Ga naar inhoud

aapie : 22 augustus 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik snap je hoor dat je niet gelukkig bent! Ik heb het idee dat je gelifte borst verzakt is dus het gewicht niet aan kon. Zou dat kunnen of klinkt dat stom? Zou dat de reden zijn dat hij verkleinen als optie geeft ipv verder vergroten? Ik zou echt niet nog eens geld neerleggen hoor! Als ik er met hem niet uitkom dan ga ik naar zijn collega. Ik heb daar dikke euro's betaald en laat me dus niet afschepen. Ik heb hier veel gelezen over dokter van Engeland. Dit is een vrouw die bij de Bergman werkt. Ze schijnt een stuk communicatiever te zijn. Ik neem trouwens mijn man mee. Mannen communiceren onderling toch een stuk beter is mij opgevallen;-)

Kop op meis! Het komt goed!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 456
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb zojuist je foto's bekeken,

en ook de voor foto, het is in ieder geval al wel veel beter geworden.

Wat was je verschil dan?

Bij mijn was het nl ook een verschil in cupmaat, en had mijn kleine borst geen borstnaad of stop zeg maar aan de onderkant.

Het verschil is bij mijn verholpen door er een verschilllende prothese's in te doen en verschillende cc's

En heeft Dr van Onselen een stop gemaakt door iets te hechten. ( precies weet ik het niet meer)

Ook bij mijn is er diversen malen gezegt dat hij het niet 100 % gelijk kan krijgen, en als ik dat verwachtte ik dan maar ergens anders moest zijn.

Het enige wat ik nu wel zie is de verschillende stugheid in mijn borsten, alhoewel dat nog kon verbeteren ik ben pas 9 weken PO.

Maar voor het oog zijn ze al heel mooi, al blijft de ene iets breder maar dat is weer logisch als je 2 verschillende prothese's heb.

Hoop snel mijn foto's te krijgen van ACCZ en dan kan ik ze hier plaatsen, als ik ze morgen niet heb zal ik ze mailen

Mijn eigen gemaakte foto's moeten nog van mijn oude mobiel afgehaald worden,

Misschien heb je er wat aan.

Je zou ook op consult kunnen gaan bij ACCZ.

STerkte meid.

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bwn het ook met piepke eens. Het is jouw lichaam en jij bent niet tevreden. Iedereen heeft wel een mening maar dat hoeft niet te zeggen dat je je daar bij aan hoeft te sluiten! Als het aan mijn ouders lag hoefde ik het ook niet te doen. Het gaat om JOU en niet om de anderen. Je mag dan misschien een scheiterd zijn maar daar bereik je niks mee voor jezelf. Kom voor jezelf op en doe er wat aan! Ga desnoods met een vriendin die het wel begrijpt en die achter je staat!

Kom op meid, doe het voor jezelf want je bent het waard! Het is nog wel vroeg he, je bent nog niet zo lang po!

Ik hoop dat dit negatief over komt want zo is het echt niet bedoeld! Doe het voor jezelf want een ander doet het niet voor je! Met uitzondering van Piepke dan :lol:

Dikke knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die borst was vanaf het begin al het grootst, en die hang zat er ook al gelijk in.. dus dat zal er weinig mee te maken hebben denk ik. Volgens hem kan er niet meer cc in die kleine?! :S

wat een bullshit zeg... geloof ik helemaal niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kon misschien 'op dat moment' niet meer in de kleinste?

Ben ook in ettapes naar die 700 moeten gaan, van mij mocht er ook 800 of zo in maar dat zou er nu niet in raken zei hij, misschien als de boel weer wat gerekt was?

Enfin, is wat mij verteld is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn visie weet je al.

Ik zou ook teruggaan, ik vind dat er op teveel punten een verbetering kan plaatsvinden, en dat had je chirurg bij voorbaat ik moeten (kunnen) schatten.

Hij zegt jou dat je rechter (grote) borst zoveel gelift en verkleind is, dat er daarom een grotere prothese in is gegaan dan je je oorspronkelijk kleinste borst.

