uiteindelijk ook wel enorm:)

Terwijl dr. Nio misschien helemaal een andere dokter is? Zou misschien bij beiden eens gaan horen, ik heb trouwens mijn consult gratis gekregen bij Dokter Plovier :) waarom weet ik niet maar goed..

En is ook een aanrader om zo snel mogelijk een afspraak te maken, die man zit rap vol boekt, moest ook lang wachten vooraleer ik een consult had, en heb mijn operatiedatum kunnen vervroegen omdat er iemand had geannuleerd :).

En hey wat heb je te verliezen met een consult, niks toch, zou het gewoon doen ;), en ook de hele situatie uitleggen over de andere chirurg, en wat hij zei over je ' enige optie ' hoor je andermans reactie ook meteen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.