Daar kan ik me zo boos over maken! Jou rechter borst heeft nu een natuurlijk HANG! Dat kan alleen maar gebeuren als er nog wat huid is om te gaan hangen.

(mijne hangen niet, nog geen millimeter, gewoonweg omdat ze het niet kúnnen omdat mn vel 'op' is)

Vandaar dat ik zijn logica echt niet kan plaatsen om in je van nature kleinste borst ook de kleinste prothese te plaatsen.

Ik denk oprecht dat dit een fout is, en ik denk dat je hier een heel goed punt mee kan maken! Samen met dat borstplooiverhaal wat ik je gemaild heb.

Een mailtje opstellen wil ik best voor je doen, maar dit gaat dan wel een gigantische dramatische mail worden want de bedoeling is natuurlijk wel om hier wat mee te bereiken (denk aan het kipfiletverhaal wat ik mailde tongue.gif )

Daarnaast snap ik het verhaal van je mamske ook helemaal. Dat zou mij ook weerhouden om heel die poespas opnieuw aan te halen.

JE kan twee dingen doen... óf je doet dit helemaal op eigen houtje en gaat er dan ook voor 100% voor en je ontlast je moeder hier zoveel mogelijk mee.

Of je doet niets, en je wacht idd tot je kids hebt gehad enz enz maar dat gaat ten kostte van jezelf (blijkt uit je verhaal dat je gewoon slecht in je vel zit hierdoor)

Door optie 1 te kiezen, kies je the best of both worlds. Je ontlast je moeder en je helpt jezelf.

EN je stiefmoeder en je pa die mogen dan fijn hun ding denken, die heb je daar ook helemaal niet bij nodig als die je niet willen ondersteunen.

Desnoods ga je met het openbaar vervoer weer op consult (kweenie of je rijbewijs hebt?) maar gaan zul je, je bent een volwassen meid en je kan dit gewoon! :136:

Mocht het nodig zijn dat ik een mailtje opstel over hoe ík het zou doen, dan laat het me maar weten.

De ins en out over de uitwerking die het op jezelf hebben weet ik niet, maar die moet je er zeker in vermelden!

Kop op en gaan met die banaan!!! Je hebt het in ieder geval geprobeerd dan, toch?

JA EN HIER BEN IK HET DUS HELEMAAL MEE EENS!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hier is dat vooral na een vermoeiende dag. Niks om je zorgen over te maken, vrouwen zonder BV hebben daar blijkbaar ook last van weet ik nadat ik een vriendin daar over hoorde klagen. Zij was er mee weggeweest en haar arts maakte daar geen probleem van.

Dit natuurlijk wanneer de steken niet heel erg pijnlijk zijn he. Ik zou die steken hier eerder omschrijven als een vervelend gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook vaak hoor, dat ik zo plots een kwartiertje/halfuurtje lang steeds steekjes krijg, vooral in mijn linkerborst.

Op dat moment maak ik me dan even zorgen, maar dan plots verdwijnt het weer en vergeet ik het gwn weer :P

Als het natuurlijk echt pijnlijke steken zijn, toch best even naar laten kijken ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit gemaild aan Plovier/Valerie:

Hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik kom uit Nederland, vandaar dat ik dit via de mail doe.

Ik ben afgelopen augustus onder het mes geweest voor een borstcorrectie.

Voor mijn operatie had ik een verschil van 3 cupmaten (zie voorfoto)

Nu na mijn operatie, heb ik nog steeds een behoorlijk verschil. (zie nafoto)

Ik vind mijn kleinste borst te klein en wil ze eigenlijk beiden groter hebben.

Mijn arts wilt mijn kleinste borst absoluut niet vergroten, hij wilt alleen de grote verkleinen. Hierdoor zal ik nog een groot litteken erbij krijgen onder mijn borst. Dit is voor mij geen optie!

Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een goede arts.

Ik hoor veel goede verhalen over dokter Plovier!

Nu mijn vraag:

Zouden mijn borsten beiden vergroot kunnen worden, tot ongeveer de zelfde grootte?

Zou dit kunnen, ZONDER een correctie aan mijn rechter borst? ( aangezien deze nu veel meer hang heeft )

Zoja, wat zouden de kosten hiervan zijn?

en wat kost het om op consult te komen, voor een second opinion?

Ik zal ook even foto's bijvoegen.

Ik hoop dat u antwoorden heeft op mijn vragen.

Alvast bedankt

----------------------------

ik kreeg dit terug:

Beste Mevr. Zwanink,

Bedankt voor het vertrouwen dat u stelt in Dr. Plovier.

Het is zeker mogelijk volgens Dr. Plovier om uw borsten te corrigeren naar gelijke maten en ook vergroten zal geen enkel probleem opleveren.

Toch zou het best zijn mocht u eens op consultatie komen zodat wij alles met u kunnen bespreken en ook de maten kunnen worden opgenomen.

De prijs voor een her-ingreep borstvergroting is bij ons 3200€. Wij vragen voor de 1e consultatie 50€. Nadien zijn er geen kosten meer aan verbonden vermits deze in de operatieprijs zijn inbegrepen.

Aarzel niet ons te contacteren indien u nog verdere vragen zou hebben.

Met vriendelijke groeten,

Valérie Huwaert

hmm, €3200,- voor een heroperatie dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lang geleden dat ik hier geweest ben zeg.. haha!

Ik wilde even komen vertellen, dat ik net een nieuwe auto heb gekocht & nu ga sparen voor een wissel :)

Dus hopelijk, heb ik dat volgend jaar ergens bij elkaar.

Hoe is het met jullie allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik zit nog niet zo lang op het forum maar zag nu je topic; en heb het even helemaal door gelezen!

Wat een heftig verhaal :( zo erg.. Al zo'n problemen op onze leeftijd (ben zelf 21)..

Ik hoop echt dat je het geld snel bij elkaar kan krijgen & dat je je terug goed kan voelen!! Veel succes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey ladies,

vandaag ben ik precies 1 jaar PO.

wow, wat is dat snel gegaan zeg!

de tijd vloog echt voorbij.

Zoals de meeste van jullie al wel weten, ben ik nog steeds niet tevreden.

laat ik voorop stellen, dat het beter is als dat het ooit geweest is.

maar ik vind mijn rechterborst nog steeds veel te groot bij de linker en ik vind de linker te klein bij mijn lichaam.

Ook zit het litteken bij mijn linkerborst niet mooi in de plooi en lijkt het alsof het ''een stukje huid teveel'' is. Soort bubble trouble maybe?

Het is niet mooi iniedergeval..

ik ben een heel tijd terug al bij de chirurg terug geweest, en die reageerde nogal boos opdat ik zei dat ik niet tevreden was.

Zijn enige optie is de grote verkleinen tot de kleine en een litteken van onder mn oksel tot de binnenkant van mn borst.

Ik wil mn grote borst niet kleiner en ik wil al helemaal niet zo'n groot litteken.

Ik wil mijn beide borsten groter hebben, dus ik moet gewoon op zoek naar een andere chirurg. Plovier misschien?

Ik heb er niet zo'n haast bij, want je ziet het niet in mn kleren en in BH.. maar wel als ik naakt sta, zoals jullie zien op de foto's!

Ik heb net een hele nieuwe auto gekocht, dus ik zal moeten sparen voor een nieuwe operatie.

Uiteindelijk kom ik er wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lyns,

Ik had bij je foto's ook al wat gezet, maar ook ff hier dan,

Ik vind t er wel veel beter uitzien dan de laaste keer de foto's, en je littekens zijn nu mooi wit geworden, dat ze laatst nog vurig waren, kleur van de tepel is ook beter he? Ik snap dat je het graag helemaal symetrisch zou willen hebben, maar zoals je zegt, in bh/kleding zie je het niet, en het komt er ooit nog wel van! Proficiat met je auto!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee lins

Ik vind het ook een mooi resultaat na een jaar hoor! Alleen snap ik wat je bedoelt.

Maar net wat je zegt het ziet er beter uit dan het in eerste instantie was en je ziet zeker geen verschil in kleding.Wie weet in de toekomst!

Maar voor nu lekker genieten van je nieuwe auto!!

gr

marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.